Szukam osoby która podoła instalacji dwóch solexów addhe 40' na silnik 1.6 kent w fieście mk1 xr2 posiadam gaźniki założone na kolektorze .
Jestem z Śląska ale niekoniecznie to musi być ktoś z okolicy auto można zawsze przewieźć .
Przy okazji potrzebował bym serwisu tego auta silnik był niedawno poskładany na nowych częściach ale jakoś nie miałem szczęścia do mechaników :)
Generalnie poza gaźnikami szukam osoby która pomogła by mi określić to na czym stoję i co wypadało by już zrobić.
ile masz tutaj miejsca?
jeśli mój przyrząd wejdzie to mogę się pobawić w montaż, regulację, ocenę silnika, przeróbkę co tam chcesz :)
Pająk nie myślałeś żeby zostać grafikiem??;-)
bobik liil / 2008-12-09 21:06:26 /
on chyba rozwija się w kierunku artysty abstrakcyjnego ;)
michukrk / 2008-12-09 21:20:09 /
hmm może na emeryturze,
kiedyś na imprezie bardzo mocno zakrapianej u kumpla robiłem w piwnicy grafiti z różnych powideł itd :D
generalnie do zrobienia sam u siebie będę przerabiał taki temat nie długo, z tym z terminem szybko nie będzie w razie co prosze o maila
CHUDER / 2008-12-09 22:02:40 /
zdaje się, ze wystarczy kawałek zmodyfikowanej rurki od odkurzacza żeby podłączyć ów przyrząd,
największe doświadczeniu w regulowaniu kilku gaźników maja mechanicy od starszych japońskich motocykli
.STICH. / 2008-12-09 23:24:34 /
a mi się wydaje że w każdym serwisie motocyklowym by to zrobili, wydaje mi się że kumpel w suzuki z początku '90 miał właśnie 4 gaźniki
michukrk / 2008-12-10 01:11:58 /
w motocyklach używane są wakuometry których nie ma gdzie wpiąć przynajmniej w dellorto dhla i w weberch idf :D
Stich masz rację, rura powinna zadziałać.
tak czy inaczej do prawidłowej regulacji jest potrzebny pomiar podciśnienia na wszystkich gardzielach jednocześnie
.STICH. / 2008-12-10 09:04:56 /
króciec pomiarowy nie musi być na samym gaźniku, można go zrobić na kolektorze, w bliskiej okolicy każdego z gaźników.
zgoniok / 2008-12-10 09:26:22 /
Do regulacji gaźników w starych angolach stosuje się wakuometry montowane gardzieli gaźnika. Odkręca się filtry i zakłada mierniki. Daaawno już ich nie widziałem. Robię takie regulacje w japoniach jak również na zlecenie sąsiedniego warsztatu restaurującego stare auta. Ostatnio robiłem reg. w Triumphie TR1 albo 2. Zrobiliśmy specjalną opaskę na gardziel w którą wpiąłem się wkrętkami a w nie wakuometrami. Tam jednak gaźniki regulowało się jedynie między sobą. Nie było możliwości regulacji pomiędzy cylindrami do których zapięty był jeden gaźnik.
zapek??? !G.O.P! / 2008-12-10 09:27:54 /
zapewne miał gaźniki SU
.STICH. / 2008-12-10 17:40:10 /
gaźniki prawie dotykają grodzi ... angole wycinaja tam po prostu dziurę.
Jaki długi masz ten kolektor pod solexy???
Qba1983 / 2008-12-22 01:11:40 /
Z tego co udało mi się ustalić to na krótkim kolektorze sie zmieści ale będzie jakieś 5cm miejsca. Długi kolektor trzebaby podcinać i zwiększać kąt żeby wyszedł na wysokości zamykania maski.
Qba1983 / 2008-12-22 12:56:29 /
Jak widać na załączonym zdjątku sie wszystko elegancko mieści :)
Qba1983 / 2009-01-01 11:28:13 /
Dwie linki do gazu mnie urzekły :)
Mysza liil (EM) / 2009-01-01 11:56:42 /
ciekawe jak sobie regulują zapłon,
.STICH. / 2009-01-01 12:39:44 /
Jedna jest chyba do gazu druga do ssania :)
Qba1983 / 2009-01-01 15:12:09 /
faktycznie druga jest do ssania, tez tak mam.
.STICH. / 2009-01-01 22:18:08 /
A tych przewodów nie mozna tak jakos w peszel ubrać?
mario75 / 2009-01-02 05:27:24 /
No przeważnie za drugim razem ludzie to robia...
Mysza liil (EM) / 2009-01-02 09:55:43 /
Ja miałem w peszlu ale jakimś dziwnym trafem peszel mi się zaczął topić ;/
Qba1983 / 2009-01-02 11:32:42 /