logowanie | rejestracja
capri.pl » forum » przeróbki » Czy ktoś ma 2,9 V24 Cosworth w grani??

Czy ktoś ma 2,9 V24 Cosworth w grani??

Pytanie jak w tytule. Interesują mnie informacje dotyczące włożenia silnika ze skorupy 2,9cosworth do grani. Jak ze skrzynią? Co z łapami? Czy da się spiąć to ze manualem od grani? Czy ktoś to popełnił???

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-11-16 19:15:18 /


w polsce chyba nie, ale w czechach jest takowa,
skrzyniasiadze od v6 koelna, moze byc N9 albo MT75, łapy silnika powinny siasc z zwykłego v6, do skrzyni to juz zalezy od twojego wyboru, jak znam zycie to wyjdzie 150 rzeczy które trzba bedzie poprawiac, ale generanie tak da sie :)

cOke Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-11-16 19:43:27 /


Ktoś popelnil ;) Ale to nie u nas. Niech bedzie wzorem dla swapowników.



Ja tez chcialem, ale trafil sie 4.0 OHV z Explozji. Z tego co kojarze, to Wąsio z Chelma robi swapa 2.9 24V w granadzie nalezacej do ETC.

Mysza liil (EM) / 2006-11-16 19:45:05 /


Zaczynam od poniedziałku. :-)Łapy pasują.Skrzynia z granady niewytrzyma zwykłego 2,9 12v.Zresztą OBI ma 4.0 to zapytaj jego.Głównie chodzi o moment obrotowy wytwarzany przez te "agregaty".Jak już w manualu to mt75 ze scorpio.Chociaż ja będe robił na a4ld.
Mysza!To co zobaczyłem na tej focie to istotnie wzór konspekt! :)

Wąsio Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-11-16 20:17:11 /


bedziemy się go trzymać ;)

ETC Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-11-16 20:55:48 /


widze ze chyba bedzie trzeba jeszcze cos kombinowac z serwem bo baniak moze sie nie zmiescic

ETC Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-11-16 21:11:38 /


Serwo da rade,ale prawie na styk,właśnie zmierzyłem.A prawie gabarytowo na styk to jeszcze pare rzeczy będzie.Ty jeszcze klime chcesz.Hehe

Wąsio Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-11-16 21:43:14 /


no :)
a jak upchniesz, to będzie pierwsza Granada z klimą i cosworthem ;D

ETC Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-11-17 01:08:47 /


Ja tez zdecydowalem sie na serwo elektryczne. Dziala to calkiem niezle. I ma spory plus - podczas holowania normalnie dzialaja hamulce, wystarczy przekrecic kluczyk ;)

Mysza liil (EM) / 2006-11-17 06:18:10 /


z czego to serwo podchodzi ?

ETC Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-11-17 09:07:30 /


Wąsio skrzynka N9 dawala rade , bo byla prawie nowka sztuka :D . Ale dalem jej odpoczac na zecz mt75 . Faktycznie skrzynie strasznie dostaja w tylek przez taki silnik , szczegulnie w granatniku .


ETC serwo jest od scorupy .

Tez mialem plan na cosiego ale wpadl mi w raczki taki 4,0 :D . I narazie jeszcze jest fajnie .

ObI Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-11-17 09:11:26 /


Z coswortha i scorpio mkI.Mam ale niesprzedam bo mam w planie ABS.Ale na forum scorpio.pl można wyrwać od chłopaków za rozsądną kaske.

Wąsio Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-11-17 09:13:59 /


U Scorpioków wyczytałem, że cossi 2,9 ma jakąś prądniczkę prędkściomierza??? Co ona ma wspólnego z prawodłową pracą silnika?

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-11-17 10:37:25 /


Ma też każdy EFI.Poprostu sterownik musi mieć info czy pojazd stoi,czy jest w ruchu.Ma to wpływ na prace silnika krokowego i wtrysków.Pozatym zawiaduje pracą ASB i tempomatu o ile takowe są.

Wąsio Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-11-17 11:32:17 /


Cossie ma duzo wiecej rzeczy niz ta prądniczka. Przestudiuj najpierw informacje o ukladach Efi, zapoznaj sie ile jest czujnikow i od czego.
W przeczytanym przez Ciebie poscie na forum scorpio zapewne chodzilo o czujnik predkosci pojazdu montowany przy skrzyni, z ktorego komputer silnika dostaje informacje o predkosci poruszania sie pojazdu. Jest to jedna z wielu informacji ktora dochodzi do sterownika wtrysku. Tak ma kazde Efi, nie tylko cossie. U mnie np. jest nie podlączony VSS, a silnik dziala. Nie ma to wplywu na moc, bo nie narzekam jakos (most za to mi sie popłakał ;)). Jedynie moze miec wplyw na zuzycie paliwa (w tym przypadku ja płacze).

Mysza liil (EM) / 2006-11-17 11:32:31 /


Wąsio, myslisz ze moze dlatego ze nie podlaczylem VSS, to moj silnik trzyma ciągle 1100 obrotów?

Mysza liil (EM) / 2006-11-17 11:37:33 /


Powiem że niewiem.Ale odłącze dzisiaj u siebie i sprawdze.A jak czujnik płynu chłodzącego?

Wąsio Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-11-17 12:15:36 /


Reszta podpięta. Twardych bledow chyba niet, bo mam kontrolke CheckEngine w kabinie i gasnie od razu.

Mysza liil (EM) / 2006-11-17 13:08:04 /


Niestety,po odpięciu bez zmian.A może kabelek do wygieraka w skrzyni,tj.ten co przekazuje info o zalączniu jakiegokolwiek biegu?

Wąsio Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-11-17 13:24:37 /


Nie nie, reszta podpięta. Powalcze dalej. Krokowki zmienialem, lewego powietrza nie bierze...

Mysza liil (EM) / 2006-11-17 13:43:31 /


???

Wąsio Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-11-17 13:45:05 /


faktycznie - te pompy hamulcowe sprzedają po 100 zł
ile może kosztować do takiej pompy nowy biały zbiorniczek na płyn ?
(bo głownie o wygląd mi chodzi, a do granady takiego nowego napewno nie kupię)

ETC Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-11-17 13:46:52 /


A sprawdzales podstawowe zeczy , moze srubka na przepustnicy jest podkrecona :P


Spoko ja nadal nie moge dojsc dlaczego czasami mi sie zawiesza komp na benzynie :( . Na gazie smiga wszystko bez problemu .

ObI Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-11-17 14:09:55 /


Zastanawiam się właśnie nad 2,9 V24 w Granadzie...... i wszystko fajnie by było gdyby nie...... no właśnie...ten beznadziejny wygląd silnika...... 2,9 V12 wygląda 100 razy lepiej.

RAV :) Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-12-03 21:30:36 /


eee-tam

mario75 Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-12-03 21:31:27 /


No co wy??? Wygląd??? Przeca zajeb....ty. Co wy chchcecie od wyglądu pieca. Jest duży, ma dużo wałków w głowicach:) A moc,to potęga!!! Też pracuję nad tematem tym bardziej, że robię kombiaka od podstaw i to jest okazja na ustrzelenie tematu profesjonalnie a nie po łebkach i na szybko. Pytanie tylko czy wsadzać piec ze starego czy z wieloryba bo słuchy niosą, że wieloryb się lubi na rozrządzie zerwać i kicha jest wtedy:(((( No to jak to jest i co warto wsadzać???

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-12-03 23:19:31 /


spalanie w miescie cossiego pierwszej generacji (jeden przepływomierz) na automacie, nie deptane (przebieg 240tysi), serwisowany prawidłowo......16l beny na 100km..... ciężko w portfelu:((

Palio Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-12-03 23:25:50 /


No no a co na to druga generacja???

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-12-03 23:43:15 /


były dwa modele silnika BOA i BOB . W BOB był dolot o zmiennym przekroju.

RAV :) Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-12-03 23:52:56 /


i dlatego BOB ma plastikową przykrywkę na silniku a BOA jest taki srebrny. W BOB skrócono głowice. Dodano ?? zawór recyrkulacji spalin. i chyba jeszcze filtr paliwa zmieniono.

RAV :) Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-12-03 23:56:40 /


i który najpiękniejszy? :)

RAV :) Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-12-03 23:58:26 /


Co do rozrządu w scorpio MK II to prawda.Pozatym kłopotliwa elektronika,o wiele bardziej zaawansowana niż pierwsza generacja.Wygląd,kwestia gustu.

Wąsio Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-12-04 09:34:15 /


cosworth ten starszy jest nie do zajezdzenia, u mnie w sierrce lata czesto na odcieciu (drift) praktycznie nie ma szans go zagrzac
na trasie z pelnym kompletem pasazerow spalil 13l/100
wg. mnie brac starego coswortha

Maciasek_3M / 2006-12-04 15:31:30 /


Skoro stary nie do zajeżdżenia to nowy również. Właściwie to pierdołami się różnią.

RAV :) Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-12-04 18:22:49 /


A ja slyszalem opinie ze nowy sie na ch.. nadaje, bo z coswortem ma wspolny tylko gorny dekiel z napisem. Stary za to na twin turbo, wykrecony do 400-450 PS smiga jak złoto. Slyszalem jeszcze ze BOA oddany fordowi przez coswortha mial ok 270 PS, ale w scorpio pojawily sie problemy z trakcja i zostal zdlawiony do 195 PS.

Mysza liil (EM) / 2006-12-04 18:35:13 /


Mysza.. mów mi tak jeszcze :P :P :P
a jak to w takim razie przywrócić ??? :P:P:P

Palio Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-12-04 19:16:19 /


tu o tym piszą
http://www.topbossperformance.co.uk/v624coseng.htm
300 hp to ok 304,17 KM
(1 HP = 1,0139 KM)

"Ford had a figure of 300bhp in mind to power the Granada Scorpio using an automatic gearbox.
This worked very well and provided immense power, but with a slight problem: lack of traction, due to the car being rear-wheel drive."

a także:
"No, so Top Boss Performance Tuning went on to develop a forced induction engine using twin turbos with variable boost, developing a massive 311 bhp, 341 lb-ft at only 7Psi.
When we increased the pressure to 14Psi we had over 460bhp and a massive 500lb-ft torque!
However, at Top Boss Performance Tuning, we're never happy: we're now working on a twin supercharger conversion to produce 500bhp from the moment you put your foot down."

(informacyjnie dodam ze 7 Psi = ok. 0,5 atm)

ETC Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-12-04 19:32:15 /


a tu piszą , że boa od bob różnią się niewiele.
http://www.fordscorpio.co.uk/24valve.htm

RAV :) Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-12-05 00:14:53 /


ja mam pytanie do ETC, czy aby BHP nie znaczy Brake Horse Power i czy to nie jest przypadkiem rowne Polskiemu konikowi??? pozdrawiam

niewiadomskyy / 2006-12-05 08:31:01 /


W nowym BOB padają napinacze po około 150tyś. km, łańcuchy rozrządu wybijają prowadnice, po czym pękają, właśnie jestem w trakcie wymiany rozrządu;)). Ale silnik naprawdę mocny kręci się do odcięcia i nic się nie dzieje, poza tym ma wałek o wzniosie 95, natomiast BOA miały 90. Zakładając do BOB elektronikę z BOA, lub wałki z BOA do BOB uzyskujemy moc około 220 kupcy. Dane z angielskiego forum o coswortaha.

KAMEL Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-12-05 09:01:32 /


wg mnie brake horse power oznacza - moc uzyteczna wychodząca z silnika
a horse power to kon parowy który ma sie do konia mechanicznego jak napisalem powyżej
ale moge sie mylic bo nie znam zbyt dobrze angielskiegi, nigdy się go nie uczyłem

Brake horse power, the net effective power of a prime
mover, as a steam engine, water wheel, etc., in horse
powers, as shown by a friction brake.

Indicated horse power, the power exerted in the cylinder of
an engine, stated in horse powers, estimated from the
diameter and speed of the piston, and the mean effective
pressure upon it as shown by an indicator.

Nominal horse power (Steam Engine), a term still sometimes
used in England to express certain proportions of
cylinder, but having no value as a standard of
measurement.

ETC Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-12-05 09:02:06 /


Formalnie hp=1,014 PS/pk/hk/CV/ch/cv/KM itd.
Sprawa ma podłoże tradycyjne, bowiem o ile wszystkie kontynentalne "koniki" określone są normą DIN jako moc niezbędna do nadania masie 75kg prędkości 1 m/s, to angielski "horsepower" wynika z wyliczenia samego Jamesa Watta z 1782 r., który zdefiniował ową jednostkę jako moc konia, który obraca koło młyńskie o średnicy 280 cali z siłą 180 funtów z prędkością 2,5 obrotu na minutę, a w kopalni wyciąga windę o masie 330 funtów z głębokości 100 stóp w ciągu minuty.
Z pierwszego rachunku - posługując się angielskim systemem miar - otrzymujemy wynik 32.987 stopofuntów na minutę, z drugiego zaś - równe 33.000 lbft/min. Po przeliczeniu na jednostki metryczne wychodzi odpowiednio 76,04 kGm/s oraz 76,07 kGm/s i gdyby Niemcy w XIX w. zamiast 75 przyjęli masę 76 kg, to praktycznie w zakresie do 10.000 KM jednostki te byłyby równoważne. Ale stało się inaczej, i dzięki temu metryczny "kuń" ma 735 W, a brytyjski - 746 W.
Natomiast określenie BHP dotyczy tylko METODY pomiaru mocy - jest to moc hamowniana, mierzona na kole zamachowym gołego silnika bez skrzyni. Zaś stosowana powszechnie w Europie norma DIN podaje moc na półosi napędowej, a więc o jakieś kilka % mniejszą. Moc w BHP jest praktycznie równa amerykańskiej SAE "net horsepower", bowiem SAE "gross horsepower", obowiązująca za wodą do 1972 r. [mierzona bez tłumików i wszystkich odbiorników napędzanych paskami klinowymi] była zwykle o jakieś 15-20% wyższa.
Pozdreaux.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-12-05 10:31:41 /


cikawa sprawa, dzieki za wyjasnienie. pozdro

niewiadomskyy / 2006-12-05 12:52:13 /


no załamałes mnie Krk4M ! ;o)
ja przelicznika dokładnie nie pamiętałem i musiałem go na szybko w necie znaleźć,
a Ty tu te wszystkie cyferki i jeszcze daty na dokładkę to tak z głowy ? :-o

ETC Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-12-05 15:35:08 /


Tez coś chciałem napisać pare godzin temu, skomentować, spytać.... Ale zaczynam się juz przyzwyczajać.... nie to że mnie Krk4M juz nie rozbraja. Ja już jestem na stałe rozbrojony.

Marek F Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-12-05 16:00:13 /


ETC - przecież te przeliczniki tak łatwo spamietać :))
HP na W jest prosty [746 to połowa z daty odkrycia Kuby i Haiti przez Kolumba, 1492], podobnie PS na HP [986 to data odkrycia Grenlandii przez Bjorna Herjolfssona oraz objęcia tronu Francji przez Ludwika V, ostatniego z Karolingów], a przelicznik kW na PS [1,36 ma te same cyfry, co data wypędzenia Żydów z Galilei przez cesarza Hadriana, 136] :)))
A tak na poważnie, to łeb mam niby spory, obwód kapelusza większy niż moja żona w pasie [62>61], ale czasem też się posiłkuję netem. Jak chodzi o te przeliczniki jednostek, to (jako tłumacz przeróżnych wydawnictw technicznych z- i na angielski) ciągle muszę się użerać z mędrkującymi redaktorami i korektorami, bo zauważam różnice pomiędzy PS i HP. Dlatego zawsze mam na podorędziu tamtego linka i spoko...
Pozdreaux.

KRK 4m Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2006-12-05 17:53:52 /


:)

RAV :) Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-12-05 19:25:17 /


ROTFL !

ETC Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-12-05 19:47:33 /


Pamiętam jak Krk4M napisał że jedną z rzeczy których nie wie jest "Jak uczciwie zarobić przyzwoite pieniądze w tym kraju?" Jak on nie może to ja zdecydowanie powinienem stąd jak najszybciej wy** znaczy wyemigrować.

Marek F Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-12-05 20:27:54 /


wobec nowych faktow, nie wiadomo teraz, czy zazdroscic krk4m glowy czy... zony ;-)

pmx (wiewior;) Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-12-06 00:46:39 /


generalnie należy zazdrościć krk4m...

magic Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-12-06 09:53:09 /


podsyłam fajną stronke dla fanów wyciskania kucy z fordowskich 24 zaworówek i nie tylko...
http://www.fordpower-uk.co.uk/index.php?s=fcc6d5416e1e8a92db55feb03bd403b7&act=idx

KAMEL Dokładna lokalizacja na mapie / 2006-12-12 09:23:26 /


a powiedzcie bo tak się zastanawiam ;) (czasem jeszcze to robię) co w takim razie z rozrządem w "kosiarze"?????? podobno drogi jak chol......???!!!!

xaveruf Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-02-28 12:05:46 /


Trzeba szukac motoru z dobrym rozrządem ;)

Mysza liil (EM) / 2007-02-28 12:27:03 /


a jak sprawdzic rozrzad przy kupnie na ulicy,brak fachowca,warsztatu,czy to juz wtedy tottlotto.

alwax Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-02-28 19:50:08 /


Wąsio, jak postępy prac nad cossim? Jeździ Wam to już?Nie widzę nigdzie żadnej wzmianki coby się projekt zakończył. Co juz macie zrobione, jakie niespodziewanki wyskoczyły? Dzieje się coś?

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-06-08 22:59:21 /


Projekt narazie stoi. :( Mam straszny młyn w pracy,liczę tylko na wyrozumiałość ETC.Ale o nie ukończeniu niema mowy!Jeszcze "tylko" elektryka wewnątrz auta.

Wąsio Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-06-09 09:26:28 /


cóż... jestem spokojny, już się oswoiłem z myślą, że na PC 2007 to się raczej nie zdąży ;o(
nic to - PC 2008 tez będzie :D

ETC Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-06-09 11:06:47 /


:-(

Wąsio Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-06-09 12:31:54 /


a no sezon mordocyklowy sie zaczal i pracy sporo :)
4 kola czekaja do zimy niestety

Wojdat Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-06-09 22:39:21 /


Wąsio nie róbcie wiochy i kończyc dzieło!!! Żeby nie było, że mój cossi wyjedzie pierwszy!!! Wczoraj udało mi się wsadzi dyfer ze skorupy na belkę granady i jak tylko łaby od Zoggona dojdą front prac przerzucam pod maskę. Myślę, że na SO 2008 możnaby światu pokazac sedana i kombiaka na kosiarce, wyrobicie się?

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-06-10 11:51:04 /


Niema innej opcji.

Wąsio Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-06-11 09:29:51 /


dzis ogladalem
plandeką przykryte :)

lecz i ja skladałem sie jak scyzoryk dzisiaj by znalazł czas na uruchomienie mojego moto !!!

Wojdat Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-06-11 22:23:19 /


a dostarczyles może tą chlodnicę co mu będzie bardziej pasowac do montazu ?

ETC Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-06-12 11:48:59 /


nie dalem rady bo wyjazd spontaniczny , a chodni nie mam w Lublinie :/

Wojdat Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-06-14 02:53:47 /


Kontynuując temat, mam kolejne zapytanie: Czy wie ktoś coś o przypadku zainstalowania dyfra ze skorupy w granadzie? Ja już to popełniłem co prawda ale chciałbym swoje wypociny skonfrontować z inną interpretacją tematu.

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-06-14 08:48:40 /


A mozesz jakies fotki zapodac ??

ObI Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-06-14 08:51:00 /


Aparat mi na wakacje wyjechał i chwilowo nie bardzo. Dziś jeszcze wzmocnienia zostaną dospawane i otulenia oraz zawiesie dyfra dorobione. Jak tylko aparat wróci to cyknę fotę wynalazku. Powiem tylko, że miejsca nie ma tam już za wiele i że nie było łatwo, oj nie!

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-06-14 09:02:53 /


Szkoda , caly czas sie zastanawiam , jak to zrobic zeby zdalo egzamin i nie rozpadlo sie po przejechaniu 100KM . Tym bardziej ze jak zakladac to tylko dyfer ze szpera wiec troszke wieksze przeciazenia beda .


ObI Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-06-14 09:10:58 /


do 4,0 rozumiem się to ma przydać? Jaki to moment generuje?

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-06-14 09:16:33 /


Na tyle doozy zeby cos popsuc :D . A najczesciej sa to tylne opony.

ObI Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-06-14 09:24:26 /


Problem lezy glownie w przeniesienu napedu na oba kola , a nie na jedno.

ObI Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-06-14 09:27:37 /


A taaak problem przeniesienia napędu. Temat był intensywnie wałkowany na forum :)

http://www.capri.pl/forum/66472

Trójkąt Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-06-14 10:26:44 /


No no , ja che zeby grana byla przodem pedzona :D

ObI Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-06-14 10:32:56 /


to będzie raz tyłem a raz przodem, buuuuhahahaha ale wątek był zajeb....ty :)))

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-06-14 11:25:16 /


przodem pedzona to wbij wsteczny, ot mecyja.

alwax Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-06-15 00:20:54 /


http://www.youtube.com/watch?v=Lrf4mPmSWYo&mode=related&search=
tu jest i działa, ciekawe rzeczy podpatrzec można

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-06-20 21:01:12 /


chyba nadkola i rurke wydechową ;)

Mysza liil (EM) / 2007-06-20 21:45:45 /


Facet pozbył się rezonatora w dolocie.Ciekawe jak to pojedzie? :)

Wąsio Dokładna lokalizacja na mapie / 2007-06-20 22:18:12 /


no właśnie, co ten rezonator wnosi? Zauważ też, ze serwo się mieści!

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-06-20 23:22:19 /


http://www.youtube.com/watch?v=Z9xbQJgmi20&mode=related&search=

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-06-20 23:23:37 /


http://www.youtube.com/watch?v=b-pKTyP8Huo&mode=related&search=

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-06-20 23:24:00 /


http://www.youtube.com/watch?v=vb6M9ibhA64&mode=related&search=

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-06-20 23:24:31 /


http://www.youtube.com/watch?v=HPGdvyJoC3Y&mode=related&search=

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-06-20 23:24:54 /


http://www.youtube.com/watch?v=ttsVhrH2JUY&mode=related&search=

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-06-20 23:25:23 /


serwisówki na video;)

zapek??? !G.O.P! Dokładna lokalizacja na mapie Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2007-06-20 23:25:55 /


Pany, potrzebuję małe know-how. Granadowe przewody od wspomy są za krótkie, z uwagi na fakt, że w BOA pompa znajduję się po drugiej stronie silnika. Jedynym wyjściem jest zlecenie modyfikacji, czy da się oszukać przeznaczenie przewodami z BOA czy innego dohca? Oprócz samej długości pozostaje jeszcze ich ew. kompatybilność z wejściem do magla i pompy.

#szaman Członek Stowarzyszenia capri.pl / 2015-05-05 10:51:16 /


znalazłem ostatnio takiego patenta do przewodów,skręcane na stalowe przewody,co by można przedłużyć
http://www.polwent.com.pl/index.php?menu=48&dzial=pokaz_produkty&nr_pod=146&di=48_146

kozi Dokładna lokalizacja na mapie / 2015-05-05 14:07:38 /


Jak znajdziesz chwilę czasu, to podjedź do mnie. Coś dobierzemy ;)

markokrk Dokładna lokalizacja na mapie / 2015-05-05 15:01:44 /


zakuj sobie przewód zasilający ( koszt max 30-40 zł z nowymi końcówkami) a przewód powrotu poprostu przedłuż :)

JARY / 2015-05-05 21:13:52 /


A i jeszcze jedno :) Zakułem przewód jak wkładałem 12v , jak włozyłem 24V to podeszły mi te same przewody.

JARY / 2015-05-05 21:16:18 /