Cześć wszystkim, mam taki problem że w moim Capri mk3 wskaźnik temp leży na podłodze...
już nie wiem gdzie patrzeć, przejrzałem kable i wszystko się wydaje dobrze, jest nowy czujnik
i nadal nic...
gdy na rozgrzanym silniku przykładam czujnik do masy na akumulatorze to wskaźnik szybuje do góry..
pomocy już nie wiem co mam robić
pablo92 / 2024-06-19 15:20:43 /
A jak przyłożysz do masy na silniku to cokolwiek się dzieje?
Ps. Nie musi być silnik ciepły.
Grzesiek_Rudy / 2024-06-19 15:25:28 /
A nie wkręciłeś czujnika na taśmę teflonową?
granadziarz_3M / 2024-06-19 15:42:56 /
Tak gdy biorę masę z silnika to dzieje się to samo, wskazówka szybuje do góry..
pablo92 / 2024-06-19 15:43:20 /
Jaki silnik?
na taśmę ??
pablo92 / 2024-06-19 15:44:18 /
2,3
pablo92 / 2024-06-19 15:44:36 /
"gdy na rozgrzanym silniku przykładam czujnik do masy na akumulatorze to wskaźnik szybuje do góry.." ???
Przykładasz czujnik do akumulatora, czy kabel od czujnika? Bo jeśli faktycznie czujnik, to znaczy, że akumulator osiąga jakieś niepokojące temperatury :\
gryziu liil (EM) / 2024-06-19 16:02:47 /
Czujnik w kolektorze czy w bulbozaur ? Bo widziałem i tak , a bulbozaur na uszczelce i śruby na silikonie , brak masy wtedy.
Piter M / 2024-06-19 16:04:07 /
nie no kabel do masy
pablo92 / 2024-06-19 16:11:47 /
czujnik w bulbulatorze, ale sprawdze jak to z tym wygląda
pablo92 / 2024-06-19 16:13:17 /
W bulbulatorze to jest czujnik od ssania.
Mysza liil (EM) / 2024-06-19 16:26:02 /
To daj ten kabel do bulbulatora to się dowiesz czy ma masę , jak wskaźnik ruszy to zrób to samo do wykręconego czujnika tylko dotykając kabel do 'miedzianej ' części , jak ruszy to znaczy że czujnik abbo złom albo nie do tego zegara bo to też jest prawdopodobne
Piter M / 2024-06-19 16:26:29 /
czujnik temperatury w 2.3 powinien być z boku kolektora, tam gdzie wychodzi wąż bypass do termostatu, w bulbozaurze jest czujnik ssania, większy, ale może były jakieś wypusty ze Sierry/Scorpio z innym bulbozaurem i czujnikiem w tym miejscu, wtedy jak wyżej sprawdź czy bulbozaur ma masę, sprawdź przejście miernikiem albo zewrzyj przewodem śrubę bulbozaura z inną z silnika czy masą aku i zobacz czy czujnik ruszył,
najprawdopodobniej jednak masz zły czujnik, o innym zakresie, w jakim to samochodzie? i jaki masz czujnik?
czujnik musi być dopasowany do zegarów nie do silnika
camaro / 2024-06-19 17:02:56 /
a z tym przewodem do masy to uważaj żeby nie spalić wskaźnika, dotknąć można na moment, najlepiej kontrolnie przez jakiś rezystor czy żarówkę
camaro / 2024-06-19 17:05:01 /
Camaro do Capri brałem od ciebie zamiennik jakiś wtedy jeszcze nie testowany i działa super
Piter M / 2024-06-19 18:05:22 /
Udało mi się w końcu znaleźć problem sam wskaznik jak by nie dostawał masy i po podloczeniu do masy wyżej wszystko elegancko działa, ale został jeszcze problem z podświetleniem jedna żarówka nie świeci a dokładniej ta nad obrotomierzem ale myślę że to będzie podobny problem jak z tym wskaźnikiem
pablo92 / 2024-07-02 21:26:15 /
wskaźnik ma masę przez czujnik do silnika, to ten drugi styk, nie ten połączony ze wskaźnikiem paliwa,
ten wspólny to plus ze stabilizatorka, ale skoro paliwo działa to stabilizator jest ok, może masz ukręcony ten styk pod nakrętką? jak ktoś przesadzi z dokręcaniem to się urywa
miernik z omomierzem i sprawdź ścieżki
camaro / 2024-07-02 22:27:12 /
Styk właśnie pod nakrętką jak najbardziej był okej, ale ta mata z tymi jak to nazwać przewodami nie jest w najlepszej kondycji i wydaje mi się że to z tym jest problem, da się gdzieś takie coś kupić?
pablo92 / 2024-07-03 07:34:07 /
Ciekawa obserwacja aż sprawdzę u siebie bo od długiego czasu mam podobny problem przy czym u mnie po nagrzaniu chłodziwa do temperatury roboczej wskazówka wędruje raptem na pole minimum, i u cb ta za laminowana ścieżka nie wygląda tak źle, ja swoją naprawiałem paskami miedzianymi, co do żarówki sprawdź oprawkę czy dobrze styka do miedzianej ścieżki tam lubi się ona podwijać i nie stykać, czy da się to kupić nie wiem, moze w UK, myślę że to można odtworzyć nawet domowym sposobem
Jellon aka Revenge Racer / 2024-07-03 07:49:11 /
to są miedziane ścieżki, jak nie są upalone, przerwane mechanicznie to muszą działać, może wystarczy oczyścić
nie patrz na razie na całość tylko ten konkretny odcinek, zobacz cy nie ma pęknięcia, zmierz miernikiem, oczyść styki pod nakrętkami sprayem do tego celu
camaro / 2024-07-03 10:52:35 /
Można kupić sobie nową ścieżkę do zegarów z Australii:
https://www.aeowparts.com/product-page/printed-circuit-ford-capri-v6-gt-left-hand-drive
rzułty BUC / 2024-07-08 11:30:10 /
ooo, niezły traf
marian212 / 2024-07-08 13:39:35 /
Ale to powinno się dać zrobić u chińczyków za ułamek tej ceny jeśli ktoś przerysuje ścieżki
Konar / 2024-07-08 20:30:18 /
ta scieżka wisiała też gdzieś w europie na ebay
MikeB4 / 2024-07-09 10:55:04 /