Witam;
Nazywam sie Bolek Kielak i jestem studentem trzeciego roku wydziału operatorskiego łódzkiej "filmówki". W sierpniu w Warszawie będę realizował zdjęcia do mojego rocznego filmu krótkometrażowego- ośmiominutowej etiudy operatorskiej czyli filmu w którym nacisk stawia się na walory wizualne. Historia opowiada o relacji ojca- mechanika samochodowego i jego małego syna którego namiętność do aut zmusi do przekroczenia wyznaczonych przez rodzica granic. Zakazanym owocem będzie ford capri pieczołowicie skryty w tajemniczym garażu. Niestety, nie jestem posiadaczem takiego auta. Zwracam się więc do Was- wszystkich współtworzących capri.pl, forumowiczów, pasjonatów modelu capri a zwłaszcza tych, dla których nie jest również obojętny temat kina i kręcenia filmów: jeżeli możesz i chcesz mi w jakikolwiek sposób pomóc (najprostsza droga to udostępnić mi swoje capri jako obiekt zdjęciowy, choć każdy kontakt jest dla mnie cenny) zapraszam do pisania na forum. Istnieje również możliwość rozmowy telefonicznej, wymiany maili, wszystko w razie skłonności współpracy. Zainteresowanym udzielam więcej informacji, dzielę się scenariuszem i wizją filmu. Teraz nie chcę już przedłużać treści tego wątku.
Może jeszcze tylko jedno- równolegle z poszukiwaniem wozu, rozglądam się w Warszawie i okolicach za warsztatem samochodowym w którym będę kręcił część zdjęć (film jest robiony na negatywie 35mm, żadne tam wideo czy HD...). Potrzebuję miejsca ciekawego wizualnie, możliwie oryginalnego i z charakterem- słowem pasującego do filmowego posiadacza capri. Mam już na oku kilka miejsc ale wciąż poszukuję tego idealnego. Niech punktem odniesienia będzie garaż Matta Kowalsky'ego z filmu "Gran Torino" z Clintem Eastwoodem... Jeżeli masz jakieś sugestie- koniecznie daj znać!
bolekk / 2010-07-09 22:06:24 /
Pająkowy garage mi od razu przychodzi na myśl :)
Flonder / 2010-07-10 01:35:14 /
Ale tam nie jest tak ładnie poukładane, za to klimat powala :)
SzooGun / 2010-07-10 10:06:52 /