Witam.
Mam teraz male pytanie:
Czy zda egzamin mechaniczna pompa z granady 2.0 w silniku 2.8 gdzie byla elektryczna pompa paliwa ?
Pozatym jak rozpoznac ze silnik jest akurat 2.8 bo facet ktory mi go sprzedawal zazekal sie ze sprzedaje mi dwujke.
A w chwili czyszczenia glowicy odslonily sie dwie cyferki 2.8 i nie wiem czy niekupilem przypadkiem silnika innego niz facet zakladal
Da sie jakos wizualnie wychwycic ze to jast akurat 2.8 ?
PS ma ktos mzoe schemat elektryczny ukladu zapolonowego ze scierki falki.
Pozdrawiam.
Malik / 2003-07-15 15:17:17 /
Taki mały prezencik Ci sie trafił ......
a nie napisałeś do czego ma być ta pompa mechaniczna .... do wtrysku czy do gaźnika - bo problem z pompą jest zwykle przy zastępowaniu gaźnikowego silnika wtryskowym
MikeB4 / 2003-07-15 19:41:08 /
Silnik jest gaznikowy. A chodzi o pompe paliwowa ktora byla chyba elektryczna a teraz zrobilem mechaniczna :)
Malik / 2003-07-15 21:38:52 /
Czy napewno w jakimkolwiek silniku V6 forda (nielicząc wtrysków) była pompa elektryczna???
do gaznika elektryczna moze byc, odwrotnie niebardzo :(
A tak oczywiście że moze być sam mam taką :) tylko zwróć uwagę na ciśnienie pompy.
hmm. w wiekszosci gaznikow.. (czyt. ja tak mam) jest przelew czyli poprostu jak zaduzo to wraca do zbiornika,
crapi a u Ciebie jak sie sprawuje?? czy to ciagle ta słynna pompa od auta na 'z' ?
hehe nie nie pompa z auta na ,,z":) nie została wstawiona ( nie bylo zadnych danych co do wydajności i ciśnienia pompy) włożyłem jakąś uniwersalną pompę in line Pierburga o wydajności trochę większej niż pompy mech w v6. A spisuje się conajmniej tak jak powinna :) teraz przymierzam się do gazu to myślę że elektryczna bedzie dodatkowym plusem.
tak, jak autko bedzie na lpg chodzic pompka poprostu nie bedzie pracowac :) jak skonczy ci sie gaz, el. pompka napompuje ładnie paliwka do gaznika... itd..