Jak reguluje sie naciag paska klinowego w 2.0 V6? W maluchu robilo sie to podkladkami na kole pradnicy, wiec przez analogie bylbyby podkladki na kole alternatora:) Ale zanim zaczne rozkrecac chcialbym sie upewnic...
pmx (wiewior;) / 2003-08-21 12:20:49 /
jest regulacja naciągu paska przy mocowaniu alternatora. Luzujesz jedną Sróbkę i ustawiasz.
Luzujesz trzy srubki(2 przy samym alternatorze, trzecia przy wsporniku przykreconym do bloku silnika (v6) lub podstawy pompy wodnej (R4), bo jak jedna poluzujesz a pozostale 2 dobrze trzymaja, to nie napniesz.
Mysza liil (EM) / 2003-08-21 19:38:23 /
OK dzieki juz je znalazlem;)
pmx (wiewior;) / 2003-08-21 19:41:33 /
mam pytanko. u mnie czasami przy ruszaniu lub przy przyspieszaniu słychać odgłos ślizgającego się paska czy może to być spowodowane źle napiętym paskiem od alternatora?
Cichy77 / 2008-06-26 21:49:01 /
zużytym, zle napiętym, wyrobionym kole pasowym, sikającym oleju z silnika na pasek:P...
zlym paskiem (10mm)
fordofil / 2008-06-26 22:22:23 /
zle napiętym, napiąć pasek alternatorem potem sprawdzić napięcie paska ma się ugiąć jeśli dobrze pamiętam 3mm jak go będziesz naciskał kciukiem
Z fordofilem sie zgadzam, rzadko widuje w fordach odpowiedni pasek. Ma być 11,5 mm szerokości, tzw AVX.
Mysza liil (EM) / 2008-06-27 12:44:17 /