Przymierzam sie da zakupu niskich sprezyn przednich z Oldcarsu. Ale pomyslalem ze moze ktos juz przetarl ta sciezke i udalo mu sie dobrac jakies inne, twardsze i nizsze sprezyny z innej fury. Any ideas? Za porady w stylu utnij jeden zwoj z gory dziekuje :>.
Hektor / 2008-01-03 02:15:55 /
W sumie to też mnie interesuje ten temat.
Czy ktoś może sie obiektywnie wypowiedzieć co do tego produktu np. http://oldtimercentrum.abc24.pl/default.asp?kat=28626&pro=187483 ?
bobik liil / 2008-01-03 07:28:13 /
u mnie do nabycia np takie sprezyny jak ponizej
http://www.oldcars.de/shop/index.htm?f=NR&c=43230452-1&t=temartic&exact=1
jak to sie ma produkt niemiecki tej samej firmy juz montowalem do capri i sprawdzaja sie bardzo dobrze wykonane solidnie a w granadzie biorac pod uwage ze to duze i ciezkie autu powinno pomoc przy pokonywaniu zakretów ale bedzie nizsza i na polskich drogach zachaczanie kolyska o wystajace studzienki jak i progi zwalniajace nie bedzie uniknione
w razie wiekszej ilosci pytac prosze o maile
CHUDER / 2008-01-03 07:59:20 /
Chuder, wez mi napisz ile by mnie kosztowala taka impreza, sprezyny przednie, do widlastej szostki, obnizenie 35 mm. Dzieki.
Hektor / 2008-01-03 12:28:35 /
jesli uda Ci sie dostac parametry tej sprezyny, wysylasz wszystko do firmy takiej jak tu http://www.metalpol-sj.pl/ i robia sprezynke taka jak chcesz. Kilka lat wstecz dorabialem u nich twardsze sprezyny na tyl w cenie za szt. 150 pln a nie 150 eurasow
renifer / 2008-01-03 21:03:49 /
Znajomy zamawial u nich niskie sprezyny na tyl do 750-tki, poprawiali je trzy razy, za kazdym razem wychodzily nie takie jak trzeba, w koncu sie wkurzyl i obcial jeden zwoj z oryginalnych. Wole dedykowane oryginaly niz takie powstale w wyniku eksperymentu z palnikiem i prasa hydrauliczna. Kasa nie ma znaczenia (w granicach rozsadku oczywiscie).
Hektor / 2008-01-04 01:47:30 /
Hektor
prosze napisz do mnie miala z zapytaniem odpowiem ci i podam wszytkie szczególy z cena
chuder@capri.pl
CHUDER / 2008-01-04 09:12:48 /
troche dziwne bo raz zrobionych sprezyn nie da sie "poprawiac"
u mnie wszystko wyszlo zgodnie z projektem. Ale nie namawiam :)
renifer / 2008-01-04 12:55:55 /
jakot nei da sie? - rozciagasz na goraco i hartujesz od nowa. Chyba ze chodzi o zmiane srednic drutu albo nawiniecia..
da sie je poprawic duzym młotkiem i palnikiem :) ale to juz jest tylko przedłuzenie jej agoni:)a co do tego obnizania fajnie to wyglada ale gdzie sie tylko da ciorasz trawersem o krawezniki na dziurach dobija o asfald:) kiedys tak zrobilem ale szybko to poszlo w niepamiec bo sie nie dalo tym jezdzic:)
jezeli chodzi o usztywnienie to z amorkami warto poeksperymentowac, jezeli chodzi o obnizenie to granada malo sie do etgo nadaje bo jest dluga i szeroka, bedzeisz zachaczal o wszystko pod spodem, ciezko w jakichkolwiek nierownosciach - na tak duzej powierzchni ruch jednego kola malo zmienia, ciezko mi to wytlumaczyc ale moze ktos kuma o co mi chodzi.
jezeli chodzi zeby wyglaala na zglebiona optycznie to postaw na seryjnych sprezynach, nowkah i daj duze i szerokie kola o malym ET. Wychodzi potwor. Sprezyny sa spoko, obnizanei granady niema sensu tez jezeli chodzi o wlasciwosci jezdne, bo moze i sie obnizy srodek ciezkosci, ale ten samochod jest bardzo szeroki, szeroko i stabilnie stoi i predzej kola poleca bokiem przez sile odsrodkowa niz sie niekorzystnie przechyli/pochyla kola i pofrunie..
ogolnie zrob zawias jak bozia kazala i nei bedziesz mial potrzeby kombinowac.. przechylow bocznych nie bedziesz lapal jak Tico:)
Spokojnie, to nie bedzie fura do jazdy na codzien, to bedzie cos blizsze demo-carowi. Wiec zwisa mi czy gdzies zachacze.
Hektor / 2008-01-05 11:47:53 /
wiesz... zwisac bedzie dopoki po zahaczeniu np. o studzienke (wiele nei trzeba) nie podegnie Ci calego przodu na podluznicach, bo widzialem taka u kolegi... nadaje sie pod diaxa.. niewazne ze jest zdrowy i mocny
Nie planuje wjezdzac na zadne studzienki, krawezniki i inne przeszkody. Poza tym nie pytalem czy jest sens takiej modyfikacji, wiem co chce osiagnac, zrobie to i nie interesuje mnie czy ma to sens. Interesuje mnie tylko czy komus udalo sie dobrac jakies niskie sprezyny w dobrej cenie.
Hektor / 2008-01-05 17:40:16 /
Ja mam nisko auto. Studzienek i progow nie zbieram, ale kraweżniki przednim spoilerem już tak. No i na garbach zostawiam środkowe wydechy:)
Obnizyc sie da , i jezdzic na nich tez :) .
Powiem tak jak mialem za wysoki przod to granada prowadzila sie jak taczka , jak poszedl w dool ,to zaczela sie prowadzic.
Obi, masz więcej fotek tego zielonego? Albo linka? O co tam chodzi?
Mysza liil (EM) / 2008-01-07 15:13:31 /
no wlasnie sie nad nim zastanawiam . niemam wiecej fotek . A tam jest niemale zamieszanie pod maska .
rur od kibla nie poznajecie;-) nie tylko u nas sie ostro idzie w PCV;-)
bobik liil / 2008-01-07 15:41:10 /
trzeba by zapytać właściciela. To pewnie ten z tyłu w czarnej koszulce z logo Najki
zygzak_wFe / 2008-01-07 18:47:48 /
a czy t oaby granada jest wogole? to zielone.
Leszek "QSi" / 2008-01-07 19:42:56 /
ma jakies dziwne przetłoczenie w miejscu gdzie powinny byc listwy i na masce ma asztrape razem z maska,ale wyglada na forda
To CIEMNOzielone to na pewno Granada, a to JASNOzielone to na pewno NIEGranada. Pewnie ma V8, być może twinturbo i napęd 4x4.
A tak wygląda w innych lakierach.
Pozdreaux.
KRK 4m / 2008-01-07 20:03:28 /
to jest chyba ford fairlane australia
fairmont sorki i faktycznie V8 5.8 l :D
Kozi - niby tak, ale nie jestem pewien czy Fairmont występował w wersji bez bocznych listew. Natomiast Falcon na pewno tak.
Ale to różnica jak między Consulem a Granadą - buda jest w 100% ta sama.
Pozdreaux.
KRK 4m / 2008-01-07 21:55:54 /
byłem blisko :)
mailem napisac ze to Taunus MK IV ;) hehe
Leszek "QSi" / 2008-01-07 22:09:20 /
Nie ma czegoś takiego jak Taunus MK ileśtam :)
gryziu liil (EM) / 2008-01-08 08:58:44 /
Taunus TC IV mialo byc,
Leszek "QSi" / 2008-01-08 14:59:57 /