Szukam dobrego elektryka w okoliccach Sosnowca (może też być Będzin, Czeladź, Katowice), któremu będzie się chciało pogrzebać przy kabelkach w Taunusie. Pewnie najlepiej będzie po prostu zrobić od nowa wiązkę.
Objawy są takie, że już dwa razy zdarzyła mi się poważna zwora. Próbuję odpalić a tu rozrusznik ani piśnie tylko spod deski zaczyna się wydobywać dymek. Oczywiście w panice wyskakuję z autka, otwieram maskę, odpinam klemę i szukam. Pierwszym razem stopiły mi się kabelki, które tak naprawdę były szeregowo, drugim razem zareagowałem na tyle szybko, że nic się nie sfajczyło a po pogmeraniu w kablach (macałem czy gdzieś nie ma przerw) i podpięciu klemy wszystko było OK. Wygląda to tak, jakby ciękim kablem do deski próbował płynąć taki sam prąd jak tym grubasem do rozrusznika ;-) (i dlatego kabelki się grzeją i topi się izolacja). Nie zdarzyło mi się nic takiego przy postoju ani w czasie jazdy, tylko przy próbie odpalania.
Jakby ktoś znał dobrego elektryka to będę wdzięczny za podanie namiarów.
to ja tak żeby nie zakładać nowego wątku prosze o wyjaśnienie krok po kroku jak ustawić zapłon w 2.0 OHC bo włożyłem silnik ale aparat zapłonowy dostałem osobno zamontowałem i nie wiem co dalej jakieś znaki trzeba ustawiać czy coś ale nie wiem dokładnie
mishq (Mateusz G.) / 2009-05-07 14:52:39 /
Mishq! Tak jak tu http://www.capri.pl/garage/ignition-2.8i#service-22213 , tylko zmieniając nieco parametry jak tu http://www.capri.pl/image/manuals/capri1-d-1968/10/10-34 .
Pewnie byś się odpowiedzi nie doczekał, bo mój temat do ustawiania zapłonu ma się jak krawat di stringów.
spoko sam ustawiłem tak że zapalił ale jeszcze trosze wali w gaźnik i gasnie ale to już kwestia drobnej regulacji
mishq (Mateusz G.) / 2009-05-08 10:04:31 /