Witam. Przedstawie na czym problem polega. Otóż nie mogę swoim taunusem III (silnik 2.0 ohc, most od 1,6) spalić gumy na obydwu oponach. Zawsze pali tylko na jednej i tej samej oponie, co powoduje że jedna nadaje się już do wymiany a druga jest w nienaruszonym stanie (największy problem z tym że to opony kierunkowe i niestety nie zamienie ich stronami, chyba że zdejmować i przekładać z felgi na felgę;/). Co się może dziać? Słyszałem że półosie w moście mogą być ukręcone ale to raczej nie umknęłoby mojemu słuchowi ;D i objawiało się czymś wyraźnym- problemy z ruszaniem, spadek mocy nie wiem jeszcze co.. Za wszelkie sugestję dziękuję. Pozdro
Matlak / 2006-11-09 23:58:02 /
tgz. mechnizm różnicowy, pozwala pokonywac zakręty bez uślizgu osi, musisz go zlikwidowac to zacznie palic obie gumy naraz. :D
kup soboe szpere czyli blokade dyfra bo jak palisz laka to zawsze nierównomiernie się moc przeniesie i cała idzie nak oło które straci przyczepność, zawsze prawe koło
BirdDog / 2006-11-10 00:04:11 /
Jak tak bardzo Ci zależy to ta którą chcesz spalić napsikaj na 2,5bar a tą którą nie to spuśc do powiedzmy 1bar... he he i wyrównasz bieżnik ;]
Henry F / 2006-11-10 00:05:52 /
Drugą gumę się upala na wstecznym.
A jak spalić gumy z przodu? na wstecznym na hamulcu? A jak spalić gumy uszczelek drzwi? szybko otwierać i zamykać? Jak spalić gumy zawieszenia?? Pojeździć po naszych drogach jakby nimi nie były?? Taaaa jest wiele tajemnic...
Pozdr.
Henry F / 2006-11-10 00:23:32 /
Zaopatrz sie w klucz zaciskowy (żar. Mors, Rak, Żaba lub inne) Zacisnij na elastycznym wezu hamulcowym kola ktore ma sie spalić. Oops, tunus nie ma przewodow elastycznych w hamulcach tylnej osi. Kup granade :D
Mysza liil (EM) / 2006-11-10 07:32:24 /
Drugą oponę trzeba nasmarować smalcem, warstwą około 0,3-0,5 mm wtedy bedzie miało mniejsze opory toczenia niż prawe i również spali przyczepność. Jednak jeśli smalcu będzie za dużo (ponad 0,5mm) spalisz laka tylko na lewym. Ważny jest więc pomiar grubbości warstwy. Poza tym możesz wykorzystać również inne specyfiki, przy zachowaniu odpowiednich grubości:
-masło 0,25-0,4mm
-wazelina 0,1-0,3mm
-psia kupa 0,5-0,9mm
-olej Bartek 0,15-0,25mm
-olej Słonecznikowy 0,2-0,4mm
-olej Kujawski 0,15-0,2mm
itd.
Ponadto można smarować obie opony (too dla tych ze słabszymi silnikami)
np:
-psia kupa prawe, olej Bartek lewe po 0,5mm
-Kujawski lewe 0,1-0,3, Bartek prawe 0,05- 0,1;
itp.
Ogólnie najlepiej jest wypracować własną metodę na drodze prób i błędów, uwzględniając posiadane produkty.
PZDR ;)
Młody_wFe / 2006-11-10 07:35:46 /
może równomierność palenia lewego i prawego laka poprawi wsypacie do dyfra trocin o odpowiednim sortymencie:)
dieselfan aka zgoniok / 2006-11-10 07:52:14 /
a mnie pali oba laczki 2.3 + most 1.6 i stosuje tajemny specyfik starych wyjadaczy " wyciąg ze świeżego kota " + szczypta dekadencji i szpanu ;P
TOMEK "MIARQA" / 2006-11-10 08:02:36 /
zamontuj do auta natrysk przeprawcowanego oleju na tylne koła :) taki zbiorniczek z pompką, jak bedziesz chciał spalić lacza na lewej stronie to lewą smarujesz jak na prawej to prawą.
dla zwiększenia efektu możesz zamontować w nadkolach świece dymne na krety odpalane zdalnie z kokpitu kierowcy, efekt niesamowity bo można spalić gumy nieodpalając nawet silnika!!! to dopiero robi wrażenie mocy!!!
Trójkąt / 2006-11-10 08:15:15 /
zaspawaj dyfer, zima będzie twoim nieustającym driftem
Zdejmij opony, podpal i będziesz palił gume :)
Grzesiek_Rudy / 2006-11-10 09:59:07 /
możesz również zdjąć węże z chłodnicy i dołożyć do palących się już opon
dieselfan aka zgoniok / 2006-11-10 10:06:39 /
najlepiej spalic caly samochod...
to dopiero bedzie fire!
tak jak to BMW, klasa poprostu!
Kriss_MustangII / 2006-11-10 12:19:46 /
myśle że koledze przydałby sie ten link ;-)
http://video.google.pl/videoplay?docid=3350379899378425904&q=BMW
przy okazji może pomożesz mi rozwiązać problem z Mustangiem bo prawe koło ma troche za dużo przyczepności ;-)
http://video.google.pl/videoplay?docid=-8389338105500905069
MikeB4 / 2006-11-10 12:48:19 /
a u mnie to się zawsze lewe pali ;P
prosze o przepis szpecjalistow ;) , co i jak stosowac zeby spalic oba
posdrafiam ;)
Marek W - Bytom / 2006-11-10 13:21:05 /
Oj, Marek, Marek... wiadomo - pal pod wiatr, a nie z wiatrem.
m.kozlowski / 2006-11-10 13:23:18 /
najpierw poczytać posty o naprawach tylnego mostu.
.STICH. / 2006-11-10 13:28:56 /
Ale Marek W pyta o przednionapędówkę :P
m.kozlowski / 2006-11-10 13:43:26 /
zapodaj 2.8 i duży most to popalisz na dwa.Tylko jeden problem zbyt długo most ci nie pociągnie:-)
PSIAŁA / 2006-11-10 17:18:48 /
o wstecznym pisałem na poważnie - pojazdy ze sztywnym mostem tak mają.
hehe ale roznica czy opony sa kierunkowe jak je chcesz spalic...hehehee
MichałPoznań / 2006-11-10 17:40:01 /
Widzę że dużo ciekawych informacji ..;D Skorzystam na pewno z rad, szczególnie ze smarowaniem opon różnego rodzaju specyfikami!! A co do opon kierunkowych no niestety ale na co dzień nie da rady jeździć ze źle założonymi, także zmiana tylko na wyrównanie spalenia wskazana. Pozdro
Matlak / 2006-11-11 00:29:34 /
nie zdazylem przed podsumowaniem ... a chcialem tylko dodac, ze mozna tez palic buta 8] Chociaz ..... wlasciwie .... to jakby moze troche nie na temat ....
amator liil (EM) / 2006-11-11 00:48:00 /
Gdzieś w dowcipach było jak koleś rowerem gume palił
mario75 / 2006-11-11 08:37:23 /
no! taki mlody arab! ale mistrzowsko to robil! Ja tam zawsze pale gumy na śniegu :).
sołtys / 2006-11-11 09:16:40 /
przepis na spalenie 2 opon na raz nawet 4;) 2 litry benzyny 4 opony i paczka zapalek
polewamy opony benzyna puzniej podpalamy i patrzymy jak pieknie palimy opony nawet zobaczysz zazdrosna mine sasiada ze on tak nie potrafi;) pozdro
cichymk / 2006-11-11 13:57:27 /
oczywiście podpalamy je gdy sa jeszcze w samochodzie, gdy juz się zajeły nic tylko odpalamy silnik 1 bieg i pedał gazu do oporu i wciśniety hampel:D:D:D
BirdDog / 2006-11-11 14:09:24 /
zapomnieliscie dodac ze opony musza sie znajdowac na felgach w samochodzie sasiada ;P
pozdrawiam
Marek W - Bytom / 2006-11-11 17:19:14 /
jak na samochodzie sasiada to jeszcze jeden litr do podpalenia sasiada:)
cichymk / 2006-11-11 17:25:51 /
dorzucić należy jeszcze 0,5 L żeby pies nie ujadał :D
sołtys / 2006-11-12 06:11:02 /
a jak 0.5L nie pomoże na psa to i psa też wrzuć :P
Grzesiek_Rudy / 2006-11-12 10:17:40 /
A co powiecie na takie palenie?
Sulek / 2006-11-16 00:00:14 /
I to znajomy silnik.
Sulek / 2006-11-16 00:01:05 /
ja raz spaliłem gume to kosztowało mnie to troche nerwów i postinor duo.. :P
Jellon aka Revenge Racer / 2006-11-16 00:12:38 /
hehe to looknijcie to :D http://youtube.com/watch?v=L8b6VV4j_uU
BirdDog / 2006-11-16 00:12:58 /
u mnie w pracy wozek widlowy jest.. pali gumę na zawołanie.. ;)
Śpiochu / 2006-11-16 05:55:03 /
Sulek a w Tauniaku moim nie chciało palić na tym motorze.Mogłem założyć kołka od widłaka
PSIAŁA / 2006-11-17 18:49:46 /
Jeszcze dwie opony leżą.Możesz montować.
Sulek / 2006-11-17 20:55:55 /
Mój diesel 2.5 jara laka ;] dałem staremu się bryknąć to ślad zostawił pod domem a potem tylko rozpacz bo nowe przeguby za 400zł wpakowałem i do starego jak wrócił z próby trakcyjnej: "niech się trochę ułożą a nie tak odrazu go pałujesz"
Henry F / 2006-11-17 21:33:30 /
kurcze moj Transol pokazal co potrafi na BGC ;P
Wojdat / 2006-11-18 22:47:44 /
gosc od bmki po ty mfilmiki w necie zostal zatrzynmamny przez polcje :D:D:D
SKUN_3M / 2006-11-18 23:56:44 /
Podobno dostal 500 mandatu i byl w wiadomosciach na POLSWACIE. Niezła podjebka, MOHERY górą... :/
Mysza liil (EM) / 2006-11-19 07:53:08 /
hehehe
ale i tak rwana trawa z tego filmu byla chyba najlepszym hitem :D:D
Wojdat / 2006-11-19 14:06:42 /
Chłopak chciał trochę "trawki" zajarać.
Sulek / 2006-11-19 20:58:35 /
Medal dla tego kto załozył ten wątek.
Temat na prawde problematyczny...
Konrad Szyperski / 2006-11-20 15:27:00 /
Mysza, a ja się akurat zgodze z tym, że powinien ów mandat dostać i ponieść odpowiednie konsekwencje. Nie mam nic przeciwko spaleniu laczka czy też pojeżdzeniu bokami, ale nie na normalnie uczęszczanej drodze, gdzie piesi sobie po chodzniczkach biegają itd.
Zwłaszcza, że cała akcja miała finał jai miała... Moherem nie jestem ;)
Słyszałem o tym filmiku, że (podobno) ci kolesie to mechanicy z zakładu, a autko było klientowskie....
chester / 2006-11-25 18:36:38 /
jakie tam auto klientowskie - wlascicielem byl ten namietnie jarajacy laka nibymechanik (rafal), nawet pare razy mialem z nim do czynienia - kupowalem od niego czesci do trojki rekina. co do palenia laka/bejcy, to cala akcja miala miejsce w szczecinie juz ladny kawal czasu temu - kupil ta bejce i chcial sprawdzic czy dobrze pali laka:) calkiem niezle mu wyszly testy:) podobno pozniej nawet udalo sie ja przywrocic do stanu jezdnego i poszla do zyda - ale nie wiem na pewno, bo juz dawno nie mialem kontaktu z tym zawodnikiem, anylej, stal sie slawny :)
pozdro
no palenie konkretne ale też się spotkałem z komentarzem że to samochód klijęta
BirdDog / 2006-11-26 00:26:21 /
plotki piekna sprawa !!!
Wojdat / 2006-11-26 21:01:42 /
Tak to wygląda bo gość jest w ubraniu mechanika ;-)
Swoim autem zazwyczaj w takim sie nie jeździ. Ale widocznie zmyła w godzinach pracy z kolegami z warsztatu.
MikeB4 / 2006-11-26 21:19:39 /
A mi to nie działa zwaliłem świeże kodeki i mi wali że nie ma filtrów :(
Henry F / 2006-11-26 22:12:20 /