Wiec zblizam sie powoli do wymiany lozysk w tylnej osi.
Nie mialem okazji rozbierac tylnych piast i od razu moje watpliwosci kieruje doswiadczonych kolegow :-)
Rozumiem ze po odkreceniu nakretki posciagam to i owo zeby dojsc do lozysk:
-sa jedno przy drugim?
-uczczelniacz jest od strony nakretki, czy jest jakis problem ze zdjeciem/zalozeniem w/w?
-smarem napelniac komore do polowy aby wypelnic przestrzen tylko miedzy lozyskami czy dowalic do konca?
Mattai / 2007-05-31 20:24:47 /
Moze jest gdzies na forum rysunek w przekroju tylnej piasty?
Mattai / 2007-05-31 20:25:21 /
A jaki samochód?
Jak zawsze Scorpio 2.0 OHC 86 Lift-back (NIEMCY)
Mattai / 2007-05-31 21:16:28 /
My znamy sie tylko na autach USA ;)
Mysza liil (EM) / 2007-05-31 22:23:33 /
Niech sie kolega nie czepia . W sklepach i serwisach zawsze nie prosza o ta informacje.
Wiec podaje, bo modele jednak sie roznia drobiazgami ;-)
Mattai / 2007-05-31 22:29:35 /
o ile znam scorpio,to jest to tyl naped.wiec chodzi o wymiane lozysk na polosiach.jezeli tak to nie radze samemu.jest to dosc skomplikowane.bez specjalnych narzedzi wrecz niemozliwe.
granadabus / 2007-05-31 23:14:22 /
Nie daje wiary :-) To pewnie jest bardzo proste..ale mnie interesuja ewentualne niuanse... zebym nie utknal w garazu
Mattai / 2007-05-31 23:38:34 /
Ze specjalnych narzedzi do scorpio, to potrzeba mlotka.
Mysza liil (EM) / 2007-05-31 23:39:45 /
Tam sa jakies sprytne sposoby zeby nie uszkodzic uszczelniacza?
Os piasty wchodzi bez problemu?
Mattai / 2007-05-31 23:55:58 /
Bez problemu przy użyciu dobrej prasy. Z zamienników powinien styknąć czujnik 5kg.
jeżeli jest to analogiczne do piasty granadowej, to bedziesz miał problem z wymianą samego łożyska w piaście, w garażu. W granadzie piasty z łożyskami da się bez problemowo odkręcić i łożyska wycisnąc na prasie. Młotkiem trochu ciężko....
dieselfan aka zgoniok / 2007-06-01 06:58:39 /