logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » zloty » VI Rajd BGC/I Runda Mistrzostw Okręgu Warszawskiego Pojazdów Zabytkowych PZM

VI Rajd BGC/I Runda Mistrzostw Okręgu Warszawskiego Pojazdów Zabytkowych PZM

British Garage Club (BGC) wraz z Automobilklubem Polski (AP) mają przyjemność zaprosić wszystkich miłośników starej i trochę nowszej motoryzacji na I Rundę Mistrzostw Okręgu Warszawskiego Pojazdów Zabytkowych (VI Rajd BGC). Impreza odbędzie się w sobotę, 12 kwietnia 2008 na trasie Piaseczno-Warka.

Zgodnie z regulaminem formalny udział załogi można zgłosić aż do dnia 12 kwietnia do godz. 9.45 w biurze rajdu. Nie ukrywamy, że ze względów organizacyjnych preferujemy wcześniejsze zgłaszanie załóg (bubu@british-garage.waw.pl lub stado.baranow@seznam.cz). Ilość załóg ograniczona do 55. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Trasa rajdu wyniesie ok. 80 - 90 km.

Wpisowe: 10 zł - samochód + 5 zł od każdej osoby (20 zł standardowa dwuosobowa załoga)

W razie pytań czy wątpliwości podajemy kontakt do organizatorów:
• Kamil "Bubu" Pawłowski, Automobilklub Polski 0-602 211 317 bubu@british-garage.waw.pl


Przypominamy, że tradycyjnie już gwarantujemy dobrą zabawę i moc nie tylko sportowych wrażeń. Ideą imprezy jest integracja środowiska pasjonatów starej motoryzacji i posiadaczy Young- i Oldtimerów. Do startu w rajdzie zapraszamy przede wszystkim właścicieli automobili wyprodukowanych przed 1983 rokiem o wysokim stopniu oryginalności (zapraszamy pojazdy wszystkich typów - nie tylko osobówki - ciężarówki, kampery, skutery, busy itp. również mają szanse na wygraną)

Organizatorem I Rundy Okręgowych Mistrzostw Pojazdów Zabytkowych (OMPZ) jest Automobilklub Polski za zlecenie Zarządu Okręgu Warszawskiego Polskiego Związku Motorowego.

Obowiązkowe jest posiadanie ważnego przeglądu rejestracyjnego oraz ubezpieczenia OC i NW.

Start: Piaseczno, ul.Puławska 33 - Tor Kartingowy "Imola" (d.zajezdnia trolejbusowa)
mapka dojazdu: http://www.imola.pl/index.php?strona=kontakt

Przebieg imprezy: (godziny dotyczą odjazdu lub przyjazdu pierwszej załogi)
9.15–9.45 Otwarcie biura rajdu, rejestracja – Tor Kartingowy "Imola"
9.45 Odprawa zawodników
10.00 Start pierwszej załogi do I etapu
12.30 - 14.30 Próby sportowe oraz dwa etapy na terenie gminy i miasta Warka
15.00 Konkurs elegancji – Warka, rynek.
16.00 Zwiedzanie Zakładu Produkcyjnego - Browar Warka
17.30 Ogłoszenie wyników

Organizatorzy i Jury Rajdu
Obserwator z ramienia okręgu: Ewa Parol-Bartnicka
Komandor rajdu: Wiktor Paul
Vice Komandor: Kamil Pawłowski
Kierownik prób sportowych: Kazimierz Wdowiak
Biuro rajdu: Marcin Wiśniewski
Kierownik komisji obliczeniowej: Piotr Sidorowicz

Zgodnie z oświadczeniem złożonym przez każdego zawodnika na karcie zgłoszenia udział w imprezie odbywa on na własną odpowiedzialność.

gryziu liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-03-15 09:09:19 /


zgłaszam się na pilota.

rozjechany liil Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-03-15 12:20:09 /


Będe:) Do zobaczenia w Piasecznie.

Branek Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-03-15 14:12:23 /


no to ja tez bede :)

jak taryfy rdza nie zje do tego czasu to moze jeszcze bedzie moj kumpel co raz startowal w zeszlym roku.. :)

Mac13k Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-03-16 21:26:30 /


Może być wesoło z tą Warką. Mam nadzieję, że będzie jakiś kiosk z suvenirami przy tym muzeum ;)))) Obyśmy tylko tym razem dotarli do mety przed nocą ... no i do mety.

amator liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-03-16 23:31:51 /


Hejka Ludzie!!
Zapisujcie sie indywidualnie tym razem, bo właśnie dostałem cynk że już 40 miejsc jest obsadzonych. Będziemy sie łapać na trasie :)
Mało casu kruca bomba, mało casu

gryziu liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-03-17 16:39:16 /


ja tez bede !

Ślęzi / 2008-03-18 18:27:38 /


Jest już 6 Fordzików z numerami startowymi ułożonymi kolejno, jednym ciągiem :)

gryziu liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-03-19 09:14:00 /


hłe,hłe,hłe,hłe .... żeby Fordków nie podzielili - jak to Maryjan mawia - jakimś niechrześcijańskim autem ]:)

amator liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-03-19 17:19:13 /


się go weźmnie pod skrzydła grupy :p

gryziu liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-03-19 17:30:09 /


No ja już się nie załapałem :(- Kto późno przychodzi sam sobie szkodzi !! Chyba, że ruszy jeszcze dodatkowa lista!

Badyl Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-03-19 19:59:57 /


Mi też pozostała tylko lista rezerwowa. Ale może ktoś się wykruszy, albo zwiększą liczbę uczestników (podobno trwają rozmowy z włodażami Warki na ten temat)

valhallen Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-03-20 08:35:16 /


Włodek odpalił kombiaka ;) ... jakby ktoś chciał wystartować w roli pilota, to mile widziany.

amator liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-04-11 21:26:38 /


Impreza była świetna. Ciekaw jestem ile załóg przejechało bezbłędnie choinkę :]
Wrzucajcie fotki jak macie bo ja nie mam :/

Meits Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-04-13 10:09:40 /


Napradę extra zabawa!!! I tu ukłon dla organizatorów za moc atrakcji i naprawdę bardzo sprawną organizację :) Właśnie degustujemy z Gosią pamiątki po wycieczce do browaru ;D

Choinkę prawidłowo przejechały cztery Tauny (Gryzie, Maryjany, Włodek i my) ... za trzecim razem ;D tzn. chyba prawidłowo.

fotka wyników pstryknięta zaraz po ogłoszeniu.

amator liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-04-13 11:32:48 /


fotka się nie chciała załączyć :/

amator liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-04-13 11:39:47 /


Choinkę przejechaliśmy prawidłowo za drugim razem :)
P.S. Gratulacje dla Pająka za pudło, pomimo poddawania dojazdu do mety pod wątpliwość w trakcie rajdu.

gryziu liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-04-13 12:55:43 /


Impreza i organizacja na najwyższym poziomie!

Branek Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-04-13 13:00:54 /


Acha, specjalne podziękowania dla KRK 4m za nieoceniony wkład w rozwiązywanie testów z historii motoryzacji :D

gryziu liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-04-13 13:01:04 /


...no i gratulacje dla Pająka za zajęcie I-go miejsca na torze gokartowym!!!

Branek Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-04-13 13:21:19 /


Impreza świetna, ludzie również, wielkie dzięki dla Amatora za kondensator który wiedział gdzie się wysrać (na środku próby sprawnościowej).
itinerer jak zwykle mnie przerósł :)

Pająk Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-04-13 14:10:23 /


gryziu, a za co konkretnie dziękujesz pisząc "specjalne podziękowania dla KRK 4m za nieoceniony wkład w rozwiązywanie testów z historii motoryzacji" ? :)

Wituś / 2008-04-14 07:59:33 /


Eee... tego, no... nie wiem. Coś chyba dziwaczyłem w stanie po spożyciu pamiątek z rajdu ;p

gryziu liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-04-14 16:35:17 /


Impreza jak zawsze super. A jakis tam (k.... piep..... chol....) zupełnie nieistotny kondensatorek... Co tam, drobiazg.
Ach, gdyby tak się udało za dwa latka jakims prawdziwym zabyciorem pojeachąc... Bo rajd BGC to chyba jedyne miejsce i czas na Ziemi, gdy myślę sobie, ze mamy takie... nowe auto:)

Tekla / 2008-04-15 16:19:57 /


Wyniki:

MIEJSCE KIEROWCA/PILOT MARKA WYNIK ROK
1 Piotr Janicki/Anna Żylicz Syrena 104 45,7 1972
2 Adam Jarczewski/Krzysztof Kaczyński Polski Fiat 125p 47,4 1975
3 Piotr Mil/Paweł Kaczmarek Syrena105l 49,9 1980
4 Jan Kasprzycki/Barbara Brzozowska Syrena 104 50 1968
5 Krzysztof Duran/Rafał Duran Matra-Simca Bagheera 51,2 1973
6 Bartosz Idzikowski/Sławomir Stawicki Mercedes Benz W123 230E 52 1980
7 Jarosław Tobolski/Monika Tobolska Mercedes Benz W111 52,2 1963
8 Franciszek Ponury/Krzysztof Czarnota Volkswagen 1303 52,2 1973
9 Katarzyna Karbowska/Bartosz Kraus Volkswagen 1200 53,2 1968
10 Piotr Dobierski/Artur Opałczyk Fiat 850 Coupe 53,2 1967
11 Konrad Majkowski/Wojciech Majkowski Citroen DS. Break 54,1 1973
12 Łukasz Wykrota/Kapusta Michał Trabant 600 54,2 1963
13 Mateusz Hanżek/Kacper Hanżek Polski Fiat 127p 54,5 1974
14 Mariusz Siemiradzki/Dariusz Kalinowski Ford Taunus 55,5 1979
15 Jarosław Słomski/Radaosław Słomski Triumph Stag 55,6 1972
16 Dariusz Pająk/Marta Pająk Ford Capri 57,5 1980
17 Adam Goszczyński/Sylwia Roterman Mercedes Benz W115 58,8 1975
18 Daniel Gryzewski/Aneta Gryzewska Ford Taunus 59,1 1980
19 Antoni Zwolski Fiat 850 Coupe 60,6 1968
20 Paweł Trębicki/Bożena Łagoda Skoda 110L 60,7 1977
21 Jarosław Mrowiec/Olaf Mrowiec Lancia Fulvia 61,2 1974
22 Jan Amborski/Agnieszka Amborska Mercedes Benz W123 300 TDT 61,3 1983
23 Piotr Życzyński/Michał Szewczyk Tatra 613 61,5 1983
24 Radosław Kurnicki/Małgorzata Siwiec Ford Taunus 61,7 1978
25 Bartłomiej Magnuski/Jacek Magnuski Syrena 105L 62,4 1980
26 Wojciech Jurecki/ Fiat X1/9 62,6 1981
27 Mariusz Orzeszek/Bogdan Żurawski DeSoto FireDome 62,9 1956
28 Paulina Zydroń/Magda Dzikowska Volkswagen 1200 62,9 1966
29 Agnieszka Nowaczyk/Konrad Osienenko Mercedes Benz W107 63,2 1974
30 Maciej Sawicki/Anna Sawicka Ford Capri Mk. III 63,6 1979
31 Mirosław Miernik Fiat 131 Abarth 64 1980
32 Mikołaj Krukowicz/Sylwia Garbarczyk PF 126p 64,4 1978
33 Karol Boński/Marta Szymanowska Polski Fiat 125p 65,2 1974
34 Daniel Posiej/Daniel Całus Polski Fiat 127p 66,5 1973
35 Maciej Szydłowski/Alicja Horbała Ford Capri 66,7 1981
36 Stanisław Rzepecki/Robert Bórski Ford Taunus 66,8 1981
37 Gruber Krzysztof/Anna Chodowska Ford Capri 67 1983
38 Marcin Pachnicki/Justyna Piotrowska Polski Fiat 125p 67,1 1971
39 Paweł Szeląg/Agata Szeląg Renault 5 67,3 1978
40 Andrzej Borkowski/Karolina Borkowska Fiat 124 Spider 67,4 1978
41 Bogdan Pietrzak/Teresa Pietrzak Warszawa M-20 68 1963
42 Konrad Brzozowski/Juliusz Karolak Syrena 104 68 1968
43 Łukasz Degórski/Iwona Degórska SAAB 900 Turbo 68 1983
44 Pior Kostrzewa/Maria Szumiło FSO Polonez 1500 68,2 1981
45 Roman Mirkowski/Michał Mirkowski Mikrus MR 300 68,5 1958
46 Guzik Wojciech/Magda Jabłońska Fiat 125p 69 1972
47 Marek Wierzbicki/Agnieszka Wierzbicka SAAB 95 V4 70 1974
48 Piotr Maliszewski/Tomasz Malek Warszawa 224 70,5 1968
49 Piotr Skowron Wartburg 353 70,5 1983
50 Stefan Wroński Ford Taunus 70,8 1981
51 Michał Małek Trabant 601 70,8 1982
52 Dariusz Skrzypczyk Polski Fiat 125p 71,6 1975
53 Stanisław Jagiełło/Michał Jagiełło MG A 72 1960
54 Jacek Ratyński/Michał Ratyński Mazda RX-7 72,5 1978
55 Agnieszka Jabłczyńska/Ewa Jabłczyńska Volkswagen Bulli 73 1965
56 Falkowski Maciej Volkswagen 1200 73 1970
57 Rafał Skowroński/Paweł Brochmann Mercedes Benz W123 Coupe 73,7 1982
58 Mariusz Szczepaniak/Paweł Szczepaniak Volkswagen 1303S 74 1972
59 Dziedzic Łukasz/Mil Katarzyna Fiat 126 75 1980
60 Jerzy Primke/Primke Rover P6 77 1974
61 Wojciech Urban/Marcin Jakoniak Ford Capri 77 1983
62 Jabłoński Grzegorz/Raczyński Marcin Syrena 105L 78,5 1983
63 Adam Gabler/Bloda Piotr Wołga GAZ 24 80,4 1982
64 Piotr Pietras/Jolanta Pietras Mercedes Benz W107 450 SLC 80,5 1979
65 Bednarczyk Adam/Ewa Mastalerz Mercedes Benz W123 Kombi 80,5 1983
66 Konrad Góra/Tomasz Zwoliński Dacia 1300 80,7 1981
67 Mateusz Pasternak/Kamila Drosio Trabant 601S 82 1983
68 Dominika Kozłowska/Grzegorz Miecznikowski ZAZ Zaporożec 968 87 1976
69 Patryk Mikiciuk/Klaudia Witczak Citroen BL11 89,5 1939
70 Łukasz Chojnacki/Chojnacka Edyta Volkswagen 1300 120,5 1970

gryziu liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-04-15 17:20:22 /


Jak nie kondensatorek to platynki. Pająk, weź no w końcu podłącz te 5 kabli do kupy i załóż se bezstykowy zapłon ;)

Mysza liil (EM) / 2008-04-16 22:19:35 /


Przypomnę, że po rajdzie, pojawiły się głosy, sugarujące aby kolejna impreza organizowana przez Bubu, Wiktora & Spółkę .... także miała swój finał w jakiejś malowniczej miejscowość - np. w Żywcu ;D
Dodałm małą relację http://www.taunus.pl/?alias=zloty&id=576

amator liil (EM) Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-04-18 07:35:37 /