Witam
Mój jest skierowany do osób którzy już kiedyś wpinali się wiązka efi do zwykłej instalacji "gaźnikowej"
Na początek mam kilka pytań.
1.Gdzie podłączyć przewód na obrazku numer 1.
2.Mam taka(obrazek 2) zewnętrza pompę (z filtrem)od tego silnika która była w Scorpio.
Czy wystarczy tylko ta pompa, gdzie ja usytuować i czy potrzebne jest coś jeszcze?
3.Na obrazku numer trzy widać trójnik, co tam podpiąć?
4.Podobny problem, do czego to idzie, obrazek cztery i pięć
5.Czy cewka zapłonowa z "gaźnika" zostaje czy trzeba taka od efi.
6.Ostatnie i najważniejsze.Na ostatnim obrazku widać jak mniemam wejście do całej instalacji.Czy ktoś może wie który przewód jest od czego?
mitrov / 2010-02-09 16:06:36 /
6 zdjęcie
mitrov / 2010-02-09 16:07:18 /
zdjęcie numer trzy jest złe tu jest dobre
mitrov / 2010-02-09 16:10:17 /
1. Do - cewki (cieńszy bolec)
2. Tak, montować przy baku.
3. Wywalić razem z czarną puchą. Zostawić tylko ten okrągły elektrozaworek wpięty w instalację.
4. Do plusa po zapłonie (obrazek 4), przestań się trzęść i zrób foto ponownie (obrazek 5)
5. Jeśli w "gaźniku" byl elektroniczny zapłon, to cewka zostaje, a jeśli przerywaczowy to zmienić na tę od Efi.
6. czarny to + po zapłonie, zielony to impuls obrotomierza (podłączyć do zielonego przy obrotce lub pod maską), gruby czarny z czerwonym paskiem to + do pompy paliwa. Reszta to czujnik cisn oleju i temp cieczy, ale to podłączasz kablami od instalacji oryginalnej capri, oraz VSS i jeszcze jakiś drobiazg, ktrórych nie podłączasz.
Mysza liil (EM) / 2010-02-09 18:23:18 /
Dzięki za odpowiedz
Mam jeszcze parę pytań
1.Piszesz zęby wywalić recyrkulacje spalin, a co zrobić z węzami zaślepić?
2.Czy w tym silniku czujnik oleju znajduje się w tym samym miejscu co w gaźnikowym,
bo nie mogę się go doszukać, a i w wiązce niema wejścia.
3.jakiego koloru są kable ciśn oleju i temp cieczy w oryginalnej instalacji
4. co z tym VSS(czujnikiem prędkości)
ps. chodzi o taunusa
mitrov / 2010-02-09 21:08:09 /
1. o recyrkulacji nic nie pisałem, to jest odpowietrzenie zbiornika i węglowy pochłaniacz oparów (czarne pudło). BTW, recyrkulacje tez wywal, zalatw sobie normalny kolektor wydechowy i wywal te grube rury i okragla czarną puchę. Zaślepić co zbędne.
2. Słabo szuasz.
3. W oryginalnej scorpio czy taunusa?
4. Nic
Mysza liil (EM) / 2010-02-09 21:41:46 /
Chodzi o instalacja taunusa.
Co z tymi czujnikami (czujnik temp wody jest w wiązce(scorpio) a przynajmniej tam mi się wydaje)
Mam zostawić oryginalna(taunusa) instalacje od czujników, czy wpiąć je do tej wtyczki na 6 zdjęciu bo już nie wiem.
Masz jeszcze jakieś porady?
mitrov / 2010-02-09 22:27:57 /
Czujnik wody przełóż z taunusowego silnika, i zostaw instalacje oryginalną. Oleju jeżeli był pod kontrolkę to może zostać ale też podpiąć pod oryginalną taunusową instalację,
Elektornika ma swój oddzielny czujnik temperatury niezależny od zegara na desce rozdzielczej i ten ma zostać od efi i być podpięty pod wiązkę efi.
Trójkąt / 2010-02-09 22:50:16 /
czujnik temp na deske w taunusie podlaczony jest czerwonym przewodem z bialym paskiem, zas czujnik cisnienia oleju podlaczony jest przewodem niebieskim z zielonym paskiem.
Mysza liil (EM) / 2010-02-10 04:14:43 /
podłacze sie z pytaniem
szukam schematu instalacji elektrycznej do pinto efi, jakie kable z czujników trafiają na poszczególne piny do kompa.
krauzi / 2010-02-21 17:29:05 /
wszystkie EEC IV forda wygladaja podobnie.
Mysza liil (EM) / 2010-02-21 21:36:54 /
jestem w trakcie robienia pracy mgr i temat jest powiązany z układem ford EECIV a mianowicie ktoś wyciągając wiązkę układu zapłonowego i zasilającego odcioł kilka kabli takich jak
przekaźniki
bezpieczniki
przepływomierz klapowy, który nie ma wtyczki i nie wiem gdzie jakie kalbe mają być w kompie podpięte pod konkretne piny
znalazłem jak dla mnie magiczną wtyczkę na dwa kabelki i nie wiem co to jest
mam zapytanie może troszke durne ale nie dysponuje wiedzą więc czy EFI pinto z klapowym przepływomierzem miał czujnik prędkości obrotowej silnika jeśli tak to gdzie, bo na silniku znaleśc nie mogłem
czy kto kolwiek ma schemat instalacji elektrycznej z przepływomierzem klapowym
krauzi / 2010-02-24 08:41:51 /
Schematy do OHC nie mam ale możesz się w dużej mierze oprzeć o schemat 2,9 bez kat
ftp://ftp.capri.pl/user/trojkat/elektronika/SCHEMAT_29_BEZ_KAT.jpg
ftp://ftp.capri.pl/user/trojkat/elektronika/OPIS_SCHEMATU_29_bez_kat.txt
Również jest na przepływomierzach klapowych a piny na komputerze powinny się zgadzać.
Trójkąt / 2010-02-24 09:37:37 /
informacje o prędkości obrotowej miał z czujnika hala w aparacie zapłonowym, dodatkowego zwęnwtrznego na wale korbowym (jak np cosworth) nie posiadał.
chcesz uruchomic "Kosiarke" na czujnikach i kompie z Pinciaka + ecumaster czy jakis Standalone się kroi ? ;]?
Pe®ana / 2010-02-24 09:43:41 /
raczej praca magisterska niż jakies przeróbki ale to jest ciekawy pomysł zwłaszcza ze zima długa
krauzi / 2010-02-24 09:48:30 /
pytam bo sam przymierzam sie do takiej opcji :) nie mogę dojść do porozumienia z oryginalna włoską wiązką... i rodzą mi sie takie koncepcje w czaszce :D
Pe®ana / 2010-02-24 09:51:41 /
a z czym masz problem
krauzi / 2010-02-24 09:59:20 /
pisz od razu doktorat http://www.fordfuelinjection.com/
Mysza liil (EM) / 2010-02-24 19:04:56 /
podczas skałdania pracy mgr okazało sie że ktoś nie udacznie oddzielił instalację silnika od reszty samochodu
mam problem ze znalezieniem iskry, a mianowicie brak ,,-" na cewce, sprawdzona cewka i drugi moduł i dalej nie mam minusa
rozpisują kabelki:
moduł
1 - do kompa złącze 56
2 - do kompa złącze 36
3 - do aparatu czujnik halla +
4 - to +
5 - to - na cewkę
6 - masa
jak by ktoś miał schemat instalacji jak to posprawdzać bo stanołe w kropce
ewentualnie jestem skory kupić wiązkę do tej instalacji jak by ktoś miał na zbyciu
krauzi / 2010-04-20 21:32:00 /
Masa na cewkę idzie ze wzmacniacza sygnału, czyli modułu. Najpierw sprawdź czy wzmacniacz ma co wzmacniać, bo jak nie idzie na niego impuls z halla to kloaka. Aparat, moduł i cewka muszą mieć podłączenie do masy - ale to chyba zadna nowość.
Mysza liil (EM) / 2010-04-20 22:30:44 /
a jak to sprawdzić metodą garazową?
kręcąc aparatem słychać jak wtryskiwacze sie odzywają, czy to nie wystarczy?
krauzi / 2010-04-21 07:21:42 /
sprawdziłem masa jest na aparacie cewce i module a iskry brak
krauzi / 2010-04-21 08:21:46 /
a moze zielony kabel od modulu do cewki zwarty do masy? polacz bezposrednio omijając ten oryginalny z instalacji.
Mysza liil (EM) / 2010-04-21 08:34:46 /
nie jest zwarty sprawdzałem ze trzy razy jak nie lepiej po drodze łączył sie z zielonym do obrotomierza to tak kontrolnie to odciołem zeby mnie nie przeszkadzał
krauzi / 2010-04-21 08:57:09 /
no to po kolei - teraz wyjescie z kompa na modul (chyba niebieski z czerwonym paskiem) Moze poprostu z kompa sygnal zaplonu nie idzie.
Mysza liil (EM) / 2010-04-21 16:41:18 /
a wiec sprawdziłem zeczywiście czerwono niebieski idzie do kompa w osłonie razem z jeszcze jednym przewodem żułto niebieskim
po podłączeniu miernika jest tam jakieś słabe napięcie ale w momęcie gdy kręcimy aparatem pojawia sie tam napięcie
krauzi / 2010-04-22 08:33:57 /
tzn napięcie około 1V a w momecie przysłony czujnika halla pojawia sie około 10,5V
krauzi / 2010-04-22 08:38:25 /
To schemat sierry 2.0efi ...i jest to schemat chyba z mam sensorem i sondą lambda,nie wiem dokładnie bo się nie orientuje.Jakie wiązki muszę ominąć bądź wyrzucić itp. żeby pozbyć się map sensora,sondy,kata??
bon / 2010-04-22 10:25:49 /
sorka dupa ze mnie ....jest w tym wątku
bon / 2010-04-22 10:36:10 /
no właśnie czegoś takiego szukałem a masz może jakiś opis co ozanczają poszczególne cyferki
krauzi / 2010-04-22 10:52:13 /
trosze nie wyrażne są to oznaczenia który pin do czego mozesz to w lepszej rozdzielczości zrobić?
krauzi / 2010-04-22 10:55:20 /
Skoro do modulu dochodzi sygnal zaplonu z kompa, a nie wychodzi na cewkę to stawiam na moduł. Nie wazne czasami ze się coś podmienia... moze i drugi byl uwalony. Skombinuj i podlącz trzeci.
Mysza liil (EM) / 2010-04-22 14:23:48 /
Żeby spalić moduł to trzeba się zdrowo napracować. Podłączenie modułu to 4 przewody:
* masa, (nie zapomnij o masie na obudowę modułu!! )
* +12V,
* sygnał z komputera,
* wyjście na cewkę
moduł steruje cewkę masą tak więc sama cewka musi mieć 12V na stałe na plusie.
Sprawdź poprawność podpięcia tych 4 przewodów oraz zasilanie na cewkę. Generalnie te moduły rzadko się psują tak więc obstawiam jednak błąd podłączenia.
Iskrę można wywołać sztucznie podając + 12V na pin sterujący w module.
Trójkąt / 2010-04-22 15:55:12 /
żeczywiście trojkąt pisał sprawdziłem i niby nowy dobry sprawdzony moduł okazał sie zły trzeba było przeprosić stary i podłączyć na nowo
ale przy okazji wymieniłem przewody i świece na sprawdzone z auta i dopiero iskra sie pokazała
ale zastanawia mnie dlaczego na pinie 20 po włączeniu zasilania mam 0,33V a w momęcie pracy pojawia sie na nim 10V i jak podłącze go do masy jak to jest narysowane na schemacie to nie działa
drugie pytanie jest takie dlaczego komputer po dotknięciu do masy wyłącza sie wszystko i znowu nie działa
czy ktoś z takimi czarami sie spotkał
krauzi / 2010-04-22 16:55:36 /
Piny 20, 40 i 60 do masy, bez wnikania co za napięcia tam się pojawiają. I dobrze policz, to są ostatnie piny w rzędach.
Mysza liil (EM) / 2010-04-22 17:45:59 /
to nie trzeba nic liczyć to po prostu w rzędzie jest tak jak mowisz
krauzi / 2010-04-22 17:49:22 /
znalazłem dlaczego mam prąd na pinie 20 jest połączony z ekranem kabelka który biegnie od aparatu jako ,,0'' łaczy sie z modułem i zompem badajże pod pinem 56 a ze kabelek miał uszkodzony ekran i izolacje w środku to z tąd brało sie napięcie na masie 20 i kompie
krauzi / 2010-04-23 07:12:48 /
widzisz, pisales o pinie 20 kompa jako zrodle napiecia, a nie o kablu nr 20 we wtyczce, stad moja olewka zagadnienia...
Mysza liil (EM) / 2010-04-23 08:48:14 /
15- regulator liczby oktanowej
16- DOPASOWANIE PRĘDKO�I OBROTOWEJ BIEGU JAŁOWEGO
Ze schematu trójkąta
Może mi ktoś powiedzieć jak to wygląda ??
bon / 2010-04-23 21:57:09 /
zwarcie tych pinów do masy powoduje opoznienie zaplonu / podwyzszenie obrotów
Mysza liil (EM) / 2010-04-23 22:03:20 /
Ok,jak wygląda ten mechanizm który się tam podpina?
I jeszcze jedno :czerwone 1(na schemacie).Co oznaczają te kółeczka przerywaną linią (muszę dorobić ten fragment wiązki)tak jakby masą owinięte i czemu ma to służyć ????
bon / 2010-04-23 22:10:36 /
Ekranowanie?
Konar / 2010-04-23 22:48:44 /
Konar dobrze kombinujesz :) jest to ekranowanie przewodów sygnałowych. Tam gdzie są sygnały niewielkiej wartości stosuje się ekran w celu wyeliminowania zakłóceń.
Trójkąt / 2010-04-24 00:01:36 /
Jesli nie masz ekranowanego kabla, mozesz zrobić skrętkę.
Mysza liil (EM) / 2010-04-24 06:26:47 /
Aha, jeśli masz ekranowany, to ekran podłączasz do masy, ale tylko z jednej strony przewodu!
Mysza liil (EM) / 2010-04-24 06:28:46 /
zrobić skrętkę z tych dwóch kabli,czy owinąć te kable innym na skrętke i podłączyć jeden koniec do masy..tak?
bon / 2010-04-24 10:28:04 /
Hej mam pilne pytanie jak podłączyć kabelki do przepływomierza ,nie mam wtyczki (mam już zastępczą ,tylko nie wiem w jakiej kolejności (wiem ze brązowy to masa).
u góry kawałek schematu.
Silnik to 2.0 ohc efi is.
Pzdro
bon / 2010-04-25 14:12:18 /
Chcesz foto, bo mam wiązkę z kompem "iS" wszystko oryginalne, także mogę pstryknąć.
Jak coś to pisz maila.
AndrzejKudowa / 2010-04-25 18:36:59 /
hej mam pytanie co do pompki i regulatora ciśnienia
To pompka którą zakupiłem
http://allegro.pl/item1015010930_pompa_paliwa_polonez_truck_zewnetrzna_gwarancja.html
ciśnienie robocze- 3,5-4 Bar
Problem mam taki-pompka paliwo pompuje,ale wszystko zatrzymuje się na regulatorze ciśnienia,paliwo nie idzie,ani powrotnym z regulatora,ani powrotnym z szyny wtryskowej.
Pytanie czy pompa jest za słaba żeby zadziałał regulator,czy po prostu regulator jest spierdolony????
bon / 2010-04-26 20:07:33 /
Coś przekombinowałeś z podłączeniem. Z pompy paliwa przewód powinien być podłączony do króćca listwy wtryskowej. Odpływ do zbiornika jest z regulatora ciśnienia.
W regulatorze ciśnienia masz 2 króćce grubszy jest odpływem a cieńszy podpinasz do podciśnienia w kolektorze ssącym.
Trójkąt / 2010-04-26 21:15:23 /
Idiota ze mnie:/ W sumie nie miałem gdzie tego sprawdzić.
Wielkie dzięki Tójkąt.
bon / 2010-04-26 21:43:41 /
Odkopię :)
takie pytanko na szybkości: jakie jest ciśnienie "ustawiane" przez regulator ciśnienia ?
BARTEK#1925 / 2011-12-09 12:19:58 /
mam pytanie odnośnie przekładki w druga stronę silnika ze scorpio 2,4 v6 89rok EFI do Capri czy ktoś posiada schemat do instalacji scorpio?? mam problem z czujnikiem prędkości gdzie trzeba go podpiąć w komputerze które to kable.
korea / 2012-06-11 10:06:34 /
Szkoda Twojej pracy na ten silnik -- osiągi są z tym marne (jeździłem takim Capri i 2.0 ohc lepiej jeździ ;-)) ) a 2.4 spala tyle samo co 2.9 ....
MikeB4 / 2012-06-11 12:19:27 /
witam wszystkich
nie bede zakładal nowego tematu o efi ale troche zamotałem sie z tymi kablami.mam pytanie bo nie mam iskry czy na wtyce do aparatu zapłonowego na 1 i 3 pinie powino byc napiecie?
młody3 / 2014-04-24 19:39:48 /
Odświeżę temat. Wiązka efi do pinciaka 2,0 ohc.
Brak iskry w momencie przekręcenia kluczyka (rozruch) , kiedy puszczam kluczyk pojawia się jedno mrugniecie. Poza tym brak napięcia na wtryskach. I tu mam pytanie o czujnik położenia wału , gdzie znajduje się w ohc bo chyba tu tkwi problem. I jeszcze jedno pytanie cym się różnią te przekaźniki i który steruje silnikiem ?
ste-fun / 2014-05-14 16:58:45 /
ohc ma czujnik w aparacie "halla" on steruje rowniez wtryskami.mozna go sprawdzic wtyczka ktora wchodzi do aparatu 3pinowa posiada 1 pin masa 2 pin impuls 3 12v przykladasz probowke na srodkowy pin i krecisz rozrusznikiem powina probowka mrugac.jak cos zle wytumaczylem niech ktos mnie poprawi.sam walczylem ostatnio z glupia wiazka.
młody3 / 2014-05-14 18:42:38 /
Próbówka raczej migać nie będzie, powinno się sprawdzać oscyloskopem lub specjalnym multimetrem. Jeśli brak zasilania na wtryskach to może być uszkodzony albo źle podłączony przekaźnik systemowy.
Trójkąt / 2014-05-14 21:41:42 /
Sprawdziłem na szybo woltomierzem i jest 12v pomiędzy środkowym pinem aparatu a masą.
ste-fun / 2014-05-14 21:57:37 /
Acha a ten przekaźnik systemowy to gdzie go szukać?
ste-fun / 2014-05-14 21:59:30 /
Jeśli to swap to w zasadzie nie wiem gdzie mógł go ktoś wsadzić. Zazwyczaj w okolicach komputera :)
Powinny być 2 przekaźniki, jeden do pompy paliwa a drugi systemowy załączający napięcie na wiązkę komputera.
Trójkąt / 2014-05-14 22:36:09 /
trójkąt ja sprawdzałem próbówką to mrógało na środkowym pinie.jedynie to zielony przewód od modułu do cewki to oscyloskopem.Powiny być dwa przekazniki jeden od zapłonu drugi pompa paliwa.U mnie zielony przewód robił zamieszanie wiec poprowadziłem go bezpośrednio z modułu na cewke.
młody3 / 2014-05-14 23:00:51 /
Podmieniłem aparat z innego auta i nic nowego, iskra pojawia się dopiero kiedy puszcze kluczyk. Jeszcze raz przeanalizuje schemat i po kablach może dojdę do usterki. A jeśli chodzi o te przekaźniki to czy ma jakieś znaczenie kolor ?? Znalazłem wiązkę gdzieś w sieci i widoczny jest przekaźnik czerwony.
ste-fun / 2014-05-15 16:20:21 /
A może kostka stacyjki już nie bangla i w pozycji "start" nie łączy obwodu zapłonowego.
gryziu liil (EM) / 2014-05-15 20:07:29 /
Jak podpinalem u siebie wtryski, to natrafilem na taki problem, że jak kręciłem silnikiem, to znikało zasilanie "po stacyjce" do kompa. Trzeba szukać na schemacie auta, albo w komorze silnika kabla, na którym jest +12 na wlaczonym zaplonie i jak krecisz rozrusznikiem. Powinien taki kabel gdzieś być.
Konrad vel smasher / 2014-05-15 22:04:36 /
Opanowałem problem i silnik "zagadał". Problem mam z czujnikiem temperatury. Efi ma brązowo białe kabelki x2 , po podpięciu któregokolwiek z tych kabli do kabla wiązki taunusa (czerwono biały) nie wychyla się wskazówka na zegarach (ale działa na 100%). Wybłyskałem kody błędów i mam 23 i 71? . 23 to rozumiem bo mam problem z tymi kabelkami ale co do 71 to mam wątpliwości , przecież nie ma takiego błędu. A może się mylę. I ostatnie pytanie: czy "to coś" mierzące obroty na lince prędkościomierza jak nie podepnę czy będzie miało wpływ na prace silnika (czy komp dobrze sczyta dane). Podrawiam
ste-fun / 2014-06-01 16:55:34 /
Odkopuję temat, czy da rade podłączyć OHC z Weberem 2V-ISC odpalić podpinając +, + po zapłonie i - na te wtyczki od wiązki silnika?
Zdjęcia z t.pl:
, ,,
Ktoś mi może kabelki rozszyfrować?
Piosiu. / 2015-04-14 08:44:31 /
Znowu mam problem więc ciągnę ten temat. Ożeniłem 2.0 ohc efi z taunusem i zadowolony byłem przez chwilę (dzięki za pomoc chłopaki). Teraz poszła wiązka i wskoczyła z IS-a (bez niepotrzebnych pierdół ). Iskra jest , pompa chodzi , kręci rozrusznik , pomierzyłem wszystkie kable i nie odpala bo nie ma napięcia na wtryskach. Podmieniałem przekaźniki z tamtej wiązki, podmieniałem kompa (z VM100 na VM115 ) i nic. Pomysły mi się skończyły. Może Wy macie jakieś?
ste-fun / 2015-07-09 22:20:56 /
moze ktoś odciął zasianie pod lpg i gdzies tam przekaznik był.
zobacz czy z zasilania jest przejscie do samego kompa
Mordian / 2015-07-10 09:35:18 /
Czy brak tego filtra ma duży wpływ na pracę silnika ?
ste-fun / 2015-07-10 10:19:16 /
Mam chwilę żeby w końcu pogrzebać przy aucie. Jest nadal unieruchomione (brak napięcia na wtryskach). Pytanie: czy jeśli wiązka jest z automatu to czy komputer może odbierać że nie jest w położeniu P i nieodpala?
ste-fun / 2015-09-05 23:28:37 /
Napięcie na wtryskiwacze idzie z przekaźnika systemowego, a ten jest sterowany stacyjką. Komputer nie ma na to wpływu.
Szukał bym np. Odcięcia wtrysków przez alarm albo centralkę lpg.
Trójkąt / 2015-09-05 23:41:42 /
Przecież to nie jest duża wiązka, kilka kabli i dwa przekaźniki . Jadę ze schematem , mierze miernikiem. Pomysły mi się skończyły. A jak się ma sprawa imobilaizera?
ste-fun / 2015-09-05 23:47:13 /
Jak dokładnie podłączone są wtryski? Tzn. do czego podłączony jest jeden i drugi pin każdego z wtrysków?
Konar / 2015-09-06 00:02:16 /
Jeden to plus po zapłonie, drugi to masa sterująca z kompa. Wtryski chodzą w dwóch bankach, sterowane z pinów 58 i 59 eec-IV.
Mysza liil (EM) / 2015-09-06 12:03:07 /
Ja to wiem :) Pytanie czy wie to kolega który nie może dojsc do ladu z wtryskami.
Konar / 2015-09-06 18:53:23 /
Sory panowie za zmarnowany czas. Sprawdzałem wszystko co było możliwe, biegałem ze schematem, mierzyłem i kombinowałem. Dziwne, że nie miałem napięcia na wtryskach a wszystko pomierzyłem z tysiąc razy. Problemem była kostka łącząca wiązkę z wtryskami , 4 bolce łączyły a jedno gniazdo było tak "wytrzaskane", że piąty bolec teoretycznie był wpięty ale w praktyce wisiał zawieszony w powietrzu i nie sterował wtryskami. Ach te stare fordy, można się na nie gniewać ale i tak dają dużo przyjemności. To jak z dziećmi cała nocka nie przespana bo:tato boli ząbek , tato nie umiem zasnąć , tato boję się, tato chcę siusiu i tak całą noc a tu nagle budzik dzwoni i pierwsze słowa które się nasuwają na usta: ku...a po co mi to było. Obracasz się i widzisz uśmiech swojego dziecka, który wybacza wszystko, czujesz dumę i myślisz japierd..e jestem zajebisty, udało mi się w życiu. Dzięki poraz kolejny za pomoc.
ste-fun / 2015-09-06 22:12:50 /
Powitać. Podepnę się tu ze swoją sprawą. Nurtuje mnie to co wyżej zostało napisane, cyt.: "Wszystkie EEC IV wyglądają podobnie".
Mam osprzęt EFI wraz z komputerem od wersji 115 KM kupiony osobno i aby to wszystko pożenić potrzebuję wiązki.
I teraz po przeczytaniu w/w informacji nasuwa mi się pytanie, czy to znaczy że mogę zastosować dowolną wiązkę (np. Z tej słabszej wersji z sondą i mapem) czy muszę szukać odpowiedniej z wersji IS ?
Tak btw, potwierdźcie proszę, że nie pomyliłem się co do tego komputera :)
Marcin88 / 2018-07-29 19:01:05 /
Komputer o oznaczeniu 100 jest od IS-a.
ste-fun / 2018-11-22 15:37:08 /