Witam!!!
Czytalem sporo na forum o gotowaniu sie silnika 2,8 ale nurtuje mnie sposob podpiecia wezy z plynem chlodzacym w XR4-ce. Czy ktos z Was ma i moze mi udostepnic, sposoby podpiecia punkt po punkcie lub fotka po fotce? Sprawa dosc pilna bo do SO zostala chwila a ja siedzac na urlopie moglbym to wkoncu zrobic :)
Dodam jeszcze.
Silnik swierzy (w miare) z lpg
Brak spalin w chlodnicy, kislu pod korkiem, pary z wydechu i ogolnego smrodu palonej scierlki!
Uszczelki odpadaja :)
Chlodnica "piekna" (uklony dla Maciaska)
Wiskozy brak wentylator byl na sztywno ale sie polamal, zalozylem 2 wentylatory elektryczne.
Termostat wymieniony. Jest swierzy.
Po 5-7 km wskaznik temp. trafia na poczatek normal ale chlodnica jest goraca, weze twarde.
Moze panikuje i dopiero wtedy temperatura jest odpowiednia. Tego nie moge stwierdzic, czujnik zalozylem nowy i do Vki. Moze zle wskazukje?
Krzysztof G, stwierdzil ze cos mam pomieszane z podlaczeniem, dlatego poprosze o jakies wytyczne, posiadaczy tegoz silniczka.
Wdzieczny jak cholera Pozdrawiam Bombi
XR4i ? sierra? tam jest wielka aluminiowa chłodnica wymiarami zblizona do tej z scorpio.
Weże podłacz tak jak na schemacie chłodzenia w dziale garaż (2.8i) aczkolwiek trudno cos tam pokrecic , przy obecnych temperaturach po max5km powinienes miec juz silnik nagrzany, weż sobie włacz ogrzewanie przed wyjazdem, zobacz kiedy zacznie grzać ;) bedizesz czuć jak sie czuje silnik ;)