logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » ogólne » czy ma ktos etke do caprica?

czy ma ktos etke do caprica?

Witam.Szukam rysunków, schematów caprica.Wiem ze jest cos takiego jak etka tzn katalog czesci z rysynkami poszczegolnych elementów auta ich konstrukcji i montaz.Gdyby ktoś miał coś takiego to byłbym bardzo wdzięczny za udostępnienie.Moj nr gg 3936332 dzieki nara

beata&kaziuk / 2003-12-10 21:19:23 /


Jest coś takiego Microcat ale jedyny jaki znalazłem to od bodajże roku 82, nie obejmuje Capri. Do wykorzystania chyba tylko silniki (jak Sierra). O dziwo nawet na rosyjsko języcznych serwerach nie znalazłem tego czego szukamy :). Dlatego planuję zakup katalogu Haynesa albo instrukcji o admina MK (jakieś 600 pages) ale mimo wielu zapytań czekam od miesiąca na odpowiedz. Także pozostaje się uzbroić w cierpliwość, gdybyś coś znalazł to proszę o info, jestem zdesperowany. Jedyne schematy jakie znam to opisywana już na forum strona http://www.oldcars.de/kataloge/capri/Capri_deutsch.htm Pozdros

Mati_Poznan Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-12-11 19:03:49 /


A czy widzieliscie juz ta stronke? http://www.cybrrpartspro.com/Manual%20Lookup/cal_ModelLookup.html Jest calkiem fajna, mozna znalezc wiadomosci o wielu Capri, no i zupelnie za darmo :)

Mataj / 2003-12-11 20:44:19 /


Jak ja sie dowiadywalem o angielskie ksiazki do Taunusa. To mi odpisali, ze po pierwsze onie nie mieli 2.0v6, po drugie kierownica po zlej stronie w zwiazku z czym costam pozamieniane no i ze calowe sruby, ale to chyba nie problem.

Michał (drzewiej to było Wydmikufel) Dokładna lokalizacja na mapie / 2003-12-11 21:21:08 /


Jeśli chodzi o Taunusa Mk II (i tzw. Mk III) to nie ma żadnego problemu - Cortina MkIV jest identyczna za wyjątkiem chromowanych lub plastikowych napisów. Faktycznie nie było w Anglii silnika 2.0V6, ale pozostałe (Kent 1.3 OHV, Pinto 1.3, 1.6 i 2.o SOHC oraz 2.3V6 są identyczne tu i tu). Poza tym Cortina bywała na Austrię, Szwajcarię i pozostałe kraje EFTA z kierownicą po lewej stronie (Niemcy produkowali tylko dla siebie i EEC/EWG). Manual Haynesa jest więc zupełnie odpowiedni dla Taunusa po 1976 r. Niestety, 'dziobak' jest w anglojęzycznej literaturze praktycznie nieznany.
Pozdro.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-12-12 13:29:20 /


Ale na dziś zdecydowanie fajniejszy jest Focus RS8. "Perana XXI wieku" - 5-litrowy V8 bez sprężarki, 4 wałki rozrządu, 32 zawory, 420 HP DIN i napęd TYLKO NA TYŁ. 5 sekund do setki, 16 sekund 0-200. Jak dla mnie wystarczy :). Kółka 255/45R18, cena? Jakieś 45.000 $ (seryjny dwulitrowy RS ze sklepu za 30.000 plus 15 tysiaków za kompletną przeróbkę w dowolnej filii Ford Racing Performance Parts).
I na cholerę komu Aston Martin?
Pozdro.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-12-12 16:04:40 /


Cos mi się, sklerotykowi, pokićkało i w niniejszym wątku "czy ma ktoś etkę do Taunusa" pojawił sie przed chwilą mój głos w sprawie wątku "Scorpio vs Taurus" (i jego odmiany "Fiesta vs Festiva"). Sorka raz jeszcze za bałagan a Audi TT i BMW Z4 niech wąchają dymek!
Pozdro.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-12-12 16:17:54 /


Fajna zabawka z tego Focusa, szkoda tylko że wygląda tak... jak wygląda ;-) ale żeby Aston Martin zaraz? Wiem że w tych czasach Aston to już nie ręczna robota i nie ten styl ale nie przesadzajmy...
Przy cenie 40000$ można zapytać na co komu ten Focus!? Z taką sumką w kieszeni można kupić prawdziwe autko, cieszące nie tylko silnikiem. Jedyny plus to to że w czasach masówki, Jaguara kombi z dieslem, tandety i małego spalania potrafią pod maskę wsadzić całkiem fajny silnik :-)

Michal W Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-12-12 16:33:29 /


A ponoć ten silniczek, co w Focusie siedzi Ford ma przystosować do montażu w większości fordów. Będzie kilka różnych wersji na wtrychu i na gaźnikach (co mnie bałdzo cieszy) Ciekawe czy o FC też pomyśleli... :)

RoT Dokładna lokalizacja na mapie / 2003-12-17 11:29:40 /