Szukam ogłoszeń odnośnie kupna Capri Mk3 gdzie moge znaleźć ich najwięcej. Jak wysokie są wszelkie opłaty związane z przywiezieniem takiego samochodu z Niemiec, wyjmując cene samego kupna.
Calik / 2003-11-20 02:40:09 /
jakby sie dało przywieźć Mk3 z niemiec czy w ogóle zza granicy .... ahhh ale fajnie by było pewnie bym sie skusił na jakieś Mk3 2.0 R4 na codzień
ale to se ne da, niestety
ogłoszenia możesz znaleźć w gazetach lub na www.capri.pl w dziale ogłoszenia
polecam też gratka.pl (nie ma nic wspólnego z gratami - a może zresztą ma) itp.
MikeB4 / 2003-11-20 03:03:48 /
Może lepiej będzie jak dasz też swoje ogłoszenie w dziale ogłoszeń odnośnie kupna.
To nie takie proste znaleść ciekawego Capriaczka.
bukos / 2003-11-20 07:26:02 /
przywiezc sie da ale zarejestrowac jeszcze nie, dopiero w maju
camaro / 2003-11-20 08:30:26 /
..wiec smialo przywoz....masz jeszcze pol roku.....zdazysz cale autko posprawdzac ponaprawiac...a w maju ...do urzedu i juz...:))
hehe pozdro
Zakrzak! / 2003-11-20 11:33:16 /
To da się sprowadzić auto jako auto i nie jako złom czy części zamienne ?
A cło ile hajsu ? Pewnie sporo?
bukos / 2003-11-20 11:48:13 /
jak sciagasz " na weterana " to nie ma cla..ani zadnych dodatkowych oplat z tego co wiem....
Zakrzak! / 2003-11-20 11:52:11 /
Jak to w kóncu jest z tym majem. Będzie można sprowadzać auta nie spełniające norm euro czy nie ?
Sowa {3M} / 2003-11-20 12:00:03 /
I przy okazji, czy wyjaśniła się kwestia świadect legalności, czy rzeczywiście zostaną wprowadzone dla wszystkich samochodów ?
Sowa {3M} / 2003-11-20 12:04:20 /
No właśnie jak ściągniesz na weterana to raczej nie jest takie proste.
TO znaczy czy on tam musi już byż jako weteran cy jamuszę w jakiś posób interweniować by w polsce został zarejestrowany jako weteran?
Ja szczerze mówiąc już się gubie z tymi beznadziejnymi przepisami odnoście samochodów starszych ale mam jeszcze cierpliwość i ciągle czekam aż coś się może wyjaśni i będzie łatwoej to wszystko załatwić
chybą że też znajdę coś w kraju ciekawego .
bukos / 2003-11-20 12:17:23 /
zeby sciagnac i zarejestrowac na weterana auto musi nie byc produkowane od min 15 lat (dany model) i miec najlepiej 25 lub wiecej lat ale bywa tez ze i 15 latki z np. limitowanych serii sa juz tak traktowane
musisz zdobyc opinie(pozwolenie ) rzeczoznawcy i jeszcze kogos chyba jakiegos konserwatora zabytkow czy cos takiego.....i pozniej dostajesz rejestracje z zoltymi tablicami..:))...tak chyba to wyglada jak sie myle to prosze mnie poprawic...
Zakrzak! / 2003-11-20 17:16:47 /
http://www.autoscout24.de/home/index/detail.asp?ts=8205759&id=20349921
chyba by się udało....
PiotrekFCapri / 2003-11-20 22:56:54 /
Piotrek ale strzała;0 tylko ta cena trochę taka niewyraźna;)ale tam jest poniżej że na raty można wziąć....a co do tego sprowadzania to akurat jestem w tym na bierząco i jest tak...:
Super pomysł z weteranem ale z tego co się orientuję to weteranem na codzień jeździć Ci niewolno OC wykupuje się na konkretną ilość dni...max 30
A co do otwarcia granic tego kolchozu zwanego zjednoczona europa to od maja będzie tak..sprowadzić będzie Ci można wszystko niebędzie żadnych norm,ani podatku wiekowego pozostanie tylko akcyza (jak znam życie to nasz kochany rząd dowali akcyzę ze 220%ceny samochodu x wiek ;) )a tak poważnie to jak wejdziemy do uni to jak kupisz np. w reichu autko a ono bedzie miało tuv(przegląd)to będziesz mógł jeździć na niemieckich blachach tylko polskie OC bedziesz płacił!Ja tydzień temu przyjechałem grandzią z niemiec bo kumpel chciał na granicy ściemniłem że jestem studentem a tym samochodem jeżdże przyjechałem do siebie blachy właścicielowi odesłałem i tera kumpel cieszy sie swoją bryką.....
gilmor / 2003-11-20 23:29:07 /
Rany, temat był tyle razy wałkowany, że aż wstyd mi powtarzać. Sprowadza się nie na weterana, tylko na zabytek. Weteran to nazwa zniżki OC, i występuje tylko w ofercie PZU, a z zabytkiem ma tyle wspólnego, że się łatwo myli jedno z drugim. Procedura jest skomplikowana, ale da się nią przejść. Ze wszystkich opłat granicznych płaci się AFAIK tylko VAT (22%). Nic mi nie wiadomo o tym, żeby nie było wolno zabytkiem jeździć na codzień, bo niby jak mieliby tego pilnować? OC się wykupuje na min. 15 dni, max. 366 (pod warunkiem, że trafi się rok przestępny), przy czym nie ma obowiązku wykupywania jeśli akurat się nim nie jeździ. Nie wolno bez zezwolenia wywozić samochodu z kraju, ale ktoś pisał, że takie zewolenie bez problemu się dostaje. No i jeszcze kilka wad i zalet, z pamięci więcej nie jestem w stanie wyrecytować.
Rafał L. / 2003-11-21 16:35:44 /
Na jakiej podstawie twierdzicie, że będzie można jeździć w PL samochodami zarejestrowanymi w innym kraju i nie będą one musiały spełniać normy np. Euro2??? Już 55 razy było wałkowane, że będą musiały spełniać przepisy wewnętrzne RP, czyli min. wspomnianą normę. Tu jest to wyjaśnione. http://www.mi.gov.pl/moduly/pytania/pytanie.php?id_pytania=13&opcja=pokaz
chociazby ostatnio w gieldzie samochodowej byl artykul o tym ze najpozniej w maju euro2 przestanie obowiazywac
unia sie na to nie zgadza bo jest to blokada dla handlu uzywanymi samochodami
to ze musza byc sprawne to jedno, ale euro2 uniemozliwia rejestracje nawet jesli samochod jest jak nowy
camaro / 2003-11-24 13:40:21 /