Zapraszam wszystkich zainteresowanych na Zlot, który odbędzie się w niedzielę 24 sierpnia w oolicach Kęt k/Oświęcimia trasa przejazdu odbywa się w okolicach Kęt, aby zakończyć się przegladfem przybyłych pojazdów w Bielanach 7 km od Kęt.
Jeśli ktoś jest zainteresowany bliższymi informacjami to piszcie na maila
Gurden / 2003-08-18 21:54:52 /
Wpadne tam :)
marian212
/ 2003-08-18 22:20:29 /
Gurden napisz tutaj co i jak bo może bym zabrał swojego Caprika na wycieczkę...
Przy okazji objerzę najładniejsze mk1 w okolicy prawda mis212? :-)
Michal W / 2003-08-18 23:06:44 /
To na prawde bedzie niezła wycieczka dla Ciebie Michu :)...
marian212
/ 2003-08-19 12:35:15 /
jutro wrzucę scan plakatu jak go zdobędę
Gurden / 2003-08-19 21:00:29 /
program przedstawia się następująco:
NIEDZIELA 24.VIII 2003r
Godz: 10:00 - Przyjazd załóg = Kęty - korty tenisowe przy ul. Sobieskiego
Godz: 10:30 - Otwarcie rajdu i prezentacjapojazdów, konkursy
Godz: 11:30 - Ogłoszenie wyników konkursów i wręczenie nagród.
Godz: 12:00 - Wyjazd na trasę rajdu:
* Godz: 12:05 - Oś Nad Sołą = PKP 1 (punkt kontroli pojazdu)
* Godz: 12:20 - Stacja Paliw BP w Czańcu = PKP 2
* Godz: 12:30 - Przejazd przez Rynek - Kęty
* Godz: 12:35 - "AL-BO" ul. Fabryczna - Kęty = PKP 3
* Godz: 12:45 - "ARGO" - ul. Kęckie Góry Północne - PKP 4
* Godz: 13:20 - "Auto-Izoterma" - Witkowice Strażnica - PKP 5
* Godz: 13:30 - Malec Centrum - PKP 6
* Godz: 13:40 - Nowa Wieś "Nocny Marek" - PKP 7
* Godz: 13:50 - Bielany "Przystań nad Sołą" - parking = META
od Godz: 14:00 - Moto Picnic Country
Sorki za wygląd plakatu musiałem skanowac w szściu częściach.
Mapka dojazdu tutaj: http://www.pilot.pl/index.php3?z_city_id=9930&lang=pl
Gurden / 2003-08-19 22:11:20 /
A to nie jest kontynuacja bielskiej imprezy ? Bo w Bielsku jest impreza podobnego typu w piatek i sobote. Ja sie wlasnie wybieralem do bielska w sobote ??
Piotra
/ 2003-08-20 08:19:33 /
To nie jest kontynuacja imprezy w Bielsku.
W bielsku w piątek i sobotę odbywa się X Runda MPPZ, a na Moto Picnic Country będzie część załóg startujących w MPPZ, ale także wiele innych. W sumie będzie około 60 samochodów.
Gurden / 2003-08-20 10:47:21 /
Kto miał możliwości a nie przyjechał niech baaardzo żałuje, było naprawdę co oglądąć!!!!!!!!!!! Był nawet jeden niebieski capri, ale o nim nic więcej nie powiem niech się właściciel pochwali...
Gurden / 2003-08-26 20:38:22 /
Niestety nie mogłem pojechać do Kęt (wypoczywałem po 6-dniowym, 60-godzinnym tygodniu pracy) ale miałem swoich wysłanników (rodzice wybierali się do znajomych do Kęt więc szepnąłem im o rajdzie). Pstryknęli nawet kilka fotek (ale nie Caprika, a Mini, Trabanta i Warszawę łapnęli, zdrajcy ;-) ). Jak będę miał chwilkę czasu (a z tym może być krucho) to wrzucę fotki do skanera i ciekawsze umieszczę w tym wątku.
Ja tam żadnego Capri nie widziałem - a podejście ludzi do takich autek ... żenada - nie życze nikomu żeby parkował w takim miejscu
MikeB4
/ 2003-08-26 23:39:39 /
Lista przybyłych pojazdów:
Adler 10 Autobahn, Skoda Octavia, Mini Moris, Trabant 601, Ford Torino, Fiat 128 Sport
Coupe, Opel 2l, Reanult Florida, Fiat 125p, Mercedes 190 Sl, Mercedes Ponton, Mercedes
pagoda, Mercedes W107, Warszawa Combi Taxi, Ford Capri Mk1, Fiat 500, Citroen DS, Porsche
911, MGB Coupe, BMW 2002, Opel Rekord, Rolls Royce, Austin Halley, BMW 303 1933r.,WFM Osa,
Junak, Sokol, Ciezarowka Hansa Lloyda z 1935r jedynie 3 egzemplarze w Europie, Renault
Dauphine, Tatra 12 1928, kilka Triumph'ow, Plymouth PD de Luxe 1933, Ford A 1928,
Daimler-Benz nalezacy do Rudolfa Hessa i kilka innych aut i motocykli, ktorych nazwy nie
znam...
Gurden / 2003-08-27 21:22:56 /
Widziałem jeszcze jeden motor - Norton :-)) ps. fajny Sokół 600 z wózkiem - oglądałem go dzień wcześniej - nawet nie wiedziałem że właściciel mieszka rzut kamieniem odemnie
MikeB4
/ 2003-08-27 22:56:45 /
Zgodnie z obietnicą zamieszczam fotki. Nie opiszę dokładnie co to za autka bo nie było mnie w Kętach. Jakby ktoś miał bliższe dane to proszę o uzupełnienie. W sumie mam 35 fotek, daję 5, jakby ktoś chciał więcej niech da znać.
Ford Torino
Słowaccy strażacy
Triumph
Ładne cacko :-)
Motory też były
Do powyższego:
Torino, owszem, ciekawostka; strażacy - trza miec sporo fantazji, duże brawo; cacko (?) - na kredens do kuchni by sie nadawało, owszem, te blaty i ten kolorek (:)); motorek AWO sympatyczny - taki Junak z silnikiem z "osiołka" R-35... Ale najpiękniejszy ten Spitfire GT6 w BRG i na Minilite'ach. Przy tej okazji właśnie pragnąłbym powrócić do niegdysiejszego wypracowania o historii Nissana/Datsuna 240Z. Otóż niedawno czytałem wywiad z jakimś tam żółtkowatym prezesem od czegoś, który właśnie w temacie 240Z stwierdził, że ich celem było stworzenie takiego "ciut lepszego GT6" - miał tak samo mieć 2 miejsca, rzędową szóstkę i niezalezny zawias z tyłu, tylko o 30 PS i 40cm długości więcej, zeby trafić w gusta Jankesów, dla których GT6 był po prostu za mały. Swoją drogą GT6 był wtedy najmniejszą wielkoseryjną "szóstką" na świecie (długość 374cm, coś między Fiatem 850 a 128 sport).
RREWELLACJA - nawet nie przypuszczałem, że takie autko jeździ po naszych drogach.
Pozdro.
KRK 4m
/ 2003-08-28 10:17:00 /
Dzisiaj odbieram moje zdjecia to cosik wrzucę, a ja chetnie skorzystam z oferty i prosiłbym o zdjątka
Gurden / 2003-08-28 11:26:44 /
Krk4m ten GT6 jeździ po naszych drogach tylko sporadycznie, autko nie było z Polski.
Michal W / 2003-08-28 12:44:47 /
Krk4m - Awo z Junakiem i osiołkiem ma tyle wspólnego co zeszłoroczny śnieg z tegorocznym słońcem. Dla zupełnego laika możebyłoby to wytłumaczenie ale laik nie wie co to "osiołek" R-35. Co do BMW to i owszem podobne i to bardzo ale do R-23. Oczywiście uwaga moja jest żartobliwa.
Piotra
/ 2003-08-28 13:15:10 /
Do Piotra A....
Trochę więcej niż zeszłoroczny śnieg do obecnego słońca, ale nie czas tu i miejsce na dysputy. Kiedyś w życiu miałem wszystkie 3 (dawno temu R-35, potem AWO a zupełnie niedawno Junaka) i naprawdę wiem co mówię. Wielu gapiów brało AWO za Junaka, a drugie tyle za BMW (głos singlowego czterotaktu tak sie zwykle ludziom kojarzy i nic na to nie poradzimy :) ). Kumpel pod Tarnowem ma BSA Goldie 500 i też połowa ludności uważa toto za wersję Junaka. Jeszcze tylko brakuje żeby ktoś zwrócił mi uwagę na to, że ów czarno-biały kredens nie zmieści się w kuchni :).
Pozdro.
KRK 4m
/ 2003-08-28 14:05:37 /
Jest jedna rzecz,która łączyła AWO i Junaka od początku do końca - iskrownik firmy FAHRZEUGELEKTRIK (czy jakoś tak), a na początku produkcji Junaka (ok 200 szt.) także wspólna była instalacja elektryczna wraz z lampą przednią , ale bez prądnicy.
> Ciekawe czemu nie ma tu zdjęcia takiego auta na zlocie!!!
marian212
/ 2003-08-28 15:41:01 /
Mis212 daj swoje Capri na strone bo sam założe Ci stronke :-P
Michal W / 2003-08-28 16:09:01 /
ła! oryginalne dekielki! :) Nie widziałem ich nigdy na żywo i do tego w takim stanie, reszta też może być ;)
Krk4m dobrze to ujął w motorkach, fakt że mało czytelnie dla śmiertelnika, ale chodzi przecież o ideę i rolę jaką odegrały :)
A kredens faktycznie chcciałbym mieć taki w kuchni, wszystko jest z góry zaplanowane, tylko jeszcze murów brak ;)
pozdro
P.S. jedno takie zdatne magneto simson/junak,albo junak (choćby pożądny sam namagnesowany wałek)chętnie bym nabył bo już mi niedomaga w 1 sztuce.
Kilka zdjęć mojego autorstwa, te bardziej ciekawe
Gurden / 2003-08-31 14:42:14 /
Gurden / 2003-08-31 14:50:02 /
To się nazywa refleks szachisty...
Tym niemniej zadam to pytanie: nie było w tym roku kolejnej edycji? Czy była, tylko przespałem?
JΒ / 2004-10-03 15:37:27 /
była ,ale na taką skale że można powiedzeć że nic nie było
marian212
/ 2004-10-03 18:54:28 /
spoko spoko nie było jeszcze
ze względu na małe problemy Kecki rajd pojazdów zabytkowych został przełożony na październik tj 22-23-24 X, :)
więc jeszcze nie przepadło:)
niestety ja mam w tych dniach zjazd na uczelni;(((
Gurden / 2004-10-03 19:05:17 /
Przypominam ze to juz za tydzień, w piątek 22X bedą zjeżdżać sie załogi, głowna część imprezy w sobotę. dokładnej rozpiski jeszcze nie mam, postaram sie to jak najszybciej uzupełnić...
Gurden / 2004-10-16 10:29:38 /