Myśle że to dość ciekawe zagadnienie dla co po niektórych.
Linki do Forum skogen:
http://skogenracing.editboard.com/projekt-forum-f10/mikael-ford-capri-v6-gt40-turbo-rullar-pa-t2804.htm
http://skogenracing.editboard.com/projekt-forum-f10/kryckan-sierra-29-turbo-nya-stolar-pa-plats-t2361.htm
http://skogenracing.editboard.com/projekt-forum-f10/mikael-ford-sierra-29i-v6-turbo-323hk-487nm-pa-driven-film-sid-33-t2074.htm
Ligacz 3M / 2009-01-24 21:26:03 /
Jestem ciekawy jak to śmiga:)
Przemek. / 2009-01-24 21:47:25 /
z takim momentem obrotowym musi sie fajnie ruszac z pod swiateł :) i pewnie budom buja :D
Kohito_PS / 2009-01-24 22:21:17 /
no i siada przy potworku... ;D
bartozłomero / 2009-01-24 23:53:15 /
http://www.garaget.org/video/xrwuoxfzxen7
Kohito_PS / 2009-01-25 00:14:42 /
http://uk.youtube.com/watch?v=vTHMoy6lahs
Beddie / 2009-01-25 00:22:30 /
na tym drugim pięknie chodzi...mmm
mario75 / 2009-01-25 01:19:47 /
Jak odchodzić od oryginału na rzecz mocy to dla czegoś takiego, żeby to było aż ciężkie do opanowania, a nie ładowanie 2.9 (bez obrazy, dla tych, którzy pakują 2.9, bo wiem, że ten silnik potrafi miło chodzić, ale jakoś ich nie lubię organicznie :P )
Beddie / 2009-01-25 01:30:23 /
turbo dzioore ma też pokaźnych rozmiarów...
fordofil / 2009-01-25 10:15:08 /
nie na temat, ale czy ktoś się jeszcze upiera że w skandynawii wszyscy jeżdżą zgodnie z przepisami?
zygzak_wFe / 2009-01-25 10:31:12 /
Oczywiscie to były popisówy, a nie normalna codzienna jazda, poza tym normą jest ogół a nie margines, więc jak na 100 kierowców znajdzie sie jeden co porusza się tak jak na filmach to jest to tylko odstępstwo od normy...
Ludwik 3M / 2009-01-25 12:30:15 /
Wiesz Beddie wielu pakuje 2.9(w tym ja) bo na porządną przeróbkę 2.0 na 2.0T człowieka albo nie stać albo nie posiada odpowiednich umiejętności żeby takie coś zbudować.Ja jestem ciekaw ile czasu polata takie 2.0 na tym turbo jeśli nie było zakuwane.2.9 jest idealnym kompromisem między ceną, trwałością a osiągami no i dzwięk nie do porównania z r4;)
dobrze gada..
tak ja już się jarałem Tym Caprikiem dawno
fajny filmik , zajebiaszczy samochód
Wojdat / 2009-01-25 15:00:06 /
Wojdat popatrz sobie w moje linki ten Caprik już jakiś czas nie ma tego Pinciaka z Holsetem teraz ma 2.9 z Garretem GT40
Ligacz 3M / 2009-01-25 17:37:08 /
i polecam ten filmik
Pierwsza część na hamowni
Druga playtime
http://pl.youtube.com/watch?v=2D_WRflm704&feature=channel
Ligacz 3M / 2009-01-25 17:43:22 /
1. Gdzie w Skandynawii można tym pojeździć? Ten placyk się zaraz znudzi. Bez sensu.
2. Czy opony rozdają za darmo? Bez sensu.
3. Jak będzie taki turbo kit, który przez bezobsługowo i bezawaryjnie przejedzie mi 200 tys. km, to pomyślę o tym. Inaczej - bez sensu :D
Hrabia® / 2009-01-25 18:35:44 /
Hrabia w Twoich wypowiedziach czuje tylko i wyłącznie powiew emerytury niestety:)
Hrabia,głowa do góry.
Możesz wykupić lekcję u Johna Haugland'a w norwegii i pośmigać mocnym escortem mk2 po zaśnieżonych leśnych drogach.
Myślę że adrenalina mogłaby być większa:)
http://www.hauglandmotorsport.com/
4 dni 1650E....:)
Piotrek Ł....vel Kankkunen / 2009-01-25 19:18:52 /
Ligacz zgadza się popatrzyłem :) zajebiasty
a toć Hrabia pomarudzić musi ....
Wojdat / 2009-01-29 00:00:58 /
ciekawe ile mocy wytrzyme nie zakuwane 2.9 :D
mercedes 3.0 12v nie kuty 650KM :D
Main(misiek) / 2009-01-31 15:12:46 /
Cosworth 2,3 kuty itp-836 koni:)
Piotrek Ł....vel Kankkunen / 2009-01-31 16:02:19 /
Piotrek Ł....vel Kankkunen mesio kuty ponad 1000 + strzal z nitro :D
Main(misiek) / 2009-01-31 17:03:32 /
Ale 836 koni (escort cosworth)waży 560kg(carbon)ma 4x4 jeździ po zakrętach i jest mistrzem europy w górach w E1:)
www.gabat-tuning.at
Ale gościa nie lubię bo był zwolennikiem polityki Jorga Haidera...
Piotrek Ł....vel Kankkunen / 2009-01-31 17:42:02 /
no niezle z waga poszaleli :O jak wywozilem escorta na zlom wyszlo za goła bude 380kilo :D
Main(misiek) / 2009-01-31 17:49:00 /
kurde ten 2.9 robi wrażenie...
Ciekaw jestem kosztów takiej przeróbki - może ktoś mógły jakoś orientacyjnie to podliczyć ( Mysza, Pająk ?? ).
Będę wiedział na co odkładać następne 10 lat...
michalch83 / 2009-02-05 23:45:35 /
Fajny filmik znalazłem, poza tytułową Sierrą jest parę innych ciekawych samochodów. http://www.youtube.com/watch?v=dQSbj7YGhkw
Lukasz_3M / 2009-02-09 19:26:12 /
Ostatnio wadziłem taki wynalazek może opakowanie nie ciekawe ale za to serce zacne
http://www.youtube.com/watch?gl=PL&hl=pl&v=297gj2oFYq8&eurl=http://www.maxmix.pl/movie-15387.html
karolkrk / 2009-02-10 13:31:03 /
karol ten wynalazek jezdzi juz pare lat i nawet byl na zlocie.
To od czego turbinę można wpakować do 2,9 i jakie koszty?
Przemek. / 2009-02-15 23:06:14 /
ok 10 tyś zeby miało ręce i nogi
A co do turbiny, to zależy jak daleko fantazja Cię poniesie. Generalnie (wg zaleceń kolegów ze Skogenracing) szukanie zacznij na szrotach z ciężarówkami. W złotym kapciu jest garret gt40 chyba. Daje teraz doładowanie 1.1 bara i jest fajnie. Silnik praktycznie bez przeróbek (oprócz wałka, wtryskiwaczy i paru innych drobiazgensów) i po 7000 km hula jak nowy, więc wytrzymałościowo daje radę.
Ananiasz / 2009-02-16 19:25:50 /
Ciekawe ile 2,9 by wytrzymało:)
Przemek. / 2009-02-16 21:07:26 /
Przemek ale to jest 2.9
Ligacz 3M / 2009-02-16 21:46:59 /
moje 2.9 ma 250 hp a rozmawialem z kolesiem to przerobil 2.9 do 380 hp oczywiscie podstawa 2.9 TT ,tylko to juz sa duze koszty
Krzysiek.c / 2009-02-19 22:44:12 /
krzysiek piszesz o 2,9 12v czy 24v bo to istotna sprawa.
jestem ciekaw jak ma sie turbawka w 24v.
Ja tam bym chciał zobaczyć skan wydruku z hamowni z tymi 250 końmi, jakiś ze mnie niewierny Tomasz;)
Ludwik 3M / 2009-02-20 07:46:16 /
Turbo w 24v
http://www.youtube.com/watch?v=uhP4OuErUQU&feature=related
Przemek. / 2009-02-20 10:25:56 /
to ten sam ;)
w sam raz na demonstracje zamiast syreny....
http://www.youtube.com/watch?v=JCqHez5ua9k
michalch83 / 2009-02-20 19:30:44 /
No wszytko fajnie tylko to nie jest turbo tylko SuperCharged czyli kompresor stąd SC
Ligacz 3M / 2009-02-20 20:58:24 /
Tak 2.9 12v turbo technics
Krzysiek.c / 2009-02-20 22:27:59 /
A to właśnie ciekawe czy ktoś kosiarę 24v zaturbił ? Sam się zastanawiam nad tym, jak mi koleś przywiezie z Irlandii drugiego boba to się pobawię w taki eksperyment ;)
A właśnie jak to jest z tymi 2,9 24v są zakuwane czy nie ?? bo kiedyś gdzieś na forum ktoś napomknął o tym ale może mi się przyśniło ;)
Polecam wszystkim entuzjastom uturbiania V6 stronkę fordpower.org.uk (stronka aby ją przeglądać wymaga zarejestrowania się)
Ligacz 3M / 2009-02-21 09:44:02 /
I coś do poczytania
Ligacz 3M / 2009-02-21 09:46:44 /
No i na koniec moja ulubiona sierra MINKER
Silnik Cologne V6 Twin Turbo Technics i 325 koni w standardzie
Ligacz 3M / 2009-02-21 09:49:04 /
Odświerzam temat. A wie może ktoś jaki w przedmiotowym capriku jest most - doczytałem się, że vovlo ale jakie...?