Witajcie,
Mam pytanie - mam magiel ze wspomaganiem po regeneracji. W jaki sposób zrobić klinowanie mocowania drążków reakcyjnych? Oryginalnie jest tam patent - nakrętka trzymająca drążek, nakrętka kontrująca i pomiędzy nimi przewiercenie i klin - można taki klin gdzieś kupić czy trzeba kombinować z toczeniem etc..?? bawił się ktoś z tym?
z góry dzięki za pomoc :)
Nawierc toto i wbij kawalek gwozdzia. Nie powinno sie odkrecic, to nie ma obciazen.
m.kozlowski / 2009-12-18 15:44:21 /
po wywaleniu tego kołka nigdy nie kołkowałem. Wystarczyło dokręcić dwoma żabkami. Nigdy nikomu się nie odkręciło po mnie.
granadziarz_3M / 2009-12-18 16:23:57 /
Ja nakładam klej do gwintów Wurtha.
Marcin, ......................rece mi opadly, usun prosze swoj post zeby nikt tego nie wzial na powazne.........
Wsadzil bys swoje dzieci do samochodu z przewierconym drazkiem?
male obciazenia to jedna sprawa, a konsekwencje pekniecia to inna.....
Ale to fabrycznie jest przewiercone - dorobiłem nową nakrętkę więc ona będzie przewiercona - a to raczej nic nie osłabi - tym bardziej że z fabryki tak wychodzi. Chodziło mi bardziej czy są jakieś kliny np robione w "plusie" żeby przewiercić np wiertłem 3 mm a kołem 3 mm+ - zamiast dorabiać u pana tokarza.
Przeciez nie wierci sie przez drazek, Atom, tylko przez sama nakretke!
Co do pytania - biore gwozdz na oko dobrego rozmiaru, wiertlo mniejsze o jakies 0.1mm i tyle.
m.kozlowski / 2009-12-19 10:47:45 /
sa do kupienia kołki rozporowe jak juz tak bardzo chcesz to kołkowac,ale ja takze nigdy nie kolkowalem tylko dwie zaby i dokrecalem nie mialem przypadku aby to sie rozkrecilo
PSIAŁA / 2009-12-19 10:53:48 /
Kołki rozporowe dostaniesz np.: Fabory, Armet, Asmet, Wurth itp.
współczesne samochody wogóle nie mają kontry i jakoś dają rade ;]
Pe®ana / 2009-12-20 13:43:46 /
I są do bani ;-PPP
Bo zawleczka droga , bo nakrętka z miejscem na zawleczkę droga ;-P A wszystko robią w Chinach i gdy na śrubie napisano 10,8 to czasem ma się wrażenie że ma 5,8 ;-P A kiedyś to porządnie robili i z dobrych materiałów.... ale jak nie ma miejsca na zawleczki to nie wierć końcówek ani nakrętek ... daj nakrętki z teflonem
MikeB4 / 2009-12-24 05:24:21 /
Sprawę załatwił gwóźdź, wiertarka słupowa i punktak - jak w fabryce :)