Zmodyfikowałem trochę dział klubowy. Co nowego:
- jesli lista wszystkich zarejestrowanych użytkowników, i wyszukiwarka do niej, tak więc można kogoś "wytropić"
- dzięki ostatnim zmianom z deklarowaniem samochodów wzbogaciły się nieco statystyki, teraz można już obejrzeć aktualny stan ilościowy posiadanych przez nas różnych Fordów i silników w naszych pojazdach, do tego ciągle funkcjonują stare statystyki - wieku i aktywności w komentarzach/forum- "nasze samochody" można teraz przeglądać według klucza, np. same Capri Mk I. Wszystkie razem w kupie też są, jak dotychczas, tyle że ułożone zostały w kolejności Mk I - Mk II - Mk III. Wyodrębniam powoli też inne Fordy, ale na razie mało ich - mamy 5 Mustangów, 1 Taunusa, 1 Cortinę. Tyle kiedyś dostawałem próśb o prezentację Taunusów, musiałem odmawiać z braku mocy przerobowych, teraz już można samemu !
Odświeżony dział klubowy jest tutaj: http://www.capri.pl/club/club.php
Michał Konieczny / 2003-02-18 19:36:25 /
Nie no. Full wypas teraz!!!
♠Zoggon♠ / 2003-02-18 19:44:46 /
Michał bomba :))) teraz wreszcie widac jak mało jest dwojek:)) i swietny pomysł z tym podziałem na wyswietlanie mkI osobno mkII itd. suuper:)))
Pozdro
jagoolmk2 / 2003-02-18 19:45:33 /
rewelacja! gratuluje
B / 2003-02-18 19:49:46 /
2 to jest na prawde mało ale fajnie fajne wesoła stronka
Michal FAZI / 2003-02-18 20:07:05 /
ojejka,, ale jak jest posortowany spis wlascicieli / zarejestrowanych urzytkownikow??
ale sporo luda jest w sumie;-))))))
Krzypek / 2003-02-18 20:19:09 /
Ja jednak podziwiam za wytrwałość w tworzeniu jedynego serwisu Capri w swoim rodzaju. Tak trzymać, pozdrowienia.
Seba / 2003-02-18 20:26:10 /
Hmm...ogólnie OK i sorki, że się czepiam, ale na liście kontaktów nadal figuruję jako właściciel nieodżałowanego caprika, a mój numer telefonu i adres e-mail jest nieaktualny. Pozatym wyszukiwanie przydało by się także nie tylko po nicku, ale i po mieście i po aucie...chyba, że jest gdzieś taka opcja, a ja nie zauważyłem. Wielkie ukłony dla Ciebie Michale, bo Twoja praca jest po prostu czymś nieocenionym! Padam na kolana...A tak przy okazji to może będę marudził, ale serwis nazywa się www.capri.pl i to powinno być jego głównym wątkiem. Lubię też i inne stare fordy, ale jeśli zacznie ich przybywać na stronie (a trzeba wziąźć pod uwagę, że fc jest mniej jak granad, escortów czy taunusów) to strona straci moim zdaniem cały swój charakter i sens. Inne auta OK, ale tylko jeśli ich właściciel ma caprika i przy okazji chce przedstawić jeszcze coś interesującego. Poprawcie mnie, jeśli coś znów chlapnąłem, bo dopiero od dziś mam znów dostęp do netu i nie martwię się o impulsy. Postaram się więc już być na bierząco.Narka.
Ale mi sie tu podoba qrna ..... zajawa totalna teraz prawdziwa UNIA ;-)
Nie - tam takiej stronki nie ma
Kurna koniec swiata - ...i takiej nie znajdziesz
Teraz to juz tylko krok i Klub jakis i juz lepiej byc nie moze
POZDRRO NARRA
Q_Back / 2003-02-18 21:04:36 /
hehe nio:) ; Robert : wydaje mi sie ze dzialy dla innych fordów powinny zostac nawet jakby ich bylo duzo gdyz zaden inny Ford nawet Granada czy Taunus nie ma takiej stronki a ich właściciele marza o takiej stronie i dzieki uprzejmosci naszej i Michała mogą ja mieć:))) tak mi sie wydaje... Pozdro
Ps: wiadomo ze tych typowych taunusowcow tutaj nie bedzie a jezeli juz to tylko goscinnie a ci ktorzy beda mieli tu swoje autka to zawsze jakos beda zwiazani z Caprikami.
jagoolmk2 / 2003-02-18 21:22:55 /
uffffff
bo juz myslalem ze warunkiem koniecznym bedzie posiadanie Capri, ja glosuje za tym zeby to byl ford, chociarz w sumie niekoniecznie, bo na stronie/forum przydaja sie wszyscy co moga pomoc, a czy maja teraz forda opla czy bmw to chyba niewazne.....
Krzypek / 2003-02-18 21:34:47 /
Pomyłka drogi Jagoolu. Takiej stronki to nie ma nic! Ale zawsze można stworzyć odrębne działy, w których oprócz zdjęć posiadanych aut i danych właścicieli ktoś umieszczał by opisy danego typu autka. Piszę ktoś bo obciążyć tym Michała było by zbrodnią... Jest super stronka o grandzi MKI - http://www.grandzia.prv.pl/ , o mesiu 115 - http://macmerc.netium.com.pl/w115/w115.html ... ale co im tam (nie ujmując niczego) do capri.pl. takiej ilości informacji, tak przejżyście ułożonych i wogóle brak mi słów co jeszcze to nie ma żadna. Brakuje mi tylko strony o transit'cie MK2, a to też fajoskie autko...
Do Albatros vel RoT(i innych???) Qrna to by mialo niby zaczyc ze jak zobacze Cie rorkrzaczonego twoim Caprim w krzakach przy minus 20 to mam sie pod zadnym pozorem nie zatrzymywac bo mam " inne stare fordy "? Oki nie ma problem podaj mi na priva numer twojej blachy. Przyczepje sobie do deski bo w innych przypadkach sie zatrzymam chyba ze ktos jeszcze chce mi przyslac nr swojej rejestracji to prosze q_back@wp.pl
Wlasciciel: "...-inne stare fordy"
A i moze jeszcze przedzial dla bialych i czarnych
NARRA
P.S
Albo moze odkupje od Camaro to co mu ze srebrnego Capri ;-) i wtedy nie bede "inne stare fordy" :-)))))))))
Q_Back / 2003-02-18 21:42:21 /
Kuba nie potrzebnie sie wkurzyłeś bo przecierz nik zle nie chce pogadać sobie można a wszystkie Fordziki sa super włącznie z Transitem :))) a widząc rozkraczone autko zwlaszcza stare to chyba kazdy z nas sie zatrzyma na chyba ze to czarna bejca lub mes to mialbym obawy....
Pozdro
jagoolmk2 / 2003-02-18 21:47:09 /
3 kat madry koles juz zamienil Taunusa na Capri ( Ponton to zrozumialy epizod ;-) )
Ciekawe kto mu dal cynk o takiej kolei rzeczy hmmmmm ????? ciekawe ;-)
NARRA
Q_Back / 2003-02-18 21:50:13 /
Pozatym jakby nie patrzeć to już i tak jest podział ;) Najpierw był capri i inne, teraz są fordy i inne. Pozatym nie miał bym nic przeciwko żeby zobaczyć tu fiaciora z pierwszej serii na ten przykład, albo volvo 244, audi 100 C2, czy cokolwiek innego ciekawego, bo uważam, że i te auta są super. Pytałem się tylko jaki sens będzie wtedy miał serwis www.capri.pl? Nie widziałem aby na stronach poświęconych konkretnemu typowi samochodu były prezentowane inne tej samej marki, chyba że jest to strona pod tytułem ford mercedes bmw innydiabeł itd. Wtedy dotyczy marki i OK, ale strona audi80 bmw3 mercedws125 fiat125 czy capri tyczy się tylko tych aut a nie pozostałych również. No... Nic kurde le belle nie decyduje, nie wnioskuje, jeno pytam. Do tego służy forum...
noooo
Rem!k / 2003-02-18 22:01:57 /
A no i zapomniałem dodać, że chęć kożystania z serwisu capri.pl polega na tym (moim zdaniem) że jest on najlepiej skonfigurowanym tego typu miejscem w internecie. Jeśli właściciele niecaprików chcą z niego kożystać to świadczy to o klasie strony i jej popularności. Tak więc posiadacze niecaprików łączcie się i przybywajcie, ale pomóżcie trochę koledze Michałowi w edycji strony. Może nikt nie zauważył, ale strona staje się coraz to lepsza i obszerniejsza a o capriku Michała cisza bo już nie ma na to czasu...Myślę, że warto i o tym pomysleć ;)
nie chce mi sie czytać waszych komentarzy :DDD Michał Ty sie opanuj !!!!! :DDD niedługo bedzie taka strona ze bede w nią wchodził zamiast w moją kobie....hehehehhehehehhe
starrsky / 2003-02-18 22:03:33 /
Taaak MK, zajebiozka pomysł z działami dla reszty oldschool'owców, pamiętam jak jeszcze miałem Granadę, bardzo chciałem się się z nią znależć na tej stronce. Teraz jak ją wreszcie odkupię będzie okazja.
banol / 2003-02-18 22:11:00 /
Starrsky heheheheh dobre:))))) usmialem sie do bolu ale to prawda codziennie jak narkotyk pierwsze po wejsciu do dokmku to komp i strona i siedze brat jak widzi ze siedze na stronie to nawet nie gada bo wie ze i tak sie nie dogada:))) Robert wydaj mi sie ze Serwis Capri.pl właśnie między innymi przez to ze udostępnia pokazanie innych super bryk jest jedynym w swoim rodzaju:))
Pozdro
Ps: Czy ktoś ma moze zapamietaną stronke sprzed dwoch lat??? bardzo mi zalezy na wersji strony z 2001...
jagoolmk2 / 2003-02-18 22:20:18 /
Jagol mam płytkę z jakiegoś magazynu , właściwie to tam po raz pierwszy trafiłem na tą stronę ...
Starrsky o to to bym sie nie obawial jesli chodzi o Ciebie ( ze zapomnisz heh dobe sobie i to kto starrsky :))) ) ale smieci z domu to bys moogl raz na jakis czas wyrzucic
POZDRO
P.S
thx za sms'a silnik mi wpadl w komore Taunusa (z bloczku) ze wzruszenia jak go preczytalem ;-)
NARRA
Q_Back / 2003-02-18 22:37:19 /
Nie przeczę Jagool. Masz świętą rację, może niech i inni też się cieszą. Może nie warto być hermetycznym światkiem? Bejce też fajne bryki...no może pomijając te z 3 paskami w wypasie seryjnym;) Pamiętam jeszcze dyskusje na temat tego jakiej muzy prawdziwy caprikowiec słuchać powinien. Tam brałem w obronę tych o innym nisz rockowy guście więc sam nie wiem co się czepiam...swiat się zmienia ;(
> jak jest posortowany spis wlascicieli / zarejestrowanych urzytkownikow??
W kolejności rejestracji, ale jeśli będzie potrzeba to mogę zrobić dowolne sortowanie, tyle że na takie bzdety to chyba szkoda czasu. Jest po co ?
> Wlasciciel: \"...-inne stare fordy\"
"Inne stare Fordy" nie ma mieć wydźwięku deprecjonującego, napisałem tak ze względu na to, żeby było jasne o co chodzi. Do tej pory zajmowaliśmy się przede wszystkim Capri, więc to "inne" do tego się odnosi - inne niż Capri. Łatwiej i szybciej napisać "inne", niż je wymieniać, a i tak na pewno coś by się pominęło. Nie róbcie z tego teorii o marginesowym podejściu do tych "innych".
Rot: capri.pl sądzę że na długo jeszcze pozostanie serwisem poświęconym głównie Fordowi Capri, przynajmniej od strony merytorycznej, gdyż nie sądzę żeby udało mi się zgromadzić tyle informacji o innych modelach niż Capri, ze względu na ilość czasu na to niezbędną. Już w chwili obecnej zajmowanie się tym co jest pochłania masę czasu. To, że się udało to zrobić dla Capri, to powiedzmy jest efekt fanatyzmu. Jednak zawartość merytoryczna to jedno, a ludzie wokół strony to drugie , i tu ostra selekcja nie jest wskazana - zamysłem prezentacji innych Fordów jest lepsza integracja naszego środowiska, które trochę tego potrzebuje, bo łączy nas znacznie więcej niż dzieli. Przemknęło już tu na forum parę opinii że my od Capri się separujemy od innych, co mało jest prawdziwe, a dając możliwość pokazania i podyskutowania o innych Fordach ich właścicielom, nam nic nie ubędzie, a im sądzę że przybędzie. Oni zaś poczują się choć trochę "u siebie". Z angielska win-win situation. I oby setka starych Fordów zajechała do Gryźlin.
Michał Konieczny / 2003-02-18 23:03:56 /
Mam nadzieje Michale, ze coraz liczniejsze grono będzie przybywało na zloty. Jednak jak wiadomo Twoje "moce przerobowe" nieskończone nie są...i to mnie martwi, Przecież przez nadmiar informacji serwis może stać się mniej czytelny i...Zresztą co by było gdyby ;) Dajmy siebie innym! Padam do nóżek.
Ja tez padam do nóz˙ek.
Sorr wielkie ale mnie w dobie tych przemian :) troszke zatrybilo (nie wazne) chyba ze zrozumialych wzgledoow
Z reszta nawet gdybym chcial zalozyc swoja strone o Fordach Cortinach :-D to co z jednym Obim ?
ale by bylo forum :-)))
jeszcze raz Sorr
POZDRO i NARRA
Q_Back / 2003-02-18 23:25:07 /
Nie wiem o co wam chodzi?????????Stronka jest zaje-sta a o pierdołach się gada:)), ja schęcią po oglądam inne stare fordy. może kogoś spotkam na drodze to pomacham.:) pozdro
spandi / 2003-02-18 23:53:42 /
W ramach upierdliwości - ponoć charakterystycznie rosnącej z wiekiem - pragnę zauważyć pewna (dla mnie niezrozumiałą) niedoskonałość w statystyce Waszych (używam takiego określenia, bo sam nie mam Capri) pojazdów.
Otóż w ramach pierwszego rzutu oka na popularność silników strasznie mało zauważyłem egzemplarzy z silnikiem 2000 Pinto R4. Wydało mi się to niemozliwe, bo motor ten jest idealnym kompromisem dla ludzi bez muzycznej wrażliwości ucha (a takich ponoć jest 90% populacji), dla których prawdziwy gang zaczyna się od momentu pojawienia się piątego cylindra, a najlepiej byłoby, gdyby ktoś zbudował Capri V24 albo conajmniej V16.
Jak wszyscy doskonale wiemy silnik 2000 Pinto R4 praktycznie nie ma wad - pali mniej od każdej V6 (a często i od 1700 V4), a od każdej innej "czwórki" (oraz V6 nawet 2300) jest zauważalnie szybszy. I znalazłem przyczynę owego błędu - otóż motorki 2000 Pinto R4 wystepują (może przez wzgląd na tę ich doskonałość).... pod trzema postaciami - osobno jako 2.0 R4, jako 2000 Pinto oraz jako 2000 R4. Jeżeli statystyka generowana jest automatycznie przez program, to - Czcigodny Webmasterze - coś tu nie gra.
Postuluję również w pionie "silniki" ankiety "nasze samochochody" dopisać silnik 2300 Lima R4. Jest on bez porównania częściej spotykany (w końcu wyprodukowano takich Capri kilkaset tysięcy) aniżeli 2.6i Koeln V6 (2600RS), 3.1i Essex V6 (3100RS) czy 5.0 Windsor V8 (Perana), które na razie możemy sobie spokojnie darować. Co więcej - sądzę że egzemplarzy Mercury "federal" Capri z Limą może znaleźć się w Polsce więcej niż 1500 Koeln V4 czy 1300 Kent R4.
I to byłoby na tyle. Z emeryckim pozdro.
KRK 4m / 2003-02-19 10:50:10 /
> znalazłem przyczynę owego błędu - otóż motorki 2000 Pinto R4 wystepują (może przez wzgląd na tę ich doskonałość).... pod trzema postaciami - osobno jako 2.0 R4, jako 2000 Pinto oraz jako 2000 R4. Jeżeli statystyka generowana jest automatycznie przez program, to - Czcigodny Webmasterze - coś tu nie gra.
Niby tak, a jednak nie. Statystyka jest generowana wyłącznie z wpisów użytkowników dokonanych w ostatnim czasie, za pomocą spcjalnie służącego do tego celu mechanizmu - gdzie deklaruje się osobno markę-model-generasję-silnik-itd. Tam silnik ten występuje jako 2000 R4 Pinto, i tylko tak. Istniejące samochody z działu "nasze samochody" nie są tu brane pod uwagę, właśnie z powodu różnorodności sposobów opisu silnika. Na liście zarejestrowanych użytkowników: http://www.capri.pl/services/user-list.php można policzyć ile jest podanych 2000 R4 Pinto, i tylko to na razie brane jest do statystyki. Znikąd indziej. A że chwilowo odbiega to jeszcze od wyniku oczekiwanego, to tylko kwestia małej liczby próbek.
> Postuluję również w pionie \"silniki\" ankiety \"nasze samochochody\" dopisać silnik 2300 Lima R4. Jest on bez porównania częściej spotykany
Silnik dopiszę, żaden problem, ale co do popularności to nie jestem przekonany - montowany był on tylko za wielką wodą, i dotychczas u nas słyszałem tylko o jednym egzemplarzu w Capri, i to jako podmianka - u Daniela Kruziewicza z Krakowa (wiem, samochód już zmienił właściciela).
Michał Konieczny / 2003-02-19 11:09:09 /
Michal
jednak musi tam byc blad bo wlasnie w statystykach ktore niby biora pod uwage tylko nowe wpisy sa trzy pozycje 2.0R4, takie jak pisal Krk4m
camaro / 2003-02-19 12:33:33 /
jak dla mnie wszytsko jasne 2000 R4 - gaznik, 2.0 R4 - wtrysk....
Racja, nie zauważyłem, a to co napisałem to teoretyzowałem, nie zwróciwszy uwagi co ludzie wpisują w polu "inne". Zresztą już to napisałem pod komentarzem krk4m na stronie ze statystyką.
Michał Konieczny / 2003-02-19 19:49:36 /
Michal w "dzialach tematycznych" brakuje "dzialu" zatytuowanego historia mysle ze sporo ostatnio sie pisze o rajdach, wyscigach, oznaczeniach rooznych modeli i takich tam to wszystko jest rozproszone a przeciez dotyczy historii. Wiadomo o co chodzi (...) Pozdrawiam
NARRA
Q_Back / 2003-02-19 21:06:16 /
A ja mam pytanie: ile kobiet jest wśród nas? Tzn. ile zarejestrowanych jako kobiety, a ile jako mężczyźni? Bo nie znalazłem tego nigdzie, a ciekawy bałdzo jestem :)
Lloyd / 2003-05-30 11:09:45 /
LLoyd - na pewno jest jedna nowa od dzis - JA :))
zagatka / 2003-05-30 11:12:27 /
seksista,szowinista... :P
No proszę :)))
Tak się tylko pytam... Bo wiem, że kobietom się takie Maszyny podobają, ale żeby chociaż olej zmienić sama... to zwykle jest za wiele ;PP - stąd moje zapytanie
Pozdrawiam all ekipę!
Lloyd / 2003-05-30 13:04:20 /
Lloyd...juz nie rob z dziewczyn takich sierot co nic nie potrafia przy samochodzie zrobic...jak maja pasje to potrafia duzo, wiecej niz niektorzy facetci :]
zagatka / 2003-05-31 18:32:03 /
He he he. Gwarantuję, że zawodów na składanie i rozkładanie samochodu czy wymiany koła na czas to byś z córką mojego znajomego nie wygrał :D Parafrazując - Nie szata "robi" człowieka!
no weźmy za przykład moją siostrę (cioteczną) : mieszka w Kanadzie ,skończyła samochodówkę jako pierwsza na roku ,od razu wzieli ją do warsztatu porshe ... a zapomniał bym i ściga się w wyścigach na 1/4 mili pontiac(kiem) monte carlo ss ... to by było na tyle jeżli chodzi o kobiety i samochody...