Witam, Granada 2.3V6. Kupiłem i przeglądam od góry do dołu. Odnalazłem potworny wyciek na układzie kierowniczym przy drążkach. Płyn po prostu kapie jak z beczki. Oczywiście prawie serwo sie spaliło... Pytanie: Metoda na uczelnienie - czy są tam simmeringi, uczelki okrągłe, może coś zupełnie innego.
Pozdrawiam,
administry / 2006-10-10 23:03:53 /
Przejrzałem dodatkowo forum i nieco odpowiedzi znalazłem. Może konkretniej - jak to naprawić lub kto naprawia w Trójmieście?
administry / 2006-10-10 23:15:56 /
Musisz zregenerować maglownice. W 3m jest zaklad trudniacy sie tym, naprawiaja nawet nierozbieralne magle do wielorybów. Zając powinien wiedzieć wiecej.
Mysza liil (EM) / 2006-10-10 23:17:59 /
przewaznie na maglownicy uszczelnieniem sa takie nietypowe simmeringi na wysokie cisnienia z teflonowym pierscieniem. nie wkladaj tam zwyklych bo wywina sie na druga strone.
Kriss_MustangII / 2006-10-11 09:26:52 /
w Gdansku firma Nagengas tel 3025633 regeneracja magli z gwarancja
Maciasek_3M / 2006-10-11 12:39:57 /
No i wyszło 800pln - trochę to chyba przydużo... do Eldorado kupowałem pompe + przeniesienie za $200 nowe... Co jest z tymi maglami? :)
administry / 2006-10-13 14:00:44 /