po naprawie silnika tj.wymianie jednego tloka i kpl. pierscieni okazuje sie ze na wymienionym jest cisnienie 15 a na trzech pozostalych 17!!!!! oczywiscie silnik zasilany benzyna moze czegos nie wiem ?czy ktos moze mi to wyjasnic z gory dziekuje za rozsadne i powazne wypowiedzi na temat
buszmen / 2007-04-01 00:17:59 /
Pierścienie się muszą ułożyć - wykonaj pomiar po kilkudziesięciu godzinach pracy silnika. I przy okazji zmień manometr - w te 17 to jakoś niewierzący jestem.
Pozdreaux.
KRK 4m / 2007-04-01 00:24:13 /
pierscienie wymianiles na wszystkich tlokach?
dlaczego ten jeden tlok byl wymieniany? moze awaria uszkodzila cylinder
jw 17 jest nieco dziwne, chyba ze glowice sa przesadnie splanowane
camaro / 2007-04-01 11:41:19 /
moze zegar nasz niesprawny
Zakrzak! / 2007-04-01 20:39:23 /
trzy niezalezne zegary oddalone ode mnie o 500 km koles zrobil 1000 km
glowica zebrana 0.15 tlok wymieniony gdyz w poprzednim wypalila sie dziurka srednicy 20mm z powodu braku elektrody w swiecy
buszmen / 2007-04-01 22:20:29 /
te 17 tez mnie dziwi "prawie"jak diesel chociaz "prawie"robi wielka roznice pierscienie getza
buszmen / 2007-04-01 22:22:05 /
tlok nowy oryginal pierscienie nominal goetza
buszmen / 2007-04-01 22:23:57 /
hmmm skad wytrzasnales nowy oryginalny tlok?
moze nie byl do konca oryginalny
a moze byl od 2.6? ta sama srednica
camaro / 2007-04-01 23:21:37 /
Tak przeczytałem i zacząłem się bać... hehh, ale skoro trzy pozostałe mają inne ciśnienie, to znaczy, że nie o mój silnik chodzi;)
Wroniasty / 2007-04-02 00:23:51 /
hehe, nie zwrocilem uwagi ze na trzech pozostalych a nie pieciu
a w profilu jest 2.3 V6
R4 to inna bajka, nie mogles pomylic z 2.6, do tego tlok pewnie mozna jeszcze dostac, ale czy to na pewno oryginal?
sprawdzilem na mikrofilmie, bylo az 7 roznych numerow tlokow do 2.0R4 (taki masz silnik?) , zaden z nich nie jest oznaczony jako zamiennik drugiego
masz numer tego co kupiles?
camaro / 2007-04-02 08:16:12 /
Andrzej ma kilka silników... zresztą wątpię szczerze żeby chodziło o silnik Fordowski - jak byłem w niedzielę to stało kilka Granad, jedno Capri (moje), ale żaden z tych wozów nie ma R4 Pinto pod maską z tego co pamiętam.
Wroniasty / 2007-04-03 15:14:21 /
wiec o czym my tu rozmawiamy... :)
camaro / 2007-04-03 15:19:45 /
chodzi o sam fakt a nie o to z czego pochodzi silnik silnik jest oplowski ale tu potrzebne jest wytlumaczenie faktu skad sie wziely takie cisnienia w benzynie a nie jakiej firmy jest silnik po prostu zadalem pytanie majac wglad na wiedze uzytkownikow tego forum i doswiadczenie praktyczne z owa materia
buszmen / 2007-04-04 22:27:00 /
a zdarzyc sie to moze kazdemu taka zagadkowa sytuacja wiec mysle ze niejedna osoba po przeczytaniu tak jak i ja bedzie tym zjawiskiem oraz jego wytlumaczeniem zainteresowana
buszmen / 2007-04-04 22:29:21 /
Mam takie pytanko jakie ustawic luzy na pierscieniach w 2.0 r4 ohc ??
karolkrk / 2008-05-14 21:36:01 /
:D dobre ale to nie ten wątek...