logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » zapłon w 1.7 v4 oraz gaznik

zapłon w 1.7 v4 oraz gaznik

czy w tymsilniku da sie ustawic zapłon we wlasnym zakresie, bede zmuszony wyciagnac aparat i niewiem czy jak sobie zaznacze na korpusie i na aparacie jaktobylo wczesniej czy bedzie to dalej ten sam kat. Czy sa jakies znaki na kole pasowym czy newiem gdzie tak jak w kaslu np, ze mozna ustawic zapłon statycznie i potem ewentualnieskorygowac czy tylko specjalnymsprzetem, mozer macie jakies swoje sposoby na to, chodzi miotozeby go ustawic prowizorycznie a na regulacje to se wtedy pojade do wrsztatu.


W silniku 1.7 v4 mam gaznik do ktorego jest podłaczony waz z układu chłodzacego, co wnioskuje steruje ssaniem, czy jesli sa straszne problemy z odpalaniem i dopiero po podlaniu paliwem do gaznika bezp. odpala, to znaczy ze to ssanie jest skopane, bo nie moge dojsc o co chodzi, po chwilowym postoju jakos daje radeodpalicale tez trzeba krecic długoi gazu dodawac, sam nieodpala. prosze o rady,


pozdrawiam



g.p

grzech / 2004-02-22 09:29:04 /


Niewiem jak w 1.7 ale ja w 1.2 i 1.5 mam znaki na kole pasowym i na deklu rozrzadu,więc niema problemu z ustawieniem zapłonu.Jeżeli nie masz takich znaków to zaznacz polożenie kola pasowego i aparatu zaplonowego wzgledem bloku silnika i palca rozdzielacza wzgledem aparatu zap. i dopiero go wyjmij.Jeżeli niebedziesz kręcił silnikiem to potem wsadzisz aparat wg zrobionych znaków i ok.Tak czy siak żadne "specjalistyczne narzędzia" Ci i tak niepomogą, żadko się zdarza w wiekowych silnikach żeby ustawiony zapłon np na lampe stroboskopową był ustawiony optymalnie.Nic niezastąpi człowieka.

Pająk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-02-22 11:06:10 /


a zapomniałem, powodem słabego odpalania jest prawdobodobnie uszkodzona pompa paliwa.

Pająk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-02-22 11:07:14 /


a czy taka pompa jest nparaqwialna, mam namysli wymiane np membrany,zaworkow czy jak to tam jest zrobione, bo tej nierozbierałem ale w kaszlu to nieraz, czy raczej tych czesci niedostane i trzeba nowa sciagac? a moze pasuje z innego forda,

pozdrawiam


g.p

grzech / 2004-02-22 11:21:55 /


myśle że niema sensu jej rozbierać , ja zakładałem od v6

Pająk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-02-22 11:39:48 /


pasuje od kazdego V6
mam nowe oryginaly za 152zl
Bartek

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-02-22 13:00:21 /


Ja sadze ze tu pompa nie ma nic do rzeczy, bo przeciez w gazniku jest paliwo i spokojnie to wystarcza na odpalenie silnika. Ja proponuje sprawdzic zaworek w gazniku blokujacy doplyw paliwa. Moze sie nie blokowac i wtedy paliwko bedzie wracac do zbiornika. Rowniez moga sie nie domykac przepustnice od ssania i tez wtedy jest problem z odpaleniem na zimnym silniku.

renifer Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-02-22 15:31:37 /


Ten zaworek (iglicowy) rzecywiscie odcina doplyw paliwa do gaznika, natomiast nie ma nic wspolnego z odplynieciem paliwa spowrotem do zbiornika. Kiedy paliwo "opada" to wlasnie jest wina pompki...

Mysza liil (EM) / 2004-02-22 19:55:31 /


no wystarczy zalozyc przezroczysty wezyk i bedzie wszystko jasne

renifer Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-02-22 21:34:16 /


zrobie tak jak piszecie, Camara w razie czego sie odezwe i wezme pompke skoro nie ma z tym problemu, ten zaworek to w ktorym miejscu mniejwiecje bedzie i jak wyglada,

pozdrawiam
g.p


p.s


czy sa jakies techniczne problemy z odpalaniem wyciagnietego z samochodu silnika, trzba jakos mocno zamocowac do czegos solidnego i czy bez tłumika to mi odrazu uszy odpadna czy da rade wytrzymac


g.p

grzech / 2004-02-23 00:17:03 /


mniejwiecej w gaźniku - w środku

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-02-24 00:45:28 /


Niedawno poszła nowa pompka paliwa do V4 , za około 30 łojro.
Jeśli chcesz zregenerować starą pompke to wal do mnie na priv :)

Pozdrawiam

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-02-24 13:04:46 /


podepne sie .. jaka jest kolejność zapłonu w V4 ?? taka sama jak w R4 ??

black_consul Dokładna lokalizacja na mapie / 2005-04-24 19:04:41 /


Zależy które R4 masz na myśli

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2005-04-24 20:09:49 /


Podepne sie odgrzewając troche kotleta...
chciałem zagadać mojego consula zanim go rozbiore, ale cos nie bardzo mu sie chce. Porozbierałem miske, dekle, gaznik rozruszałem, zalałem jakims mineralnym, dałem nowe swiece kable kopułke cewke palec. musiałem zmienic aparat zapłonowy bo w tamtym był krzywy wałek, kupiłem rozrusznik... w koncu chce zapalic, aparat z palcem na znakach, kable wg schematu, wał tez na znaku, 1-szy tłok w górze, pale, pale rozrusznik kręci, a z wydechu wali ogniem z lewej głowy mocno natomiast z prawej słabiej jakby nie za każdym razem. mogłem cos pobaranić? co może byc nie tak? możliwe ze pierscienie szlak trafił ale zeby nie zapalił ani na chwile:( podratujcie prosze, mam filmik jak to pracuje na rozruchu. Filmik odtwarza Qick time player bo to z komórki.

gospodorz / 2014-12-27 20:06:02 /


link do pobrania filmiku http://przeklej.org/file/XYhfNK/V1915.27-12-14.3gp

gospodorz / 2014-12-27 20:11:10 /


tamten nie działa sorki jeszcze raz dodałem http://przeklej.org/file/dg7fDl/V1915.27-12-14.3gp

gospodorz / 2014-12-27 20:14:51 /


Przestaw kable na aparacie o 180 stopni

brzezin Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2014-12-27 20:24:59 /


dałem juz 1 na 4 ,a 2 na 3 to mi wali gaznikiem w góre

gospodorz / 2014-12-27 20:30:55 /


to teraz chyba musisz kręcic aparatem zapłonowym w lewo lub w prawo tak żeby iskra była we właściwym miejscu

mishq (Mateusz G.) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2014-12-27 21:41:13 /


zapłon w ch za późny.

ustaw 1 w GMP i kręć aparatem aż pokaże się na nim iskra

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2014-12-27 21:46:07 /


przerobione, bez poprawy

gospodorz / 2014-12-27 21:46:47 /


nie może tak je...ć ogniem , chyba że zawory się nie domykają

ma toto jakąś kompresję ? sprawdzałeś luzy na zaworach ?

marian212 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2014-12-27 21:48:40 /


nie sprawdzałem wierząc sprzedającemu ze ze silnik miał byc wyjęty z auta jakis czas temu na chodzie...

gospodorz / 2014-12-27 21:51:15 /


Kolejność kabli ok ?

Grzesiek_Rudy Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2014-12-27 23:42:36 /


Tak to jest jak się nie doczyta że to v4.., nie było pytania :)

Grzesiek_Rudy Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2014-12-27 23:47:39 /


Ja jak przestawiłem zapłon , to mi wyskoczyła pół-metrowa iskierka przez gażnik , ale byłem
posrany . Filtra nie był , największy dylemat , gaśnica czy klema , kawy nie piłem trzy dni .

alwax Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2014-12-28 00:33:48 /


dobrze ze akurat nie miales tam głowy w okolicy;)

gospodorz / 2014-12-28 08:35:18 /


nie , nie , siedziałem za kierą .

alwax Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2014-12-28 14:32:27 /


ok dałem rade z tym:) pali od strzału, dzieki za zainteresowanie

gospodorz / 2014-12-29 20:38:01 /


przyznaj się co było nie tak

wąski77 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2014-12-29 20:43:19 /


tłok był w górze ale nie w tej fazie. obrocilem jeszcze raz wałem na cechy, wyciągnalem na nowo ustawiając aparat, sprawdziłem gdzie iskra jest, pokolei ustawiłem wg kolejnosci zapłonu i na tyk. Przeoczyłem że mogł byc na ssaniu lub na wydechu :) ehh a tu link jakby ktos chciał posłuchac pierwszej piosenki mojego v4 (potrzebny Qick time player) http://przeklej.org/file/eEvH6C/V1940.29-12-14.3gp

gospodorz / 2014-12-30 21:03:35 /