więc tak. na stronie jest fajny obszerny opis układu zapłonowego do silnika 2,8i. czy te regulacje i czynności zmieniają się coś jeżeli silnik to inna fałka (aparat zapłonowy też jest bezstykowy)? czy zmieniają się kąty ustawienia zapłonu?
drugie pytanie. czy ford robił aparaty zapłonowe bezstykowe do silników rzędowych (jak taunus czy capri). czy jest możliwe wsadzenie takiego aparatu od poloneza albo innego rajdowego samochodu, bez przeróbek ewentualnie minimalnym nakładem pracy.
Jabol / 2002-05-16 14:06:39 /
"od poloneza albo innego rajdowego samochodu":))))sorki, że się śmieje...ale jakoś pociesznie to brzmi...
michukrk / 2002-05-16 18:20:38 /
jakby miało być śmieszne to bym to wwalił w żarciki.
Jabol / 2002-05-16 18:50:23 /
Ach wybacz, że cię uraziłem.
Jeśli ciebie to nie bawi to przykro mi, ale nie zabijaj za odrobinę poczucia chumoru.
michukrk / 2002-05-16 18:56:00 /
No mnie tez to ubawilo i jeszcze ten CHumor przez ch heche :))))))
Draken / 2002-05-16 23:09:53 /
Osobiście nie lubię taich wymian zdań bo są bez sensu i do niczego nie prowadzą.
Co do braków w moim wykształceniu to, no cóż, nie każdy był orłem z ortografii. Co do tego to proponował bym popatrzeć się na siebie.
michukrk / 2002-05-17 00:01:54 /
poczucie humoru mam w porzadku. ale czy moglby cos napisac ktos na moje pytanie. dzieki
Jabol / 2002-05-17 00:42:41 /
w scierkach 2.0ohc, w nowszych granadach, w tranzitach benzyniakach itp.. byly montowane aparaty bezstykowe. odradzam kombinowanie z polonshitem troche inne parametry.. mozesz jeszcze zamontować moduł elektronicznego zapłonu sterowany z przerywacza. daje to większą iskre i nie zużywa sie przerywacz..
Trójkąt / 2002-05-17 07:36:18 /
a co do ortografii, to mógłbyś kupić sobie słownik! :-) :-) :-) [sorry, nie mogłem się powstrzymać]
B / 2002-05-17 07:44:29 /
Z tym polonshitem to tak ostrożniej.
Przecież były polonezy z silnikami 2.0 forda.
Taki polonez kopie dupe dla ścierek z takim samym silnikiem i o ile się nie mylę
to ma zapłon bezstykowy.
Kopie dupę Ścierce, bo ma za krótki dyfer. Dokręca do 100 o sekundę przed Sierrą, ale przy 140 ma już ścianę przed przednią szybą, a na maksa leci 175. A Sierra z tym samym motorem niby jest o sekundę wolniejsza do sety, ale między 140 a 160 na czwórce wgniata w fotel i leci 190. Poza tym Poldek jest polonshitem nie za motor, tylko za tę budę typu "Tarpan sport coupe WRC ".
Pe®ana / 2002-05-18 14:39:05 /
Może by tak troszke patriotyzmu... patrząć na osiągnięcia polaków w dziedzinie produkcji samochodów to polonez coupe 3d z 2.0l silnkiem nie był taki zły;)
Kuki.vel.Krzak / 2002-05-18 16:46:43 /
Tak do tej ściany poldka się nie zgodzę licznik zamyka.