Witam!
Po głowie chodzi mi następująca modyfikacja zawieszenia - compression strut. Jest to diwajs montowany jednym końcem do przedniego wahacza a drugim do podłużnicy. Jego zadaniem jest ustabilizowanie przedniego koła a w szczególności uniemożliwienie jego ruchów przód<->tył. Niestety, konstruktorzy przedniego zawieszenia w capri nie popisali się i całe zadanie zrzucili na barki przedniego stabilizatora, co - ja wiemy - nie do końca zdaje egzamin.
Pytanie do tych, co zastosowali taki patent - jak to się sprawuje, ja wpływa na codzienną jazdę, czy pomaga w jeździe "wyścigowej", tzn. na torze?
Jednym słowem proszę wszystkich, którzy spotkali się z tym rozwiązaniem o wyrażenie swojej opinii bądź (jeszcze lepiej) podzielenie się doświadczeniami.
Materiał poglądowy znajduje się tu:
http://compbrake.co.uk/suspension5.htm
Pozdrawiam,
Bartłomiej / 2009-08-15 00:41:48 /
Stanowczo poprawia się skręcanie auta . Capri lepiej reaguje na ruchy kierownicą. Dużo lepiej zapanowac nad autem jadącym w poślizgu , ale nie oszukujmy się , roboty za Ciebie to nie zrobi ( mój piękny bączek na PC ) :). Uważam , że warto dokonac tej modyfikacji . Dla mnie tą modyfikacje szybko , tanio i skutecznie wykonał kolega CHUDER i jestem bardzo z niej zadowolony.
LARRY76 / 2009-08-15 01:31:10 /
Montowałem toto w fooraczu Rasty, patrząc na wyniki PC'09, to chyba działa ;) Chuder ma ww elementy w ofercie.
Mysza liil (EM) / 2009-08-15 06:36:03 /
Krzysiek takie montuje:
http://www.capri.pl/market/31646
chciałbym zobaczyć to na aucie - niech się ktoś pochwali
JoKo 3M_U / 2009-09-04 09:51:39 /
a jeszcze lepiej zwymiarowany rysunek
JoKo 3M_U / 2009-09-04 10:12:13 /
u Rasty:
http://www.capri.pl/image/car/459/2836/129824