logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » zawieszenie » Amortyzatory, wahacze, gdzie? jakie ceny?

Amortyzatory, wahacze, gdzie? jakie ceny?

Witam wszystkich!
Przymierzam sie do kupna nowych amortyzatorów i wahaczy kompletnych na przód do Mk1 i w związku z tym proszę wszystkich o jakiekolwiek informacje odnośnie tego gdzie można je kupić i za jakie pieniądze (ceny), oraz czy w jakikolwiek sposób możnaby zaadoptować amorki z Mk3? I jak to zrobić?

bjbhvhvgvvgvgvvvgv Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-02-18 10:36:15 /


http://oldtimercentrum.abc24.pl/

BirdDog Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-02-18 11:11:45 /


Mk1 A ma niewymienne wkłady amortyzatorów - wtedy trzeba wymienić z całą kolumną od 72 do 87 jest ten sam typ amortyzatora więc spokojnie od mk3 bedą pasować. Wahacze zostały przez lata takie same - może być różnica w otworze mocującym wahacz do belki - podobno Escort Mk1/Mk2 miał na śrube 9mm a Capri 10 mm ;-)

MikeB4 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-02-18 11:56:55 /


http://www.capri.pl/market/8987

Zakrzak! Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-02-18 16:53:30 /


Mike co do tej śruby to chyba Capri przed którymś rokiem, miało calowe, a po którymś roku już nie... więc jak widać opcji jest kilka;) Ale generalnie wachacze to żaden problem. A amorki, no cóż za jakieś 300zł sztuka na przód można gazowe Bilsteiny wyrwać, jak dołożysz jeszcze kilka groszy to można zakupić sportowe Bilsteiny B6, jak planujesz wydać mniej niż 300zł/sztuka przód to można kupić zawsze jakieś tam KYB gazowe i inne. A zamiast wymieniać cała kolumnę, można też ją dać do regeneracji. Generalnie polecam OldtimerCentrum.com wszystko dostępne i w dobrych cenach... a jak pogadasz z Eddim to na pewno doradzi/poradzi. Pozdroxy

Wroniasty Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-02-18 23:13:18 /


Czyli do Mk1b pasują amorki od Mk3?
A ma ktoś może sprężynki zawieszenia używane w bardzo dobrym stanie na zbyciu do 2.3?
Jak wogóle rozpoznać jakie mam u siebie sprężynki? Bo orginalnie w moim Capri siedział silnik 1.3, a teraz jest 2.3 i nie wiem teraz czy je zostawić czy kupić orginalne.
Poza tym chciałbym też resorki inne wstawić, bo te co mam to się różnią od siebie i autko nie stoi prosto :/
Pozdrawiam wszystkich!!

bjbhvhvgvvgvgvvvgv Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-02-21 23:08:43 /


www.OldtimerCentrum.com - tam wszystko znajdziesz -> nowe sprężyny są dość tanie, a skoro masz pod maską 2.3 zamiast oryginalnego 1.3 to doszło sporo kilogramów... ja bym włożył więc springi od 2.3. Amorki do MKIb podejdę od MKII i MKII'78

Wroniasty Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-02-21 23:26:07 /


A wie ktoś może czy da rade kupić amorki za mniej niż 200zł sztuka, na przód?
Jeśli tak to proszę konkretne namiary.

bjbhvhvgvvgvgvvvgv Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-02-22 00:09:02 /


ja wiem gdzie u mnie juz ci napisalem maila w tej sprawie, a nowe oslony z odbiojami dozucam gratis :-)

CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-02-22 07:17:05 /


Na OldtimerCentrum.com też dostaniesz poniżej 200zł/sztuka amorki. Ale jeśli chodzi o amorki, to lepiej kupić niezłe i długo się cieszyć dobrym tłumieniem, niż jakieś badziewie... bo na polskich drogach amorki moment padają:/

Wroniasty Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-02-22 10:52:03 /


a czy do mk1a pasuja z mk2 lub 3, a moze z escortow mk1 lub innych starych fordow?

Zychu Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-07-18 10:43:20 /


no i ciekawostka przez która mój wóz jest solidnie unieruchomiony- kupiłem do mojego caprika amorki kayaba na przód i co sie okazało? ze w gurnym mocowaniu tuleja jest okrągła a nowe amorki mają ponacinane mocowanie i ni jak nie da sie tego załozyć tyeraz pytanie czy wymieniac tuleje, całę mocowanie czy szukać innych amorów ;/?

Jellon aka Revenge Racer Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-07-18 18:12:34 /


po pierwsze zwrocic sie do sprzedawcy tych amortyzatorów ze zaistniala taka sytuacja jezeli wie co sprzedaje powienien wyjasnic w czym moze byc problem i doradzic rowiazanie.

po dwa udac sie do zaprzyjaznionego warsztatu jezeli beda na tyle organieci to napewno cos doradza

po trzy wziac do reki ksiazke obslugi od capri i poszukac wskazowek

po cztery oddac do kogos kto zajume sie wymianamy takich reczy aby zamontowal jezeli zadna z powyzszych wskazowek nie rozwiaze problemu

CHUDER Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-07-18 22:52:36 /


krok pierwszy podjęty :) krok 2 w sumie tez krok 3 niestety nie posiadam krok 4bedzie ogarniane jutro najprawdopodobniej zobaczymy co z tego wyniknie

Jellon aka Revenge Racer Dokładna lokalizacja na mapie / 2008-07-19 00:17:37 /


Czy ktoś sie orientuje czy amortyzatory ze skorpio kombi podejdą do granady kombi.
W najgrubszym miejscu mają ok.7 cm.I jak wyglądają te całe nivomaty?Czy to jest coś podobnego jak w granadzie z pompowaną zawiechą czy jest to jakos inaczej rozwiązane?

mario75 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-07-19 08:01:07 /


Coś takiego,nie ma tam wejścia na żaden wężyk. Za cholerę nie dało mi się ich ugiąć.

mario75 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2008-07-19 08:11:13 /


Zakładaj, będziesz zadowolony. Robią robotę w granadzie, do combi w sam raz. Tylko nie przesadz z tylnymi sprezynami, mają być standardowe. Mogą być lekko siadnięte, ale zadne po kowalu.

Mysza liil (EM) / 2008-07-19 08:58:18 /