Jako, że klocki na tył nie chcą dojść :P
wymieniam resory, zakładam całkiem niezłe używki, mam je rozkręcone, i pytanie:
Co z nimi zrobić, poszczególne pióra jeszcze maja plastikowe/teflonowe podkładki na końcach piór ( da radę to kupić nowe?), ale mają powierzchniową korozję. Puki co korozja otrzepana, a pióra spsikane wd40 :)
Śruby środkowe wymienię, obejmy poza jedna sztuką ładnie trzymają.
tą jedną sztukę olać i ustawić tam gdzie ma być? czy może odwiercić, i przyspawać do przynależnego pióra? a może nita tam dać nowego?
co zrobić by cieszyć sie nimi długo? :)
piaskowanie i malowanie proszkowe odpada, tyle mi się nie chce grzebać
smar grafitowy/miedziany miedzy pióra?
aha i oznaczenie kolorowe: pomarańczowy-biały... w fiszkach takiego nie ma :( konar może wiesz cos na ten temat?
kiedyś nowe tuleje gumowo-metalowe miał QH w ofercie ale już od ok. roku ich nie ma :( wkłądał ktoś tam poligumy? a moze jakieś inne nowe? warto?
pzdr
A skąd masz takie śruby do resorów bo z tego co pamietam to nie są zwykłe śruby??
Jak chcesz się nimi długo cieszyć to nie woź cementu na pace a zimą auto na klocki, jak chcesz sie nimi jeszcze dłużej cieszyć to je wypiaskuj:p
Blachę bym dorobił i przynitował.
Przekładki do swoich dorobiłem/wytoczyłem z plastiku o grubośći około 3mm i wydaje mi sie że smar jest wtedy zbędny bo i tak raz dwa smar złapał by piach albo sie wypłukał od wody.
pozdr
Kilgore / 2010-08-06 00:02:15 /
biorąc pod uwagę w jakim są stanie, wolę dać zwykłe z dodatkowa nakrętką, lub imbusowe z większym łbem, i tak będą mocniejsze niż 20letnie fabryczne.
cementu nie będę mógł wozić? lipa, najwyżej załaduje cement na przyczepkę, a kostkę brukową do bagaja :p
obejmę mam tylko nit czy co tam jest puścił i 'lata'
przekładki na końcach piór są, trochę zużyte ale są, więc jeszcze kilka dobrych latek polatają
pzdr
Podkładki teflonowe ja mam jeszcze gdzieś.
Jesli zainteresowany mogę poszukać. Na dwa resory powinno sie znaleźć.
Jak by co to daj znać na prv.
Aldaron / 2010-08-06 10:50:59 /
Coke,z resorami wielopiórowymi w capri jest jak ze starą teściową czyli non stop coś dopóki nie wyzionie ducha:)
Ja bym na Twoim miejscu po prostu założył jednopiórowe.
Zalety znasz więc możesz optować za wielopiórowymi tylko jeżeli masz do nich jakiś szczególny sentyment:)
Piotrek Ł....vel Kankkunen / 2010-08-06 18:41:34 /
w moim poligumy na przednich uchach są jakieś 2 lata,i jest ok
Endryou / 2010-08-06 18:44:05 /
piotrek, mam po prostu ładną parkę zakupioną kiedyś-tam, i mnie wzięło na wymianę ;) jednopiórowe bym kupił, ale wyczerpałem limit finansowy na capri na jakiś czas :(
a ile trzeba miec kaski na jednopiorowe?
bo u mnie tez lipa,szczegolnie po lewej stronie.
400-500pln, to cena rynkowa w PL, podobnie za granicami.
Resory smaruje sie smarem grafitowym.
pmx (wiewior;) / 2010-08-07 11:26:25 /
Ktoś się orientuje gdzie można kupić nowe/używane (wolałbym nowe) jednopiórowe resory z transita mk2?
Curtis_Capri / 2012-10-09 21:22:17 /