logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » Sprężarka Turbo Technics

Sprężarka Turbo Technics

Czy wyżej wymionioną sprężarkę można gdzieś jeszcze dostać? Jesli tak to gdzie jej szukać na terenach Polski? Pozdrawiam.

SKRÓT Dokładna lokalizacja na mapie / 2003-07-10 13:14:42 /


nie wiem czy taka mozna gdzieś dostać ale powstaje pytanie :
czy nie mozna ja zastąpić inną?

CRUISER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2003-07-10 13:27:13 /


Mój kolega ma na sprzedaż nowiutką turbinę Garrett razem z zaworem za jakąś śmieszną kasę. Jeśli jesteś zainteresowany, podam kontakt na privie.

Krzychu / 2003-07-10 17:18:03 /


Pytanie apropo

"Turbo Technics dla Capri 2.8i

Wygląda na to, że ciągle można zamówić zestaw do samodzielnego montażu turbosprężarki Garrett T3 do Capri 2.8i, który swego czasu był dostępny jako opcja w salonach sprzedaży Forda. Oto cytat ze stosownej notki prasowej, rozbudzającej wyobraźnię: "The Capri Turbo has been resurrected". Uzyskane w wyniku instalacji turbosprężarki 200KM pozwala rozpędzać się od 0 do 100 km/h w 6.5 sekundy. Jedynie cena - 2100Ł+VAT, doprowadza dopiero co rozbudzoną wyobraźnię do stanu wyjściowego.
Notka prasowa dostępna jest pod adresem: http://www.demon.co.uk/turbotec/1705.htm.
Dokładniejszy opis techniczny: http://www.demon.co.uk/turbotec/1790.htm."

Chodzi mi o to stwierdzenie do SAMODZIELNEGO MONTAŻU - jak to wygląda do silnika 2.8i czy konieczna jest - planowanie głowic...., jeżeli ktoś ma jakieś materiały ze zdjeciami proszę o podesłanie..dzięki

Albi_Poznan / 2004-07-11 23:21:40 /


Planowanie??? Do sprężarki? Raczej niewskazane.

/ 2004-07-11 23:24:59 /


do turbo raczej sie odpreza silnik a nie planuje glowice :)

wszystko da sie zrobic samemu
ale najpierw trzeba by miec silnik w idealnym stanie zeby ladowac do niego turbo

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-07-12 07:42:45 /


No właśnie mi o to chodziło, czy się coś robi z głowicami, czy trzeba je zdjąć, np. wymienić zawory??? i takie tam - chodzi o 2.8i

Albi_Poznan / 2004-07-12 07:56:25 /


przed załozeniem turbo wskazane by bylo zmniejszenie kompresji :)
mozna temu zarazdzic na kilka sposobow np montujac "stalowa" plyte miedzy blok silnika i glowice , tez montujac specjalne kolektory wydechowe
lub polerujac dno tłoka :)
ale tak jak bylo napisae wyzej trzeba miec zdrowy silnik :)

Main(misiek) Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-07-12 08:18:50 /


No właśnie ale jak masz zdrowy silnik to po cholerę do demontować i tu jest pies pogrzebany...:)

Albi_Poznan / 2004-07-12 08:51:00 /


zeby po montazu turbo miec nadal zdrowy silnik...
zreszta to turbo technics'a to chyba to o niewielkim stopniu doładowania, wiec prawdopodobnie zadne przeróbki silnika nie beda konieczne, zreszta, skoro to kit do samodzielnego montazu napewno bedzie jakas ładna instrukcja jak to poskładać, a jak juz ktos ma ka$e na taki kit, to i wymiana uszczelek pod głowicami mu nie straszna ;)

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-07-12 11:58:19 /


najbardziej hardcorowe bylo turbo may bo podnosilo moc az o 70% a to juz jest baaaardzo duzo

Main(misiek) Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-07-12 14:32:48 /




http://www.capri.pl/garage/turbo-may

TurboMay 2.3 (180PS)
TurboMay 2.6 (207PS)
TurboMay 2.8(i?) (200PS)
Berkenkamp 2.3 (180PS)
Berkenkamp 2.8 (200PS)
TurboTechnics 2.8i TT200 (200PS)
TurboTechnics 2.8i TT230 (230PS)
TurboTechnics 2.8i TT250 (248PS)
TurboTechnics 2.8i TT280 (???PS) (twinturbo)
RSR Turbo ?
Tickford 2.8i (205PS)
Zakspeed 2.8 (188PS)

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-07-12 15:45:51 /


Krzychu a mozesz mi tezakze podac adres kontaktowy do tego znajomka od turbin ???

bartus / 2004-08-28 11:56:12 /


Jest jeszce jedna firma, ktora robila i chyba jeszce robi kit'y turbo do nowych i starych fordow:

http://www.eichberg-power.com/content/_capri.php (konkretnie http://www.eichberg-power.com/content/pages/img/katalog/capri/C016.jpg)

Jeden kolega pare tygodni temu kupil Sierke XR4x4 2,8iT z turbo tej firmy (http://www.eichberg-power.com/content/pages/img/katalog/sierra/SI005.jpg) i chyba ten silnik wyliaduje w Capri.. 8-)

Arunas Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-08-30 07:29:38 /


bartus tu jest namiar http://www.capri.pl/services/ad?id=402cd5a5ae4a1

Krzychu / 2004-08-30 17:47:56 /


propo turbin, w Gryźlinach jeden z Taunusów miał turbinkę od Saaba wyglądała tak:





taunus miał silnik 1,6 i zastanawie mnie ciągle sens tego mechanizmu. Właściciel twierdzi, że dało to dużo (no Wojdatową Capri ciągnęło z wielkim zawzięciem ;) Podobno też jest problem z wyregulowaniem gazowni. Pytanie brzmi: czy to ma sens?

a_patch Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-08-31 09:27:45 /


oglądać oglądałem własnonaocznie :)
Właściciel jednak stwierdził, że toto niewiele daje. Śmiem twierdzić, że wcale i sensu nie ma... ale z artystycznego i ambicjonalnego pkt. wręcz przeciwnie ;)
Dostał niezbędne wskazówki, żeby praktyka zaczęła dominować nad "sztuką dla sztuki". Czy z nich skorzystał? Nie mam pojęcia.

W tej chwili nietylko poprostu dmucha w gaźnik, tak jakby wystawić rurę do przodu (dynamiczne doładowanie), ale gaz jest nieszczęśliwie przepuszczony przez turbinę! Na szczęscie nie działa ona jak należy i nieuzyskuje wysokich temp. :)

Pomimo, że jestem zwolennikiem "raz, a dobrze", to chłopak zrobił 1 samoróbkę turbiny w klubie, więc sens jej skuteczności jest jakby drugorzędny, choćby miała by tylko gwizdać i robić za 1-szy tłumik ;)

pozdro

KAROL Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-08-31 11:05:44 /


MOŻNA prosić o kontakt do kolegi turbotauniego ?

ADRIANna44 Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-09-03 13:47:04 /


Main,
Nie wydaje mi się aby montaż specjalnego kolektora wydechowego(lub
jakiegokolwiek)lub polerowanie tłoka odpręzy silnik.

Moto Misiek z Marsa Dokładna lokalizacja na mapie / 2004-09-06 02:21:14 /


kolega ktory mnie ciagnal i ma pod maska turbinke to Baytek

Wojdat Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2004-09-06 20:49:06 /