witam watek kiedys juz przerabiany ale nie doszukałem sie jednoznacznej odpowiedzi
czy przy przeróbce 2.0 efi na gaznik konieczna jest wymiana wałka rozrzadu na taki z gaznikowca
wałek mam i tak nie za bogaty i wymienic musze tylko na jaki??
ewentualne ceny wałkow + dzwigienki zaworowe nowych lub uzywek ale w bdb stanie
pomozcie jesli ktos juz ten temat przerabiał
pozdrooffki
młody-rz / 2007-01-23 11:44:33 /
oczywiscie OHC
młody-rz / 2007-01-23 11:45:14 /
zostaw ten ktory jest, bedzie latać. moze nawet lepiej bedzie latac, ale moze wiecej palic
Mysza liil (EM) / 2007-01-23 13:37:48 /
czyli moze byc od efi?
ja swoj musze wymienic bo juz jest podtarty ok 0,8 mm
młody-rz / 2007-01-23 13:42:48 /
i ma male wzery
młody-rz / 2007-01-23 13:43:27 /
jak to sie odbija na pracy silnika bo jeszcze go nie paliłem
młody-rz / 2007-01-23 14:05:42 /
jest podchodzony wiec pewnie zawory sie mniej otwieraja czy moze przez to podciagac oliwe "od dołu"?
co wy na to
młody-rz / 2007-01-23 14:11:15 /
Nie rozumiem kwestii z tym podciaganiem oleju. Na prace silnika to zuzycie walka i krzywek bedzie to mialo taki wplyw, ze bedzie pracowal glosno i bez kultury. Jesli zmieniasz walek, to zrob to poki silnik na wierzchu, bo potem trzba bedzie wyciagac glowice. (walek wychodzi 'do tyłu')
Mysza liil (EM) / 2007-01-23 14:32:11 /
jakie sa koszty wałka uzywka, oryginał, zamiennik??
młody-rz / 2007-01-23 14:48:19 /