logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » przeróbki » Silnik R4 naV-ke

Silnik R4 naV-ke

W niedalekiej przyszłosci planuje zafundować mojemu tauniemu nowe serduszko jakąś V-kę i niewiem jakie przerubki z tym sie wiążą. Jeśli ktoś by mnie wspomugl dobrą radą to był wdzięczny.

Banan Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-05-11 20:21:00 /


no to żeś banan zaszalał ale lepiej niewychodź ze skórki bo zaraz CIę czeka zimny deszcze za nieprzeszukanie forum tylko zapodanie odrazu wątku...:)
ale ja CIę tylko ostrzegam...
łapy pod silnik musisz przespawać
inna skrzynia
inny wydech
i poczekaj chwilę najpierw Cię zjebią a później powiedzą co i jak:):P

gilmor / 2004-05-11 20:31:45 /


nie wspominajac ze ten temat walkowany byl juz z 100 razy to:
zmiana lub przerobka lap pod silnik...zmiana skrzyni lub przerobka...zmiana wydechow....chlodnica powinna wydolic...reszta tez....ale pewnie jeszcze cos chlopaki dopisza..:)
pozdro

Zakrzak! Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-05-11 20:33:19 /


A ja go nie zje... tylko odpowiem :)

Podobna sprawa, wlasnie zmienialem z 1.3 na 2.3. Poza silnikiem i jego osprzetem (nie wiem czy caly jest inny) co oczywiste nalezy zmienic skrzynie biegow. Lapy pod silnik pasowaly prawie - szczegoly u Granadziarza bo to On robil. Jedynie cos tam scial (chyba). Wypadaloby zmienic wal i most. U mnie narazie zostaly stare. Problem maly byl z chlodzeniem bo sie okazalo ze V jest troche dluzsze i mi chlodnica nie wchodzi. Zostalo to rozwiazane za pomoca alu chlodnicy od VW (przepraszam ortodoxow) wlozonej zaraz za atrapa. Co do obaw ze silnik bedzie ciezszy i siadzie auto - moje prawie nie drgnelo. Jezeli chcesz to zrobic legalnie to zapraszam do artykulow na taunus.pl a jak masz wiecej pytan to pytaj :)

Michał (drzewiej to było Wydmikufel) Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-05-11 20:38:27 /


Aha, wydech zostal spatentowany i narazie dziala ten od 1.3 troche przerobiony. Swoja glowna funkcje spelnia dobrze - czyli tlumi. Jednak prawdopodobnie troche muli silnik (co przy takiej przesiadce jest nawet wskazane chwilowo ;) i nie brzmi najlepiej.

Michał (drzewiej to było Wydmikufel) Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-05-11 20:39:54 /


Wydmi.... ja banana przygotowałem,że zaraz wpadnie tu śnięta inkwizycja i cza się chować a jak im się kule pomylą:/ ...dobra dosyć czarnego chumoru...krój furę wkładaj fałkę i pruj na PC:)

gilmor / 2004-05-11 20:41:45 /


z tego co mi podesłali Taunusiarze z oryginalnymi V-kami to mają cholernie płaską chłodnicę. Z braku takowej zastosowałem chłodnicę wetkniętą w atrapę w poziomym układzie zbiorników, zbiorniczek wyrównawczy ciśnieniowy z wlewem od granady i to był jedyny problem. Łapy zostaw od R4, otwory rozwierć na 10mm i trzeba je nieco skrócić. Pod łapę skrzyni trzeba dać ~2cm dystans, lub założyć łapę od Vki bo inaczej skrzynia oprze się o tunel. Jak miałeś 1,6 i mniej to wymiana końcówki wału napędowego (inna średnica).

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-05-12 08:32:47 /


najpierw: http://www.capri.pl/terms-of-use.php

a potem:

http://www.capri.pl/services/forum-thread.php?id=3d4edfb3f259b

http://www.capri.pl/services/forum-thread.php?id=3e920813a25de

http://www.capri.pl/services/forum-thread.php?id=400ed74fd04b2

Kornik Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-05-12 08:38:49 /


Dzięki chodziło mi tylko czy oprucz przerubki łap kroi sie jakas poważniejsza robota

Banan Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-05-13 16:24:32 /


Kornik, poczytaj linki zanim je podasz. Zaden z nich nie omawia wymiany silnika w taunisie, a dwa z nich to paranoiczne dywagacje (w jedną dałem się nawet wpędzić) bandy shizofreników (w tym mnie) na tematy oderwane od rzeczywistości.

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-05-13 22:00:45 /


czytałem , ale faktem jest że domyślnie przyjąłem że chodzi o Capri ...
biję się w pierś


ps. chciałem dobrze :-)

Kornik Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-05-14 08:05:40 /