Mam pytanko jakie sa szpilki w Capri????
M12/1.5?????
M12/1.25??? czy moze jakis inny???
Mam do kupienia zestawy srub i nie wiem jakie sa w mk3 2.3 79r...
BABALOO / 2003-07-23 01:02:25 /
o ile pomogę to w mkI miałem oryginalnie M12x1,25, ale jak włożyłem dłuższe szpilki do alusów to już są M12x1,5...
Jak to się potoczyło w mkIII i co włożyli poprzedni właściciele to może być różnie ;)
Jak by nie było 1,25 moim zdaniem to lepszy patent i takich proponuje używać...
aro / 2003-07-23 10:37:28 /
Czyli wiekszosc capri ma m12x1.25 , tak mi sie zdaje.????
BABALOO / 2003-08-11 16:10:35 /
No to to chyba dobrze Ci się wydaje.
aro / 2003-08-12 07:59:43 /
chcialbym wyjasnic temat szpilek/nakretek do Capri
Mk3 maja szpilki M12x1,5 i to jest standard
ale trafiaja mi sie szpilki nieco ciensze
nie sprawdzilem jeszcze gwintu grzebieniem, ale suwmiarka pokazuje srednice okolo 11mm i nakretki M12x1,5 nakrecaja sie ale chybocza na boki
przez nieuwage pare razy zniszczylem kilka nakretek bo byly wlasnie luzne i sie przekrecaly
zadna dokumentacja forda (z tych ktore posiadam) nie podaje rozmiarow tych gwintow
czy Mk1 mialo cos innego?
slyszalem o M12x1,25 ale wtedy srednica bylaby 12
moze te co mi sie przyplataly byly od innego samochodu i ktos takie wetknal
prosze o pewne odpowiedzi, poparte ksiazka albo oryginalnie zachowanym samochodem jak Arniego
camaro / 2004-02-25 13:24:06 /
Trafiające się w starszych modelach szpilki o których pisze Camaro mają gwint - uwaga - 7/16" x 20/1". Skok gwintu 20 zwojów na cal (UNF) jest prawie identyczny jak x 1,25 metryczny. I ok. 11 mm średnicy (dokładnie 11,11mm) to owe 7/16 cala. Przetrenowane z suwmiarką i grzebieniami: metrycznym i calowym.
Odkrycie zrobione na szpilkach Essiego MK1 z 73r, ściągniętego z Anglii.
A ma ktoś z takim gwintem nakrętki do starego typu RS-ów - płąskie gniazdo w feldze ??? :)))))
Fuszix 3M / 2006-08-15 23:20:07 /