WITAM POTRZEBUJE KUPIĆ BROKI DO SILNIKA v6 2.0 CZY KTOŚ PODPOWIE GDZIE DOSTANĘ
Myśle, że w dziale ogłoszeń dostaniesz.
bobik liil / 2009-09-09 09:55:10 /
ja kupilem po prostu w sklepie z czesciami do Forda :)
pmx (wiewior;) / 2009-09-09 13:26:33 /
u mnie dostaniesz proszę o maila podam szczególy
CHUDER / 2009-09-09 14:55:48 /
1 i 1/2", każdy sklep ci sprowadzi, jak ma jaja sprzedawca. I polecam wymianę wszystkich póki silnik wyjęty, a szczególnie tego za kołem zamachowym. Bardzo często po zdjęciu koła jest tak:
po poskrobaniu śrubokrętem jest tak:
a po wyjęciu i przejechaniu na szczotce drucianej jest tak:
granadziarz_3M / 2009-09-10 08:51:50 /
Witam...skoro o brokach to małe pytanko.Z uwagi na fakt, że moje są w stanie agonalnym (ciekną), silnik wyjęty, podajcie proszę jakąś najprostszą metodę na ich demontaż oraz ponowne wciśnięcie. Czy stosuje się jakies pasty (???) cokolwiek doszczelniające? Czy wszystkie stare europejskie V-ki miały taką są średnicę broka? Nawiązuję tu do wymiarów jakie podał granadziarz w poście powyżej. Z góry dzięki za info...
bredok / 2009-09-11 06:51:38 /
wbijasz jedną stronę broka do środka, tak żeby się obrócił i wyciągasz kombinerkami. Jeżeli masz blok na złom i nie chcesz zniekształcić broków, to proponuję przecinakiem wyłamywać żeliwo od góry od kanałów wodnych, aż dojdziesz do broka. Moje zapasy używanych broków pozyskiwałem w ten sposób. Brutalne ale skuteczne. Do uszczelniania porządny uszczelniacz silnikowy (elring, victor reinz, oryginał motorcrafta). używane broki po wyjęciu potraktuj szczotką drucianą na szlifierce stołowej (ewentualnie na wiertarce) po stronie płaszcza wodnego. Czasami z pozoru zdrowy brok okazuje się po tym zabiegu sitkiem. Do wbijania broka używaj nasadki albo rury wchodzącej do broka prawie na styk.
granadziarz_3M / 2009-09-11 07:52:38 /