logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » Silnik 2.8i K-jet

Silnik 2.8i K-jet

i chyba mam jednak wielki problem z moim 2.8i w Granadzie

a mianowicie :

odpalac odpala ladnie , czy gaz czy benzyna nie ma znaczenia , sprawa zaczyna sie jak chce ruszyc , nie da sie ruszyc majac poniżej 1000 obr/min , albo zgasnie , albo kangurek ,
kolejna sprawa nie ma szansy by zakrecic kolami , wkrecam do powiedzmy 3-4 tysi strzał ze sprzegla i tylko pii i koniec zgasnie

z 1500 obr spokojnie rusza i jedzie , wkreca sie ile tylko sie da , na benie zamyka szafe obrotka , na gazie 1000 mniej

klawisze wyregulowane
kopulka , palec , przewody swiece nowki
zalozony Blos- nawet przy maxymalnym rozkreceniu go objawy nadal takie same
filterek gazu okej
dolot szczelny

po zdjeciu rury z rozdzielacza , by wyeliminowac opory na klapie , nadal to samo !!

moje podejrzenie :
czy mozliwe zeby ktos zlozyl kola rozrządu zle o 1 ząbek ?? widac ze dekiel zlozony jest na czerwony silikon
czy mozliwe ze pomyłka o 1 ząbek pozwala na prace silniora

problem jeszcze jaki zauwazyłem wczesniej ze podczs ustawiania zaplonu na lampe , znak na kole pasowym nie pokrywal sie z grzebiebiem stopni ,
znaczy jak ustawillem na znakach ,to dalo sie odplaic lecz pracował strasznie ,
ustawiajac na czuja i na sluch wychodziło w/g znakow o jakies 30-40 stopni za daleko , kolo pasowe do przodu (zawsze sie motam czy opuzniony czy przyspieszony ) czyli za grzebiebiem obracajac sie zgodnie z ruchem walu

Kiedys rozmawiajac z Camaro powiedział ze mial podobny objaw ze znak nie miescil sie w skali grzebienia , ale jego dzialal poprawnie , a moj ma problemy

jestem sklonny zdjac pokrywe rozrzadu i przekonac sie czy sa prawidlowo zlozone

ale mozliwe ze ma ktos jeszcze jakis pomysl co moze byc ???

Wojdat Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-04-27 02:05:28 /


wg znakow masz zbyt pozny zaplon, u mnie jest odwrotnie, zeby ladnie chodzil mam okolo 25 stopni wyprzedzony

zachowuje sie tez jakby mial zbyt pozny zaplon
ale sprawdz gorne polozenie tloka cyl nr 1 - ustaw kolo rowno na znaku, wykrec wszystkie swiece zeby latwiej bylo krecic, wloz do cylindra nr1 jakis drut i delikatnie przekrecaj walem w lewo i prawo, chodzi o to zeby wyczuc w ktorym momencie tlok ma punkt zwrotny, jesli jest on gdy znak mija 0 na grzebieniu to masz faktycznie opozniony zaplon, ale jesli to gorne polozenie jest gdy znak jest poza grzebieniem to zrob sobie nowy - teraz ustaw zaplon 12 stopni przed 0 na grzebieniu

przestawienie kola o 1 zabek moze dawac takie efekty

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-04-27 07:47:45 /


dzis nie mialem czasu na grzebanie przy niej :/
jutro tez czasu zbraknie ,

faktycznie nie pomyslałem by sprawdzic kiedy Tlok ma gone polozenie ,
tylko u mnie dostac sie do 1 gara to katorga , klima fajna sprawa ale wymienic czy odkrecic swiece to ....

nie pisalem wczesniej ale widac ze ktos zdejmował dekiel bo jest piękna czerwona uszczelka ;)

ale jednak mozliwe jest poruszanie sie (w miare prawidlowe ) silnika z przesunietym jednym zabkiem :/

Wojdat Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-04-27 21:58:18 /


to sprawdz gorne polozenie cyl nr 5, jest takie samo tylko rozrzad jest o pol cyklu do przodu

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-04-28 09:04:56 /


sprawdź podłączenie kabelków przy aparacie - jak się zamienią miejscami to efekt podobny
http://www.capri.pl/forum/84172

granadziarz_3M Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-04-29 13:34:00 /


Jakimi momentami i w jakiej kolejności dokręca się śruby kolektora ssącego??????
Czy planuje się kolektor ssący jeśli głowice były planowane????

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-06-27 20:10:01 /


18Nm dla wtrysku

Murmur vel Magman Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-06-28 15:23:22 /


Dziękować:)

dred Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-06-28 16:34:44 /


Witam szacowne grono i problem zgłaszam.

Dopisuje się do wątku, bo sprawa właśnie K-jeta dotyczy.
Pomóżcie bo dziś cały dzień straciłem na poszukiwaniach i doooopa wielka:((
Otóz w telegraficznym skrócie. Miałem trochę problemów z praca na benzynie. Co jakiś czas w ogóle milkła pompa paliwa. Potrafiła pracować przez miesiąc bez zająknięcia, a później nie dawało się w ogóle odpalić na benzynie. Sytuacja zdażyła się między innymi na PC i stąd moja późniejsza jazda tylko na LyPyGy.

Prąd w ogóle nie dochodzi do pompy. Wymieniłem wszystkie możliwe przekaźniki i bezpieczniki, w końcu spiąłem pompę na oddzielnym włączniku z przekaźnikiem. Musze pamiętać, że jak przełączam na gaz, to żeby ją wyłączyć.

Ma ktoś pomysła gdzie szukać problemu??

PzDr

Palio Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-10-05 21:19:45 /


zasilanie fabrycznego przekaznika?? często ginie prąd na nim...

tachu Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-10-05 21:32:04 /


Masa i przewody zasilające, może któryś skorodował od środka i nie puszcza prądu.

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-10-05 21:36:22 /


Sprawdziłem przewód od przekaźnika, tak samo zasilający. Nie włącza się w ogóle przekaźnik

Palio Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-10-05 21:38:24 /