W niedalekiej przyszłosci planuje zafundować mojemu tauniemu nowe serduszko jakąś V-kę i niewiem jakie przerubki z tym sie wiążą. Jeśli ktoś by mnie wspomugl dobrą radą to był wdzięczny.
no to żeś banan zaszalał ale lepiej niewychodź ze skórki bo zaraz CIę czeka zimny deszcze za nieprzeszukanie forum tylko zapodanie odrazu wątku...:)
ale ja CIę tylko ostrzegam...
łapy pod silnik musisz przespawać
inna skrzynia
inny wydech
i poczekaj chwilę najpierw Cię zjebią a później powiedzą co i jak:):P
gilmor / 2004-05-11 20:31:45 /
nie wspominajac ze ten temat walkowany byl juz z 100 razy to:
zmiana lub przerobka lap pod silnik...zmiana skrzyni lub przerobka...zmiana wydechow....chlodnica powinna wydolic...reszta tez....ale pewnie jeszcze cos chlopaki dopisza..:)
pozdro
Zakrzak! / 2004-05-11 20:33:19 /
A ja go nie zje... tylko odpowiem :)
Podobna sprawa, wlasnie zmienialem z 1.3 na 2.3. Poza silnikiem i jego osprzetem (nie wiem czy caly jest inny) co oczywiste nalezy zmienic skrzynie biegow. Lapy pod silnik pasowaly prawie - szczegoly u Granadziarza bo to On robil. Jedynie cos tam scial (chyba). Wypadaloby zmienic wal i most. U mnie narazie zostaly stare. Problem maly byl z chlodzeniem bo sie okazalo ze V jest troche dluzsze i mi chlodnica nie wchodzi. Zostalo to rozwiazane za pomoca alu chlodnicy od VW (przepraszam ortodoxow) wlozonej zaraz za atrapa. Co do obaw ze silnik bedzie ciezszy i siadzie auto - moje prawie nie drgnelo. Jezeli chcesz to zrobic legalnie to zapraszam do artykulow na taunus.pl a jak masz wiecej pytan to pytaj :)
Michał (drzewiej to było Wydmikufel) / 2004-05-11 20:38:27 /
Aha, wydech zostal spatentowany i narazie dziala ten od 1.3 troche przerobiony. Swoja glowna funkcje spelnia dobrze - czyli tlumi. Jednak prawdopodobnie troche muli silnik (co przy takiej przesiadce jest nawet wskazane chwilowo ;) i nie brzmi najlepiej.
Michał (drzewiej to było Wydmikufel) / 2004-05-11 20:39:54 /
Wydmi.... ja banana przygotowałem,że zaraz wpadnie tu śnięta inkwizycja i cza się chować a jak im się kule pomylą:/ ...dobra dosyć czarnego chumoru...krój furę wkładaj fałkę i pruj na PC:)
gilmor / 2004-05-11 20:41:45 /
z tego co mi podesłali Taunusiarze z oryginalnymi V-kami to mają cholernie płaską chłodnicę. Z braku takowej zastosowałem chłodnicę wetkniętą w atrapę w poziomym układzie zbiorników, zbiorniczek wyrównawczy ciśnieniowy z wlewem od granady i to był jedyny problem. Łapy zostaw od R4, otwory rozwierć na 10mm i trzeba je nieco skrócić. Pod łapę skrzyni trzeba dać ~2cm dystans, lub założyć łapę od Vki bo inaczej skrzynia oprze się o tunel. Jak miałeś 1,6 i mniej to wymiana końcówki wału napędowego (inna średnica).
granadziarz_3M / 2004-05-12 08:32:47 /
najpierw: http://www.capri.pl/terms-of-use.php
a potem:
http://www.capri.pl/services/forum-thread.php?id=3d4edfb3f259b
http://www.capri.pl/services/forum-thread.php?id=3e920813a25de
http://www.capri.pl/services/forum-thread.php?id=400ed74fd04b2
Kornik / 2004-05-12 08:38:49 /
Dzięki chodziło mi tylko czy oprucz przerubki łap kroi sie jakas poważniejsza robota
Kornik, poczytaj linki zanim je podasz. Zaden z nich nie omawia wymiany silnika w taunisie, a dwa z nich to paranoiczne dywagacje (w jedną dałem się nawet wpędzić) bandy shizofreników (w tym mnie) na tematy oderwane od rzeczywistości.
granadziarz_3M / 2004-05-13 22:00:45 /
czytałem , ale faktem jest że domyślnie przyjąłem że chodzi o Capri ...
biję się w pierś
ps. chciałem dobrze :-)
Kornik / 2004-05-14 08:05:40 /