Cześć Koledzy i Koleżanki,
pytanie może być głupie, śmieszne, itp ale dla mnie bardzo ważne. Co to za część na zdjęciu w zaznaczeniu. Pytam bo muszę to wymienić i nie wiem jak to się nazywa żeby móc dokupić. Dodam dla ułatwienia że znajduje się to z tyłu.
Dzięki za pomoc.
ITI / 2010-08-11 21:26:17 /
tylni stabilizator + końcówka tylnego stabilizatora
a wiesz może gdzie to mogę dostać i ile kosztować?? Wymieniać trzeba naraz po obu stronach czy może tylko wystarczy z jednej??
ITI / 2010-08-11 21:34:53 /
a co popsułes? stabilizator pękł? czy guma na końcówce sie rozerwała?
tak czy siak, -> dział ogłoszeń, przeważnie to w komplecie chodzi bo końcówki mało komu chce się odkręcać -> przeważnie są zdrowo zapieczone.
pzdr
Jak pojechałem na przegląd, to Pan mechanior złapał, szarpną i prawie mu się ta sztuka wyszarpnięcia udała więc zakładam, że to guma padła. Wymienia się tylko gumę??
p.s. a tak w ogóle to jestem w szoku bo przegląd dostałem bez najmniejszego problemu:):)
ITI / 2010-08-11 21:45:25 /
ten stabilizator w capri to bardziej sztuka dla sztuki, najgrubszy ma 14mm i szczerze mówiąc to g*o daje, dużo lepsze imho były drążki reakcyjne (wszędzie dobrze gdzie nas nie ma ;).
Guma w końcówce nie wiem czy jest wymienna, ale na cuda bym nie liczył.
konkluzja wypowiedzi: czy wymienię czy nie, nie wiele mi to pomoże....
ITI / 2010-08-11 21:59:21 /
Guma jest wymienna, Chuder takie ma. Jak chcesz inny stabilizator, to u mnie sie cos znajdzie.
wielkie dzięki za info:)
wezmę się za to, co by się nie zanudzać.
pozdro
ITI / 2010-08-11 22:17:12 /
Capri Mk1A ma drążki i nie ma stabilizatora w tej formie ... i co , że niby lepiej ? ;-P No nie wiem Coke - spróbujesz kiedys :-P
MikeB4 / 2010-08-11 22:20:08 /
"...szarpną..."
CO pan mechanik zrobił?
Mysza liil (EM) / 2010-08-12 00:57:17 /
wzią i szarpną :D
Konar / 2010-08-12 01:09:12 /
a na koniec kichną i nie trafił w chusteczkę bo się zezną ;-)
MikeB4 / 2010-08-12 02:28:43 /
Loza syderców;)
Czy to przepływomierz do tripkompa od gaźnikowej granady ? Jeśli tak to gdzie powinien się znajdować, i w jaki sposób go podłączyć?
Wartownik / 2010-08-13 10:06:42 /
tak, i robi za trójnik przelewowy paliwa pomiędzy pompą a gaźnikiem.
granadziarz_3M / 2010-08-14 23:00:36 /
tuleja (nie sama guma) w koncowce stabilizatora jest wymienna, mam takie, sa takie same dla wszystkich Capri Mk2-3.
Mk1b mialy juz stabilizator ale mocowania w karoserii zostaly jeszcze szerokie jak w Mk1a i tuleja byla taka jak w drazkach Mk1a
mozesz miec tez do wymiany gume pod obejme ktora ten stabilizator jest mocowany do mostu , te w mk1b byly szerokie, w Mk2-3 waskie i mialy rozne otwory w zaleznosci od grubosci stabilizatora 10/12/14mm
camaro / 2010-08-17 23:03:23 /
Wie ktoś może od czego pochodzi ta chłodnica? Wyciągnąłem ją z mojej mega patenciarskiej Granady 2D. Na pierwszej fotce jest "12 ST 86" Na ostatniej jest rysunek z wymiarami.
żbik / 2010-10-10 14:05:06 /
Nie mogę nigdzie znaleźć informacji na temat rodzajów atrap przy garbie na masce w MKI więc zamieszczam pytanie czy może ktoś wie czy to oryginał i jeśli tak to czy w jakimś konkretnym modelu występował?
mbbmb / 2018-04-16 18:55:31 /
co znowu zwiozłeś?
wąski77 / 2018-04-16 20:22:42 /
To oryginał na samym poczatku produkcji (do rocznika modelowego 1971 chyba). Występował od GT w górę (czyli GTR na przykład) z garpatą maską do wąskiej lampy.