Ma ktos moze? Moze jakis link lub obrazek, mysle ze wkrotce i innym sie moze przydac.
Mam wiazke, prawie kompletna, musze uzupelnic pare kabelkow i usunac przewody od zbednych czujnikow (np automatu).
Tylko poprosze od 4.0, a nie od 2.9, 3.0 czy 5.0
Mysza liil (EM) / 2003-09-24 20:16:07 /
nie wyżucaj zbyt pochopnie czujników od skrzzyni biegów... komputer przy starcie sprawdza stan tych czujników i jak wykryje brak któregoś to wyżuca błędy... a niektóre kody błędów wywołują awaryjny tryb pracy silnika... to skolei drastycznie obcina parametry silnika i zwiększa zużycie paliwa. warto zamiast czujników dopasować odpowiednie oporniki.
Trójkąt / 2003-09-25 00:43:34 /
O napewno nie wyrzuce, a to z tego powodu, ze nawet ich nie mam :-) Skrzynia niestety bayla juz sprzedana, a ja wyrwalem sam motor...
Mysza liil (EM) / 2003-09-25 05:31:47 /
Miałem podobny problem, rocznik 88 zmiana skrzyni z automatu na manual, nie wiem czy występuje u mnie ten problem, ale eec IV pokazuje tylko błąd skrzyni, kody nic nie mówią o "trybie awaryjnym"autko jeździ bez automatu dość dobrze, ale nie mam porównania do innego z oryginalnym manualem...
ADRIANna44 / 2003-09-25 12:23:21 /
przy 2,9 może Ci wyświetlać 2 błędy. 1 to przerwa w obwodzie zaworu spinającego konwerter /to można wyeliminować wpinając zamiast cewki zaworu opornik ok 50ohm/ 2 błąd jaki wyświetla to: skrzynia w pozycji "D" podczas odpalania. to można wyeliminować spinając odpowiedni pin na mase..
Trójkąt / 2003-09-25 13:50:25 /
Sam sobie odpowiem :-) Jak ktos jest zainteresowany, to tutaj znajdzie sporo o EEc-IV Efi http://www.merkurencyclopedia.com/
Mysza liil (EM) / 2003-10-09 12:57:25 /
mam oryginalny fordowski manual szkoleniowy dla mechanikow o EEC-IV
po angielsku, jak chcesz to napisz na priva, mam jakies jego zdjecia
camaro / 2003-10-09 13:07:19 /
Witam
Niedawno nabyłem silnik 4.0 V6 od Explorera z 96 roku z kompletną elektroniką i podzespołami. Silniczek całkiem przyjemny :-))). Ale mam problem z elektroniką, wyszukałem w sieci kilka schematów, niestety nic mi one nie mówią :-(((. Nie wiem, co można zastąpić opornikiem, a co pominąć. Może któryś z szanownych klubowiczów rozgryzł już elektronikę przy takim silniczku????