Witam. Jak w temacie :). Czy ktoś może mi powiedzieć, jaka jest średnica koła zamachowego w 4.0 V6? I czy skrzynie biegów do tych silników były także manualne?
Dzięki z góry za odp.
♠Zoggon♠ / 2004-04-13 08:33:01 /
z tego co wiem to jeździło to głównei w automacie.. a koło zamachowe pasuje od każdej innej v-ki 2,3-2,8-2,9
Trójkąt / 2004-04-13 08:40:49 /
no ja się zastanawiam nad jakąś skrzynią wytrzymałą, od 2.8, to raczej nie dobrze... no to jaka może być średnica? no i jaka waga takiego koła?
♠Zoggon♠ / 2004-04-13 08:46:27 /
chyba jedyna skrzynia która ma szanse pojeździć i pasuje bez przeróbek to jest MT75.. ma wytrzymałość do 300Nm a silniki 4,0 osylują między 300Nm a 330Nm w zależności od wersji...
można by jeszcze podpiąć pod 4-biegową typ "5" ale nigdzie nie znalazłem info co do jej max momentu obrotowego.
Trójkąt / 2004-04-13 10:43:09 /
no właśnie taka skrzynia będzie musiała znosić 600Nm... stąd problem... w zasadzie to właśnie o skrzynię biegów się rozchodzi i sęk w tym, żeby koło zamachowe było dosyć spore... a waga jego około 18kg... poprostu potrzebuję skrzynię wytrzymałą ze sprzęgłem kołem zamachowym i rozrusznikiem -komplet od jakiegoś samochodu... wogóle to sory... ale może Merc dostawczy? Iveco? Volvo? może BMW 5.0 V8, jakieś turbo diesle? Ktoś mógłby coś podpowiedzieć?
♠Zoggon♠ / 2004-04-13 11:33:00 /
Zoggon a może T5 (5 biegów manual) z Mustanga przed 90 albo po 90 roku ?
MikeB4 / 2004-04-13 23:47:13 /
Podłaczę się do wątku z pytaniem, a mianowicie czy koło zamachowe oraz konwerter w połaczeniu 2.0 v6 + skrzynia C3 w Capri jest takie samo jak w przypadku silnika 2.3v6 + C3 ?
Sowa {3M} / 2005-06-02 20:38:01 /
w sumie tam nie ma kola zamachowego tylko blacha z wiencem ;P Ale w zaleznosci od rocznika 2.3 moze byc mocowana na 3 sruby, badz 4 nakretki do konwertera.
Mysza liil (EM) / 2005-06-02 22:41:35 /
było kilka typów konwerterów i kół zamachowych.. były mocowane na 3 i na 4 śróby.. dodatkowo konwertery różniły się wielkością..
generalnie skrzynia od 2,0 fizycznie spasuje do 2,3 i nawet bedzie jakoś jeździć.. :) konwersja z 2,3 na 2,0 rónież jest mozliwa i równierz jeździć będzie :)
Trójkąt / 2005-06-02 22:49:45 /
witam.zamim dopasujesz skrznkę i koło zamachowe sprawdż łożysko igiełkowe w wale są dwie sirednice wałka naprowadzającego od tego trzeba zacząć
grek. C3 to skrzynia automatyczna.. i nie ma łożyska pilotującego :))
Trójkąt / 2005-06-02 23:10:59 /
sory myślałem omanualu pozdro
Od czego są te koła zamachowe???
1. Pierwsze z lewej 2.0 DOHC
2. Środkowe V6 2.8 i 2.3??? pod tarcze 232 i 242??? Czy to na pewno podejdzie do 2.3? Wydaje mi się, że z 2.3 je ściągnąłem.
3. To z prawej V6 2.0??? pod tarcze 215???
Zgadza się??
Z góry dzięki za odpowiedzi.
zidentyfikuje dla mnie ktoś te zamachy? Wyciągnięte z 2.3, dobrze myśle że pierwsze jest od manuala, drugie automat?
Drugie to nie automat ...
Automat ma tylko zęby na obwodzie - w środku tylko kawał płaskiej blachy i otwory aby dokręcić konwerter i dokręcić sie do wału korbowego .... Foto poniżej.
MikeB4 / 2012-11-11 21:11:10 /
ok czyli rozumiem że oba podejdą pod manual?
kurde od czego jest ten zamach? ja nie wiem jak ja go kupowałem ale ten do niczego nie pasuje!!! :P
Otwory choćby od fałki ale średnica tarczy jakaś mała, może to jakiś V4?
zapek??? !G.O.P! / 2012-11-18 21:50:28 /
średnica jest dobra, sprzedający ponoć wyciągnął to z 2.3, chodzi mi bardziej o rozstaw otworów od strony sprzęgła, przecie to calkiem inaczej wyglada porownójąc np z tymi ktore są na zdjęciach dreda powyżej.
Wygląda nieco jak koło od escorta rs2000, 2,0 16v.
Może więc zdjęte z 2,3 16v od jakiegoś galaxy/scorpio, tylko nie wiem czy występowały w manualach.
Trójkąt / 2012-11-18 23:14:12 /