Rok temu w grudniu wchodziłem na stronkę internetowego sklepu z częściami samochodowymi http://www.oldtimercentrum.istore.pl Dzwoniłem i rozmawiałem z człowiekiem z tego sklepu. Na dzień dzisiejszy adres do tej strony nie działa. Dzwoniąc pod nr. tel. (+48665506748) który jeszcze w grudniu działał, słyszę, że nr. jest nieprawidłowy. Czy wie ktoś może co się stało z tym sklepem??? Czy zmienili stronę i lokalizację swojego sklepu? Na stronce mieli tam naprawdę wiele (jeśli nie najwięcej na rynku) części do Capri. Proszę zatem o ewentualne informacje w tym temacie lub też namiary na inne sklepy które by oferowały części do Capri.
Pozdrawiam.
http://sklep.oldtimercentrum.com/
Mówisz o tym sklepie?
Arek 3M / 2009-06-21 16:53:48 /
i nie cała oferta jest na ich stronie, jak czegoś tam nie ma to pisz do nich maila a na pewno to mają
brzezin / 2009-06-21 17:27:04 /
zamawiaj i spodziewaj sie odbioru za 6-7 miesięcy :)
Konar / 2009-06-21 17:29:35 /
Hmm... No właśnie sam nie wiem czy http://sklep.oldtimercentrum.com/ to dawniejsze http://www.oldtimercentrum.istore.pl :/ Jeśli tak to lipa moim zdaniem im z tej zmiany wyszła, bo na starej stronie był naprawdę spory asortyment części do Caprusa, w miarę jasno i sensownie opisanych. Bo to co znajduje się na tej jak domniemam nowej stronie to nawet się nie umywa do tego co było na http://www.oldtimercentrum.istore.pl :/
Na stronie nie ma pełnej oferty. jak czegoś potrzebujesz to dzwoń
Arek 3M / 2009-06-21 17:47:50 /
W razie co zapraszam do nas
http://www.capri.pl/market/32547
CHUDER / 2009-06-21 18:29:46 /
www.oldtimercentrum.com Tam znajdziesz sklep. Jest w nim wystawiona szczątkowa oferta z powodu braku czasu. Firma przede wszystkim zajmuje się naprawą, odbudową klasyków, sportem motorowym ostatnio więc na uzupełnianie oferty nie starcza czasu. Nowy telefon do Tomka Olejniczaka 722 322 222, to ten sam człowiek i ten sam sklep. Oferta jest dużo bogatsza, opcjami ze strony się nie sugeruj.
Weryfikacja - Tomka numer to 722 332 222, z resztą do znalezienia na podanej stronie.
Fuszix 3M / 2009-06-21 22:36:28 /
Dzięki Fusz :-)
No to już wiem co jest co i dlaczego:) A już przez chwilę myślałem, że z braku itemków jakich potrzebuje do swojego Caprusa (a jest tego sporo), będę zmuszony pozbyć się go z bólem serca:/ A tak swoją drogą, przed zakupem Caprusa, którego posiadaczem jestem od dwóch lat, nie sądziłem, że tak trudno jest o części, fachowców i warsztaty które chciały by się grzebać w starych autach:/ Mam nadzieje jednak, że nie zabraknie mi funduszy i szczęścia i krok po kroku doprowadzę i moje autko do stanu mnie zadowalającego:) Dziękuję Wszystkim i pozdrawiam!
Wytrwałości i pieniedzy :-) Pozdrawiam
Dziękować:)
Konar, coś Ty z tymi miesiącami wymyślił?
Dwa tygodnie temu przyszła do mnie paczuszka od Tomka, po tygodniu czasu od zamówienia!
Zresztą, skorzystam z okazji i powiem, że u Chudera odbierano ode mnie część osobiście i też żadnych cyrków nie było.
Morał z tego taki, że jak się chce coś od kogoś to z tymi jagomościami [ :) ] zawsze idzie się dogadać. A nie wiem i nie mogę zrozumieć dlaczego ostatnimi czasy tak trudno jest złapać za telefon i zadzwonić..
No jak to MILO nie wiesz dlaczego?
Żyjemy w dobie kryzysu i ludzi nie stać na telefony;)
Może niektórzy się wstydzą? <mysli>
Konar ma trochę racji, też poczekałem na swoje częsci ale cała transakcja zakończyła sie pozytywnie wiec jestem zadowolony. Dodam że przewody hamulcowe goodridge zakupiłem o 70zł taniej niż u konkurencji :) czy konkurencja nie pisała czasem ze jak znajde taniej to zwróci różnice ? :> szkoda ze nie zachowałem paragonu... :D
Kohito_PS / 2009-06-25 14:01:49 /
Dirk, ja wiem że Ty jesteś żywotnie zainteresowany żeby dobrze się OldtimerCentrum wiodło,
bo sobie założyliście ten swój racing-team i dlatego bronisz jak się da.
Ale ja wiem swoje. Dla mnie ten gość pozostanie do końca niepoważny ze względu na parę spraw, które wypłynęły na dłuuugo zanim tu się pojawiłeś.
Tak więc ze swojej strony odradam. O i tyle ;)
Konar / 2009-06-25 14:17:42 /
Zgadzam się z Konarem w całej rozciągłości, mimo, że o race teamie nie wiedziałem.
m.kozlowski / 2009-06-25 14:27:57 /
Ja ze swojej strony zdecydowanie nie polecam. Po wyslaniu zapytania o czesci do kilku samochodow, na kwote sporo ponad 5tys. pln, kontakt sie urwal. Nie dostalem odpowiedzi na wyslane maile, ani nie moglem sie dodzwonic, pomimo tego, ze wczesniej zakonczylismy kilka transakcji pozytywnie.
Polecam za to Chudera, moze jest ciut drozej, ale za to rekompensuje mi to czas realizacji i pewnosc, ze czesci, ktore dostalem sa do mojego modelu samochodu.
Na pewno każdy ma swoje doświadczenia dobre lub złe i ja ich nie podważam, ani nie obalam. Jestem tutaj krótko, i nie mi oceniać czy podważać Wasze zdania dot. dotychczasowej współpracy z Tomkiem. Może to zrobić ewentualnie on sam. Co do mojej współpracy z Tomkiem się może wypowiem szerzej skoro rodzi to tyle wątpliwości bądź kontrowersji. Współpracuję z Tomkiem w kwestii teamu, nie czerpię z tego tytułu jakichkolwiek korzyści, ale zależy mi by oldtimercentrum miało się jak najlepiej, ponieważ moje doświadczenia do tej pory (może nie długie, bo około dwóch lat, jeszcze przed zakupem capri) z tym człowiekiem są jak najlepsze i dlatego urodziła się współpraca i pomysł teamu. Wszelkie informacje, uzgodnienia były realizowane na czas i z rzadko spotykaną w Polsce rzetelnością, odpowiada mi osobowość człowieka i to, że myślimy o tym samym, dlatego też moje projekty są u niego realizowane i nie mogę powiedzieć nic negatywnego na temat cen czy terminów realizacji jak do tej pory. Na pewno nie jest to jedyne miejsce w Polsce, gdzie klienci mają takie odczucia inaczej konkurencja by nie miała pracy, ba może w innym miejscu klienci są jeszcze bardziej zadowoleni. Prawo rynku. Ja robię tu, bo dla mnie to jest to o czego oczekiwałem :-)
Co do samego sklepu, tak jak pisałem wyżej, o reszcie wypowiedzieć się może tylko Tomek, nie ja.
Tak jak Wy, zamieszczam jedynie swoje subiektywne zdanie na temat dotychczasowej współpracy z firmą oldtimercentrum.com i Tomkiem Olejniczakiem. Tyle. :-)
do kolegi Tomka trzeba miec naprawde cierpliwość bardzo częste pomyłki, dziwne wymówki, zapominaja czesto o zamówieniach i o tym aby coś sprawdzic z dostepnością moja zamówenia musiały być ponaglane co najmniej kilkókrotnie przez telefon. Może no nawał pracy ale ja także pracuje w podobnych klimatach tylko w nowych autach i jak dla mnie chuder jest może droższy ale za to jak się o cos pytam to jest konkretna odpowiedź ma czy nie ma i kiedy i za ile będzie więc na tachwile nie polecam mam nadzieje ze sie poprawi kiedyś chyba ze nie zależy mu na klientach.
rybagosc / 2009-06-25 16:05:43 /
Czy ktoś ma kontakt z Tomkiem Olejniczakiem - eddie-v6?
Próbuję się z nim od jakiegoś czasu skontaktować, ale ani nie odbiera tel. - może zmienił numer?
Może ktoś cuś wie?
bartozłomero / 2009-09-24 23:07:15 /
W zeszłym tygodniu nie miałem żadnych problemów z dodzwonieniem się, a dzwoniłem ze 2 czy 3 razy. Numer 722...
Pschemek / 2009-09-24 23:40:24 /
Ja złożyłem zamówienie 1.09.2009 do tej pory nie mam wieści co z moim zamówieniem maile nie dochodzą -AMBA !.Jest to moje drugie zamówienie pierwsze zamówiłem amory z Kayaby po 3 tyg otrzymałem maila "czas oczekiwania 3-4 tygodnie" więc podziękowałem ,zamówiłem w Angli i po 5 dniach miałem je już w domu :)Da się DA.Pozdrawiam pseudo sklep :)
Pichu / 2009-10-26 17:30:02 /
jak mi zależy na terminie to dzwonie i wyjaśniam :)
Kohito_PS / 2009-10-26 17:36:58 /
Z tego co sie ostatnio dowiedziałem Oldtimercentrum zakończyło funkcjonowanie jako sklep, teraz to ma byc warsztat i coś tam jeszcze...
Poli pod listwę kierowniczą nie dostałem ale już to olałem.
Szafa !G.O.P! / 2009-10-26 17:52:11 /
Jak by co zapraszam do mnie u mnie jest wszystko i szybko
CHUDER / 2009-10-26 18:49:12 /
Potwierdzam. I terminy krotkie...
m.kozlowski / 2009-10-26 19:07:37 /
Dołączam się do listy zadowolonych klientów Chudera. Może nie ma tanio ale czasem cena juz naprawdę nie gra roli...
zapek??? !G.O.P! / 2009-10-26 21:57:14 /
to i ja dołączę do listy zadowolonych klientów Chudera,bardzo duży wybór części więc czasem coś taniego można znaleźć i najważniejsze że obsługa normalna.
A tu się teraz takie komentarze ukazują jak na pewnym portalu aukcyjnym?
karolb863 / 2009-10-27 07:20:40 /
Mnie zawsze zadziwiała nasza polska mentalnośc, zawistna, nieżyczliwa i zazdrosna. Uważam, że jeżeli mamy w klubie kolegę, który mnóstwo energii wkłada w to żeby rozwinąc swój interes i robi to dobrze, nawet bardzo dobrze to należy go chwalic i faworyzując go jako dostawcę sprawiac, że się będzie rozwijał polepszając swoją ofertę na czy my skorzystamy. To takie proste a nie wszyscy to rozumieją.
zapek??? !G.O.P! / 2009-10-27 10:07:08 /
tylko niech system ratalny uruchomi :P
bo mnie nie stać na komplet sprężyn do granady ;)
sołtys / 2009-10-27 10:22:38 /
Ja prawie wszystkie graty biorę od Chudera. Może nie zawsze najtaniej, ale większość od ręki, sam odbieram więc odpadają wszelakie wysyłki - Polecam.
Przecież jak jest potrzeba, to Chuder daje odroczoną płatność. Staram się tego nie nadużywać, ale zdarzyło mi się go o to prosić.
m.kozlowski / 2009-10-27 10:39:19 /
widocznie masz specjalne względy :p
sołtys / 2009-10-27 11:32:18 /
może nie umiesz sie dogadać Sołtys :P może nie jest na korzyść dla Chudera reklamować akurat tę usługę, ale równiez zdażyło mi się skorzystać i to nie raz ani nie dwa :) aha no i polecam zakupy i usługi z czystym sumieniem oczywiście.
Daniel vel Treetop liil (EM) / 2009-10-27 11:45:49 /
Chuder wie, gdzie mieszkam i pewnie dlatego mam specjalne względy :)
A na serio- nawet jak czasem przepłacę, to zazwyczaj mam części w dobrej cenie najczęściej w dzień/dwa po zamówieniu, i to przywiezione pod dom. Nawet jakbym znalazł gdzieś taniej, to wolę kupić u Chudera, bo w moim dobrze pojętym interesie jest mieć takiego dostawcę. Dlatego kupuję u niego, żeby przypadkiem nie zmienił branży :)
m.kozlowski / 2009-10-27 11:49:13 /
Nie no ja kupuję u niego też, zadowolony jestem zajebiście! POLECAM TEGO ALLEGROWICZA!!! :)))))
sołtys / 2009-10-27 12:06:00 /
Panie Rolnik :-) jak chcesz te sprężyny to zapraszam może być na raty i tak leża, wystarczy zapytać :-)
CHUDER / 2009-10-27 12:22:55 /
:D
to się zdzwonim, bo to i muszę sobie błotniki przygotować pod borbety :P
sołtys / 2009-10-27 12:36:28 /
zawsze reklamowalem Chudera i zawsze będę
nigdy nie zawiódł !!
raty ... (roczne odroczenia płatności , ale to już względy ;) itp ...
bez problemu
Wojdat / 2009-10-27 18:59:47 /
wczoraj po południu zamówiłem klamoty,a dzisiaj rano pan kurier stał pod moimi drzwiami z paczką.......tak to właśnie działa CHCS
karolb863 / 2009-10-27 22:24:08 /
No to i ja dołączam do grona zadowolonych z usług Chudera.
Ja rówiez jestem zadowolony z usług Chudera juz od 5 lat.
Michal1983 / 2009-10-28 18:00:09 /
-Cześć, masz może gumy do mocowania magla w Taunusie?
-Mam, ale i tak ich nie kupisz, bo są dla Ciebie za drogie (35zł). Właściciele Taunusów wolą dopasować coś od Poloneza za 5 zł.
No argument przekonujący w 100%, więc nie pozostało mi nic innego jak podziękować i iść do Olejniczaka. Fakt, że były tańsze o jakieś 5zł ;-)
radzieckii / 2009-10-28 22:13:08 /
gumy mocowania magla do Taunusa za 35 zl, dobra cena też chętnie za tyle kupie, a od poloneza na pewno nie pasują bo z tego co pamiętam tam przekładnia jest na sztywno do belki przykręcona bez gum. Ciekawa filozofia :-)
CHUDER / 2009-10-28 22:59:07 /
źle pamiętasz, pomylonez ma ślimakową. Do podłużnicy i za osią. Nic nie przypasujesz.
granadziarz_3M / 2009-10-29 10:40:33 /
Fakt. Ciekawa filozofia i ciekawe podejście do klienta. W zamienniki od Poloneza jakoś też nie uwierzyłem, więc zamontowałem od Taunusa.
radzieckii / 2009-10-29 21:25:07 /
tez prawa polonez ma ślimaka dawno tego nie naprawiałem, aż wstyd bo sam kiedyś miałem Poloneza
CHUDER / 2009-10-29 21:35:22 /
I ja odradzam oldtimercentum przez 2 tygodnie gość mnie zwodził że już jutro już w poniedziałek już wysłane ...... po 2 tygodniach stania auta ( linka gazu ) się zagotowałem i jak go przycisnąłem okazało się że jeszcze nawet paczki nie przygotował. Amatorka po całości i Lipa bez miodu.