Witam
Zamierzam kupic pierwsze moje capri, ktore jest w dosc dobrym stanie ale ...
no wlasnie ... ma silnik 1,6 , a mnie interesuje silnik 2,8 .
Czy jest ktos z was drodzy klubowicze odpowiedziec mi na nastepujace pytanie :
- Mniej wiecej ile moze kosztowac przerobka z 1,6 na 2,8
- co by trzeba bylo przerobic w karoserii (o ile bedzie trzeba)
- gdzie, u kogo szukac w/w czesci do przerobki na 2,8
Za wszelakie udzielone pomocne odpowiedzi serdecznie Dziekuje
Pozdrawiam
DeeAS
już było to opisywane.... jest napisane szukajcie a znajdziecie..
policz sobie koszty silnika,skrzyni, przekładki,hamulców, most tez by sie przydał od czegoś mocniejszego.
jednym słowem poszukaj bo na forum jest to już przerabiane kilka razy.
pozdro
Kohito_PS / 2007-06-17 23:39:01 /
forum -> wyszukiwarka
słowa kluczowe R4 na V6 itp.
poszukaj na forum, była już o tym mowa kilkaset tysięcy razy.
szymal / 2007-06-17 23:39:53 /
http://www.capri.pl/forum/8117#199306
http://www.capri.pl/forum/195536
chyba trzy kliknięcia myszką i wpisanie 4r na v6
Kohito_PS / 2007-06-17 23:44:17 /
wielkie dzieki Panowie,
jestem nowym tutaj a temat Capri to dla mnie nowosc :)
Ale wielkie dzieki za udzielenie pomocy
Pozdrawiam
życzę powodzenia i cierpliwości albo dużo kasy :) ale to już tez było tutaj przerabiane hehe, w sumie mało co nie było , zawsze można sie podpiąć pod inny wątek :) ja chyba tylko raz założyłem nowy ale tez wtedy bylem napaleńcem co chciał Capri :) dzisiaj mam już trochę więcej pokory w sobie hehe może dlatego ze capri tego uczy.
Kohito_PS / 2007-06-17 23:56:31 /
Moge przerobic na 2,8 2,8i 2,9 2,9 24v lub 4,0v6 - jakby co, mail w profilu.
Mysza liil (EM) / 2007-06-18 00:22:06 /
jak czyrtam kolejne watki to wniosek nasuwa sie taki, ze niedlugo nie bedzie ani jednego capri ponizej 2.8l.
Ludzie, nie przerabiajcie wszystkiego co sie rusza na 2.8 lub 2.9, te mniejsze tez maja swoj urok a dodatkowo stoja tak w oryginale.
Kriss_MustangII / 2007-06-18 08:20:16 /
jedni wolą oryginały inni customy , ja gdybym miał więcej kasy to bym chciał mieć jedno i drugie :)
Kohito_PS / 2007-06-18 08:27:27 /
ale za to jak chodzi 2.8:)
cichymk / 2007-06-18 08:37:56 /
Poprostu chce miec 2,8 bo mialem galaxy 2,8 vr6, potem mietka Kompressora 194 KM, i nie chce autka ktore ma malo mocy, dlatego sie pytalem czy jest i by bylo z tym duzo klopotow i poroblemow.
jak masz za slaby most i chcesz capri szalec to wczesniej czy puzniej go zmielisz:)dostac most od 2.8 jest bardzo klopotliwe ja sam mam most od 2.3 wymiana hamownikow tez nie jest taka latwa tarcze dostaniesz wszedzie ale zaciski to juz wiekszy problem bo sa szersze od standardowych tylne szersze bebny to tez nie jest tak latywo znalesc :) zawsze morzna na tyl zalozyc tarcze pozdro
cichymk / 2007-06-18 09:04:43 /
Spoko Kriss. Nie wszyscy zmieniają. Ja mam 2.0 i będę miał jeszcze dłuuuuuugi czas :)