Koledzy i koleżanki,
Szukamy chętnych do współtworzenia witryny poświęconej wyłącznie tylnonapędowym.
Jest to projekt informacyjno-społecznościowy dla wszystkich użytkowników - od zwykłych kierowców aut rodzinnych, po fanów driftu - aut z silnikiem z przodu i dyfrem z tyłu.
Nie ma w założeniu zastępować portali klubowych i skupiających info i ludzi jednej marki, czy modelu, ale zbierać szersze grono, dawać świeże info i być bogatym zasobem linków do stron i stronek klubowych, artykułów, testów, bibliografii, źródeł części, polecanych warsztatów itp.
Chętnych, którzy dysponują odrobiną czasu, wiadomościami, textami, zdjęciami, którymi chcą się podzielić, zapraszam do przesyłania maili na adres:
ps@dyfer.pl
Wersja bardzo-beta strony jest do obejrzenia pod adresem http://dyfer.pl/joomla
...a więc wiadomo już, jaka jest nazwa witryny i jaki CMS ją obsługuje.
Zapraszamy i z góry dziękujemy,
dyfer.pl team
dyfer / 2009-03-11 20:54:08 /
Dobre Credo :)
Kohito_PS / 2009-03-11 21:02:20 /
Jak to nic zlego w przednim napedzie?
Przeguby zewnetrzne, oslony gumowe, kijowe dojscie do skrzyni, itd, itp. Samo zlo ;)
pmx (wiewior;) / 2009-03-12 00:34:41 /
Wiewiór narażasz się!! "Przeguby zewnetrzne, oslony gumowe" - granada ma podobnie
No bo ma przedni napęd ... jak jedziesz na wstecznym ;-P
W przednim napędzie jest zazwyczaj kulawy rozkład masy , tylne zawieszenie mniej podatne na obciążenia - załadowane auto przednionapędowe prowadzi się całkiem inaczej niż puste - ta róznica w tylnym napędzie jest znacznie mniejsza ;-) , przy ruszaniu koła zamiast być dociskane odrywają się od ziemii tracąc przyczepność (w załadowanym jeszcze bardziej) ...... a najbardziej kulawe jest prowadzenie - ani bokiem nie pójdzie partii zakrętów utrzymując jakąś prędkość , a przy różnych poślizgach z racji lekkiego tyłu lubi się obracać w sposób mało kontrolowany ... zero kontroli mocy - tylko jazda na wprost i zachowawcze przejeżdżanie zakrętów ..... czy może jakiś masochista lubi podsterowne poślizgi ??? ;-P
MikeB4 / 2009-03-12 12:45:18 /
Wiesz Mike czym różni się poślizg podsterowny od nadsterownego?
W podsterownym widzisz o które drzewo się zabijesz....
granadziarz_3M / 2009-03-13 09:57:41 /
:) Fajna inicjatywa. Jak chcesz mam takie koszulki promujące poprawny napęd :)
Mike, kiedyś czytałem artykuł jakiegoś pismaka który przekonywał że auto podsterowne jest lepsze bo jak wpadniesz w poślizg to rąbniesz w drzewo przodem co jest bezpieczniejsze niż uderzenie bokiem :p
ta argumentacja mnie powaliła.
zygzak_wFe / 2009-03-13 15:02:17 /
Ogólnie to znam paru pismaków tego typu i w 98% pojęcia nie mają o motoryzacji a co dopiero o prowadzeniu się pojazdu ;-)
MikeB4 / 2009-03-14 22:27:07 /
jeżeli chodzi o same uderzenie, to prawda że przodem jest bezpieczniejsze niż bokiem, bo jest więcej '"mięsa" które zamortyzuje siłę i jest mniejsze prawdopodobieństwo uszkodzenia kręgosłupa
spaf_x / 2009-03-15 21:58:55 /
mówisz ? no to spróbuj przywalić 80 kmh przodem i 15 kmh bokiem w drzewo ;-P
wszystko jest względne - wiadomo , że drzwi i słupki to takie luki strzelnicze .. ale jakoś przednionapędowe i 4x4 też wypadają bokiem na drzewa i później mamy fotki w stylu dwóch połówek Audi lub Alfy ;-)
MikeB4 / 2009-03-16 01:15:21 /
MILO, jak tylko odpalimy sklepik, jesteś pierwszym na liście dostawcą. Zaglądaj od czasu do czasu. N arzie odpalone forum. Szukam moderatorów.
A poza tym, Panowie i Panie, to fotki mile widziane, czymś to trzeba wypełnić przecież. Rozumiem, że Wam się pisać nie chce, więc wysyłajcie!
Zresztą, panel użytkownika działa, więc można swoje fotki tam powiesić.
A jak ktoś jest na to za leniwy, to prosze na ps@dyfer.pl
Mam zasadę, że zawsze prawa autorsie są wyraźnie określane, więc nie ma obaw, że się pod coś będziemy podszywać.
A właśnie właśnie - następny temat - wszystkie zloty, spoty itp. mniej lub bardziej zabawowe imprezy chętnie wrzucam do kalendarza, więc jeśli chcecie, żeby ludzie się o czymś dowiedzieli - dajcie znać.
pozdro600! (to chyba na forum mercedesa lepiej by pasowało :)
dyfer / 2009-03-16 22:06:54 /