Jestem nowy na forum i jeszcze młody ale capri odrazu przypadł mi do gustu.
Bardzo podoba mi się przód wersji mkIII ale nie podobają mi się ta plastiki z boków i ten spoiler z tyłu. Wiem że w mkI i mkII nie było tych plastików .Moje pytanie brzmi czy da się usunąć te plastiki z capri mkIII , lub czy do capri mkI mkII można założyć przedną atrape (całą razem z okrągłymi światłami bo one podobają mi się najbardziej)
Pozdrawiam
deus / 2008-07-10 23:15:23 /
wszystko sie da.
Przecież zarówno Mk1 jak i Mk2 miały okrągłe światła z przodu - wystarczy kupić taką wersję ;-))
Co do plastików po boku Mk3 - to gdzie takie są ?? O co chodzi ?
MikeB4 / 2008-07-10 23:27:41 /
To czy mógł by mi ktoś wskazać model mkII albo mkI z okrągłymi swiatłami bardzo bym prosił o konkretny model.
Mówiłem o tych plastikach które widać na zdjęciu w załączniku.
deus / 2008-07-11 00:10:03 /
http://www.capri.pl/capri/history-mk1
Popatrz sobie na Capri mk1a i mk1b (facelift), potem obejrzyj np. mk2 na rynek US.
A potem się zastanów, czy chcesz te rewelacyjne listwy z boku wywalić. Pełen oryginał, są piękne.
Hrabia® / 2008-07-11 00:15:30 /
Mike nie udawaj ze nie wiesz o co mu chodziło :)
Jak zdejmiesz te plastiki inaczej wąsy zderzaka to wszystko będzie wyglądać jak kupa. Takie moje zdanie, lepiej kupić zderzaki dwójkowe jak się te od mk3 nie podobają. Ja mam mk3 a zobacz jak wygląda. Jednym sie to podoba innym nie ale chyba najważniejsze żeby auto sie właścicielowi podobało :D
Kohito_PS / 2008-07-11 00:28:41 /
chyba kohas nie chodzilo o wasy
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2008-07-11 00:46:39 /
He he.. Czyli jakby się nie dało zdjąć to byś Capri sobie nie kupił? :D
Mk1 3000 GXL , Mk1 RS2600, Mk1 RS3100, Mk1 Mercury Capri na eksport do USA...
Mk2 - Mercury Capri eksport na USA....
Tutaj zdjęcia amerykańskich Mercury Capri - przed liftem miał ładne chromowane zderzaki - później masywne bezpieczne kolosalne zderzaki.
3 fotka - czy naprawde okrągłe światła wyglądają lepiej niż najpopularniejsze fabryczne prostokąty ?? RACZEJ NIE
Tutaj Mercury Capri Mk2 - również z tymi amerykańskimi zderzakami
A tutaj Mercury Capri Mk2 - z europejskimi małymi zderzakami - projektanci Forda zrobili dobrą robote bo Mk2 z okrągłymi lampami i oryginalnymi zderzakami z europy wygląda BEZNADZIEJNIE ...........
MikeB4 / 2008-07-11 03:01:56 /
Jeśli nie chodzi o plastikowe wąsy zderzaka tylko o listwę to kup MK3 w wersji S - nie ma plastikowych listewek a jeśli i wąsy ci się nie będą podobały to nie ma problemu żeby zderzak od mk3 zastąpić jakimś innym , choćby od mk2 jak ma Kohas.
JoKo 3M_U / 2008-07-11 08:21:51 /
Z wywaleniem nie będzie problemów - za to później będzie gorzej z powrotem do oryginału jeżeli zmienisz zdanie. Pod listwami masz metalowe zaczepy, które trzebaby usunąć i otwory do zaspawania. Dlatego wywalenie plastików wiąże się z malowaniem. Ale przy okazji blacharki to żaden problem.
Inna sprawa, że po odświeżeniu te listwy nie wyglądają źle, a są dosyć praktyczne (np. większa szansa na parkingu ktoś walnie drzwiami w Twoją listwę a nie od razu w blachę).
Pozdrawiam,
Junior / 2008-07-11 11:10:33 /
A czemu od razu zaspawać otwory? Ja mam niezaspawane i nie wygląda to jakoś rażąco.
dla ciebie Milo :P
żart :)
Kohito_PS / 2008-07-11 13:52:03 /
O rany, chłopak ma dylemat a Wy go wkręcacie i robicie se jaja. Prawda jest taka, że tych listew nie wolno pod żadnym pozorem ściągać, bo one trzymają całą konstrukcję nadwozia. Jeśli je zdejmiesz, to auto sie zwyczajnie złamie na pół :( Te Capri, które nie mają bocznych plastików mają po prostu specjalnie wzmacniane podłużnice.
gryziu liil (EM) / 2008-07-11 16:48:26 /
Gryziu poprostu wszyscy o tym fakcie zapomnieli .
No tak... Mój pierwszy Capri przez to się złamał. I to złamał się na 4 części: wzdłuż i w poprzek...
Junior / 2008-07-11 17:13:08 /
hahaha "złamie się " dobre nie wpadł bym na to... hahaha....
A tak serio czy nie ma większych problemów z przełożeniem atrapy z reflektorami z prostokątnych na okrągłe? Bardziej podobają mi się okrągłe i to kwestia gustu.
deus / 2008-07-12 00:07:55 /
Jest dużo roboty - o ile atrapa sama pójdzie łatwo - to błotniki i maska są inaczej wycięte pod te prostokątne światła - dlatego wizualnie nie będzie to ładne - dodatkowo trzeba przerobić instalacje elektryczną żeby długie świeciły w tym drugim reflektorze ...
lepiej kup sobie wersję Mk3 i po sprawie ;-)
MikeB4 / 2008-07-12 01:34:41 /
ja jednak proponuje calibre... mniej problemow a przerobic mozna wzystko... capri to capri ... mk1 to mk1 mk2 to mk2 ... mk2 po lift jest takie jakie jest i juz....
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2008-07-12 01:40:45 /
chetnie zakupie kpl tych plastikow załaczonych na 1 zdjeciu na czerwono
Łukasz 33 radom / 2008-07-12 16:49:02 /