No właśnie. Kupię Capri z instalacją gazową, ale nie chcę jej mieć. Czy jej usunięcie to duzy problem?? Oczywiście potem remont silnika. Tylko czy można i czy mu to nie zaszkodzi?? Pozdrawiam.
skoro ktos to zalozyl to i pewnie da sie zdjac...:)
i raczej w niczym to nie przeszkadza...tylko dziury co niektore przydaloby sie po tym pozaklejac..:)
Zakrzak! / 2004-05-17 20:38:02 /
jak ktoś powiercił dziurki to moze trzeba bedzie dokompletować troche czesci z innego takiego samego silnika
ale i tak jestem zdziwiony takim krokiem :-))
to chyba pierwszy taki post - podaj mi swój adres na priv to pośle Ci sześciopak piwa ;-)
MikeB4 / 2004-05-17 20:50:03 /
no... moje gratulacje za tę decyzje... powiem tak: da się, bo ja jakoś zdemontowałem, ale niestety gaźnik musiałem sobie kupic "nowy" bo stary za bardzo sie nie nadawał, bo strasznie ci gazownicy go zepsuli, brakowało kilku części, a na bęzynie nie chciał jeździć (z reszta do tej pory nie wiem jak jeździł na gazie) i troche mu sie jej ulewało :) a do tego wszystkiego był nie od tego silnika bo ja mam 2.0 a to szuflada była, i tak jak Zakrzak napisał trzeba dziury pozatykać... aha no i remont głowicy, to chyba tyle. pozdrawiam.
Daniel vel Treetop liil (EM) / 2004-05-17 21:07:35 /
..ale po co remont glowicy..najpierw trzeba stwierdzic czy jest sens robic remont...bo moze jest oki:)
Zakrzak! / 2004-05-17 21:10:03 /
Usuwałem juz gaz z dwóch samochodów. Nie ma zadnego problemu, jednym nawet jeżdze i to bez remontu silnika(ford fiesta mk1 XR2 81)
Pamiętaj o próbie generalnej na benzynie przed demontazem, bo pompka paliwa może byc niesprawna. I zgłoś to do urzędu komunikacji bo też możesz mieć problem.(musisz jechać na "mały" przegląd około 30pln)
Tak trzymać! :)
Pozdrawiam
Pudel / 2004-05-17 21:11:29 /
hmmm... może, może, może... a może trzeba będzie panewki robić bo kolesiowi sie kontrolka oleju zepsuła :) wiadomo, że zależy to od ilości przejechanych km i czy w głowicy były utwardzane gniazda itp. itd.
Daniel vel Treetop liil (EM) / 2004-05-17 21:13:05 /
No i panowie nie kupię tego Capri! Koleś się rozmyślił. Szukam dalej, ale instalację jeśli będzie i tak zdejmę ;).
Pudel chcialem Ci oznajmic ze fiesty mk1 w wersji XR2 wychodzily od 82roku wiec masz jakiegos przeszczepa bo nie bylo xr2 z 81 roku !
Drak / 2005-03-06 13:15:13 /
ciekawe co w takim razie robi Xr2 w tym cenniku z 81 roku
http://www.netz-kasten.de/fiesta1/4/4x4/4x4x5/4x4x5_0.jpg
i w katalogu z sierpnia 81
http://www.netz-kasten.de/fiesta1/index.php?lan=en&ID=4x2
MikeB4 / 2005-03-06 13:29:59 /
tylko narazie to pokazujesz mi zapowiedzi xr2 z 81r !!! iz owa wersja ma wyjsc xr2 1.6 wychodzily od 82r a co Ty walnąles link to pokazuje zapowiedz xr2 z silnikem 1.3 a takich nie bylo
Drak / 2005-04-20 19:02:19 /
Oj, Drak, coś starasz się być odporny na wiedzę :)
Nigdy nie było XR2 1.3, a w owym cenniku stoi jeno: "wykonanie jak Fiesta 1300S z następującymi zmianami: motor 1600cc 84PS..." itd. Nie jest to żadna zapowiedź, tylko regularny cennik. XR2 wyszła w roku 1981 i takie są fakty. A ludzie trzeźwo myślący nie kopią się z koniem i nie sprzeczają się z faktami :)
Pozdro.
KRK 4m / 2005-04-20 19:48:50 /
no dobra, jak wywalic gaz z 2.8i?
mam jakastam centralke ale odmowila wspolpracy i swieci lampkami ale pradu nie daje ani na reduktor ani pompe paliwa, a ze homologacja na butle wyszla to gaz wyjdzie razem z nia.
kable z centralki sa wpiete we wiazke ktora idzie po grodzi, z jednym kabelkiem z cewki. i jeszcze pare innych kombinacji.
wypiac wszystko co jest polaczone z reduktorem i centralka a reszte polaczyc kolorami i bedzie dobrze?
Leszek "QSi" / 2011-05-09 09:07:59 /