Siema ;) jak w temacie, potrzebuje żeby ustawił gaz bo troche lipa z nim jest...? :>
Cinekas 3M / 2008-10-19 13:25:50 /
GRANADZIARZ.....
Ludwik 3M / 2008-10-19 13:45:43 /
GRANADZIARZ.....
Arek 3M / 2008-10-19 14:32:46 /
GRANADZIARZ.....
mateush (proko) 3M / 2008-10-19 14:43:31 /
JAREK...
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2008-10-19 15:27:44 /
po 1. Granadziarz mieszka w Pruszczu :p hehehe
po 2. Ostatnio naprawił mi skrzynie wiec chyba narazie starczy :)
po 3. patrz pkt 1 i 2 ;D
Cinekas 3M / 2008-10-19 17:43:15 /
Nie wiem hmm... może GRANADZIARZ?
slon666 3M / 2008-10-19 18:00:03 /
a znacie przyblizona cene ustawienia takiego gazu :>
Cinekas 3M / 2008-10-20 16:43:26 /
zapytaj Jarka hehe
Kohito_PS / 2008-10-20 17:09:57 /
a ktora cene chcesz znac ??
1-tanio
2-dobrze
wybór nalezy do ciebie :-)
czy moze jak masz odrobine checi to zrob to sam bo z wlasnego doswiadczenia ustawienie gazu to pojecie wzglede tzw metoda prob i błedów wyjdzie najtaniej i najlepiej:-) poczytaj troche na forum na temat gazu to mozesz doszukasz sie przyczyny "tej lipy z gazem" nie spotkałem sie jeszcze z gazownikiem ktory by popkrecil i bylo by wszystko idealnie wszystko tez zalezy co od tego gazu oczekujesz pozdro
H2O patryk_3M / 2008-10-20 17:11:04 /
nie wiem jak jest u ciebie Cienekas ale nie polecam przykrecac kurka od gazu co by mniej palił u mnie to odniosło odwrotny efekt do zamierzonego, zeby caprika rozpedzic musialem go cisnąć i palił wiecej niż gdy miał gazu odkreconego na full :)
Kohito_PS / 2008-10-20 17:14:29 /
Hmmm strasznie ale to wręcz masakrycznie zmulony jest na gazie i czasem nie pali na 4 gar i rzuca silnkiem normalnie jak ruskim motórem :D a na benie jest ok... moze ktos z klubowiczow dał by rade zerknac do tego :>
a co do ceny chciałem wiedziec ornientacyjnie :D a rąk do tego nie wkładam bo sami wiecie... nie umiem :D
Cinekas 3M / 2008-10-20 17:18:06 /
a może poprostu kopułka, palec albo świece albo kable WN do kitu albo wszystko na raz?? gaz na to czuły jest.
Ludwik 3M / 2008-10-20 17:59:45 /
własnie tata mowil zebym kable sprawdził, ale ostatnio czysciłem ja i kopułke też... ale na benie jest ok a na gazie juz nie? :(
Cinekas 3M / 2008-10-20 18:17:33 /
czytaj post ludwika... a o samym gazie juz na forum zostało chyba wszysko powiedziane.
Kohito_PS / 2008-10-20 18:22:45 /
Czytaj do końca..... chm ja tam nigdy się nie bawiłem w czyszczenie kopułki czy palca.... po prostu kupowałem nowe to czyszczenie moim zdaniem jest nic nie warte . No i kable nowe a tanie będą do kitu polecam oryginały motorcraft Arek pewnie jeździ na nich do dziś;)
Ludwik 3M / 2008-10-20 18:26:19 /
kable wygladaj na nówki :P a nie bede ich łapac rekach i szukac czy niema przebicia :D ale w sumie zamienie kable z patyka i zobacze co wtedy :>
Cinekas 3M / 2008-10-20 18:29:51 /
jak w wilgotną noc kable ci nie swiecą to raczej są ok :)
Kohito_PS / 2008-10-20 18:36:04 /
jak chcesz sprawdzić kable-weź zraszacz do roślin,czyli ta taka psikawke i na odpalonym silniku spryskaj przewody z pewnej odległości-woda oczywiście. Najlepiej zrób to wieczorem,to przy odrobinie szczęścia zobaczysz piękne przebicie. Generalnie silnik powinien zacząć chodzić nierówno lub zgasnąc,jeśli to przebicie na przewodach.
Fuszix 3M / 2008-10-20 21:46:55 /
jeśli nie będzie widać sprawdź dotykowo po spryskaniu wodą :D
najlepiej zębami za każdy przewód :DDDD
a tak naprawde to zapal padło na gazie niech sie podusi zgaś go otwórz maske i przytknij ucho do reduktora jak usłyszysz na zgaszonym psyyyyttt jeszcze przez chwile to wywal ten reduktor i załóz sobie sprawny, bez względu na to czy jest podciśnieniowy czy elektroniczny, i wbrew pozorom bena potrzebuje lepszych kabli niz gaz, gaz na byle ścierwie i tak bedzie chodził.. Pozdr!!
Ok dzieki fusz :) I jeszcze tata mowił z tym niedopalaniem ze silnik moze byc gdzies zawilgocony? ciupke cieknie mi olej z pod klawiatury moze to tez od tego :>
Cinekas 3M / 2008-10-20 22:15:08 /
ok to sie teraz zacznie :-) niestety ale kolega tachu według mnie nie ma racji do jazdy na gazie dobrze jest troche wyprzedzić zapłon co do lepszego spalenia gazu gaz spala sie wolniej niż mieszanka paliwowa i jest trudniejszy do zapalenia. do zaplonu benzyny potrzebna jest byle jaka iskra niestety do gazu iskra musi być idealna jak bedzie za słaba gaz sie nie zapali. utrata wartości iskry może być spowodowana zaczynając od akumulatora przez palec kopułke przewody na świecy kończąc.
chyba że sie myle pozdro :-)
H2O patryk_3M / 2008-10-20 22:23:05 /
Aku jest nowy, kopułka palec kable wygladaja na tez nowe, swiece światła dziennego nie widzały pewnie łoho hoho.
Cinekas 3M / 2008-10-20 22:24:40 /
to żeś sie chłopie regułek naczytał... ja z doświadczenia stwierdzam jeśli porównasz odpowiednio mieszanke paliwowo powietrzną i mieszanke gazowo powietrzną to zastanów sie dlaczego auto na gazie ma tendencje do strzelania i dlaczego tak sie dzieje, jak opanujesz temat spalania gazu i fukcji reduktora, zasady działania w instalacji I lub II generacji to przyznasz mi racje albo najlepiej wez sobie dwie zapalniczki i sie pobaw i popatrz w której jest wieksza iskra w tej na benzyne czy w tej na gaz, i jeszcze jedna wskazówka dla ciebie że paliwko kochany to musi odparować a zarazem wymieszać z powietrzem żeby sie dobrze zapalić a gazik juz zapierniczaw fazie lotnej.. Pozdr!
ja sie tam nie znam , ale na benzynie caprik mi zawsze odpalalił a na gazie zdarzyło sie pare razy ze nie chciał.
Kohito_PS / 2008-10-21 20:05:16 /
jeszcze zrobie tutaj mały offtop ;P jeśli sciaga mi fure na lewo i okazało sie ze jeden zacisk trzyma cały czas to mam zrobic np to:? http://www.capri.pl/page/1869&img=large
Cinekas 3M / 2008-10-21 20:05:47 /
"Regeneracja (naprawa) zacisków" - jeśli zacisk cały czas Ci trzyma (zapieczony) znaczy to że wystąpiła jakaś nieprawidłowość, a nieprawidłowość należy naprawić (zregenerować)
Arek 3M / 2008-10-21 21:09:08 /
Przerost formy nad treścia ;D Olbrzymie podziekowania dla mistrza Granadiarza za zlokalizowanie usterki z moim dziwnym gazem :D Oraz za uświadomienie róznic między OHC a DOHC ;)
Cinekas 3M / 2008-10-30 07:38:29 /