logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » silnik » jak to wytlumaczyc?

jak to wytlumaczyc?

po naprawie silnika tj.wymianie jednego tloka i kpl. pierscieni okazuje sie ze na wymienionym jest cisnienie 15 a na trzech pozostalych 17!!!!! oczywiscie silnik zasilany benzyna moze czegos nie wiem ?czy ktos moze mi to wyjasnic z gory dziekuje za rozsadne i powazne wypowiedzi na temat

buszmen Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-04-01 00:17:59 /


Pierścienie się muszą ułożyć - wykonaj pomiar po kilkudziesięciu godzinach pracy silnika. I przy okazji zmień manometr - w te 17 to jakoś niewierzący jestem.
Pozdreaux.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-04-01 00:24:13 /


pierscienie wymianiles na wszystkich tlokach?
dlaczego ten jeden tlok byl wymieniany? moze awaria uszkodzila cylinder

jw 17 jest nieco dziwne, chyba ze glowice sa przesadnie splanowane

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-04-01 11:41:19 /


moze zegar nasz niesprawny

Zakrzak! Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-04-01 20:39:23 /


trzy niezalezne zegary oddalone ode mnie o 500 km koles zrobil 1000 km
glowica zebrana 0.15 tlok wymieniony gdyz w poprzednim wypalila sie dziurka srednicy 20mm z powodu braku elektrody w swiecy

buszmen Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-04-01 22:20:29 /


te 17 tez mnie dziwi "prawie"jak diesel chociaz "prawie"robi wielka roznice pierscienie getza

buszmen Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-04-01 22:22:05 /


tlok nowy oryginal pierscienie nominal goetza

buszmen Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-04-01 22:23:57 /


hmmm skad wytrzasnales nowy oryginalny tlok?
moze nie byl do konca oryginalny
a moze byl od 2.6? ta sama srednica

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-04-01 23:21:37 /


Tak przeczytałem i zacząłem się bać... hehh, ale skoro trzy pozostałe mają inne ciśnienie, to znaczy, że nie o mój silnik chodzi;)

Wroniasty Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-04-02 00:23:51 /


hehe, nie zwrocilem uwagi ze na trzech pozostalych a nie pieciu
a w profilu jest 2.3 V6

R4 to inna bajka, nie mogles pomylic z 2.6, do tego tlok pewnie mozna jeszcze dostac, ale czy to na pewno oryginal?

sprawdzilem na mikrofilmie, bylo az 7 roznych numerow tlokow do 2.0R4 (taki masz silnik?) , zaden z nich nie jest oznaczony jako zamiennik drugiego
masz numer tego co kupiles?

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-04-02 08:16:12 /


Andrzej ma kilka silników... zresztą wątpię szczerze żeby chodziło o silnik Fordowski - jak byłem w niedzielę to stało kilka Granad, jedno Capri (moje), ale żaden z tych wozów nie ma R4 Pinto pod maską z tego co pamiętam.

Wroniasty Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-04-03 15:14:21 /


wiec o czym my tu rozmawiamy... :)

camaro Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-04-03 15:19:45 /


chodzi o sam fakt a nie o to z czego pochodzi silnik silnik jest oplowski ale tu potrzebne jest wytlumaczenie faktu skad sie wziely takie cisnienia w benzynie a nie jakiej firmy jest silnik po prostu zadalem pytanie majac wglad na wiedze uzytkownikow tego forum i doswiadczenie praktyczne z owa materia

buszmen Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-04-04 22:27:00 /


a zdarzyc sie to moze kazdemu taka zagadkowa sytuacja wiec mysle ze niejedna osoba po przeczytaniu tak jak i ja bedzie tym zjawiskiem oraz jego wytlumaczeniem zainteresowana

buszmen Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-04-04 22:29:21 /


Mam takie pytanko jakie ustawic luzy na pierscieniach w 2.0 r4 ohc ??

karolkrk Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-05-14 21:36:01 /


:D dobre ale to nie ten wątek...

tachu Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-05-14 22:11:17 /