czy przednie błotniki oraz przedni dolny pas pasują od Capri III do Capri II
Ślęzi / 2006-10-11 21:06:29 /
Pasować pasują, ale będzie wyglądał jak mk3 ;) Bo się jednak różnią.
P.S. Gópi tytuł wątka
Hrabia® / 2006-10-11 21:09:39 /
to zapodaj lepszy He he:-)
Ślęzi / 2006-10-11 21:11:07 /
albo inaczej Capri II lub III który ładniejszy
Ślęzi / 2006-10-11 21:13:46 /
próbuj próbuj..... jak Ci coś mądrego wyjdzie to ktoś napisze, że tak mogłoby być. Bo jak na razie to raczej nie czujesz po co jest tytuł wątku.
RAV :) / 2006-10-11 21:16:24 /
krótko i na temat , ale o czym ... o kablach , rozruszniku , gazie - niewiadomo :-(
lepiej byłoby błotniki, pas mk2/mk3 czy pasują , różnice czy cokolwiek naprowadzające po tytule co mozna znaleźć w środku wątku ;-)
MikeB4 / 2006-10-11 22:11:45 /
Co się czepiacie? :) Może kolega chciał mieć konkretną odpowiedź? Np. "TAK". Bez żadnych wyjaśnień.. :)
zdolny blacharz zrobi z dwójkowych trójkowe, wystarczy mu pokazac zdjęcie cokolwiek i od razu kazdy zajarzy co trzeba przerobić... bez przerabiania jak juz Hrabia zauwazył zakładac nie wolno bo wyjdzie trójka, a takich mamy już wystarczająco dużo, w sensie że tych które powinny być dwójkami :) jesli chodzi o pas dolny to możesz zrobic tak jak u mnie, czyli nie ciąć dołu błotników tylko zostawic i do tego dorobić pas dolny i wyjdzie tak jkby to było mkII z S-kowym spojlerem, jak na fotce.
Daniel vel Treetop liil (EM) / 2006-10-11 22:53:18 /
Uwaga: Ślęzi, próbuję podać lepsze tytuły Twojego wątku:
Ogólny: Dylematy z doborem błotników i pasa przedniego do capri mk2
W formie pytania: Błotnik z Capri mkIII do mk2. Czy się da?
Żartobliwie: Kupię błotniki i pas przedni do mk2 (choć to bardziej ogłoszenie) - w domyśle: bo jak nie kupię, to będzie kolejna dwójko-trójka
Najprościej: Capri - błotniki i pas przedni mk2 vs mk3
To tak krótko i na temat ;)
Hrabia® / 2006-10-11 23:04:21 /
Chyba z trójkowych dwójkowe miało byc.
no pewnie że z trójkowych dwójkowe :)
Daniel vel Treetop liil (EM) / 2006-10-11 23:09:20 /
Wyszło za krótko i bez tematu :) Dajcie spokój już chłopakowi. Temat wyczerpany. Na pewno się nie odzywa, bo się nie chce narazić, że mu właśnie chodzi o zrobienie z dwójki trókę. To byście go dopiero... :P
FORD
Mysza liil (EM) / 2006-10-11 23:41:12 /
Właśnie Mysza, krótko i na tamat :)
FORD - tutaj większość rzeczy do siebie nie pasuje w ramach jednej generacji a co dopiero kilku :)
gryziu liil (EM) / 2006-10-13 09:26:54 /
no i jeszcze dwojkowa maske trzeba przespawac zeby spasila do trojkowych blotnikow.
szymal / 2006-10-26 01:52:12 /
pierwsze trójki miały dwójkową maske ;-)
MikeB4 / 2006-10-26 09:41:21 /
słuchaj Piotrek ostatnio koles z pionek przerabial mk2 na mk3 a robili mu to w Radomiu i wyszlo nawet dobrze , a tak po za tym to najpierw pojezdzij tym autkiem zobacz jak technicznie sie sprawuje a dopiero jakis remoncik , a i zmien uszczelke pod tylną klapą bo jak ja go oglądałem to w miejscu koła zapasowego była woda normalnie akwarium .Rafał
Łukasz 33 radom / 2006-10-26 16:40:00 /
Rany, to nie lepiej bylo kupic od razu mk3, po co niszczyc cos czego juz i tak jest malo?
Ślęzi, walcz zeby zachowac to auto w oryginale, bo naprawde warto. Zobacz na stronie ile jest oryginalnych mk2!
No i nie ulega watpliwosci ze mk2 sa ladniejsze niz mk3 :), IMO oczywiscie :)
Pozdrawiam
Przemko / 2006-10-26 17:00:03 /
Ślęzi nie bądź rzeźnik, zostaw dwójkę. Szkoda jej.
Młody_wFe / 2006-10-26 18:58:17 /
Mysle , że znajdziesz kogoś kto się zamieni Mk2 za Mk3. Słaby pomysl ładowac przód od Mk3 do tego auta.
Mike, skoro pierwsze trojki mialy maski od mk2 to i blotniki musialy byc inne, czy tak?
szymal / 2006-10-28 20:41:57 /