Znowu ten cholerny "enter" - sorka :P
Nie chcę namawiać wszystkich do zakupienia dzisiejszego numeru tygodnika Motor (nr 7/2004 z dn. 10 lutego), bo już od lat nie publikuje na tych łamach i nie mam w tym nikakiego interesu. Ale niemal całą str.43 zajmuje artykuł o Capri, okraszony trzema zdjęciami - jest jakiś czterocylindrowy MkI na blachach z RFN oraz dwa zdecydowanie nowsze autka na "naszych" czarnych tablicach. Ospoilerowany egzemplarz na RSach z Escorta MkIII z tablicami SDS 9213 (przyznać się czyj to !!) ma nawet na przedniej szybie napis "Capri Club". Kolejna MkII (żółta, halogeny pod zderzakiem, końcówka rejestracji ..N3034 - pierwszych liter nie widać) stoi w gronie kilku innych, co wskazuje na zdjęcie z jakiegoś zlotu (?).
Perana skanuje artykuł i przesyła do MK celem wrzucenia na stronkę.
Pozdro.
KRK 4m / 2004-02-10 19:56:16 /
Dawać ten skan !!!! :-)
Murol / 2004-02-10 20:46:03 /
dawaj na stacje 24h i zakup egzemplarz, skany dla potomnych beda ;)
pozdro
To Capri SDS.... to Pawła z Góry Kalwarii ale nie wiem po co te informacje.
Konrad Szyperski / 2004-02-10 22:13:34 /
Około godz.18:15 na e-skrzynkę MK poszły skany, teraz tylko czekać az ujawni to na stronie - jesli chcecie to może uda sie to wgrać na ftp
Pe®ana / 2004-02-10 22:45:37 /
do Konrada-Kuby
Pytałem, albowiem ładny ci on jest, a na stronce go dotąd nie było widać. Jeśli znasz właściciela to spróbuj go namówić, coby sie "klubowo" ujawnił. To samo zresztą dotyczy owej MkII z drugiej fotki - też nie widać jej na stronce.
Pozdro.
KRK 4m / 2004-02-10 23:39:11 /
Teraz nie bardzo mam czas żeby zrobić z tym coś więcej, więc doraźnie wrzucam tutaj.
A co do tego opisu, to no cóż - choć przepisać liczby wypadałoby uważnie, bo 2.6 o mocy 160 KM co ma do setki 8.6s i max 210 km/h to jak nic ciekawa hybryda RS2600 i 2.8i.
Michał Konieczny / 2004-02-10 23:40:09 /
A co do Capri SDS... to zarówno właściciel jak i rzecz jasna samochód jest nam całkiem dobrze klubowo znany, ale raczej z dawniejszych czasów, od dłuższego czasu nie ma coś niestety za bardzo ochoty na "klubowanie".
http://www.capri.pl/club/images/gryzliny-2000/g1r15.l.jpg
Michał Konieczny / 2004-02-10 23:50:17 /
A co do żółtej "dwójki" LFN 3034 to jest to auto Jacka z Brzezin k/Łodzi. Ściągnałem do klubu Jacka i jego "Dwóje" w 1999 roku na zlot na Bemowo-Modlin.
Nieźle utrzymana, oryginalna, 1975 rok, 1.3 benzyna.
Czy jeszcze jakies informacje ?
Konrad Szyperski / 2004-02-11 01:32:34 /
Wh...Konrad Kuba
od jakiegoś czasu wyczuwam odrobinę sarkazmu w Twoich odpowiedziach/komentarzach. Wyluzuj trochę.....
pozdro
Kornik / 2004-02-11 08:15:11 /
Capri SDS- jest jeszcze co najmniej jedno- Jacka, a co do "klubowania" Gory Kalwarii- to raczej kwestia braku czasu a nie checi :)
Pozdrowienia
Yendrek / 2004-02-11 09:06:55 /