mam problem bo chce uszczelnić skrzynie a nie mogę roździelić dupki od reszty na chama nie chce bo coś rozwale a przypuszczam że gdzieś jest jakieś magiczne zabezpieczenie ale nie wiem gdzie i jak wszelkie sugestie mile widziane
nietykalny / 2010-02-01 21:45:56 /
Jak chwile poczekasz, to zeskanuje Ci z Haynes'a. Tylko będzie po angielsku.
Szafa !G.O.P!
/ 2010-02-01 22:04:46 /
niema problemu poczekam
nietykalny / 2010-02-01 22:13:42 /
przedzwoń do Myszy lub Granadziarza...
rybaak / 2010-02-01 22:14:46 /
Niedawno też rozbierałem skrzynie i również nie mogłem sobie poradzić. W moim przypadku trzeba było wybić ten bolec przechodzący przez środkowy kadłub skrzyni, wtedy te tryby, które były na tym bolcu ruszają się swobodnie i można wyciągnąć tył skrzyni. Jeśli się mylę to przepraszam i proszę mnie poprawić :)
daniel46 / 2010-02-01 22:23:55 /
Jesli chcesz zdjac aluminiowy ogon, to wpierw wybij stalowy dekielek co siedzi nad wyjsciem na wał, wybij zabezpieczenie trzymające przesuwkę widełek wybieraka, zsuń ową przesuwkę do tyłu usuwając ją z pręta wybieraka. Uwalniając pręt zostawisz wolną drogę do zsunięcia aluminiowego ogona skrzyni z wałka zdawczego i pręta wybieraka.
Mysza liil (EM) / 2010-02-01 22:28:20 /
No to ja się podepnę.
Mam ten sam problem z 4b na zewnętrzych wodzikach. Może ktoś coś przy tym robił?? Proszę o sugestie ;)
Killer vel M-maniac / 2010-02-01 22:40:49 /
z racje ze zeskanowałem juz, a na strone wgrac nie moge
wysle ci na maila
Szafa !G.O.P!
/ 2010-02-01 23:00:37 /
Pierścień 29 jest narysowany ze złej strony łożyska. Wyjmij to co Mysza pisał, następnie zdejmij pierścień 29, znajduje się on pomiędzy kołem 26 a łożyskiem 28 i trzyma to łożysko w aluminiowej lufie. Po wyjęciu tego pierścienia, alu tył zejdzie przy pomocy dwóch brechowkrętaków albo małego impulsatora, a wałek główny z kołami pozostanie w skrzyni.
granadziarz_3M / 2010-02-02 07:51:58 /
Szafa, prawa autorskie...
m.kozlowski
/ 2010-02-02 08:32:59 /
Dobra panowie ale z tego co widzę to jet 4-ro biegowa skrzynia. Żeby wyjąc ogon to trzeba zwalić dolna choinkę na dno skrzyni i dopiero tył wyjdzie.
Żeby wybić wałek trzymający choinkę trzeba odkręcić dzwon, i tył skrzyni trochę odciągnąć do tylu i przekręcić o jakieś 90 stopni, i można wybijać. Problematyczne jest tylko złożenie tego do kupy, ze względu na luźno zamocowane wałeczki od choinki.
Tak jak wy piszecie to sie robi w n9
Problematyczne jest tylko złożenie tego do kupy, ze względu na luźno zamocowane wałeczki od choinki
Ja złożyłem wałeczki w choince tak, że do środka włożyłem odpowiedniej długości kij od szczotki dotoczony pod średnicę wałka. Po włożeniu choinki do obudowy skrzyni wypchnąłem kijek wałkiem właściwym. Taka tajemnica :)
m.kozlowski
/ 2010-02-02 10:20:30 /
Ja składałem na smar do takich łożysk.
Dlatego trzeba wyjąć ten pierścień z rysunku co go już nie ma i wtedy schodzi samo lalumunium i do wszystkiego jest dojście jak ta lala. Nietykalny dostał od szafy emilem i wie o co chodzi. chodzi o pierścień 25 stąd:
http://www.capri.pl/garage/gearbox-type-e
Tu on też jest po złej stronie łożyska.
granadziarz_3M / 2010-02-02 11:02:28 /
Szeryfie dobrze:) następnym razem, o Ile będzie:P oczywiście, zrobi się to bez oficjalnego łamania tych praw:)
Szafa !G.O.P!
/ 2010-02-02 16:59:40 /
dzięki za pomoc
teraz od tego nadmiaru wiedzy skrzynia się sama rozbiera;)
nietykalny / 2010-02-02 16:59:42 /
Albo z tego upału :/
Mysza liil (EM) / 2010-02-02 17:00:45 /