W tym roku dla lepszego opanowania sytuacji na torze postanowiliśmy ograniczyć ilość uczestników do 60. W związku z tym niezbędne jest przyjęcie kryteriów zgłoszeń - ustaliliśmy co następuje:
- pierwszeństwo w udziale mają członkowie Stowarzyszenia capri.pl,
- w miarę wolnych miejsc do udziału dopuszczeni zostaną pozostali chętni,
- w razie przekroczenia ilości uczestników decydować będzie kolejność zgłoszeń.
Procedura jest następująca:
- wszyscy chętni (niezależnie od członkostwa w Stowarzyszeniu) powinni możliwie najszybciej zgłosić swój udział, gdyż decyduje kolejność zgłoszeń,
- następnie czekamy do 13 lipca na wpłaty wpisowego od członków Stowarzyszenia; pozostali uczestnicy na razie NIE wpłacają wpisowego,
- we wcześniejszych latach udawało się nam zapewnić udział członkom Stowarzyszenia bez wpisowego, teraz wpisowe ma głównie za zadanie odfiltrowanie prawdziwie chętnych od potencjalnie chętnych, którzy by zablokowali listę uczestników nie biorąc potem udziału,
- po 13 lipca powinniśmy znać ilość miejsc zajętych przez członków Stowarzyszenia, którzy opłacili wpisowe - tym samym znamy ilość pozostałych wolnych miejsc,
- teraz uzupełniamy listę uczestników pozostałymi zgłoszeniami, do ustalonego limitu uczestników,
- czekamy na wpłatę wpisowego od tych uczestników do 27 lipca
- pozostałych parę dni pozostaje na ewentualne uzupełnienie listy gdyby okazało się że są jakieś roszady.
Zapowiedź i zgłoszenia przyjmowane są tutaj: http://www.capri.pl/club/cup-2008-info
Michał Konieczny / 2008-06-23 23:48:31 /
a gdyby tak zrobić w eliminacjach trzy konkurencje zamiast czterech / np. zrezygnować z owalu który w istocie jest dość mało widowiskowy / i wpuścić trochę więcej aut np. 90, w końcu konkurentów do pucharu można policzyć na palcach jednej reki a im więcej ludzi jeździ w eliminacjach tym chyba lepiej dla klubu.
.STICH. / 2008-06-24 08:18:21 /
Dla mnie też owal to lipa... Dłużyzna...
Śmietan / 2008-06-24 09:17:44 /
Ale nie większość niestety eliminacji nie przechodzi, a myślę, że każdy ma ochotę na jakąś jedną zdecydowanie szybszą próbę, na owalu na przykład.
Pytanie. Pewnie już zadawane wielokrotnie...
W związku z tym, że nie wiem czy się wyrobię z autem do Pucharu, nie chcę blokować listy i się nie zapisuję.
Pytanie następujące: czy będzie szansa przejechać się po torze poza konkurencją?
Np. czy osoby niezapisane będą mogły zaliczyć sobie przejazd na treningu?
sołtys / 2008-06-24 10:07:52 /
jestem za ... zamiast owalu po 3 proby sprawnosciowe
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2008-06-24 10:15:55 /
Ptasiek, patrzycie z perspektywy osób, które wejdą do 16. A co z resztą? Odpadnie przeca 40kilka osób. My też chcemy pojechać owal.
Hrabia® / 2008-06-24 10:21:29 /
Panowie/Panie :), z perspektywy osoby ktora uczestniczyla w wszytkich PC . Moge powiedziec jedno , najwiecej frajdy daja proby sprawnosciowe podczas eliminacji .
Zawsze bylem za tym zeby bylo wiecej prob sprawnosciowych , a mniej owalu.
Owal jest nudny bo tam sie nic nie dzieje :)
tyle ze wyjecie jednej konkurencji nic nie zmieni, bo przeciez sa dwie rozgrywane rownolegle....
greenhorn / 2008-06-24 10:47:17 /
to zrobic w eliminacjach owal z szykanami i juz bedzie weselej
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2008-06-24 11:00:52 /
też jestem ZA! szykanami na owalu w eliminacjach.
bobik liil / 2008-06-24 11:25:00 /
Problem z owalem wynika z tego, że tor jak wygląda każdy widzi i żeby przeprowadzić równolegle 2 konkurencje zajmując na jedną z nich wewnętrzną ósemkę, na drugą konkurencję pozostaje owal. Można go udziwniać, ale owal pozostanie owalem. Wycięcie jednej konkurencji nic nie wnosi, bo i tak ten sam czas pójdzie na przeprowadzenie pojedynczej próby. A z drugiej strony jak widać są głosy że słabszy partycypant skoro przyjechał już na owalny tor to też chce sobie śmignąć po owalu z gazem do deski ...
Michał Konieczny / 2008-06-24 11:32:09 /
Proponuję zostawić owal jako eliminację celem zaspokojenia wszystkich apetytów a usunąć go z finałów, zastępując czymś ciekawszym.
Śmietan / 2008-06-24 11:40:23 /
To tez calkiem ciekawe rozwiazanie... dodac szykany dla finalowej 16 :>
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2008-06-24 12:05:33 /
ciekawe komu hamulce wytrzymaja :>
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2008-06-24 12:05:47 /
to ja proponuję w 16 startować 2 zawodników obok siebie na owalu, ciekawe komu nerwy wytrzymają a komu nie będzie szkoda auta :D
oczywiście żartuję ale szykana na 1 zakręcie mogła by być.
moze ankieta??
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2008-06-24 15:24:43 /
Pajak ja moge tak leciec :)
zawsze uważam że szybkość auta to nie wszystko. każdy może jechać szybko.
też jestem za tym by ustawić szykany - wtedy kierowca musi wykazać się umiejętnościami. niewiele pracy a widowiskowść wzrośnie bo jeden mały błąd na szykanie może faworyta zepchnąć z podium
wąski77 / 2008-06-24 18:29:39 /
osobiście wolał bym żeby było więcej zgłoszeń (aut) niż okrążeń, zamiast 3 zrobić 2 lub nawet 1. ale to oczywiście wola organizatora jak zaplanuje puchar i poszczególne eliminacje.
Pająk ja również moge stanąć do finałowego okrążenia obok.
krauzi / 2008-06-24 19:22:31 /
ja tam moge i wewnetrzna na dwa aoota leciec np. z obim:)
leetvoos / 2008-06-24 20:08:06 /
ja mogę startować nawet w 60 aut jednocześnie, ale podobno zabezpieczenie toru protestuje.
.STICH. / 2008-06-24 20:57:41 /
jesli chodzi o eliminacje to dla mnie pelna dowolnosc, ale finaly to jednak powynny byc po prostu owalem,
predkosc, predkosc i tylko predkosc!!!! :]
Mac13k / 2008-06-24 21:31:14 /
A może jakieś konkretne propozycje i ... głosowanko?
Śmietan / 2008-06-24 21:33:13 /
szykany na owalu...
wąski77 / 2008-06-24 21:38:51 /
szykany na owalu tak, byle nie na zakręcie tylko przed.
.STICH. / 2008-06-24 21:47:21 /
Żadnych szykan!!!!
czemu?? na prostej to sa wyscigi na 1/4
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2008-06-24 22:14:33 /
Taa ale sztuką jest odpowiednio samochód wyhamować z dużej prędkości przed zakrętem, pokonać go jak najszybciej nie wylatując z niego a jak będą szykany to największe szanse na dobre wyniki będą miały samochody z duuużym momentem obrotowym bo lepiej się zbiorą.
tu sie nie zgodze! tu zyska ten co dobrze sie w szykane wpasuje ... tu bardziej kierowca decyduje a nie moment
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2008-06-24 22:29:05 /
ja tam zapewne startuje 1600 / powiedzmy, ze serwis po sprzedażny nie jest mocna strona Trójkąta nawet po dostarczeniu silnika razem z całym Explorerem / , wiec momentu mam niewiele, ale i tak wole szykany.
.STICH. / 2008-06-24 22:31:49 /
o tym pisałem. tu nawet ktoś kto będzie miał zdecydowanie najszybsze auto na prostej a w szykanie zrobi błąd ( zbyt wcześnie lub za późno zacznie hamowanie ) moze przegrać wyścig. byłoby ciekawie
wąski77 / 2008-06-24 22:32:34 /
3 razy TAK!
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2008-06-24 22:33:45 /
oj tam o czym my mówimy, nawet jak krauzi zrobi błąd których nie popełnia to i tak zdąży nadrobić 2.0t, czy to będzie na szykanach czy owalu, więc wyślijmy mu puchar i jedźmy na piwo :D
A ja chce szykany, bo mam mocy mało, umiejętności podobnie, ale chce mieć wymierniejszą możliwosć objechania Jarka_B i Marysi212, gdzie w razie porażki nie będe mógł zwalić na to, że ich 1.6 było lepsze, tylko że mieli lepsze opony :P
Beddie / 2008-06-24 22:58:19 /
konserwatywny jestem, zadnych zmian.
Mysza liil (EM) / 2008-06-25 00:25:41 /
jak nie bedzie zmian tez bedzie dobrze :)
technikę na łuku można pokazać nawet jak na prostej będą szykany, a zwiększają one widowiskowość i adrenalina inna widząc przed sobą wąskie gardło pod kątem a nie długą prostą. Opinia moja, nie narzucam.
Kiedyś pijany kierowca taxówki w przypływie uniesień na czerwonym zdradził mi maksymę że "głupio się ożenić i gazować na prostej każdy potrafi"... co prawda o hamowaniu przed łukiem nic nie mówił, ale ... Na torze wolał bym hamować z dwa razy przed szykaną i raz przed łukiem niż gaz w dechę i jedno hamowanie przed łukiem, a jakie emocje związane z 5sek za każdy pachołek :) ale różne są zbocznia.
Będzie jak będzie, cieszy to że ktoś ma zapał i chęci do organizacji.
Jak zwykle mój kolejny post nic nie wnoszący do sprawy ale za to się lubię <rotfl>
Mati_Poznan / 2008-06-25 15:18:44 /
Ja jestem za tym co by zostało jak jest, ale jak ktoś na prostych na owalu doda po szykanie to się nie obrażę :)
Kohito_PS / 2008-06-25 16:47:55 /
Pachołki w finale sprawić mogą trochę kłopotów, gdyż:
- potrącenie pachołka musi skutkować jakąś karą czasową, co zakłóca sens równoczesnego ścigania - jak tych potrąceń byłoby kilka, to zwycięzcę trzeba by typować dopiero obliczeniami a nie rzutem oka na sytuację na torze, w czasie wyścigu też trudniej się połapać kto stracił/nadgonił, jednym słowem siada "bezpośredniość" wyścigu,
- potrącenie pachołka wymaga postawienia go na właściwe miejsce, jak tenże poleci nieco dalej albo poleci ich więcej to może być kłopot ze zdążeniem z ustawieniem ich przed drugim samochodem.
No chyba że pachołki będą w postaci betonowych klocków które nie zmiękną w kolanach.
Michał Konieczny / 2008-06-25 16:59:37 /
W finałach niech zostanie pusty owal - 16 aut - 32 bezsensu ;-P
Chyba chodzi o owal z eliminacji - żeby był z szykanami - też bezsensu ...
Lepiej powiedzcie ile miotełek zabrać i kiedy w piątek można się wcześniej zgłosić żeby zamiatać piach z toru ;-))
MikeB4 / 2008-06-25 17:35:53 /
Ja mam dwa pytania, których jednak jeśli ton wydaje się zaczepny, to uprzedzam, że nie powinien taki być :
1. czy stowarzyszenie nie powinno już wcześniej uwzględnić tego jak powinien wyglądać sztandarowy zlot z wyścigami w tle?
2. czy naprawdę nie da się nic zrobić, żeby mogło się pościgać więcej niż 60 aut/osób? Bo w końcu członków stowarzyszenia też jest ponad 60-cioro więc co by było gdyby samych członków zgłosiło się np. 80-ciu? Zabawa dla wybranych?
Milo - jak narazie praktyka wskazywała na
Puchar 2003 - 33 auta
Puchar 2004 - 44 auta
Puchar 2005 - 44 auta
Puchar 2006 - 65 aut
Puchar 2007 - 68 aut
Jak widać ilość z roku na rok rośnie ....
Fajnie by było jakby w tym roku było tak z 80 o ile wyrobiłoby się z czasem ....
MikeB4 / 2008-06-26 01:15:18 /
jakby zrezygnowac z 3 okrzen na pirwszej eliminacji to pewnie bez problemu
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2008-06-26 01:28:11 /
Panowie , przecierz jest rozwiazanie . Zaczynamy w godzinach 8 rano i ze wszystkim sie wyrobimy .
Tylko kto sie zwlecze tak rano :)
wystarczy nie chlać w piątek i zacząć o 9.00, problemu nie widzę.
.STICH. / 2008-06-26 09:21:45 /
nie ma mowy, żadna 8 rano :)
Daniel vel Treetop liil (EM) / 2008-06-26 09:32:15 /
Treetop przestan, rozumiem ze chcesz wczsniej :)
ja chętnie od 8. To by na pewno miało zbawienny wpływ na moją kondycję;-) A pochlać można (TRZEBA) w sobotę:)
bobik liil / 2008-06-26 09:55:06 /
zacznijmy tak jak zawsze miało to byc o 9 a nie o 10 czy 10.30 od 8 moznaby powoli kierować się w strone toru.
Daniel vel Treetop liil (EM) / 2008-06-26 10:36:24 /
dlatego ja proponuję finałową szesnastkę w niedzielę np od 10.00
wąski77 / 2008-06-26 18:29:42 /
sorry - wycofuję powyższy wpis
wąski77 / 2008-06-26 18:41:52 /
W niedzielę ok 10 następuje apogeum giełdy samochodowej.
Ciężko by się było scigać :D
Aldaron / 2008-06-26 21:39:29 /
Proponuje zrobić finał między stoiskiem z gumiokami, a straganem z pistoletami na wode ;)
Beddie / 2008-06-26 22:18:00 /
... 1/40 mili :)
Mirek K. / 2008-06-27 08:02:44 /
Ja mogę dodatkowo startować w konkurencji"Rzut wałem korbowym" ;)
ale od motorynki ;)
a tak nie śmiało zapytam, może tak całkiem poza konkursem, konkurs palenia gumy?
jest parking przed budynkiem toru, na którym "amerykańce" to robili...
rozjechany liil / 2008-07-02 07:16:56 /
rozjechany, ale tylko jak przyjedziesz ohacem sprzed roku :P
Młody_wFe / 2008-07-02 07:52:35 /
sprzed roku z SO ofkorz
Młody_wFe / 2008-07-02 07:52:58 /
ofkorz Młody ;) oczywiście nie zapomnę podnośnika i dużo lotosu 15W40
rozjechany liil / 2008-07-02 15:43:04 /
Gwarancja sukcesu :D
Młody_wFe / 2008-07-02 17:16:50 /
Ptasiek ogłaszamy promocję za piątaka i za 6 z uśmiechem na tą imprezę? :D
koniecznie :>
ٶٹڢڶ Ptasiek 3M ڄژښڭ / 2008-07-11 14:19:00 /
ja już dojechałem. dzięki za emocje i miłą atmosferę. gratulacje dla zwycięzcy i reszty zawodników. (finał był OK)
Pozdrowki
dzięki za emocje na torze, śpiewy i mecz siatbola :)
Karawan i jego wesoła załoga wrócili bez przygód do Wrocka
Młody_wFe / 2008-08-03 16:06:23 /
Ja też juz w domku ... super i miło było Was wszystkich spotkać .. a deszczyk w finale wprowadził trochę przygód ... Bardzo ciekawy Puchar :) - dzieki dla Organizatorów
Mirek K. / 2008-08-03 16:24:31 /
Dzięki za iście Fordowska atmosferę w Miedzianej i za mecz "siatkowo-rugbowy" :) (nowe doświadczenia) :D
Do zobaczenia za rok!
P.S. Czekam na zdjecia jesli ktos bedzie wysylal do wszystkich to prosze o dopisanie jeszcze jednego adresu e-mail capridelek@gmail.com
Z perspektywy obserwatora, mecz nazwać można bardziej "siatkobojem". ;)
Witam! Byłem, napisałem, to i postanowiłem sie podzielić!;) Dzieki za super impreze i pozdrawiam!!!
http://www.carracing.pl/index.php/2008/08/puchar-capri-tor-kielce-2-sierpnia-2008/
Kwapcio23 / 2008-08-03 23:17:29 /
A no i jak widzicie jakiegoś babola bycola to piszcie do mnie smiało ;) Ale mam nadzieje ze ogolnie to pozytywnie to odbierzecie;]
Kwapcio23 / 2008-08-03 23:23:57 /
Siatball hAmerykański rulezzzz!!!! :D
Zimne S. 3M_U(ć) / 2008-08-03 23:24:16 /