Mam pytanko czy jest możliwość dobrania, albo przerobienia skrzyni w celu usadowienia 24 wentylków w Capri.
DZIOBEK / 2004-03-26 18:40:18 /
Z tego co wiem wszystkie V-ki serii od 2,0 do 2,9 mają takie samo mocowanie do skrzyń biegów.......więc chyba nie powinno być problemów........ale niech wypowie się ktoś kto to przetestował na 2,9EFI
Piotrek Ł....vel Kankkunen / 2004-03-26 18:48:31 /
seeman ma 2.9 24v z manualem spiete jego pytaj ;)
pozdro
Już pytałem i okazuje sie że jak założe koło zamachowe od 12V i skrzynie to będzie to chodzić. Więc zaczynam sie zastanawiać. Bo serducho jest warte prawie tyle co moja krowa :(
DZIOBEK / 2004-03-26 22:45:08 /
Rozwiązanie jest banalne - MT75 od 2.9Efi - smigały takie w Sierkach i Scorpio. Jedynie może się okazać konieczne wymiana sprzęgła i docisku z coswortha 4wd, jesli będzie się ślizgać. W cosich 4wd jest MT75 z napędem na 4 łapy - ale ma większe i mocniejsze sprzęgło. MT75 są przedewszystkim w wydaniu RWD. Nie jest tanie sprzęgło do cosiego, bo sama tarcza LUK'a to koszt z 550 zł, nie wiem ile kosztuje docisk. No ale taki zestaw seryjnie w Sierce cosworth wytrzymuje 220 koni, a i z podrasowanymi do 270 - 280 nie ma problemu.
314TeR / 2004-03-28 01:15:24 /
to jest pewnie to sprzeglo o ktorym byla mowa przy dyskusji o Scorpio 24V manual, ktos twierdzil ze wystepuja w sprzedazy sprzegla do cossiego, ale to chyba wlasnie do tego R4 ze Sierry
camaro / 2004-03-28 15:34:49 /
Sprzęgło od 2.9 Cosworth jest normalnie dostępne, nie trzeba nic cudować.
Tylko LUK i Motocraft ma takie w sprzedazy.
Seemann / 2004-03-28 16:39:15 /
w zasadzie nie do końca w temcie mój post, ale dorabiając taki zestaw jak na fotce w zasadzie możnaby spasować większość skrzyń do większości silników, nie koniecznie fordowskich, co o tym myślicie? czy coś takiego jest ciężkie do wykonania?
♠Zoggon♠ / 2004-03-28 16:45:54 /
a ja uparcie twierdze ze 2.9 cosworth nie wychodzil z manualem i motorcraft na pewno nie ma do tego sprzegla, nie ma go w zadnych katalogach czesci, po co robic sprzeglo do samochodu ktory nie istnieje?
camaro / 2004-03-28 23:12:15 /
Motocrafta nie sprawdzałem, ale pomyślałem że skoro LUK robi do tego sprzęgła to Motocraft pewnie też. Ale możliwe że nie sprzedają tego sprzęgła pod swoim logiem.
LUK na pewno takie robi bo mam takie sprzęgło, jakbym miał jeszcze pudełka to podałbym numery docisku i tarczy.
Seemann / 2004-03-29 12:32:37 /
Obawiam się Seemann, że albo sma się wprowadziłeś w błąd, albo ktoś Ciebie. Sprzęgło o którym mówisz to na 99,9% sprzęgło od Cosworth'a ale R4 2.0 turbo, a nie V6 2.9 24V. Cosworthy 4wd jeździły ze skrzyniami MT75 więc to żadna filozofia spiąć skrzynię MT75 od np 2.9 Efi i wsadzić sprzęgło cosworth'a 2.0t.
314TeR / 2004-03-29 15:36:56 /
W katalogu było wyraźnie napisane 2.9 24v. Sprzęgło od Coswortha 2.0 jest raczej inne, jutro zobacze w katalogu czy do 2.0 jest takie same sprzęgło
Seemann / 2004-03-29 18:49:34 /
A jak sie ma 2.9 24V do skrzyni N9?? wytrzyma ona toto?? I czy do N9 trzeba ciąć tunel jak do MT75??
Piosiu. / 2006-08-04 08:57:36 /
hehehe wytrzyma... do pierwszego strału ze sprzęgłą :)
Trójkąt / 2006-08-04 09:02:27 /
a mi latało bez problemów w takiej konfiguracji.
Sachar / 2006-08-04 09:48:46 /
hehe dobrze napisane :)) latało :)
Trójkąt / 2006-08-04 10:37:23 /
latało, bo elektronika ciągle nawalała i dałem sobie spokój, ale skrzynia bez zarzutu. Ja tam nie widzę problemu w spinaniu z tą skrzynką.
Sachar / 2006-08-04 13:08:30 /
witam wskorpio były montowane fabrycznie N9 tylko cza znalesc taką ze skorpio ,ale raczej ze swieczką szukac, więcej jest MT75 pozdro.
Raczej na odwrót, żeliwną N9 bez problemu kupisz, a MT75 szukałem 2 tygodnie.
Seemann / 2006-08-04 23:03:32 /
to i tak krótko jezeli chodzi o przystepną cene
mario75 / 2006-08-04 23:21:34 /
hehe a ja jak czytam czy da rade czy wytrzyma to widze piekna wodzikową spietą z cosim i nadal jezdzi :)
Wojdat / 2006-08-06 19:42:11 /