logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » przeróbki » dobre wyregulowanie pinciaka

dobre wyregulowanie pinciaka

Witam poskładałem tego potwora http://www.capri.pl/car/1483/2775 i nie moge sobie dac rady z dobrym ustawieniem tego wszystkiego czy nalezy szukac winy w regulacji gaznikow dellorto 40 czy ustawienia zapłonu Pajak powiedział ze zapłon jak najbardziej przyspieszyc a gore na rozrzadzie opozniac za wszelkie sugestie wielkie dzieki.Pozdrawiam

krzys escort mk2 / 2009-04-29 22:32:34 /


po pierwsze dysze paliwowe nie mogą być za małe, robiłem takie eksperymenty w swoim 1600, zakładałem coraz mniejsze dysze, żeby ograniczyć spalanie na trasie, przy którymś kolejnym komplecie po prostu przestał ciągnąc, nie mam danych do 40-stek przy silniku 2100, bo raczej zakłada się do nich 45-tki, ale dysze paliwowe powinny być około 165 główne dysze powietrzne powinny być maksymalnie duże na pewno nie 34mm,
no i trzeba sprawdzić, czy dostaje dość paliwa, zwykle Webbery i tym podobne są zasilane przez pompy elektryczne / przykładową instalacje macie przypadkiem w warsztacie :) /

.STICH. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2009-04-30 08:22:23 /


Z tego co pamiętam, to Pająk pisał, że przy dwóch gaźnikach seryjna pompa wyrabia w pinto bez problemu.

BARTEK#1925 Dokładna lokalizacja na mapie / 2009-05-01 18:34:19 /


na seryjnym pinto może i ta pompa się wyrabia, ten konkretny ma nieco większe zawory, Brytyjczycy wyraźnie są w tyle z wdrażaniem opinii Pająka w praktyce bo notorycznie montują elektryczne, ciemny naród

.STICH. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2009-05-03 21:37:12 /


Ja tam się nie znam, ale z moich doświadczeń wygląda to tak:

co do pompy to musisz policzyć ew sprawdzić do jakiej mocy ma wydolic + jakies 15%.

postaraj sie ustawic walek i zaplon seryjnie. do regulacji gaznikow uzyj sondy szerokopasmowej.

np lc-1 innovate, aem uego.

wąskopasmowa to ze zacytuje kolegę z innego forum lepiej zainwestować w najbliższa knajpę.



później mozesz zaczac krecic walkiem, a pozniej zaplonem.

z wałkiem należy uważać co by nie zrobić mocno kolizyjnego.

i radze sprawdzić czy sprężyny są odpowiednie do wałka, to ze ładnie chodzi na sucho... pamiętaj ze moc w walkach dla pinto wynika głównie ze wzniosu. Jak coś się stanie to pretensje tylko do siebie.

najlatwiej jest spieprzyc zaplonem. (jaki zaplon? seria, bosh bez podciśnienia? lucas? malory? moze modul elektronicznie ustawiany) generalnie :) Jak masz aparat z regulacja na spreżynkach (ja mam mam taki...) to przerąbana sprawa....

rozbierasz aparat... wymieniasz sprężynki
ustawiasz książkowo - okazuje się ze dołu nie ma a powyżej 3000 już dzwoni.

generalnie mapa zapłonu powinna wyglądać jak poniżej, chociaż słyszałem o ostrzej ustawionych.

nmd / 2009-05-04 12:23:57 /


kłócił się nie będę, napisałem z praktyki, na dellorto 40 jeżdżę od 6 lat, silniki różnie były wykręcone, zawsze pompa wydawała.
Na obecnym silniku i większych gaźnikach stosuję pompę elektryczną !!!

Pająk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2009-05-04 13:44:47 /


ja sie nie kluce :) nigdy nie mialem oryginalnej pompy.

nmd / 2009-05-04 14:43:48 /


układ zapłonowy Bestek, zrobi mapę zapłonu wedle życzenia, 120-150 funtów, mam w 1,6 pod jedna 45 tke, jak wiadomo działa nieźle.

.STICH. Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2009-05-04 20:34:45 /


.STICH. pochwal się jakie masz dysze w 1.6 ? jak to liczyłeś? (wszędzie są opracowania jeden cylinder- jedna gardziel)

nmd / 2009-05-20 08:38:39 /