logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » off-topic » Panowie pomoc potrzebna, nie dla kapcia,ale tesz zabytka

Panowie pomoc potrzebna, nie dla kapcia,ale tesz zabytka

Panowie stoję z kolegą przed wiekim dylematem, mianowicie potrzeba taka zaistniała ze szkam wobrego magika czy gościa co miałby takie żeczy dorobić ew sprzedać chodzi dokładnie o podłużnice do francuskiego auta simca matra bagera z 1976 roku, nie da rady tego dostać w polsce a ssać z francju koszty ogromne i to w euro... wiec pomużcie kolega wciągnał mnie w zabytki a teraz robi generalny remont całej ramy i potrzebue pomocy, prosze o nią bardzo w imieniu swojim i kolegi, i z góry dziękuje za pomoc i za nie usuwanie tego postu i tez za nie zjechanie mnie.
ps.cena mniej ważna niż jakość ale bez przesady....
pozdrawim i dziekuje bardzo

grabasz / 2004-01-16 20:25:41 /


Talbot Matra Murena ???

Konrad Szyperski Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-01-16 20:45:13 /


nie simca matra bagera takie troszkem starze cuś... wersja tak limitowana ze nic nie pasi....a więc prossszeee............

grabasz / 2004-01-16 20:49:10 /


Talbot Matra Simca Bagheera

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-01-16 20:56:19 /


to nie tak panowie talbot i simca to to samo ale odstęp czasowy a matra to produkowała samoloty i ich części i talbo tesz miał sportówke ale miała większe siliki i wieksza była i nazywała sie murena... o ta rajduffka ma 1,3...jak upadla simca to powstał talbot i siekał smaochody, mam nadzieje ze zrozumieliście ten wywód, ale zdjątko jest oki!!

grabasz / 2004-01-16 21:05:04 /



Raz w życiu siedziałem w Bagherze , ale nie wiele pamiętam, miałem wtedy z 10 lat .....
pamiętam tylko 3 siedzenia pluszowe w kolorze jasna zieleń.

Pozdrawiam Wszystkich !!!

ELVIS76 / 2004-01-16 21:08:17 /


mysle ze to moze pomóc:

http://www.capri.pl/services/user-info.php?id=1241

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-01-16 21:11:06 /



To jest cecha charakterystyczna tej Fury ..
3 siedzenia w rzędzie - czyli ja i Dwie laski (KONIEC.)

NARA

ELVIS76 / 2004-01-16 21:11:14 /


elvis dobrze gada . . .

starrsky / 2004-01-16 22:18:16 /


Pozwolicie, czy nie, ale zacytuję hasło z encyklopedii internetowej WIEM:
"SIMCA, Société Industrielle de Mécanique et Carosserie Automobile, francuska wytwórnia samochodów osobowych założona w 1935 w Poissy koło Paryża celem licencyjnej produkcji małolitrażowych modeli FIAT-a. Po wojnie współpraca z Fordem, później produkcja samodzielna, od 1969 w koncernie Chryslera. Modele Simca 1307 (w 1975) i Simca Horizon (1978) otrzymały tytuł Samochodu Roku. W 1980 firmę odkupił Peugeot, nadając produkowanym pojazdom markę Talbot".
(prawa autorskie do hasła w posiadaniu krk4m, buhaha)
Więcej szczegółów:
W latach 1954-61 po wykupieniu zakładów Ford-France SIMCA produkowała jedyne wówczas w Europie Fordy V8 (dolnozaworowe, a jakże) - miało to ledwie ponad 2 litry i 85 KM, nazywało się SIMCA Vedette.


Bagheera nigdy nie nosiła nazwy Talbot, była to Matra-SIMCA, jako że plastikowe nadwozie produkowała Matra, a kompletny zespół napędowy pochodził z Simki 1100 Special (1294cc) albo 1307GT (1442cc). Chrysler likwidując swe zakłady we Francji i Anglii w 1980 r. odsprzedał Peugeotowi firmy SIMCA, Hillman i Sunbeam. I wtedy dopiero Peugeot nadał tym wszystkim "spadkowym po Chryslerze" modelom nową markę Talbot, do której praw właścicielem od 30 lat był Sunbeam. Ponieważ przed rokiem 1950 Talbot produkował auta zarówno we Francji (Lago-Talbot) jak i w Anglii (Sunbeam-Talbot), rozwiązanie było idealne.
Wtedy to również obok Talbota Rallye, Horizona i Solary (dawne Francuzy) oraz Avengera i Sunbeama (dawne Angliki) pojawiły sie 3 nowe modele - Talbot Matra Murena (już nie SIMCA, ale układ identyczny jak z Bagheerą) oraz Talbot Samba i Tagora (nowe nadwozia na mechanice Peugeota 104 i 604). Kolejnym Talbotem miał być następca Horizona, wykorzystujący jego mechanikę oraz sporo elementów (np. kompletne drzwi) z Peugeota 205, ale w związku ze spadającą sprzedażą wszystkich Talbotów koncern PSA wypuścił już to auto jako Peugeota 309, a po następnych kilkunastu miesiącach zlikwidował markę Talbot.
Pozdro.


KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-01-16 22:18:21 /


krk4m czy ja Ci moge postawic pomnik ? Bardzo bym chcial jakis wzniesc, albo ulice nazwac tak, albo przynajmniej jakis placyk... Twoja wiedza jest przynajmniej imponujaca.

Michał (drzewiej to było Wydmikufel) Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-01-16 22:27:14 /


"Pozwolicie, czy nie, ale zacytuję hasło z encyklopedii internetowej WIEM"

buheuheheueh miś

starrsky / 2004-01-16 22:39:10 /


Hmmmmm niech sie mi cos stanie ale na mooj gust to taki w mordeczke Europejski Belair i te jasne wklesle wzdluzno owaliste ....na tylnim blotnbiku hmmmmm
Poczekajcie ide sobie taka qpic. ..Ktos chce moze Cortine bo i tak warta jest tylko lez

:::)))))

NARRA

Q_Back / 2004-01-16 22:52:28 /


Ah Starsky, fakt akurat pod zlym jego postem to podpisalem :) Troche niefortunnie... ale cala reszta, he ?

Michał (drzewiej to było Wydmikufel) Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-01-17 11:13:07 /


do Misia i Starrsky'ego
Pax między Chrześcijany.....Co do pomnika i placyka to na razie nie reflektuję, a co do encyklopedii, to wszystkie hasła lotnicze i motoryzacyjne w niej (kierowcy, konstruktorzy, marki, tory wyścigowe, producenci, rozwiązania techniczne, itp.) są akurat mojego autorstwa - więc cytuję bez zahamowań.
Pozdro.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-01-17 11:47:58 /


yyyyyyyy ....:)

starrsky / 2004-01-17 12:01:31 /


Ave Cezar! (krk4m)

RoT Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-01-17 13:52:03 /


Ja mam Simce (Arounde?) chyba z 1967r 1,3, i druga taką na części więc jeżeli zwrotnica z niej mogała by przypasić to pisz wtedy sprawdze czy gdzieś mam drugą sztuke.

DZIOBEK Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-01-17 22:44:06 /


Aronde to lata 1951-60, z grubsza mówiąc taka francuska modyfikacja FIATa 1100. Potem jeszcze do 1963 model SIMCA Elysee nazywana była na niektórych rynkach Aronde-Elysee, ale do 1967 to już nie pozostało ani śladu po włoskich naleciałościach. Jako że Bagheera produkowana była w latach 1973-80, to zawias przedni ma zunifikowany najprawdopodobniej z modelem SIMCA 1100 (te same rozwiązania miały potem modele 1307, 1308, 1510 oraz Talboty Solara i Horizon). Ale podłużnice są z pewnością niepowtarzalne i podejdą tylko z Matry - ewentualnie można spróbować je dorobić dysponując wzorcem.
Pozdro.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-01-17 23:07:50 /