Nie chce zapalić na gazie a po przełączeniu z beny na gaz od razu gaśnie ! Mam w 2.8 instalację gaźnikową "na wkrętkach". Butla pełna gazu, gaz dochodzi do przepustnicy, elektrozawór ok, nowy filterek.. Co się dzieje ?! Na benzynie jest ok. Samochód stał przez kilka miesięcy, czyżby pękła membrana w parowniku ? Doradźcie co to może być i co sprawdzić.
Śmietan / 2004-03-04 03:05:43 /
wbij w wyszukiwarkę na forum słowo "gaz" i poczytaj. przekatowaliśmy w ostatnim miesiącu około 4 niechodzących na gazie samochodów. Jak nie poradzisz sobie to pisz co posprawdzałeś i będziemy myśleć co dalej.
granadziarz_3M / 2004-03-04 08:28:56 /
http://www.capri.pl/services/forum-thread.php?id=3f66bc0673ae4#4043521f4089d
http://www.capri.pl/services/forum-thread.php?id=3f53b4bed876c#404339640bb90
http://www.capri.pl/services/forum-thread.php?id=404253be33bae#4042709fd1dc1
http://www.capri.pl/services/forum-thread.php?id=40411b6449a14
http://www.capri.pl/services/forum-thread.php?id=40395b48f0d49#403d9ba6bd0c7
http://www.capri.pl/services/forum-thread.php?id=403a884403aeb#403b060f10d1a
http://www.capri.pl/services/forum-thread.php?id=3dc2d8358f1f9#402cd9c6827dd
http://www.capri.pl/services/forum-thread.php?id=3f7bd8af85038#4028f211dbccd
i jeszcze kupa innych
granadziarz_3M / 2004-03-04 08:40:48 /
nastepny...:D....:)
Zakrzak! / 2004-03-04 19:45:38 /
ja ostatnio zadałem tekie pytanie luknij w moje pytanie i se poczytaj :P
Michal FAZI / 2004-03-04 23:02:43 /
tez tak miałem i zauważyłem że membrama ktura jest z gumy twardnieje co powoduje że nieprzepuszcza gazu dalej do gaźnika. sprawdź sobie tą membrame w mieszalniku.pozdrawiam
kokon / 2004-04-15 16:56:34 /
a kto mi powie jaka jest przyczyna ze silnik nie wkreca sie wiecej niz na 3500-3800 obr na min??? bylem na przegladzie gosci mi cos przestawil...bo bylo "czegos" za duzo i kalarepa...:( na wolnych sie wkreca normalnie..na benzynie tez...ale na gazie ani rusz.....do 3500-3800 i koniec co moze byc lub jak to ustawic zeby bylo dobrze......silnik 2.8i
pozdro
Zakrzak! / 2004-04-16 11:30:40 /
przyczyn moze być wiele.. ale najczęsciej jest to źle dobrany mixer i za mało czuły reduktor..
sprawdź czy po przysłonięciu wlotu powietrza odczujesz jakąś poprawe.. jeśli tak to musisz zmienić mixer na "ciaśniejszy" lub wsadzić bardziej czuły reduktor...
Trójkąt / 2004-04-16 11:55:42 /
ja jak tak miałem to wyregulowałem zawory wrzuciłem nową kopułkę swiece i przewody oraz wykonałem regulację zapłonu efekt był taki,że śmiga mi do czerwonego pola praktycznie każdym biegu:)przy gazie bardzo ważne jest utrzymanie w idealnym stanie układu wysokiego napięcia:)
gilmor / 2004-04-16 11:55:57 /
dzieki trojkat ale jest tak.....przed tym jak koles na przegladzie(debil jakis) mi namieszal bylo super wkrecal sie jak diabel tasmanski:) spalanie na trasie 120-140..10.5l/100km..w miescie 12-14 (gory)....a teraz srednio ok 20/100km i nie wkreca sie wiecej jak 3.500 obr/min..to chyba kwestia ustawienia...ale juz kombinuje jak moge i nic ciagle to samo...moze zle go ustawiam...czytalem ten post"krotki poemat na temat gazu"..ale on tyczy sie gaznikow...a ja mam wtrysk...wiec jak mozecie to doradzcie cos...:)
thx pozdro
Zakrzak! / 2004-04-16 20:39:49 /
wtrysk k-jet top taki bardziej rozbudowany gaźnik :)) i opis regulacji tyczy się też takiego układu.. sprawdź czy nie rozszczelniła Ci się gdzieś pucha filtra powietrza, bo to też moze być przyczyna
Trójkąt / 2004-04-17 01:12:13 /