Szybka zajawka celem rezerwacji terminu/przygotowania pojazdów.
AUTOMOBILKLUB WIELKOPOLSKI : Koło Youngtimer
Zaprasza na 7 Youngtimer Party
Termin imprezy: 27-29 marca 2009 (piątek-niedziela)
Miejsce imprezy: Tor Poznań ul. Wyścigowa 3, 62-081 Przeźmierowo
Impreza nie będzie znacząco odbiegać od dotychczasowej formuły.
Więcej informacji w styczniu.
http://youngtimerparty.pl
Pozdrawiam i zapraszam
Bym się zajawił, ale nie wiem na którą datę patrzeć, bo jak w treści postu, to chyba już przegapiłem :)
Mysza liil (EM) / 2008-12-21 23:28:54 /
oj tam, poproszę o poprawkę :p
ps.
błędna data to niemal tradycja ;)
Piękniaszczo. Wiadomka, że przybędziemy.
no ja mam nadzieje ze juz bede mial czym.. :)))
Mac13k / 2008-12-22 00:35:03 /
Pytanie-jeśli w dowodzie rejestracyjnym jest pojemnośc 2,3 litra , a faktycznie jest 2,8 , to jest to problem na badaniu kontrolnym i czy taki samochód jeśli jest sprawny i ma ważne badania techniczne zostanie dopuszczony do zawodów ?
LARRY76 / 2008-12-22 01:20:09 /
Jak podasz w zgłoszeniu, że jest 2.8 i ma x koni to nie będzie problemu. Pojemność niema znaczenia tylko moc, aby odpowiednio do klasy przypisać.
Miooodzio!
Będziemy na 100%.
Pozdrawiam,
Junior / 2008-12-22 09:52:58 /
Jak się zarejestrujecie na imprezę i zapłacicie to uwierzę. Póki co to bicie piany ;P
Hrabia® / 2008-12-22 11:52:41 /
to ja tez trochę piany ubiję, chciałbym być,
Jak się będzie można zapisać to się zapiszemy :P
jesli tyko samochod bedzie sprawny na koniec marca to bede chocby z tego wzgledu ze nigdy jeszcze nie jezdzilem na torze w Poznaniu a i relacje z poprzednich edycji bardzo zachecajace
greenhorn / 2008-12-22 15:22:21 /
jakie bicie piany no jakie..?? :)
bylem raz Capri, powiedzialem, że już sie tam wiecej nim nie pokazuje bo mi szkoda i jak tylko Taunus sie zrobi to bede jezdzil.. :) no a ze powoli się konczy to chce być :) po to go robimy.. :D
Mac13k / 2008-12-22 18:08:00 /
Tez bede i tez mowilem, ze juz nie chce meczyc caprika po ostatniej przygodzie, ale w sumie moze jeszcze nie bede go malowal i pojedzie na kolejne YTP:).
Ta impreza jest jak narkotyk: nie, nie, nie jadę już więcej, tylko jeszcze ten ostatni raz... i tak każde kolejne razy ;D
W nadchodzącym sezonie szykują się zmiany organizacyjne na YTP - będzie jeszcze profesjonalniej, taniej ;), szybciej i więcej oraz goręcej, megawszystko etc (co tam se jeszcze chcecie). Warto raz na jakiś czas zajrzeć na stronę, newsy się pojawią soon.
Hrabia® / 2008-12-22 23:12:52 /
to w tych newsach bedzie napisane na czy beda polegac zmiany???? bo dotychczasowa formula byla jak najbardziej wporzadku :)
Głównie chodzi o system pucharowy (1 news) - jak sobie poradzisz na 3 imprezach, to może na ostatnim wręczą Ci dodatkowy dzbanek. Może nawet z gadżetem od sponsora (kolejny news). I będzie mniej prób z dziurami, w których się zawiechę zostawia (3 news). Wszystko jest w fazie dopinania planów - czytać info ze strony znaczy się.
Hrabia® / 2008-12-23 08:17:18 /
No to planują się bardzo sensowne zmiany w takim razie. Fantastiko.
no i mniej ciasne próby - dla aut takich jak granada. lub odpowiedni przelicznik za wymiary...
wąski77 / 2008-12-23 20:55:29 /
Mnie szczególnie (tak jestem z Poznania!) zainteresowało w wypowiedzi Hrabiego słowo T A N I E J ;p
lakukaracza / 2008-12-23 21:20:46 /
Będzie taniej dla członków Automobilklubu Wlkp. z opłaconymi składkami ;P
Hrabia® / 2008-12-23 23:24:28 /
coś się dzieje? bo nerwowo odświeżam stronę youngtimer party a tam nadal tylko baner...
czy ja czegoś nie umiem czy po prostu rejestracja jeszcze nie ruszyła? :)
nie chciałbym przegapić :)
//ps. decyzja podjęta. Taunusem z racji tego że raczej nie ma szans się wyrobić nie pojadę. W razie czego będę Capri i będę najwolniejszą osobą na torze tak aby nic podczas jego ostatniej wizyty na torze nie popsuć :)) jakiejś skrzyni czy coś :D
Mac13k / 2009-02-11 20:21:19 /
spoko spoko, ja też nie mam czym jechać a planuję być, chyba pojadę "do wybuchu" więc najwolniejszy nie będziesz.
Cierpliwości, będą info, damy znać.
Jak będzie podział wg pojemności i jeszcze na dodatek podział na lata produkcji, to nie
powinniście być ostatni ;P Ale to póki co sfera planów.
Hrabia® / 2009-02-11 21:18:25 /
ekipa ze szczecina tez sie szykuje na wyjazd wiec powinno nas troche byc :)
Tym razem nie startuje:(
Ja startuje jak Jarek auto wyszykuje na czas. Na daty też? MK III 1975r.. Mmm :-D
Dirk ten Jarek?? znaczy sie Granadziarz?? No nie wiem ja mam nadzieję, że z moim się wyrobi ale tylko nadzieję....
Ludwik 3M / 2009-02-11 22:03:32 /
To i tak pojedziesz ze starszymi padłami. Nie bądźmy drobiazgowi ;)
Chodzi o to, żeby z 3 litrowym essexem nie mierzyć się z 911 z początku lat 90-tych.
Hrabia® / 2009-02-11 22:06:45 /
Hrabia i świetnie, zmiany same na lepsze.
Ludwik tak ten nasz Jarek :-) Na jedno auto w najgorszym przypadku przyjedziem z Ptaśkiem. Ale jestem dobrej myśli.
No ja CHCĘ pojechać ale obawiam się że auto nie będzie gotowe a jak moje nie będzie gotowe.....;)
Ludwik 3M / 2009-02-11 22:39:13 /
dobry kierowca to i na drzwiach od stodoly pojedzie,
wiecej optynizmu panowie.
jechac trzeba, ale ja prawdopodobnie sposobem Hrabiego tzn. nie ford i co gorsza przedni naped, ale....
…zzzz…. / 2009-02-12 14:02:19 /
melduję swoją gotowość do przyjazdu, ostatnie 2 razy były wypaśne, teraz wypada w końcu postarać się o jakiekolwiek miejsce w tabeli wyżej niż pare od końca :P
AUTOMOBILKLUB WIELKOPOLSKI
Koło Youngtimer
Zaprasza na
Puchar Youngtimer Party 2009 – 1-sza eliminacja
Termin imprezy: 27-29 marzec 2009 (piątek-niedziela)
Miejsce imprezy: Tor Poznań ul. Wyścigowa 3, 62-081 Przeźmierowo
(GPS N:52°25'3" E:16°47'49")
W programie imprezy m.in.:
- 7 zróżnicowanych Prób Sprawnościowych rozgrywanych na terenie Toru Poznań
- przejazdy toru kartingowego (Próba Sprawnościowa)
- przejazdy Toru Poznań (dwa przejazdy po 3 okrążenia z podziałem na klasy)
Wysokość wpisowego:
170 zł – Kierowca (+ Pilot)
140 zł – Kierowca – Członek Automobilklubu Wielkopolski (+ Pilot)
Przyjmowanie zgłoszeń rozpocznie się 27 lutego 2009 r. około godziny 18.00 na stronie www.youngtimerparty.pl
O wpisaniu na listę startową decydować będzie kolejność zgłoszeń – limit uczestników to 60 Załóg.
Startujący podzieleni zostaną na 5 klas – wg pojemności skokowej silnika* :
Klasa I – do 1000 ccm
Klasa II – od 1001 do 1600 ccm
Klasa III – od 1601 do 2000 ccm
Klasa IV – od 2001 do 3000 ccm
Klasa V – powyżej 3000 ccm
* Samochody z silnikami wyposażonymi w doładowanie przypisane zostaną do klas zgodnie z pojemnością wynikającą z przemnożenia faktycznej pojemności skokowej silnika przez współczynnik 1,5 dla silników z zapłonem samoczynnym oraz 1,7 dla silników z zapłonem iskrowym.
Możliwe jest również utworzenie klas indywidualnych (np. dla określonego modelu) – warunkiem utworzenia takiej klasy jest zgłoszenie przynajmniej 10 Załóg do startu w ramach tej klasy.
Do Imprezy dopuszczone zostaną samochody wyprodukowane do 1986 r. (włącznie). Organizator może dopuścić do udziały pojazdy wyprodukowane po 1986 r. po dodatkowym zaakceptowaniu Zgłoszenia.
Na stronie www.youngtimerparty.pl zamieszczone również zostaną wszelkie szczegóły oraz Regulamin – prosimy o zapoznanie się z tymi materiałami przed wysłaniem zgłoszenia.
W trakcie imprezy dla Załóg dostępne będzie pole namiotowe oraz możliwość wynajęcia przyczep kampingowych za dodatkową opłatą.
Przez cały czas trwania Imprezy na jej terenie otwarty będzie punkt gastronomiczny dostępny dla Wszystkich.
Wszelkie pytania prosimy kierować pod adres: kontakt@youngtimerparty.pl
Zapraszamy Serdecznie
Zespół Organizacyjny Youngtimer Party
no wreszcie coś wiadomo więcej, podoba mi się podział na klasy a nie na moc.
no tak :> bo w tamtym podziale bylbys w najmocniejszej :)... ten podzial zmusza mnie do pogrzebania w motorze... :P
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2009-02-21 09:37:20 /
bez obaw, nastawiłem się na klasę II czyli od 1001 do 1600 ccm
ale tak czy siak przy motorze możesz podłubać bo zawsze warto mieć mocny motor jak się ogarnia a Ty ogarniasz.
trochę wzmocnić twojego ohca Ptasior i będziesz mocnym kandydatem do pucharu :)
Kohito_PS / 2009-02-21 09:48:57 /
sa takie skrytojebcze plany niskobudzetowego przydlubania... zobaczymy co z tego wyniknie. Sprzeglo zdechlo .. resor do roboty + jakies dlubanie :> powinienem sie wyrobic
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2009-02-21 09:56:51 /
Nie powiem zebym byl zachwycony podzialem na klasy, ale bedziemy walczyc;)
Dla Fordziarzy z V6 to ogólnie raczej nie jest najszczęśliwszy niestety podział, zważywszy na to, że mamy raczej małe moce wyciągane z danej pojemności. No ale jakoś to trzeba było podzielić, a zawsze ktoś będzie w lepszej lub gorszej sytuacji :(
"Puchar Youngtimer Party 2009 – 1-sza eliminacja" - mam pytanie do organizatorów co znaczy pierwsza eliminacja? Jak będzie wyglądała cała formuła youngtimerów w tym roku, skoro to jest pierwsza eliminacja? :-) Dowiemy się coś więcej?
Dokładnie - I eliminacja.
W tym roku startujemy z Youngtimer Party w formule Pucharu.
Czyli będą poszczególne imprezy jak dawniej, ale stanowią one I, II i III eliminację. Zatem wszystkie imprezy (eliminacje) połączone są klasyfikacją generalną - na koniec sezonu wyłoniony zostanie zdobywca Pucharu Youngtimer Party, a więc osoba która brała udział we wszystkich imprezach i osiągnęła w klasyfikacji generalnej najlepsze wyniki.
Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie w wystartowaniu jedynie w jednej czy dwóch eliminacjach. Zabawa nadal będzie tak samo fajna, będą też zwycięzcy poszczególnych eliminacji (czyli wszystko jak dawniej), ale taka osoba po prostu nie bardzo ma już na co liczyć w klasyfikacji generalnej.
shit - nie moge wtedy - jakis cholerny zbieg 1000 okolicznosci ciagle nie pozwala mi wystartowac w tej imprezie :(
greenhorn / 2009-02-26 18:43:18 /
a jak start na roznych samochodach ma sie do klasyfikacji gen?
Capri 2.8, Taunus 2.0...
Mac13k / 2009-02-26 19:19:06 /
myślę że tak jak w classicauto czyli jeśli chcesz zachować punkty to musisz jeździć w tej samej klasie cały sezon.
Jest dokładnie tak jak Pająk pisze.
Maciek, jest inna opcja - bierzesz szofera, jedziecie 2 automobilami do P-nia, startujesz dwoma :) Co prawda opłacasz 2 x wpisowe, ale chyba warto ;)
Hrabia® / 2009-02-26 21:42:11 /
Chyba jedno jeszcze nie ukończone więc to nie będzie takie łatwe ;-P
MikeB4 / 2009-02-26 23:06:16 /
Co z tym zgłoszeniem - jest 20.00 i nic nie chodzi ?
LARRY76 / 2009-02-27 20:06:45 /
tez nie lubie przez 2h ciagle strony odswiezać... ale co zrobic... ;p
lakukaracza / 2009-02-27 20:18:01 /
Pewnie się pokarze jak już będzie pełna lista :)
LARRY76 / 2009-02-27 20:20:30 /
No to piękna informacja ukazała się na stronce , a ja zawaliłem dziś robotę , aby o 18.00 by przed netem. :(
LARRY76 / 2009-02-27 20:25:17 /
No szkoda, bo dużo ludzisków czekało, ale co zrobić ;-)
Bardzo przepraszamy wszystkich zawiedzionych, ale niestety trochę siła wyższa i nie dało rady uruchomić rejestracji dzisiaj :(
Na 100% wystartujemy z zapisami w poniedziałek.
I nie denerwujcie się tak - myślę, że dla każdego miejsca starczy :)
po ilosci ludzi czatujacych na miejsce w szczesliwej 60-tce widze ze walka bedzie ostra juz w samych zapisach :)nie ukrywam ze tez czekalem z niecierpliwoscia na rozpczecie zapisow :)
Kżyho godzina zapisów ta sama? Nie chciałbym by się okazało, że przegapiłem :-)
hehehe ... widać kolejność zgłoszeń ma wpływ na miejsce w klasyfikacji generalnej ;D
amator liil (EM) / 2009-02-28 10:56:03 /
no właśnie od której zapisy bo około 18 to będę w pociągu....
Ludwik 3M / 2009-02-28 11:18:04 /
Nie umiem w tej chwili tego z pewnością określić, więc wolałbym nie obiecywać nic konkretnego. Jeżeli coś się wyjaśni, to napiszę.
no wlasnie weszlem o tej 18 nic nowego niema aby sie zapisac co jest??
gucio881 3M / 2009-03-02 21:01:40 /
Do zapisów zapraszam w okolicach godziny 22:30
Po liczbie aktywnych forumowiczów na stronce Capri tzn.siedzących przy necie ( przed chwilą 55 ), to mamy już prawie komplet. :)
LARRY76 / 2009-03-02 21:50:03 /
Jak coś to lista otwarta, Zapraszamy!
No to zgłoszenie wysłane...
Jeden z punktów w regulaminie niemile mnie zaskoczył... ;p
4.6 Każdy samochód uczestniczący w Imprezie musi być oznakowany zgodnie z wymaganiami Organizatora przez cały czas trwania Imprezy. Obowiązek dostarczenia tych materiałów ciąży na Organizatorze. Uczestnik może zrezygnować z oznakowania samochodu dodatkowymi materiałami reklamowymi – w takim przypadku konieczne jest wniesienie dopłaty do wpisowego w wysokości 200 zł na rzecz Organizatora.
Chodzi oczywiście o dodatkowe materiały reklamowe. Czy rzecziwiście będą jakieś dodatkowe najlejki typu DUREX, LOTOS albo insza inszość? Czy ewentualne znalezienie sponsora nie powinno wiązać się ze zmniejszeniem wysokości czesnego ;p Czy będzie to miało wpływ na aerodynamike? ;p;p;p
Poważnie, o co chodzi ;p?
lakukaracza / 2009-03-02 23:23:53 /
moje zgloszenie tez juz wyslane :)
zestaw obowiązkowych naklejek nie jest niczym dziwnym. Zaliczane do nich są oznaczenia zawodów, numery startowe i reklamy sponsorskie. Istnieją nawet dokładne opisy dot. wielkości i rozmieszczenia na autach w zależności o typu oraz rangi zawodów. Brak zgody na oznaczenia może nawet wykluczyć z uczestwnistwa w niektórych zawodach.
amator liil (EM) / 2009-03-03 08:13:22 /
Do tej pory były to naklejki z nr startowym i naklejka z info (nazwa imprezy).
wczoraj zgłoszenie wysłałem, nie dostałem powiadomienia na maila, czy to normalne?
co do naklejek to taki zapis jest na każdej imprezie sportowej i nie jest to niczym dziwnym.
Natomiast mnie zaskoczyło to że NNW miało być zalecane a jest obowiązkowe :(
Przy czym nawet, jesli masz NNW i cos się stanie, to nie dostaniesz odszkodowania, bo to podchodzi pod zorganizowane imprezy sportowe i sporty motoryzacyjne, i zwykłe NNW tego nie bierze...
Tekla / 2009-03-03 10:21:26 /
Co do naklejek z reklamami to napisałem to pół-żartem... ;p
Pająk co do potwierdzenia to ostatnio nie przychodziło automatycznie tylko po jakimś czasie zdaje się z informacjami co do konta i przelewu jak już była ustalona lista uczestników.
lakukaracza / 2009-03-03 11:58:13 /
Witam
Z tego co widzę mobilizacja Capri.pl jest do pozazdroszczenia.
Jedna manta napewno się stawi w klasie IV.
Pozdrawiam i mam nadzieje na ciekawą rywalizację.
konrad
kgrzegory / 2009-03-03 13:44:46 /
Pająk a nacisnąłeś na końcu "Potwierdź zgłoszenie"? Ja dostałem praktycznie od razu info na email, że formularz został przyjęty i po rozpatrzeniu będą dalsze informacje. Coś w takim tonie, w każdym razie wiem, że coś wysłałem i dotarło. :-)
Ja dostałem takiego emaila:
"Dziękujemy za skontaktowanie się z nami. Jeżeli wiadomość tego wymaga,
postaramy się odpisać w możliwie jak najszybszym terminie.
Pozdrawiamy Zespół Organizacyjny Youngtimer Party"
Rozumiem, że jest to przyjęcie zgłoszenia.
Pozdr,
Kuba
Jakub Wójcicki / 2009-03-03 14:02:15 /
Taa... Pająk, trzeba kliknąć w potwierdzenie... zrobiłem ten sam błąd... Nie ma to jak cały wieczór siedzieć żeby się zgłosić na czas i na końcu się nie zgłosić lol No nic wysłałem tym razem do końca...
lakukaracza / 2009-03-03 14:15:58 /
nie no już dwa razy wysłałem , sprawdziłem czy mail dobry , potwierdziłem, podliczyło mnie ale na maila nic nie dostałem.
To na pewno sprawka Hrabiego abym nie wystartował :D
A jak to jest z oznaczeniami na aucie z żółtymi tablicami ?
Bo bez zgody konserwatora nie można umieszczać na takim aucie żadnych reklam ani naklejek :-((((
MikeB4 / 2009-03-03 14:29:43 /
To może wyjaśnię jakże skomplikowany mechanizm rejestracji ;)
Wypełniamy formularz, klikamy wyślij. Jeżeli wszystkie wymagane dane są uzupełnione pojawi się strona z obliczoną stawką wpisowego oraz prawdopodobna klasą, w której auto będzie startowało.
Klikamy POTWIERDŹ ZGŁOSZENIE.
Dopiero w tej chwili zgłoszenie zostaje wysłane, a zgłaszający się powinien na maila dostać podziękowanie za rejestrację z informacją, że dalsze opis dalszych kroków z potwierdzeniem udziału przyjdzie w ciągu kilku dni w osobnym mailu.
Pająk - w Twoim przypadku byłeś jednym z pierwszych osób rejestrujących się. Te osoby nie dostawały jeszcze potwierdzających wysłanie zgłoszenia maili. Tego mechanizmu wcześniej nigdy nie było i na szybko został uruchomiony już po zarejestrowaniu się kilku pierwszych osób. Obecnie zarejestrowany jesteś dwukrotnie, ale jakoś się to wyprostuje ;)
Pająk za drugim razem też nie dostałeś maila?
W takim razie pytanie do wszystkich, którzy się już zarejestrowali - dostaliście mail z potwierdzeniem rejestracji (niestety z uwagi na trwające już zapisy nie mogłem sprawdzić poprawności działania tej dopisanej funkcji)?
MikeB4 - idąc tym tropem to w zasadzie należałoby postawić pytanie czy auto na żółtych blachach może w ogóle startować w tego typu imprezie, bo przecież istnieje spore ryzyko uszkodzenia zabytku historycznego... ;)
Wysłałem Ci e-mail w tej sprawie, a potwierdzenie dostałem w sumie tylko raz. A zgłaszałem 2 załogi po 2 razy... Sprawdź e-mail proszę i sorry za zamieszanie.
Z tymi potwierdzeniami tak jest, że czasem nie dochodzą, internet nie jest środowiskiem bezstratnym.
lakukaracza / 2009-03-03 14:44:18 /
Auto z żółtymi blachami powinno mieć za pilota konserwatora zabytków... Poza tym to tak jakby wystawa, jak w muzeum, co z tego że ruchoma ;p;p;p
lakukaracza / 2009-03-03 14:46:53 /
Ono służy do rajdów i wystaw pojazdów zabytkowych, jest obowiązek dbałości o stan i zachowanie (nie ma natomiast zakazu jazdy czy brania udziału w rajdach a udział w imprezie to możliwość rozruszania mechanizmów - więc niewątpliwie dbanie o stan zachowania bo niektóre mechanizmy nie używane nieco niszczeją ;-) )
- ale też w ustawie o ochronie zabytków , która budynki, obrazy czy kolekcje pudełek po zapałkach czy znaczków i samochody traktuje w jednakowy sposób.... jest punkt o tym, że pod karą grzywny nie wolno umieszczać żadnych tablic , reklam itp na zabytku ...
MikeB4 / 2009-03-03 14:47:40 /
... z tego co wiem, to chodzi tylko o "trwale umieszczanie".
Generalnie stanowisko nasze jest takie - oznaczeń na imprezie wymagamy. Czy je nakleisz czy nie, to już Twój wybór. Jeżeli nie, to zgodnie z regulaminem należy się opłata za rezygnację z oznaczeń.
sprawdz moze ci gdzies do spamu wrzuciło tego maila. Ja tak kiedyś 2 dni czekałem a sie okazało ze mail po 5 minutach juz był u mnie ale w spamie :)
Kohito_PS / 2009-03-03 15:01:34 /
no ja też nie dostałem maila zwrotnego... całą procedurę rejestracji przeszedłem;) rejestrowałem się około 23??
Ludwik 3M / 2009-03-03 15:22:22 /
Jeżeli ktoś nawet automatycznego maila nie dostał, to bez paniki.
W ciągu około 2 dni od zgłoszenia każdy zarejestrowany dostanie info z potwierdzeniem udziału i informacją co dalej.
Dopiero jeżeli po tych 2 dniach nie byłoby żadnej odpowiedzi z naszej strony, wtedy proszę o kontakt na podanego na stronie maila (kontakt@youngtimerparty.pl)
tak samo po rejestracji komentarz jakiś że coś ma nr 4 ale może ulec zmianie ??
zwrotny email nie doszedł do mnie jeszcze a ważne, że chciałbym tradycyjnie nr 12 zamówić
Mati_Poznan / 2009-03-03 15:40:04 /
o i właśnie znalazłem zwrotkę, ale co oznacza ta magiczna cyfra ?
Mati_Poznan / 2009-03-03 15:40:58 /
Oj Mati... przecież jest tam ładnie napisane, że to nr klasy, w której prawdopodobnie wystartujesz....
ja ani jednego potwierdzenia nie dostałem ale skoro jestem to spoko.
Oczywiście chciałbym tylko raz startować i raz płacić więc jedno zgłoszenie można usunąć :D
Pająk: ja już zadbam o Twoje wyniki w inny sposób. Tym razem z oczoje**ą kamizelką i chorągiewką ;) Na start się nie zanosi.
Hrabia® / 2009-03-03 18:52:29 /
ja tez potwierdzenia nie dostalem a bylo zrobione prawidlowo.
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2009-03-03 21:21:44 /
Ja, tak jak wyżej pisałem, dostałem tylko coś takiego:
"Dziękujemy za skontaktowanie .... . Pozdrawiamy Zespół Organizacyjny Youngtimer Party"
Mam nadzieję, że też jestem na liście.
Pozdr, Kuba
Jakub Wójcicki / 2009-03-03 21:29:47 /
o rany punkt 5.3 w regulaminie
"5.3 Podczas przejazdu Próby w samochodzie znajdować się może tylko Kierowca i
Pilot, podczas przejazdu Toru w samochodzie może znajdować się tyko Kierowca."
czemu podczas przejazdu na torze nie może jechać pilot??
W razie wypadku jest łatwiej wyciągać z auta 1 osobę niż dwie, a trasa prosta, krzyżówek niema, ciężko Ci będzie drogę pomylić ;)
nie chodzi o pomyłkę tylko o to że chciałem Marcie pokazać jazdę po torze, nigdy nie był dopuszczany pilot?
a i jeszcze jedno, do prób dopuszczone są opony ze znaczkiem E, czy po torze można jeździć na slickach bez E
dawno dawno temu na 2 czy 3YTP... wszystkie ubiegłoroczne YTP dopuszczały tylko start kierowcy, podczas przejazdu po nitce toru.
Podczas całość trwania imprezy należy poruszać się na oponach dopuszczonych do ruchu, jako, że tym razem nie staruje ( :/ ) nieprzegladałem aż tak dokładnie, r888 jak dotąd były zawsze dopuszczane, 'zwykle' sliki nigdy w historii YTP nie były dopuszczone.
pzdr
Z regulaminu wynika, że opony z oznaczeniem E na próby sprawnościowe, nie ma nic o przejeździe po torze. Poza tym przejazd po torze nie jest punktowany, więc dyskwalifikacji być nie może :-)
A teraz na wyrost mam pytanie, w jakich miesiącach tego roku są planowane kolejne edycje?
zrobiłem zgłoszenie około 23.00 i od razu na skrzynce miałem maila zwrotnego -jakiś fart czy co ? :)
LARRY76 / 2009-03-04 00:09:49 /
Nie, myślę, że reszta swoich maili potwierdzających powinna szukać w spamie ;)
no właśnie, dziwne to że przejazd po torze nie punktowany, przecież to najfajniejszy punkt imprezy.
Mimo że nie punktowany to rywalizacja na torze zawsze jest największa. Co by było gdyby był punktowany.. :)
Popcio / 2009-03-04 09:12:51 /
Prosta sprawa, to jest "szybki przejazd po torze", a nie wyścigi. Ma on funkcję rekreacyjną.
Hrabia® / 2009-03-04 12:56:02 /
Z powodu względów formalnych oczywiście, bo to tylko teoria :-) W praktyce jest pełen ogień. No chyba, że jedzie Hrabia.. :-D
a słyszałem że to są jakby dwie części, za jedną i drugą są puchary.
pytam bo nie wiem czy jak będę szedł ogniem na torze i amator mnie dojdzie mrugając światłami to mam ściemnić że nie widzę czy go puścić :)
Przejazdy - próby są punktowane, próba karting jest jak by walką o miejsca w przejeździe wolnym, czyli jedziesz próby i zbierasz czasy, jedziesz na karting, który jest również próbą, zbierasz czasy, a jednocześnie ten czas określi Twoją pozycję startową w wolnym przejeździe dnia następnego. Wyniki, które są omawiane, brane pod uwagę i nagradzane uściskiem vice prezesa automobilklubu to tylko czasy z prób. Przejazd po torze jest dnia następnego i jest to jak powiedział Hrabia w wersji oficjalnej, w nieoficjalnej wyścig na 3 okrążenia. Ale nie punktowanie, premiowane itp. Tak było do tej pory.
Był pomysł, doszły mnie na ostatnim YTP słuchy, że ma powstać normalna formuła wyścigowa po torze dla aut, które będą przystosowane do tego typu imprezy, ale rzeczy, które będą posiadać mogą mieć homologację po dacie. Czyli nie byłoby to tak kosztowne. Jak to jest lub będzie naprawdę to trzeba zapytać samych organizatorów.
hehehe ... dobre ;D
Pająk, jakby co bede jeszcze trąbił ... klakson już mi działa! ;D
amator liil (EM) / 2009-03-04 14:39:58 /
Tak jak rzekł Dirk organizujemy szybki przejazd po torze. I koniec. Za przyjazd na 1 pozycji w trakcie szybkiego przejazdu może być jakiś dzban, jednak trzymamy się ustalonej w regulaminie formuły. Koniec. Kropka.
Amatorowi w tej sytuacji należy ustąpić. Nie ma bata na Amatora ;)
Dirk, Ty jednak czujesz jakąś mniętkę do mnie ;P Powiem tak: w czasie szybkiego przejazdu po torze skończyły się klocki hamulcowe (bo szybki przejazd może być szybki, czemu nie). Następnym razem sponsorujesz tarcze i mogę jechać nawet bez klocków :D Deal?!? Możemy spisać stosowną cywilno-prawną, wtedy własnoręcznie wygrzebie klocki z zacisków i będzie ogień ;)
Hrabia® / 2009-03-04 14:46:09 /
Nie, nie Hrabia w dobrej intencji udarzam, będę pamiętał Twój przejazd z 6YTP do końca życia. To opanowanie i spokój za kierownicą bezcenne. Broń boże nie mam nic złego na myśli. Bo prostu to było super, wszyscy pospinani, emocje wymalowane na twarzach, a Ty z tym swoim stoickim spokojem. Za to mogę usponsorować na najbliższym YTP dobry napój chmielowy, usponsoruje dwa to wypijemy razem. Deal? :-)
Heh, nie wiem, na służbie będę ;) (a co pijemy?)
Zakończmy off topic.
Hrabia® / 2009-03-04 15:52:45 /
Witam, też się zapisałem i nie mam potwierdzenia, wysłałem już mail na podany adres, może mail poszedł w spam i zaginął..
Ja pierwszy raz więc trochę zielony jestem, czy taki samochód jak mój powinienem jakoś specjalnie przygotować poza tym czego wymaga regulamin?
muarah / 2009-03-04 17:38:16 /
Nie ma dodatkowych wymagań poza regulaminem. Fajno, że będziesz to będę mógł to na żywo zobaczyć. Bywało tak, że był po wolnym przejeździe był dodatkowy przejazd dla aut, które miały homologowaną klatkę, ale ostatnim razem przejazd ten był odwołany. Nie wiem jak teraz będzie.
OK, ja i tak nie mam klatki i raczej nie planuję;))
muarah / 2009-03-04 17:52:47 /
Co do przygotowania do startu.
- olej, płyn hamulcowy, klocki/szczeki, benzyna/lpg (stacja niby daleko nie jest, ale poco się denerwować), płyn chłodniczy, ewentualne wycieki.
próby sprawnościowe (sobota) wyglądają podobnie do PC, tzn. slalomy, nawrotki, bramki etc. generalnie najgorsze co może się zdarzyć to wypadnięcie z trasy i przywalenie w bandę/drzewo/słupek czy inną przeszkodę terenową
przejazd po nitce toru (niedziela) - pełna nitka toru 4,4km, długie proste, tutaj od samochodu i kierowcy o ile stara się jechać "na maxa" wymagania są znacznie większe, hamulce dostają zdrowo po dupie, podobnie opony, i na dodatek wokół ciebie kreci się kilku innych "młodych gniewnych" - emocje gwarantowane - ale też zdrowy rozsadek jest konieczny, można wbić się w czyjeś auto, czyjeś auto może wbić się w ciebie, prędkości na prostej startowej oscylują w okolicach prędkości maksymalnej więc naprawdę trzeba uważać, lepiej odpuścić i zwolnić niż zacząć się kręcić i liczyć na to że nikt w ciebie nie wjedzie. Ten przejazd nie liczy się w klasyfikacji, i generalnie z mojego skromnego doświadczenia mogę powiedzieć, ze przejechanie 4okrążeń w całości, to jakby nie patrzeć, sukces niezależnie od miejsca.
Wszelkie wycieki, odpadające części etc. mogą spowodować wykluczenie z dalszej zabawy. Wiec warto auto przejrzeć przed wyjazdem i sprawdzić czy wszystko się trzyma jak należy.
Limit decybeli - to nie organizacyjny wymysł tylko smutna rzeczywistość, jak już zapewne cześć osób słyszało AW właściciel toru ma problemy z okolicznymi mieszkańcami odnośnie hałasu. Warunkiem koniecznym do odbycia się YTP jest przestrzeganie tych norm, tym bardziej, iż w trakcie zawodów może odbyć się niezapowiedziana kontrola tejże. Samochody na seryjnym wydechu bez problemów mieszczą się w wyznaczonym limicie.
I ostatnie, ale równie ważne, jako organizatorzy odpowiadamy za całościowy wizerunek imprezy, więc palenie laków, latanie bokami pomiędzy próbami itd. musi skutkować sankcjami, z wyproszeniem z terenu imprezy i "wilczym biletem" włącznie.
Zapraszamy życząc milej i bezpiecznej zabawy.
Do zobaczenia na torze :)
a ja mam pytanie czy uzbieralo sie 10 capri co by mozna bylo wspomniany w regulaminie "mini puchar zrobic"???? :)
Miron, póki co poczekajmy na wpłaty potwierdzające udział, ostateczną listę na pewno opublikuje Kżycho lub ktoś z nas. Tak szybko, jak się da :)
Hrabia® / 2009-03-04 22:53:04 /
No i odpowiedź dotarła;) już jestem spokojny;) Teraz tylko wpłata... Mam pytanko do zorientowanych... Chodzi o nocleg... jakieś tanie miejsce w okolicy bliższej - dalszej no bo dwie paki za psiaczepe;) to dla mnie sporo...
Ludwik 3M / 2009-03-04 23:35:47 /
Ludwik przecie od nas będą ludziska, zawsze się można podzielić kosztami za przyczepę na 4, my tak zrobiliśmy bynajmniej.
Kiedyś Wrocław spał tu:
Hotel Pracowniczy PRK
Adres: ul. Wołczyńska 24 , 60-003 Poznań
Telefon: (0-61) 651 74 57
Fax: (0-61) 651 74 60
Liczba miejsc: 63
Odległość od centrum (km): 6
Odległość od toru podobna, 7-10 minut autem.
W pobliżu tania stacja Auchan i centrum handlowe (2 min.), wjazd na autostradę w stronę Strykowa i Nowego Tomyśla oraz wylot na Wrocław (3 min.)
Ceny: pok. 3 os - 26,75 zł/os., pok. 2 os. - 74,90 zł, pokój 2-os. dla 1 os. 64,20zł, pok. 1 os - 107 zł/os;
Na planie:
http://www.poznan.pl/mim/public/turystyka/plan.html?id_obiektu=28819&id_klasy=676&id_cz=6049&lang=pl&lhs=chapters
Taniej chyba nie będzie.
Hrabia® / 2009-03-04 23:58:48 /
Wszelkie informacje można uzyskać wysyłając maila: kontakt@youngtimerparty.pl
Jest grupa ludzi, których zadaniem jest pomoc niedoinformowanym. Od noclegu na kołach po najbliższy sklep z częściami do Żiguli.
My wszystkiego nie wiemy, bo zajmujemy się tylko częścią spraw organizacyjnych.
Hrabia® / 2009-03-05 00:02:19 /
Ja tylko może jeszcze doprecyzuje w sprawie noclegu, że w ramach wpisowego zawarta jest, nazwijmy to, opłata za pobyt. Za to można nocować w namiocie, samochodzie czy jak kto woli na terenie toru. Swój camping można też przyciągnąć jak ktoś ma.
Przyczepa campingowa w wersji za dopłatą, to już jakby opcja "VIP" ;) dla tych wszystkich mięczaków, którzy zawsze muszą mieć luksusy ;P
Oczywiście to tak pół żartem pół serio, w każdym naszą, jako organizatorów ideą jest, aby jak najwięcej osób jednak spało na torze przez czas trwania imprezy, bo chodzi też o pewnego rodzaju klimat, okazję do pogadania i zintegrowania się z ludźmi o podobnych zamiłowianiach itp itd.
A tam luksusy, człowiek się starzeje po prostu i musi trochę bardziej o gnaty zadbać :-) Tym bardziej, że to marzec i nigdy nie wiadomo jak z ciepełkiem będzie. Ponowię pytanie: Kżycho coś wiadomo o miesiącach, w których odbędą się kolejne edycje w tym roku?
wstępnie lipiec i połowa października
Następne edycje planowane wstępnie są na:
11-12 lipca
10-11 października
Są to daty wstęne jednak jeśli miałyby się zmienić to nieznacznie.
A co do dbania o kości... No w przyczepie to chyba już źle nie jest ;)
A aż tak drogo to wbrew pozorom nie wychodzi, bo zauważcie, że ta przyczepa kosztuje 250zł całą na całą imprezę (w hotelu min. 2 doby wychodzą) i do tego jesteście cały czas w centrum akcji i nie ma problemu z ewentualnym powrotem po degustacji chmielowego trunku bogów ;)
dwie doby w tym przybytku co Hrabia zareklamował dla dwóch osób to 180 zł a psiaczepa 250... dla mnie to jest sporo, bo za różnicę to żarcie na cały wyjazd będzie...
Ludwik 3M / 2009-03-05 18:56:32 /
ale w przyczepie śpi 3-4 osób (w zależności od przyczepy), więc nie wiem czemu porównujesz to z noclegiem dla 2 osób.
Nie wiem ja chyba jednak za stary jestem;) Tym bardziej , że nie będę sam ;) i odrobina hmmm samotności by się przydała;) z drugiej strony gdyby do tej psiaczepy były prócz Nas dwie znane i sprawdzone osoby to czemu nie;)
Ludwik 3M / 2009-03-05 19:01:20 /
ja mam troche inna sytuacje ale tez w sprawie noclegu.
jade ja, mozliwe ze ili i rowniez mozliwe ze moj kumpel.
tym nie mniej jedynie ja na 100%
nie biore udzialu w zawodach ale chce wziasc przyczepe co by sie godnie wyspac :)
no i pytanie jest takie czy mam brac cala przyczepe dla mnie czy jest jakas pula dla capri.pl w ktorej bede miał jedno miejsce? jak to działa i jak się za to zabrać? :)
Mac13k / 2009-03-05 19:04:35 /
Ludwik 3M jak Kżycho napisał jak weźmiesz 4osobową przyczepę to 250zł/4 osoby co daje Ci 62,5zł za osobę. Dużo? Przebywasz na miejscu z klimatem i ludzmi. Ja tam jestem za przyczepą.
Maciek od nas z capri trochu osób jedzie, bynajmniej trochę się deklarowało więc może się do kogoś podepniesz. My braliśmy przyczepę ale już czwórka jest. Gdyby coś się zmienić miało na dniach to dam znać.
Pytanie. Czy jest możliwość dokupienia akredytacji dla dodatkowej osoby w załodze (gdyby takowa pojawiła się nagle, niespodziewanie i nieplanowo ;p) np w dniu rozpoczęcia imprezy w biurze zawodów? Chodzi o dodatkową osobę - 20 zł.
lakukaracza / 2009-03-05 19:51:24 /
ok, no to może tak:
kto od nas z warszawy jedzie? napiszmy jakąś listę ile potrzebujemy noclegów i weźmy odpowiednia liczbe przyczep :)
zeby sie nie okazalo ze każdy wezmie sobie dla jednej osoby cala przyczepe :)
Mac13k / 2009-03-05 19:52:05 /
Taaaa wystrugam sobie te dwie osoby.... Póki co Granadziarz moooże pojedzie i nie wiem kiedy się zdeklaruje;) Jeśli wogóle a co z czwartą?? Jest ktoś?? Ja i tak preparatu nie mogę za bardzo pobierać szczepienia mam 30 marca...
Ludwik 3M / 2009-03-05 21:50:49 /
Chekaczara, pilota/pilotów zgłaszasz w procesie rejestracji. W tej materii nie pomożemy.
Jeśli masz jakąś inną koncepcję: kontakt@youngtimerparty.pl
Hrabia® / 2009-03-05 22:28:54 /
Maciek, ile przyczep zostanie opłaconych przelewem, tyle zostanie podstawionych na Tor. Mają baaardzo wydajne ogrzewanie elektryczne (wyprzedzam kolejne pytania).
Hrabia® / 2009-03-05 22:31:00 /
a lodówkę i kuchenkę gazową żeby można było sobie jajka zrobić :)
Jest lodówka i kuchenka (tylko do kuchenki trzebaby było butlę z gazem). U nas ogrzewanie nie działało ostatnio, ale nie było potrzebne na dobrą sprawę :-) Za to browary w lodówce chłodziły się jak nalezy.
Czyli z przyczepami na razie wielkiego problemu nie ma.. to dobrze, chciałem gdzieś poza torem szukać noclegu ale skoro ma się dziać to jasne, że zostaję, nie znam tu prawie nikogo a to przecież poważny błąd do naprawienia;))
muarah / 2009-03-06 11:40:01 /
czy po zaksięgowaniu wpłaty dostanę info że doszło?
Jak wpłaty nie będzie to się upomnimy. A póki co jeszcze nie potwierdzamy.
Kurcze Panowie ;) Termin wpłaty coraz bliżej, a mnie się plany pozmieniały inny pilot, dodatkowy uczestnik, no i chcę przyczepę. Napisałem maila i echo;) dzwonię, pana co się tym zajmuje nie ma;) Może mam pecha??;)
Ludwik 3M / 2009-03-11 12:24:23 /
Jest chyba jakiś problem z dochodzeniem maili. Walczą właśnie z firmą hostującą stronę.
Ludwik, odpisz proszę z pytaniami na maila potwierdzającego udział w imprezie, którego przesłał Ci Bartek.
Napisałem;)
Ludwik 3M / 2009-03-11 13:43:12 /
dobra kolejne pytanie, czy po zapisaniu się można zmienić klasę?
załóżmy że chciałem jechać w klasie II ale powiedzmy że 27.03 rano przy strojeniu korba wyjdzie bokiem i na szybko wrzucę silnik 2.0, to co wtedy? mam oszukać i się wstydzić czy przesuniecie mnie do klasy III
W tym przypadku widzę tylko dyskwalifikację. Zmiana klasy na III to nie jest dobry pomysł, wiesz ile osobom popsujesz humor na ten weekend? :-D
ej bez jaj, ja przecież tylko chcę uprzyjemnić tc3 "do wybuchu" ostatnią drogę.
Bez jaj to z przyjemnością pooglądam ogarniających kierowców więc lepiej byś nie jechał w mojej klasie, to spokojnie będę mógł sobie obejrzeć wolny przejazd :-) a tak to człowiek na starcie widzi oddalajacy się punkt i ot co widzi :-)
No ja zapewne będę osamotniony jeśli chodzi o fordy europejskie w klasie V;)
Ludwik 3M / 2009-03-11 22:45:10 /
Pająk nie zakatuj auta za szybko bo wiele osób w tym ja będzie dopiero w sobotę :)
Popcio / 2009-03-11 22:52:28 /
A ja Ci mówię Pająk, Capri jechać, Capri!!!
Ja tam nie mam nic do tc3, ale pozap...bym wolała, nie się toczyć jakims tam czyms "do wybuchu". Ale cóz, mój kierowca, mój pan:)
Tekla / 2009-03-12 11:30:08 /
"Ale cóz, mój kierowca, mój pan:) " Muszę wpoić ten cytat mojej żonie.. Hehehe :-)
Po pierwsze...
Naprawdę prosimy o zadawanie pytań mailowo jeżeli są jakieś wątpliwości, nie na forum.
To że tu jest coś czasem wyjaśniane, to powiedzmy, że tylko poprzez moją jakąś tam uprzejmość, bo impreza jest ogólna, a nie tylko dla ludzi z capri.pl ;) i naprawdę chcielibyśmy mieć te problemy scentralizowane na mailu.
Po drugie...
Pająk, Twoje wątpliwości tak naprawdę powinien rozwiewać regulamin, no ale jeszcze raz w takim razie: auta do klasy zaliczamy wg rzeczywistej pojemności. Potwierdza to sam kierowca zgłaszając samochód (ma wtedy możliwość skorygowania niewłaściwych danych) oraz samo BK.
no i gitara, dzięki.
do tych co byli i nocowali na torze, czy są prysznice?? bo kible i umywalki kojarzę
Tak, są.
Kurczak 3M / 2009-03-22 19:08:28 /
Prysznice też są - Piem dobrze chyba je pamięta :P
slon666 3M / 2009-03-23 04:27:45 /
Pamietam, bo jako jedyny z naszej ekipy ich uzywalem;)
źle mówisz piem używaliśmy ich wszyscy jak Ty się myłeś my Ci pomagaliśmy :D
…zzzz…. / 2009-03-23 13:51:06 /
pewnie do was podobnie jak do mnie dotarla lista startowa na YTP i doliczylem sie tam 22 fordow z tego 15 capri i z tego co widze bedziemy najsilniejsza ekipa i musze powiedziec ze ta frekfencja jest godna podziwu:) az milo bedzie wystartowac w takim towarzystwie :)
Capri będzie więcej - kilka będzie wystawionych jako eksponaty nie biorące udziału w zawodach.
a w którym miejscu będą stały te eksponaty,bo jeśli można to się chętnie dostawię z moim eksponatem.
karolb863 / 2009-03-23 21:48:33 /
bedzie wystawa? az moze pojade Capri a nie Ścierka.. :)
Mac13k / 2009-03-23 21:54:30 /
tgz. parking dla widzów?
"Wstęp dla Widzów jest bezpłatny. Jak zawsze na naszych imprezach dla widzów wyznaczony został parking samochodowy.
Tylko uczestnicy będą mogli poruszać się po całym terenie Toru Poznań samochodami - widzowie muszą pozostawić swoje samochody właśnie na
tym wyznaczonym parkingu - znajdować się będzie w centralnym miejscu
terenu Toru - dzięki temu wyeliminowany zostanie niepotrzebny ruch
dodatkowych samochodów. "
a czy w związku z wynajęciem przyczepy bedzie można podjechać pod nią samochodem czy trzeba bedzie odstawić gdzieś dalej? :)
Mac13k / 2009-03-23 22:07:47 /
czy to oznacza że parking dla widzów znajdować się będzie z tyłu za "wieżo-tarasem"?
karolb863 / 2009-03-23 22:35:49 /
no to widze że tzw "pudło" mam gwarantowane w klasie 5 z moją granią jeszcze dwie bawary;) 635 i 628
Ludwik 3M / 2009-03-24 05:53:59 /
ostatnio parking był przy "maluchach" aleee..... cos wymyslimy ;)
Krzysiek_Poznań / 2009-03-24 13:47:50 /
karolb863: Parking dla widzów będzie w dokładnie tym samym miejscu, w którym był na poprzednich edycjach. Myślę, że jest możliwie blisko do wszystkich konkurencji usytuowany.
Mac13k: Tak, będzie można postawić auto obok przyczepy, którą się wynajęło.
OK,dzięki,poszukam was na "maluchach".
karolb863 / 2009-03-24 21:18:06 /
coś mi się zdaje że zimówki trzeba wygrzebać :)
Dzisiaj u Jarka w garażu gadaliśmy właśnie na ten temat. Ja kupiłem letnie laczki, a tu śnieg. Obstawialiśmy czy na slickach tylko zawitasz ;-)
pewnie że bym zawitał nawet zakupiłem parę szt. a tu zonk bo w regulaminie jest że nie wolno :(
Markgumy chyba maja homologację drogową.
jesli pojadę to na letnich;) nie chce mi sie kół zmieniać;p
Ludwik 3M / 2009-03-25 07:49:41 /
według prognoz w sobotę ma być 10 stopni i bez opadów więc...
Popcio / 2009-03-25 08:35:11 /
kto ma pozyczyc zimowe slicki ? :>
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2009-03-25 08:45:22 /
No i nie wyrobię się z furą (dziobek robi mi nowe wstręty). Zamieniam się w kibica i jadę dopingować pozostałe Fordki.
Dlatego mogę odstąpić swój numer startowy w cenie wpisowego. Z tego co wiem, lista już zamknięta, więc jakby ktoś miał chęć się pościgać, to ma szansę. Proszę o kontakt do dziś do 24.00. Po tym czasie miejsce zajmie jakiś "obcy" z listy awaryjnej.
amator liil (EM) / 2009-03-25 09:09:43 /
hehe działam trochę w małym lotnictwie i wiem, że prognozy na dłużej niż 24 godz można porównać do wróżenia z fusów lub pobożnych życzeń...
Ludwik 3M / 2009-03-25 09:17:16 /
A ja juz teraz widziałam prognozę (modyfikują chyba na bieżąco, zależnie od tego, co za oknem) z opadami deszczu cały dzień i do plus 5 stopni.
Jakby nie było, to jakoś będzie.
Tekla / 2009-03-25 10:35:03 /
będzie wesoło;)
Ludwik 3M / 2009-03-25 16:17:41 /
możecie wkleić tutaj całą liste aut jakie będa chce jechac pokibicowac w nbiedziele troszkę i ciekawi mnie jakie autka będa
rybagosc / 2009-03-26 09:31:33 /
fajne
Nr startowy/ Klasa/ Imie kierowcy/ Nazwisko kierowcy/ Marka samochodu/ Model/ Miasto kierowcy
1 3 Michał Szymanski FORD CAPRI Lubon
2 3 Maciej Solczak Ford Capri MKIII Warszawa
3 4 Tomasz Lesinski Ford Capri Nieszawa
4 4 Szczepan Kosiak Ford Capri Bydgoszcz
5 2 Dariusz Pajak Ford Taunus Warszawa
6 5 Paweł Ludwikowski Ford Granada Gdansk
7 3 Bartosz Piotrowski Ford Capri Gdansk
8 3 Paweł Ciesielski BMW 320/6 Puszczykowo
9 2 Krzysztof Kogowski Fiat 127 Łódz
10 4 Konrad Grzegory OPEL Manta Warszawa
11 4 Maciej Kleiber Ford Capri MK 3 Brodnica
12 4 Mikołaj Kleiber Ford Granada Mosina
13 3 Maciej Torbé Mercedes W201 (190) Mierzyn
14 4 mirek pogorzelski ford capri szczecin
15 4 RAFAŁ KAMIL BUJALSKI FORD CAPRI BIAŁYSTOK
16 3 Radosław Kurnicki Ford Taunus Pruszków
17 4 Wojciech Łangowski FORD Capri szczecin
18 4 Jakub Wójcicki Ford Capri 2.8 Injection Magdalenka
19 1 Piotr Gacka Fiat 500 Giardiniera wroclaw
20 2 Piotr Maz Fiat 128 CL Tarnow
21 2 Jakub Wojciechowski Ford Escort Poznan
22 4 marcin miziak mercedes 190E 2.3 16 warszawa
23 2 Rafał Szewczak Alfa Romeo Spider Poznan
24 3 Tomasz Stanczyk opel Manta Szczecinek
25 5 Adam Kunc BMW 635 CSi Warszawa
26 2 Marcin Franiel Mazda MX-5 Gliwice
27 2 Michał Flak Ford Capri Legionowo
28 3 tomasz tyszkiewicz vw golf pirelli łódz
29 1 MACIEJ ROSINSKI POLSKI FIAT 126p ŁÓDZ
30 2 Andrzej Smalc POLSKI FIAT 126p BEŁCHÓW
31 SPORT Milosz Iwanicki BMW 535i Berlin
32 3 michał ciesielski opel kadett łódz
33 2 Henryk Sredniak Fiat 127 Zadzim
34 2 Wojciech Kolasinski Mazda MX-5 Poznan
35 1 Marcin Sikora Austin Mini Pruszków
36 2 Jakub Zarzeczny FSO 125p Bełchatów
37 3 Krzysztof Zaremba FIAT 125p Akropolis 1800Szczecin
38 SPORT Mateusz Borowski BMW e28 528i Poznan
39 1 Mateusz Rachwał Fiat 500 Wrocław
40 2 Dominik Swiderski Zastava 1100p Łódz
41 4 Andrzej Musiał Audi 80 Coupe GT Puszczykowo
42 3 Michał Musiał WAZ LADA 2105 MTX Puszczykowo
43 2 Marek Biłyk Alfa Romeo GT 1300 Junior Lublin
44 2 Michał Kaczorowski Ford Taunus TCII Poznan
45 2 Rafał Firmanty FSO Polonez Unisław
46 2 Andrzej Kaczorowski FORD TAUNUS TCIII Poznan
47 1 Tomasz Wisniewski Fiat 127 Krzywin
48 4 Slawomir Ciupinski Chevrolet Camaro RS Lodz
49 SPORT Krzysztof Hellwig BMW 628 Poznan
50 2 Jerzy Szebiotko BMW 1602 Puszczykowo
51 1 Szymon Kadziszewski POLSKI FIAT 126p Poznan
52 4 Tomasz Dziobkowski Ford Capri Gryfino
53 1 MARIUSZ POLSKI POLSKI FIAT 126 JEDLINA-ZDRÓJ
54 3 Piotr Baranowski OPEL MANTA Płock
55 4 Piotr Stolarski Mazda RX-7 Warszawa
56 4 BOGDAN SOJKA OPEL MANTA DOBRZEJEWICE
57 2 Tomasz Jesionowski Fiat 125p Trzebnica
58 3 Grzegorz Łysy opel kadett Kamien Pomorski
59 2 Jan Niemcewicz FSO 125p 1.4 KAT berlinaSadowa
60 2 Radek Grabski Mazda MX-5 Łódz
61 2 Adam Nak VW Golf Czacz
62 4 Przemysław Dotka Opel Omega Poznan
63 SPORT Dawid Bokiej BMW 528 Koszalin
64 SPORT Piotr Fira BMW 635 Biesiekierz
65 4 Piotr Siemiatkowski Ford Capri Warszawa
66 2 Lukasz STOPA FORD NIEMCY CAPRI 1300GDANSK
67 4 Symon Szultka FORD CAPRI Przechlewo
68 4 Radosław Bartkowski Mazda RX-7 Warszawa
69 4 jacek ratynski mazda RX-7 warszawa
70 3 Tomasz Giertuga Mazda MX-5 Poznan
71 5 Iwo Molicki BMW 628 Poznan
72 2 Cezary Cyran Mini Cooper Arden 8 port Warszawa
73 3 kacper puszkiel bmw 318is wrocław
74 2 Michał Roszak Mazda MX-5 Poznan
75 3 Jerzy Skrzypek FIAT ritmo ABARTH Lublin
76 3 Wojciech Myszkier VW Golf Kolbudy
77 2 Michał Knyziak Morris Mini Słomczyn
78 2 Marcin Grzelewski Toyota Corolla GT Warszawa
dzieki
rybagosc / 2009-03-26 12:05:40 /
Niech ktoś weźmie kamerę. Chętnie obejrzę potem na youtube wasze wyczyny :D
sołtys / 2009-03-26 12:10:46 /
Kamera już przygotowana, zapas baterii i płytek jest:)
Pozdr, kuba
Jakub Wójcicki / 2009-03-26 15:47:22 /
A mnie nadal pech prześladuje, skrzynia się nagle rozsypała z tajemniczych powodów.. do remontu potrzebne są części z USA więc z wyjazdu do Poznania nici ;(( a już nawet kask nabyłem drogą kupna..
Mam nadzieję, że pogoda będzie do d..y
nie, no żartowałem., bawcie się dobrze, popalenia opon na torze!
PS. A motorek tak ładnie chodził tuż przed awarią...
muarah / 2009-03-26 17:22:25 /
szkoda.. :( liczyłem że obejrzę na żywo w akcji..
Mac13k / 2009-03-26 17:29:44 /
muarah - wielka szkoda :(
Bardzo chciałem zobaczyć tego Mustanga :(
wstawiaj skrzynię od Żuka i jazda na tor! :)
Konar / 2009-03-26 17:57:20 /
Pająk, lista chyba nie jest do końca aktualna ;)
Rybagość - uważaj, bo w niedzielę około 12.00-13.00 zawsze już było po imprezie ;)
Hrabia® / 2009-03-26 19:25:07 /
Bez przesady Hrabio. Od kiedy przejazy po calym torze obejmuja 4 pelne okrazenia i odbywaja sie dla kazdej klasy dwa razy, to impreza przeciaga sie do okolo 14-15.
To jest myśl! a ile Żuk oferował NM dla swojej skrzyni? Bo ja potrzebuję jakies 400.. inaczej sobie sama zęby zemle.. zmieli.. no.. jakoś tak :)
muarah / 2009-03-26 22:37:44 /
Jak ktoś jeszcze nie widział, to zapraszamy chętnych do zapoznania się z planem rozmieszczenia prób i ich schematami.
http://youngtimerparty.pl/index.php?link=11
No to rusza imprezowa maszyna :) Zaraz zaczynamy łatanie dziur w nawierzchni i resztę prac, których nikt nie doceni, a zrobić trzeba ;)
Zimno jest - niby 7 stopni, ale duża wilgotność i wiatr. Jutro ma być ok. 10 stopni, ale spore zachmurzenie, więc zabierzta dużo ciepłego ubioru i płynów rozgrzewających na wieczór.
Wasz operator budowlanego jednośladu
Taczkowy Hr.
Hrabia® / 2009-03-27 09:06:25 /
Hrrr... zazdrość, straszna rzecz.. !!!
muarah / 2009-03-27 10:09:48 /
Czego tu zadrościć?! :/
Mamy też debiut!
Hrabia® / 2009-03-27 22:07:56 /
Ja juz widze swiatelko w tunelu. Usune jeszcze jedna drobna awaryjke i bede mogl smigac;)
No a w moim tunelu światełko zgasło.... Niestety nie przyjadę....
Ludwik 3M / 2009-03-27 22:50:42 /
pomocy!!!!
http://www.capri.pl/market/30699
granadziarz_3M / 2009-03-28 11:43:24 /
ogłoszenie usunąłem. dali rady chłopaki.
granadziarz_3M / 2009-03-28 12:40:44 /
kilka info....
Ptasiek - silnik zaniemógł
Pająk - wahacz podziękował za współprace budzie taunusa
Popcio / 2009-03-28 20:42:50 /
Świeże info:
Ptasiek/Konar/PieM/Dredzioch/Tazzman są już na finiszu walki z silnikiem Ptaśka.
Pająk - napił się dziś browara ;)
Dirk - stracił chłodzenie, a potem skrzynię.
PieM - problemy z rozruchem motóra
Hoover - za mało oliwy
Etc. Trochę problemów... Fiat i Ford...
Gratulacje dla wszystkich walczących, dodatkowo dla Jakuba Wójcickiego (2 miejsce w klasie) i Dziobasa (3 miejsce w klasie).
Nieskromnie powiem: było nieźle, 70 załóg sumarycznie plus goście - widzowie, dobry fun, organizacja coraz lepsza.
Impreza ogónie udana, choć pogoda w czasie przerwy obiadowej się pogorszyła.
A jutro "szybki przejazd po torze".
Hrabia® / 2009-03-28 23:14:11 /
Dobrze było.
pobudka 4rano. Jedziemy ostro, autostrada 160 jesteśmy zadowoleni z siebie i wozu a tu....
Wyprzedza nas czarnomatowy kadettC, za nim leci golf jedynka:) Mysza gazu...
Nawigacja pokazała 178, licznik w granadzie 195, a chłopaki trzymali się równo z nami, już wiedzieliśmy, że letko nie będzie;-)
Potem jeszcze było dużo rzeczy o których nie chce mi się pisać.
Mysza zapomniał, ze przyjechał low riderem i na próbach mu szło średnio bo guziki mu się myliły (patrz foto1).
Pająk nawet nieźle smażył laki i latał bokami, ale zapomniał wyspawać podłużnicy przed zawodami i skończył zanim dobrze się dopasował do nowego kubła;-) (patrz foto 2)
Ptasiek założył moje koła i uzyskał taka przyczepność, że panewka nie dała rady na pierwszej próbie:/ (patrzył byś foto3, ale nie zdążyłem)
Ogólnie impreza wyglądała na fajną, ale wymagającą innej organizacji z naszej strony i troszkę innego auta.
Szacun dla zawodników którzy dzielnie walczyli i organizatorów, którym chciało się to wszystko przygotować.
bobik liil / 2009-03-29 11:42:08 /
Ma ktoś może materiały z minionego ytp09 . Mnie nie udało się dotrzec w tym roku.
jacob81 / 2009-03-29 20:35:31 /
Oj, opcję 09 mamy dopiero przed sobą
ftp://ftp.capri.pl/user/pck/YTP7.rar
Fotki (ca.20MB). Słabe. Aparat be.
Amator obiecał ładną relację napisać.
Jeszcze raz dzięki wszystkim za udział. Idę spać.
Hrabia® / 2009-03-29 20:44:23 /
No rzeczywiście, wcisnąłem guziory: lewa strona gleba, prawa strona kosmos :)
Mysza liil (EM) / 2009-03-29 22:02:01 /
Dotarlem... padam na cycki ..i tak bylo swietnie... podziekowania w dziale do tego stworzonym
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2009-03-29 23:24:52 /
no tak na gorąco po powrocie do chaty ... nie będę ukrywał, że jestem pod sporym wrażeniem Toru Poznań i w ogóle całej imprezy. Przede wszystkim skala przedsięwzięcia ... prawie 80 fur startowało po 3 razy w 7 różnych miejscach. Czyli nie jakiś piknik czy lans na torze, a konkretna walka. Rozpiętość aut dość duża, ale myślę, że chyba najbardziej podobały się te budowane na rajdówki z epoki. No i dzisiejsze przejazdy po torze ... faajne widowisko. Chwilami jakby się człowiek przeniósł w czasie do lat 70-tych ;)
amator liil (EM) / 2009-03-30 01:18:32 /
Ja też już odtarlem, welkie dzieki dla organizatorów było bardzo fajnie szkoda że moja maszyna nie dała rady :) ale troche sie pojeździło a o to głównie chodziło :) Ptasiek szacun
Hoover 3M / 2009-03-30 01:43:06 /
zlot jak można się było spodziewać świetny :)
dużo się działo, moja rola kibica bardzo mi odpowiadala :) fajnie jest wstać w sobotę rano bez ciśnienia że gdzieś już trzeba jechać, śpieszyć się, rejestrować itd :) tym nie mniej na następną eliminację wypadaloby pojawić się już na torze :)
ścierka sprawdziła się jako zlotowóz, kupa miejsca w bagażniku a na autostradzie przy 120/130 na 200 km spaliła nieco mniej niż 15 l co jest miłą odmianą po Capri :))
mam nadzieję że udało mi się trochę pomóc przy tuningu Ptaśkowego wozu :)
przy okazji link do zdjęć ze zlotu, głównie przejazdy i to niestety nie wszystkich, ale coś jest :)
http://picasaweb.google.com/Maciek.Szydlowski/YTP#
pozdr i do następnego :)
Mac13k / 2009-03-30 03:59:14 /
Ja także dołączam się do pochwał imprezy, było bardzo sympatycznie, wszędzie ciekawe autka... taksówkarski mietek 190 1.8... szacunek.. nie dał się ponieść sportowym emocjom i jeździł po pętli zgodnie z zasadami ecodriving`u :)
Znowu udało się poznać kilka nowych osób z capri.pl, zobaczyć sporo fajnych maszyn.
Ptasiek i dirk - dobrze, że się wszystko udało!
kilka fotek z niedzielnych pętli: http://picasaweb.google.com/artir2/YTP_12009#
A co do zlotowozu... mój okazał się mniej ekonomiczny, ale także pojemny
Flonder / 2009-03-30 11:17:34 /
Też dojechałem, plan wykonany na 400% normy. Impreza świetna, super, że udało się nam auta na koła postawić i wystartować w niedzielę. Czy ktoś ma jeszcze jakieś zdjęcia, szczególnie z drugiego przejazdu? :-) Tazz?
http://picasaweb.google.pl/martapajak1979/YountimerPartyMarzec2009?authkey=Gv1sRgCKmaxJ2N6_K6xQE#
Tekla / 2009-03-30 13:37:04 /
Nic dzisiaj w pracy nie zrobię bo zdjęcia cały czas oglądam:(:(
Oj tam... mało się tych parchów naoglądałeś na żywo? ;)
Wielkie podziękowania dla organizatorów za naprawdę rewelacyjną i profesjonalną imprezę, dla kibiców za wspólnie spędzony czas, za doping oraz za piękne zdjęcia, no i oczywiście dla współzawodników za wspaniałą, sportową rywalizację!
Okey? Okey!!!
Pozdr, kuba
Jakub Wójcicki / 2009-03-30 15:01:25 /
Tak jak przejrzałem foto to Kuba byłeś chyba jedynym, który z grupy fordowskiej miał czyste ręce. :-) Reszta uwalona po pachy. Hehehe :-D Ja tarłem kwaskiem cytrynowym, mydłem, pastą, szczoteczką.. i dziś mam cudne miejscami szare plamy i paznokcie jak bym w ziemi kopał. ;)
Fakt, białe Capri = białe ręce, czerwone Capri z czarnym dachem = czerwona twarz i czarne ręce:).
Po imprezie Caprik ma jedynie tarcze do przetoczenia, klocki do wyrzucenia, a jego kapcie (TOYO R888) zamieniły się w slicki:)
Pozdr, kuba
Jakub Wójcicki / 2009-03-30 15:37:40 /
Impreza była fantastyczna. Zarówno organizacja jak i formuła zawodów zasługują na piatkę z plusem. Było naprawdę dużo jeżdżenia, próby ciekawe, sporo swobody no i prawdziwe wyścigi na torze, w których uczestniczyłem po raz pierwszy. Rewelacja! Do tego jeszcze moje autko sprawiło się zaskakująco dobrze podczas swojego debiutu w nowym życiu :) Jednym słowem 100% zadowolenia :)
Piotr Siemiątkowski (Irpac) / 2009-03-30 15:37:53 /
Czy odbywały się rozmowy na temat pełnej formuły wyścigów? Bartek mówił, że będzie omawiane podczas wyników, ja natomiast tkwiłem do ciemnej nocy pod kanałem i nic nie wiem, a bardzo mnie ten temat interesuje. Omawialiście coś?
O ile się orientuję to rozmowa się nie odbyła, chyba że coś przegapiłem.
Jakub Wójcicki / 2009-03-30 16:09:18 /
Rozmowa odbyła się, ale w trybie po prostu dość luźnym obok majstrujących przy Ptaśkowym Capri. Kto był zainteresowany to o tej 19 zajrzał do boksów no i większa grupka sobie z Bartkiem pogadała. Generalnie ja tu mieszać nie chcę, ale Bartek do wszystkich startujących będzie w tym temacie pisał, także poczekajcie po prostu na stosownego maila i wtedy na niego odpowiedzcie.
Czyli jednak przegapiłem i muszę poczekać na emaila;/
Jakub Wójcicki / 2009-03-30 16:26:26 /
Kżyho dzięki za info.
Załoga Escorta również chciała podziękować organizatorom i zawodnikom, za moc wrażeń, dobrą sportową rywalizację i kapitalną atmosferę (która jest domeną YTP). Mimo że auto na ostatnim okrążeniu niedzielnych przejazdów z godnością wyzionęlo ducha (panewki wyskoczyły) rundę pierwszą zaliczamy do tych niezwkle udanych.
pozdro
Kuba i Agata
PS. Film a'la 'onboard camera' nie długo do obejżenia na youtube ;)
Impreza zacna. Dane mi bylo spedzic niestety jedynie pare godzin w roli widza. Wrazenia nieprzecietnie wysokie.
_michu_ / 2009-03-30 22:13:57 /
Objawili się w końcu ;) Miło Państwa z escorta powitać, a o Michu już prawie zapomniałem ;)
Kto (prócz Andera) przyjechał kombiaczem na poznańskich blachach? Machał mi uśmiechnięty kolo, ale nie kumam twarzy :/
P.S Ma być profesjonalny materiał filmowy - był wysięgnik 20-metrowy, a między autami biegał koleś z kamerą. Czekamy, czekamy.
Hrabia® / 2009-03-30 22:18:04 /
Michu zyje i ma sie dobrze. :)
Na kamerce cos mam ale w sumie niewiele. Mam na kamerce drugi, efektowny aczkolwiek nieudany przejazd dredziocha przez Klomby. ;)
_michu_ / 2009-03-30 22:28:56 /
"Kto (prócz Andera) przyjechał kombiaczem na poznańskich blachach? Machał mi uśmiechnięty kolo, ale nie kumam twarzy :/"
Tym autem przyjechał ojciec tego kolegi http://www.capri.pl/user/6459
Zgadza się, auto parkuje często na ulicy Hercena, okolice osiedla Przyjaźni ;p
lakukaracza / 2009-03-30 23:52:01 /
Aaaa, faktycznie - koło Ajkia. Swego czasu chyba nawet 2 były. Parking strzeżony, terefere etc.
Kiedyś jak jechałem dredową zieloną, to mijałem kolegę w kombi tem granatowem, ale chyba nie kumał bazy, bo zero odzewu :/
Ale OT się zrobił :/
Hrabia® / 2009-03-31 00:00:09 /
to ja też dorzucam swoje obserwacje - starałem się nie powtarzać ujęć poprzedników więc trochę okroiłem zbiory ale pownych powtórek uniknąć sie nie da
http://picasaweb.google.pl/ander.poznan/PucharYoungtimer2009Runda1Foty?feat=directlink
chciałem dorzucić jeszcze kilka filmików (m.in. Mysza na klombach) ale tuba jakoś nie chce ich przyjąć do wiadomości więc na razie same foty
a tak jeszcze OT - myslałem, ze moja będzie jeśli już nie pierwsza to chociaż jedyna taka w Poznaniu, a tu taki zonk ;o) i mości Hrabio, moja kombi chociaż całą swą cudną sobą przynależna już PCKowi to niestety jeszcze przez jakiś czas poznańskich blach nie zazna
http://www.youtube.com/watch?v=6vhZIMQ00bY
On-board z Batmobila Tomka Lesińskiego
Hrabia® / 2009-03-31 11:19:51 /
http://picasaweb.google.pl/Pt4sior/YTP12009
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2009-03-31 18:19:06 /
Szkoda, że nie udało mi się zostać dłużej, ale i tak było fajne, POZDRAWIAM WSZYSTKICH, KTÓRZY TWORZYLI TAK IMPREZĘ, JAK I ATMOSFERĘ!
Bardzo żal mi tej imprezy bo była jedyną na jaką mogłem w tym roku się wybrać.... wielka szkoda.....
Ludwik 3M / 2009-03-31 19:23:55 /
http://picasaweb.google.pl/chekaczara/PucharYTPIEliminacja
lakukaracza / 2009-04-01 06:57:37 /
mam nadzieje, że wyjdzie czytelnie,
fullsize:
http://pck.capri.pl/pikczery/ytp_fordclass.png
foto w tle by amator
hahaahhahaah nie bylem ostatni :>
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2009-04-01 22:12:19 /
Fajne uczucie objechać tyle Capri:) Moja chęć posiadania tego wynalazka maleje z każdym dniem:) Granada rules.
Słabo ;) Koledzy, którzy jeździli Miatami stwierdzili, że capri buczy, ale nie jedzie ;) No i że Miata górą etc. ;)
Hrabia® / 2009-04-01 23:11:12 /
No tak może maja trochę racji, ale Capri przynajmniej nie wygląda jak plastikowa pedalska zabawka. Pojeździłbym sobie MX fajf na torze, ale na miasto to już jak dla mnie trochę wstyd tym wyjechać.
to tak jak by robic obliczenia na atari i na calkiem nie za glupim pc i porownywac...
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2009-04-01 23:18:48 /
troszke tez awarie nas zjadly niestety
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2009-04-01 23:19:43 /
a te miaty to ktore wogle roczniki byly????
"Nas"?? A widziałeś kiedykolwiek, żeby moja granada miała awarię? (Poza wybuchnięciem opony i wyczepieniem się linki gazu)
Proszę mnie do "Nas" nie mieszać. Ja mam porządny, normalny samochód.
ze zlomu zapomniales dodac
…zzzz…. / 2009-04-02 00:05:46 /
Nie no co do Miaty, to prawda jest taka, że nawet świetnie przygotowane na tor Capri od MX-5 dostanie srogie baty - przynajmniej na krętej próbie. Zupełnie inne auta, nie ma co ich porównywać.
Oba dające nieprawdopodobną frajdę z jazdy - tylko w zupełnie odmienny sposób. Jedno się prowadzi jak po sznurku, a drugie rzuca dupskiem jak wściekłe.
Jeździłem Capri, teraz ganiam MX-5 i bynajmniej nie wstydzę się jeżdżąc nią po mieście.
Swoją drogą MX-5 weszło do produkcji ledwie dwa lata po końcu produkcji Capri i przynajmniej stylistycznie nawiązuje bardzo mocno do Lotusa Elana. Elan też jest pedalski? Co ja bym dał za takiego pedalskiego Elana...
Pozdroxy
Wroniasty / 2009-04-02 00:15:03 /
Sorry Wroniasty , ale w dwóch wyścigach na torze poradziłem sobie z MX-5 i wcale nie na prostej , a właśnie na dohamowaniach i w zakrętach. Gościu podszedł do mnie po wyścigu , podał rękę , pogratulował i powiedział , że nie dał rady.:)
LARRY76 / 2009-04-02 00:33:12 /
A Capri miałem świetnie przygotowane , ale nie na tor. Za to ty "Swoim " byś tam sporo zamieszał , bo leprzego torowca to ze świecą szukac.
LARRY76 / 2009-04-02 00:36:18 /
Kolejna porcja fotek, tym razem autorstwa mojego kuzyna i jego żony:
http://picasaweb.google.pl/chekaczara/PucharYTPIEliminacjaZdjeciaHubertIAnnaK#
lakukaracza / 2009-04-02 00:48:06 /
Rafał to już tylko i wyłącznie kwestia kierowcy - gratuluję całkiem fajnych wyników. A teraz spójrz na trzecie miejsce w generalce, które zajęła kompletnie seryjna Miatka 110PS na Turanzach ER30, które do tego auta są zdecydowanie za twarde, teraz porównaj czasy z Kubą Wójcickim, który ma najmocniejsze fabryczne Capri w cudownym stanie, z tego co pamiętam jeździ na niesamowicie przyczepnych R888 i rewelacyjnie ogarnia fajerę. I zwróć uwagę na przepaść w osiągach tych dwóch aut na prostej...
MX-5 jest naprawdę niesamowicie szybkie w zakrętach, uwierz. A jak nie chcesz uwierzyć, to zapraszam na przejażdżkę - przy okazji chętnie obejrzę Capri.
Pozdroxy
Wroniasty / 2009-04-02 00:49:08 /
a ja do teraz jestem w szoku ze najslabszym seryjnie produkowanym escortem ( no i z fwd) wykrecilem 40 miejsce w generalce a tutaj 10 :P
tak naprawde to mam nie lada powod do dumy :)
Stefan, masz rację , ale tylko w przypadku "prób". Mazda jest mniejsza , zwrotniejsza i ma niezależny zawias z tyłu więc na próbach biła Capri , ale na torze dostawały baty , zarówno w grupie Kuby jak i w mojej. Niestety prawda jest brutalna i z tego wynika że źle ulokowałeś uczucia:)
LARRY76 / 2009-04-02 01:06:44 /
A na oglądanie Capri i przjażdżkę MX-5 umówię się z prawdziwą przyjemnością.
LARRY76 / 2009-04-02 01:08:56 /
Porównaj też czasy Capri Kuby z Mazdą w czwartej próbie. Był to tor kartingowy pełny ostrych i ciasnych zakrętów praktycznie bez pachołków i nawrotek. I co Ty na to ?
LARRY76 / 2009-04-02 01:21:30 /
Na torze były wolniejsze, bo to 110PS... ja mam na szczęście mocniejszą:)
Wroniasty / 2009-04-02 01:24:14 /
A poza tym ta Mazda była bodajże z 2001 roku - o czym rozmawiamy?
LARRY76 / 2009-04-02 01:27:20 /
No i ja na to, że nic dziwnego, że 160 konne Capri jest na jakiejś próbie szybsze od 110 konnej MX-5. To jest prawie 50% różnica w mocy, więc co to ma do rzeczy?
Wroniasty / 2009-04-02 01:33:16 /
nie no, ale co to za porównania ... lata 70'te, a 90'te. W latach 70'tych telewizory były zwykle czarnobiałe, lampowe i odbierały max 2 kanały ...
amator liil (EM) / 2009-04-02 01:34:09 /
No właśnie ja nie wiem o czym rozmawiamy, ja mówię, że Miata jest szybsza w zakrętach niż Capri, a Ty starasz się wytłumaczyć mi, że nie. Nie wiem po co, bo każdy kto przejedzie się jednym i drugim samochodem sam to zauważy.
Uwierz, że miałem Capri, ba jak sam stwierdziłeś świetnie przygotowane na tor i uważam, że w porównaniu z MX-5 po prostu nie skręca. Ma inne zalety i daje bardzo dużo frajdy z jazdy, ale MX-5 jest po prostu szybsza zarówno na prostej (oczywiście w odpowiedniej wersji silnikowej), jak i w zakrętach.
To nie jest dyskusja co jest lepsze, czy coś - napisałem w pierwszym poście cytuję:
"Zupełnie inne auta, nie ma co ich porównywać.
Oba dające nieprawdopodobną frajdę z jazdy - tylko w zupełnie odmienny sposób."
Śmieszy mnie tylko to, jak widzę, że niektórzy traktują to, że coś może być szybsze niż Capri jako atak na własną osobę.
Wroniasty / 2009-04-02 01:43:30 /
Po pierwsze to Capri ma zawieszenie pamiętające wczesne lata 60te (Cortina, Escort) - proste kolumny mcphersona , śmieszne wahacze i stabilizator - i co ? Daje radę ;-))
Może i auta całkiem inaczej się prowadzą - ale to samo zawieszenie które pracuje w Capri do dziś jeździ w rajdowych Escortach Mk1 i Mk2 i nadal łoi inne nawet współczesne auta na OSach - więc o czym ta dyskusja , że nie skręca ? Dobrze wiemy , że skręca - może nie ma wspomagania , może ma wybite wszystkie gumy i sworznie ( to wtedy nie skręca ) , a może po prostu kręcic się nie chce ...
Może i ma resory z tyłu i sztywny most - i co z tego ? Może ma mniejsze hamulce i bębny z tyłu , brak abs czy nawet korektora sił hamowania, kontroli trakcji, szpery itp ... moim zdaniem choc nie idealnie - to Capri prowadzi się miło i sensownie nawet uwzględniając 50 letnie zawieszenie ;-)
... spróbuj Poloneza 2000 z pierwszych lat ... albo Mazdę z lat początków Capri ... to będzie dopiero przepaśc ;-)
MikeB4 / 2009-04-02 02:10:57 /
Corvetta C6, która na torze łoi Ferki i Porsche też ma sztywny most na resorze - to nie ma nic do rzeczy...
MikeB4 - "moim zdaniem choc nie idealnie - to Capri prowadzi się miło i sensownie nawet uwzględniając 50 letnie zawieszenie ;-) "
No i mniej więcej właśnie to napisałem w pierwszym poście - "Oba dające nieprawdopodobną frajdę z jazdy - tylko w zupełnie odmienny sposób", więc o co chodzi Mike?
To inne auta, z innych lat, nawet sama koncepcja aut jest zupełnie inna, nie ma co ich porównywać, to po pierwsze.
Po drugie tak jak napisałem Capri prowadzi się gorzej, czy Ci się to podoba, czy nie. Chociażby jak sam twierdzisz dlatego, że jest konstrukcją znacznie starszą, jak na dzisiejsze standardy wręcz archaiczną, ma gorsze rozłożenie masy, wyżej środek ciężkości, większe masy nieresorowane etc, etc... Nic mu to nie ujmuje, jest wspaniałym wozem i daje mnóstwo frajdy z jazdy, ale takie są fakty - prowadzi się gorzej. I możecie wszyscy udowadniać, że tak nie jest, ale tak właśnie jest.
I oczywiście, że przygotowane za tysiące funtów Capri na torze wciąż są szybkie - ale uwierz, że i MX-5 i każde inne auto też da się tak przygotować. Mówię o zwykłym seryjnym aucie - tak jak wyjechało z fabryki.
Kończę tą dyskusję, bo jest kompletnie bezcelowa. Na samym początku napisałem, że auta są kompletnie inne i nie ma co ich porównywać - chociażby dlatego, że dzieli je co najmniej epoka. Tymczasem widzę, że gro z Was chciałoby udowodnić wyższość świąt wielkanocnych nad świętami Bożego narodzenia, lub odwrotnie...
Wroniasty / 2009-04-02 02:48:55 /
no wreszcie jaśnie pani tuba raczyła przyjąć moje filmiki :o) krótkie bo krótkie ale coś tam widać - polecam przejazd Myszy dla wrażeń optycznych i przejazd Dredziocha dla wrażeń słuchowych (koniecznie na głośnikach z dobrym basem)
http://www.youtube.com/profile?user=anderpoznan&view=videos
a propos dyskusji powyżej - z przejazdów po torze mam najciekawszy zakręt ale niestety tylko pierwszą próbę - bateria padła - (tę mniej emocjonującą) ale widać trochę różnicę w prowadzeniu się Capri i Mazd w bezpośredniej walce
Dobra panowie, pojechaliście jak z kupą gnojówki, a to 1 kwietnia był...
Hrabia® / 2009-04-02 08:51:27 /
w tych filmikach jakoś namieszane... klasa 4b to 3, a 5 to 4b :) reszta nie wiem, nie oglądałem. było mega fajnie. Ja pomyślałem sobie że jak w połowie stawki będę to będę zadowolony, a byłem 37 na 72 więc pierwszy w 2giej połówce :P więc jestem zadowolony :) dzięki wszystkim ludkom co się dla tej imprezy napocili. do zobaczenia na SO!! pzdr
1 ,2 ,5 kwietnia i tak z MX5 żaden youngtimer ;p
MikeB4 / 2009-04-03 00:02:07 /
Dlatego pojechali w klasie "GOŚĆ"
Hrabia® / 2009-04-03 12:37:20 /
Na tabeli wyników pomylone są czasy z prób Depo i Klomby. Powinny być odwrotnie.
Piotr Siemiątkowski (Irpac) / 2009-04-03 12:59:38 /
tabela z linku poprawiona ;)
a tu pare moich fotek:)
Hoover 3M / 2009-04-03 21:50:42 /
i jeszce troche..
Hoover 3M / 2009-04-03 22:01:21 /
:)
Hoover 3M / 2009-04-03 22:05:45 /
i jeszcze ..
Hoover 3M / 2009-04-03 22:07:23 /
i najlepsze na koniec:)
Hoover 3M / 2009-04-03 22:09:01 /
walniety resor??
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2009-04-03 22:12:24 /
Nieee to końcówka wydechu taka ciężka i przeważa ...
MikeB4 / 2009-04-03 22:45:58 /
poprostu Sloniu siedział z lewej :))
A tak na poważnie to z prawej nowe pióro głowne resora, nie zdązyłem podnieść lewej strony.
Hoover 3M / 2009-04-03 22:52:38 /
Obiecywany film a'la onboard camera z soboty
http://www.youtube.com/watch?v=_2E8cb-cI9k
Zapraszam do oglądania ;)
W ostatnią środę 1.04 na pierwszym kwietniowym zebraniu starszyzna sporządziła ramowy plan atrakcji na kolejną edycję letniej imprezy.
Szczegóły:
www.pck.capri.pl
Hrabia® / 2009-04-05 16:49:50 /
Brzmi ciekawie. Na pewno bede;)
J.J., bardzo udany materiał, dobra muza, dobra długość, fajne ujęcia, gitesik :)
Hrabia® / 2009-04-05 17:00:54 /
jeszcze mam z niedzieli ale poskładać go muszę ;) ale cieszę się ze sie podobał ;)
hehe chłopaki na youngtimer.pl zjechali mnie za prowadzenie jedną ręką ;P
no czytałem
jak zwykle największe cfaniaczki to ci którzy mają włoskie auta :p
zygzak_wFe / 2009-04-05 22:49:58 /
Hrabia - mistrzostwo. Dawno się tak nie uśmiałem. 5+
http://www.youtube.com/watch?v=RTe-Z0oc4Iw moj on board... jakis taki asekuracyjny przejazd
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2009-04-05 23:53:38 /
fajny filmik, dynamiczny bardzo i widać zażartą walkę ;)
Ptasiek ten kolo podwieszony pod lusterkiem łapał Ci za kierownicę ;)
Zawada1 / 2009-04-06 12:26:18 /
Ptasiek, tak na przyszłość - Szwagierczak na którymś z poprzednich YTP nauczał, żeby z tych tarek po bokach nie korzystać i nie ścinać tak mocno. Bo tarki tylko opony niszczą, a nic na tym nie zyskujesz czasowo ;)
Natomiast startu, to wielu by się mogło od Ciebie nauczyć, bo jak tak obserwowaliśmy, to większość miała średnio sekundę-dwie zagapienia się ;)
opony byly do znizczenia a na tej tarce mnie przynajmniej trzymalo... na tyl lysych na gladkim bylo ciezko
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2009-04-06 19:59:21 /
Ja Ci dam opony do zniszczenia. Mam zamiar na nich jeszcze z dwa sezony polatac;)
Co do startu, to tym razem bylo dosyc dziwnie. Strasznie szybko swiatla sie wylaczaly i wiele osob dopiero sie rozsiadalo w fotelach i probowalo wbic bieg, zamiast wyrywac do przodu;)
po patrzec to trza umic
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2009-04-06 20:41:20 /
co prawda to prawda podczas startu panowała pełna dezorientacja ;)
Trochę zdjęć ; )
http://Kurczak91.fotosik.pl/albumy/616217.html
Do zassania:
http://www.sendspace.pl/file/O2CuvgEX/
Swoją drogą, przydałoby się zebrać przynajmniej wszystkie linki do galerii w jednym miejscu, znacznie by to ułatwiło oglądanie ich w przyszłości ; )
Kurczak 3M / 2009-04-08 21:10:41 /
Pod pierwszym linkiem 666 zdjęć :) To zamierzone, czy zło maczało w tym palce?
Zawada1 / 2009-04-08 22:45:36 /
Pod drugim tyle samo ; )
Hm, a tak wyszło jakoś :D
Kurczak 3M / 2009-04-08 22:47:01 /
w classic auto jest kalendarium z data III tegorocznego youngtimer party, wiadomo może kiedy ma być II? :)
Mac13k / 2009-04-09 01:10:11 /
http://www.aw.poznan.pl/samochody/youngtimer.html
Maćku, ja tam myślę, że najlepiej to chyba sprawdzać u źródła, nie? ;)
http://youngtimerparty.pl/
10-12 lipca 2009 roku, planowana data trzeciej Eliminacji a
także zakończenia sezonu pucharowego to 9-11 października 2009
DZIOBEK / 2009-04-09 11:01:15 /
niewiele ale coś tam nakręciłem..
http://www.youtube.com/watch?v=jbkoQAVE2qo
http://www.youtube.com/watch?v=jjJPsxM8DoY
http://www.youtube.com/watch?v=O0fkvkB2Ec4
Z radością informujemy, że dostępny jest już film z Pierwszej Eliminacji Pucharu Youngtimer Party.
Szczegóły na stronie: http://youngtimerparty.pl/
Właśnie oglądam ten film.. Ale Kubie laczki kleiły.. Aż 3 razy cofałem by się upewnić, że to nie fotomontaż ;-) i fajna muzyczka na slalomie. Człowiek się spinał by fajerą nadążyć machać, a tu wygląda jak bym przejazd po bułki wykonał. :-D Film polecam.
Kto jeszcze nie nabył ostatniego numeru Classicauto niech jak najszybciej pędzi do kiosku :). Jest tam krótka relacja z YTP okraszona pięknym zdjęciem jeszcze piękniejszego auta naszego klubowego Kolegi. Mati Poznan - GRATULACJE !!!!
LARRY76 / 2009-05-04 22:19:39 /
Dajcie skana w razie czego :)
slon666 3M / 2009-05-04 22:25:06 /